.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!

اولویت سردار شهید طوسی «رزمنده» بودن بود نه «فرمانده» بودن! / فرماندهی که پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!(يادداشت)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد! (ادامه)
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد. پروازحماسه خوان لشکر۲۵ کربلا / راز ماندگاری اسماعیل پورها چیست؟
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد.(ادامه)
تشییع پیکر حماسه خوان دوران دفاع مقدس در بابل
پیکر حاج عسکری اسماعیل‌پور حماسه خوان دوران دفاع مقدس در بابل تشییع و خاکسپاری شد.(ادامه)
قالیباف با تاکید بر لزوم ایجاد بسترهای کارآمدی دین در اداره جامعه اضافه کرد: حضور و پای کار آمدن مردم در همه بخش‌های جامعه نتیجه بخش است. ۸۰ درصد کارهای اقتصادی دولتی است/ دولتی شدن کارهای اقتصادی فسادزا است/ مردم را باید در کارزار فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی مشارکت دهیم
قالیباف با تاکید بر لزوم ایجاد بسترهای کارآمدی دین در اداره جامعه اضافه کرد: حضور و پای کار آمدن مردم در همه بخش‌های جامعه نتیجه بخش است.(ادامه)
ذاکر اهل بیت (ع) و خالق نغمه ماندگار «بهر فتح کربلا با کاروان، می‌رود این لشکر از مازندران» دعوت حق را لبیک گفت. حماسه خوان بهر فتح کربلا آسمانی شد
ذاکر اهل بیت (ع) و خالق نغمه ماندگار «بهر فتح کربلا با کاروان، می‌رود این لشکر از مازندران» دعوت حق را لبیک گفت.(ادامه)
مرحوم اسماعیل پور بیش از ۱۰۰ نوحه حماسی در زمان های اعزام رزمندگان مازندرانی به جبهه های جنگ، راهیان نور، دفاع از حرم و یادواره ها از خود به یادگار گذاشته است.
حماسه خوان لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
مرحوم اسماعیل پور بیش از ۱۰۰ نوحه حماسی در زمان های اعزام رزمندگان مازندرانی به جبهه های جنگ، راهیان نور، دفاع از حرم و یادواره ها از خود به یادگار گذاشته است. (ادامه)
جریان ملی شدن صنعت نفت مولود روحیه استعمارستیزی مردم ایران است که در آن مقطع از تاریخ در سال 1332 بروز ملی و جمعی پیدا کرده بود. به تنهایی نمی توانست(يادداشت)
جریان ملی شدن صنعت نفت مولود روحیه استعمارستیزی مردم ایران است که در آن مقطع از تاریخ در سال 1332 بروز ملی و جمعی پیدا کرده بود.(ادامه)
در ابتدای دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان که دادگاه‌ها و جلسات ظاهری مختلفی به وسیله سازمان‌های بین المللی برای خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق تشکیل می‌شد شهید خلعتبری به عنوان نماینده ویژه ایران در دادگاه بین المللی لاهه حضور یافت. شهید خلعتبری که بود و چه کرد؟(يادداشت)
در ابتدای دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان که دادگاه‌ها و جلسات ظاهری مختلفی به وسیله سازمان‌های بین المللی برای خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق تشکیل می‌شد شهید خلعتبری به عنوان نماینده ویژه ایران در دادگاه بین المللی لاهه حضور یافت.(ادامه)
ايسنا : شورای وحدت به مناسبت حماسه ۱۱ اسفند بیانیه ای صادر کرد. راه یابی ۹۰ نفر از کاندیداهای مورد حمایت شورای وحدت به مجلس
ايسنا : شورای وحدت به مناسبت حماسه ۱۱ اسفند بیانیه ای صادر کرد.(ادامه)
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت فرا رسیدن روز ملی راهیان نور پیامی صادر کرد. سرلشکر باقری پیام صادر کرد +جزئیات
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت فرا رسیدن روز ملی راهیان نور پیامی صادر کرد.(ادامه)
محمد ابراهیم همت در طول مبارزات و فعالیت‌ها در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه «قمشه» نقش چشمگیری داشت. چه کسی دستور قتل شهید همت را صادر کرد؟
محمد ابراهیم همت در طول مبارزات و فعالیت‌ها در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه «قمشه» نقش چشمگیری داشت.(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی در هفته منابع طبیعی و همزمان با روز درختکاری صبح امروز سه‌شنبه سه اصله نهال کاشتند. درخت زیتون؛ نهالی که امروز رهبر انقلاب کاشتند
رهبر انقلاب اسلامی در هفته منابع طبیعی و همزمان با روز درختکاری صبح امروز سه‌شنبه سه اصله نهال کاشتند.(ادامه)

شمال نیوز: میزان مشارکت مردم در انتخابات روز جمعه به تفکیک استان‌ها اعلام شد.
میزان مشارکت در استان ها اعلام شد /مشارکت در انتخابات تهران چند درصد بود؟ /استان های رکورددار کمترین و بیشترین میزان مشارکت را بشناسید+جدول
شمال نیوز: میزان مشارکت مردم در انتخابات روز جمعه به تفکیک استان‌ها اعلام شد. (ادامه)
رئیس ستاد انتخابات استان مازندران میزان مشارکت مردم واجدان شرایط دو میلیون و ۴۸۷ هزار و ۲۴۴ نفر بودند که یک میلیون و ۸۰ هزار و ۸۱۵ رأی ماخوده و میزان مشارکت مردم استان در این دوره انتخابات ۴۳.۵ درصد بوده است ....(خبر)
(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات تاکید کرد: انتخابات ضامن ارتقای قدرت و امنیت ملی، افزایش سرمایه اجتماعی و تقویت ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای حل مشکلات است ....(خبر)
(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: این، چهره واقعی فرهنگ و تمدن و لیبرال دموکراسی غربی است که در ظاهر آن سیاستمداران اتو کشیده و لبخند بر لب قرار دارند اما در باطن، یک سگ هار و گرگ خونخوار است. تمدن غرب با اعدام یک مجرم مخالفت می‌کند اما ۳۰ هزار نفر در غزه به دست صهیونیستی اعدام میشوند و هیچ نمی‌گویند/ باطن اتوکشیده سیاستمداران غربی، یک سگ هار و گرگ خونخوار است/ اسلام بر همه اینها فائق خواهد آمد(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: این، چهره واقعی فرهنگ و تمدن و لیبرال دموکراسی غربی است که در ظاهر آن سیاستمداران اتو کشیده و لبخند بر لب قرار دارند اما در باطن، یک سگ هار و گرگ خونخوار است.(ادامه)
سردار سرلشکر سلامی با صدور پیامی درگذشت جانباز سرافراز انقلاب اسلامی سردار کساییان را تسلیت گفت. پیام تسلیت سرلشگر سلامی در پی عروج آسمانی سردار کساییان
سردار سرلشکر سلامی با صدور پیامی درگذشت جانباز سرافراز انقلاب اسلامی سردار کساییان را تسلیت گفت.(ادامه)
روند تبلیغات انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مازندران با پیوستن خیل عظیم اقشار مختلف مردم به همراه نخبگان، فرهیختگان وچهره های اثرگذار این استان به ستاد انتخاباتی آیت الله صادق آملی لاریجانی اوج گرفت. آیت الله لاریجانی؛ بیرقدارعلویان در عرصه پیشرفت
روند تبلیغات انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مازندران با پیوستن خیل عظیم اقشار مختلف مردم به همراه نخبگان، فرهیختگان وچهره های اثرگذار این استان به ستاد انتخاباتی آیت الله صادق آملی لاریجانی اوج گرفت.(ادامه)
شمال نیوز: تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران همزمان با سراسر کشور صبح امروز سوم اسفند ۱۴۰۲ با گشایش ستادهای نامزدها در این مناطق آغاز شده که شور و حال انتخاباتی را در دیار علویان دوچندان کرده است. هیجان مازندرانی‌ها در ساعات آغاز تبلیغات انتخابات مجلس
شمال نیوز: تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران همزمان با سراسر کشور صبح امروز سوم اسفند ۱۴۰۲ با گشایش ستادهای نامزدها در این مناطق آغاز شده که شور و حال انتخاباتی را در دیار علویان دوچندان کرده است.(ادامه)
فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع وابستگان نظامی خارجی گفت: این نیرو آمادگی لازم جهت همکاری و تعامل هرچه بیشتر با کشور‌های همسو در زمینه‌های مختلف از جمله انجام رزمایش‌های مرکب و تبادل ناظر هوایی در رزمایش‌ها را دارد. آمادگی نیروی هوایی ارتش برای انجام رزمایش مرکب با کشورهای همسو
فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع وابستگان نظامی خارجی گفت: این نیرو آمادگی لازم جهت همکاری و تعامل هرچه بیشتر با کشور‌های همسو در زمینه‌های مختلف از جمله انجام رزمایش‌های مرکب و تبادل ناظر هوایی در رزمایش‌ها را دارد.(ادامه)

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه لیست کاندیداهای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را اعلام کرد. لیست کاندیداهای جامعه مدرسین برای انتخابات خبرگان +اسامی
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه لیست کاندیداهای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را اعلام کرد.(ادامه)
دفاع مقدس پر از رویدادها و انسان‌هایی است که هنوز بسیاری از آنها ناگفته باقی مانده؛ یکی از این ماجراها روایت جانبازی یک سرهنگ ارتش است که علی رغم آنکه اسم او در لیست شهدا بوده؛ تا زمان درگذشتش سخنی از مجروحیتش به میان نیاورده است. این جانباز ارتشی مدت‌ها شهید بود
دفاع مقدس پر از رویدادها و انسان‌هایی است که هنوز بسیاری از آنها ناگفته باقی مانده؛ یکی از این ماجراها روایت جانبازی یک سرهنگ ارتش است که علی رغم آنکه اسم او در لیست شهدا بوده؛ تا زمان درگذشتش سخنی از مجروحیتش به میان نیاورده است.(ادامه)
تصاویر راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گروه‌های مختلف مردمی در دیار علویان

دیار علویان و خلق حماسه‌ای دیگر(خبر)
تصاویر راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گروه‌های مختلف مردمی در دیار علویان (ادامه)
شمال نیوز: جشن طلیعه چهل و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه فراوان در دیار علویان برگزار شد. دیار علویان و خلق حماسه‌ای دیگر در سالروز پیروزی انقلاب+ تصاویر
شمال نیوز: جشن طلیعه چهل و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه فراوان در دیار علویان برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: امام جمعه ساری با اشاره به اهمیت دو روز ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند برای سرنوشت انقلاب اسلامی گفت: دشمن تمام استراتژی آینده خود را برمبنای حضور و عدم حضور مردم در این دو روز طراحی می کند. ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند دو روز محوری و سرنوشت‌ساز انقلاب هستند
شمال نیوز: امام جمعه ساری با اشاره به اهمیت دو روز ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند برای سرنوشت انقلاب اسلامی گفت: دشمن تمام استراتژی آینده خود را برمبنای حضور و عدم حضور مردم در این دو روز طراحی می کند.(ادامه)
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: مجموع پاداش بازنشستگان ۳۳ هزار میلیارد تومان بود که قبلا برای حدود ۷۵ هزار بازنشسته و ۳۰ هزار ایثارگر ۲۴ هزار میلیارد تومان تخصیص داده شد، برای بخش باقی‌مانده نیز روز گذشته تخصیص داده شد و تا چند روز آینده به حساب بازنشستگان واریز می‌شود. پاداش بازنشستگان تا چند روز آینده پرداخت می‌شود
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: مجموع پاداش بازنشستگان ۳۳ هزار میلیارد تومان بود که قبلا برای حدود ۷۵ هزار بازنشسته و ۳۰ هزار ایثارگر ۲۴ هزار میلیارد تومان تخصیص داده شد، برای بخش باقی‌مانده نیز روز گذشته تخصیص داده شد و تا چند روز آینده به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.(ادامه)
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عبرت های تاریخی حماسه ششم بهمن آمل، بصیرت و سرعت عمل مردم را از جمله این عبرت ها ذکر کرد.

عبرت های حماسه ۶ بهمن آمل / پای صندوق های رای با عزم راسخ برویم
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عبرت های تاریخی حماسه ششم بهمن آمل، بصیرت و سرعت عمل مردم را از جمله این عبرت ها ذکر کرد. (ادامه)
مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد حماسه اسلامی ۶ بهمن و جنگل شهرستان هزار سنگر آمل پنجشنبه برگزار می‌شود. برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه آمل با سخنرانی آیت‌الله آملی‌لاریجانی
مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد حماسه اسلامی ۶ بهمن و جنگل شهرستان هزار سنگر آمل پنجشنبه برگزار می‌شود.(ادامه)
شورای عالی انقلاب فرهنگی یازده مناسبت جدید را تصویب کرد که توسط رییس جمهوری برای درج در تقویم رسمی به شورای فرهنگ عمومی کشور ابلاغ شده است. ١١ مناسبت جدید به تقویم رسمی کشور اضافه می‌شود
شورای عالی انقلاب فرهنگی یازده مناسبت جدید را تصویب کرد که توسط رییس جمهوری برای درج در تقویم رسمی به شورای فرهنگ عمومی کشور ابلاغ شده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 103 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.