.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
گروهی از حجاب استایل ها برای اربعین برنامه‌ریزی کرده‌اند و به دنبال آن هستند تا خانم‌هایی را که می‌خواهند در حماسه اربعین شرکت کنند، به استفاده از عبا به جای چادر ترغیب کنند. حجاب‌استایل‌ها علیه چادر محجبه‌ها
گروهی از حجاب استایل ها برای اربعین برنامه‌ریزی کرده‌اند و به دنبال آن هستند تا خانم‌هایی را که می‌خواهند در حماسه اربعین شرکت کنند، به استفاده از عبا به جای چادر ترغیب کنند.(ادامه)
شمال نیوز : آزادگان شاغل در شرکت گاز استان مازندران به ‌مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، در آیینی با حضور اعضای هیئت مدیره تجلیل شدند. آزادگان شاغل در شرکت گاز استان مازندران تجلیل شدند
شمال نیوز : آزادگان شاغل در شرکت گاز استان مازندران به ‌مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، در آیینی با حضور اعضای هیئت مدیره تجلیل شدند.(ادامه)
مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی وزیر کشور با حضور وزیر و اعضای شورای معاونان وزارت کشور برگزار شد. مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی جدید وزارت کشور برگزار شد
مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی وزیر کشور با حضور وزیر و اعضای شورای معاونان وزارت کشور برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: رییس‌جمهور در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور دستوراتی جهت برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی عظیم اربعین صادر کرد. ۹ دستور رییسی برای برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین
شمال نیوز: رییس‌جمهور در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور دستوراتی جهت برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی عظیم اربعین صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد موفقیت سریال سوران کردستان و تشدید حسرت مازندران در معرفی آمل قهرمان
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد(ادامه)
۲۰ دستگاه اتوبوس امسال به صورت رایگان افراد کم‌برخوردار استان که زائر اولی محسوب می‌شوند را راهی کربلا خواهد کرد. اعزام رایگان زائر اولی‌های کم برخوردار مازندرانی به عتبات
۲۰ دستگاه اتوبوس امسال به صورت رایگان افراد کم‌برخوردار استان که زائر اولی محسوب می‌شوند را راهی کربلا خواهد کرد.(ادامه)
رئیس دستگاه قضا در ادامه با اشاره به اینکه رسیدگی به پرونده‌های عقب‌مانده‌ی گروهک‌هایی که در اوایل انقلاب علیه مردم و کشور مرتکب جنایات شدند یکی از دستور کار‌های این دوره قوه قضاییه می‌باشد گفت: گروه و ستادی را مأمور و موظف کرده‌ایم تا برخی پرونده‌های عقب‌مانده بخصوص پرونده‌های گروهک‌هایی را که در اوایل انقلاب علیه اقشار و طبقات مختلف مردم و کشور دست به جنایات می‌زدند، به سرانجام برسانند. تخریب اشخاص و نهاد‌ها در دستور کار دشمن است؛ هر روز یک شایعه را برای شخصی درست می‌کنند و آن را نشر می‌دهند / هدف شان ایجاد شبهه و تفرقه میان مردم و مسئولان و قواست / باید میان خودی و غیرخودی تمییز قائل شویم / بر مقابله قاطعانه با کسانی که هنجارشکنی می‌کنند، اهتمام و تاکید داریم(خبر)
رئیس دستگاه قضا در ادامه با اشاره به اینکه رسیدگی به پرونده‌های عقب‌مانده‌ی گروهک‌هایی که در اوایل انقلاب علیه مردم و کشور مرتکب جنایات شدند یکی از دستور کار‌های این دوره قوه قضاییه می‌باشد گفت: گروه و ستادی را مأمور و موظف کرده‌ایم تا برخی پرونده‌های عقب‌مانده بخصوص پرونده‌های گروهک‌هایی را که در اوایل انقلاب علیه اقشار و طبقات مختلف مردم و کشور دست به جنایات می‌زدند، به سرانجام برسانند. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۷ مرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر عزاداری عاشورای حسینی و رشد مصرف برق در سراسر کشور پرداخته‌اند.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری، ترویج فرهنگ شهید و شهادت، ایستادگی در برابر ظالمان و ستمگران و درس آزادگی را مهم ترین پیام واقعه عاشورا ذکر کرد. ترویج ایستادگی در برابر ظالمان مهم‌ترین پیام واقعه عاشورا بود
نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری، ترویج فرهنگ شهید و شهادت، ایستادگی در برابر ظالمان و ستمگران و درس آزادگی را مهم ترین پیام واقعه عاشورا ذکر کرد.(ادامه)
بزرگترین شهید کربلا از لحاظ سنی حبیب بن مظاهر با 75 سال سن و کم سن و سال ترین شهید کربلا نیز علی اصغر طفل شیر خواره و شش ماهه امام حسین می باشد مسن ترین و کوچکترین شهید کربلا چه کسانی بودند؟
بزرگترین شهید کربلا از لحاظ سنی حبیب بن مظاهر با 75 سال سن و کم سن و سال ترین شهید کربلا نیز علی اصغر طفل شیر خواره و شش ماهه امام حسین می باشد(ادامه)
همزمان با آغاز عزاداری ماه محرم، دهها ویژه‌برنامه‌ تلویزیونی و رادیویی متناسب با حال و هوای این ماه روی آنتن شبکه استانی می‌رود. ویژه‌برنامه‌های ماه محرم در قاب تلویزیون و رادیوی شبکه استانی
همزمان با آغاز عزاداری ماه محرم، دهها ویژه‌برنامه‌ تلویزیونی و رادیویی متناسب با حال و هوای این ماه روی آنتن شبکه استانی می‌رود.(ادامه)
دبیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین گفت: گذرنامه ویژه اربعین فقط به افرادی که در سامانه سماح ثبت‌نام می‌کنند، تعلق می‌گیرد. شرط صدور گذرنامه ویژه اربعین اعلام شد
دبیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین گفت: گذرنامه ویژه اربعین فقط به افرادی که در سامانه سماح ثبت‌نام می‌کنند، تعلق می‌گیرد.(ادامه)
پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت امام حسین ( ع )
(ادامه)
شمال نیوز : کسی نباید تردید کند که هر چه به انتخابات اسفندماه نزدیک تر می شویم، دومینوی فتنه سازی در حال چینش است تا در زمان مقتضی با یک تلنگر همه چیز را بهم ریخته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بزرگترین چالش انتخاباتی درگیر سازد .... انتخابات پیش رو و سوز و گداز تئوریسین های فتنه ساز!
شمال نیوز : کسی نباید تردید کند که هر چه به انتخابات اسفندماه نزدیک تر می شویم، دومینوی فتنه سازی در حال چینش است تا در زمان مقتضی با یک تلنگر همه چیز را بهم ریخته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بزرگترین چالش انتخاباتی درگیر سازد ....(ادامه)
حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی با اشاره به تبلیغات سوء دشمن در فضای مجازی مبنی بر بیماری رهبر انقلاب گفت: بنده از نزدیک ایشان را می بینم و رهبر انقلاب در کمال سلامت هستند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری: رهبر انقلاب در سلامتی کامل هستند
حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی با اشاره به تبلیغات سوء دشمن در فضای مجازی مبنی بر بیماری رهبر انقلاب گفت: بنده از نزدیک ایشان را می بینم و رهبر انقلاب در کمال سلامت هستند. (ادامه)
مریم صیاد شیرازی از آخرین دیدارش با پدر در روز عید غدیر روایت کرده است. روایتی از آخرین عید غدیر شهید صیاد شیرازی
مریم صیاد شیرازی از آخرین دیدارش با پدر در روز عید غدیر روایت کرده است.(ادامه)
در این میان، کسانی که میوه‌های دلشان و همسران محبوبشان را در جهاد فی سبیل‌الله همراهی و کمک کردند، نقش بارزی در پیروزی حماسه دفاع مقدس دارند که متأسفانه این جهاد بزرگ پدران، مادران و همسران شهیدان تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است. شهدا قهرمانان کشورند، اهالی هنر برای نسل جوان الگو سازی کنند / خانواده‌های شهدا نقش مهمی در بیان خاطرات و الگو سازی دارند / شهدا به ایران عزت و سرافرازی بخشیدند/ خاطرات شهدا باید با زبان هنر زنده نگه داشته شود(خبر)
در این میان، کسانی که میوه‌های دلشان و همسران محبوبشان را در جهاد فی سبیل‌الله همراهی و کمک کردند، نقش بارزی در پیروزی حماسه دفاع مقدس دارند که متأسفانه این جهاد بزرگ پدران، مادران و همسران شهیدان تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است.(ادامه)
آیین تقدیر از خانواده‌ها و کارکنان ناوگروه ۸۶ در مازندران
(ادامه)
روحانی گفت : من انتخابات ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ را حماسه امید می‌دانم. ۷۳ درصد مردم پای صندوق رای آمدند چون امید داشتند که انتخابات برای زندگی و آینده مردم می‌تواند کارساز باشد. دولت ما مظلوم و تنها بود و این مردم بودند که .... حسن روحانی در جمع استانداران سابق دولت های یازدهم و دوازدهم چه گفت ؟!
روحانی گفت : من انتخابات ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ را حماسه امید می‌دانم. ۷۳ درصد مردم پای صندوق رای آمدند چون امید داشتند که انتخابات برای زندگی و آینده مردم می‌تواند کارساز باشد. دولت ما مظلوم و تنها بود و این مردم بودند که ....(ادامه)
شمال نیوز : صدا و سیمای مازندران با رهنمود‌های رئیس رسانه ملی برنامه‌های انتخاباتی خود را با اولویت فراخوان عمومی جهت ثبت حماسه حضور کلید زده است. فراخوان پیش هنگام رسانه‌ای برای تکرار مشارکت حداکثری در انتخابات / با تمام ظرفیت رسانه‌ای به میدان می‌آییم
شمال نیوز : صدا و سیمای مازندران با رهنمود‌های رئیس رسانه ملی برنامه‌های انتخاباتی خود را با اولویت فراخوان عمومی جهت ثبت حماسه حضور کلید زده است.(ادامه)
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: همایش منطقه ای فرمانداران و مدیران کل سیاسی و انتخابات پنج استان کشور به مدت سه روز در استان برگزار می‌شود.

مازندران میزبان همایش مسئولان ستاد انتخاباتی ۵ استان کشور
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: همایش منطقه ای فرمانداران و مدیران کل سیاسی و انتخابات پنج استان کشور به مدت سه روز در استان برگزار می‌شود. (ادامه)
فضائلی نوشت: همانگونه که نباید گذاشت حماسه آفرینان دوران دفاع مقدس فراموش شوند باید هم از حماسه‌هایی که پس از دفاع مقدس و با الهام از آن‌ها خلق شده و می‌شود و هم از خالقان آن حماسه‌ها نیز پاسداری کنیم. نگذارید این‌ها کهنه شود!(يادداشت)
فضائلی نوشت: همانگونه که نباید گذاشت حماسه آفرینان دوران دفاع مقدس فراموش شوند باید هم از حماسه‌هایی که پس از دفاع مقدس و با الهام از آن‌ها خلق شده و می‌شود و هم از خالقان آن حماسه‌ها نیز پاسداری کنیم.(ادامه)
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آمریکا ادعا می‌کند ضامن امنیت خلیج فارس است‌، خطاب به آنها گفت: شما ‌غلط می‌کنید در منطقه ما حضور دارید؛ امنیت خلیج فارس از سوی ایران و کشورهای منطقه تامین می‌شود و نیازی به حضور شما و هیچ کشوری نیست ....(خبر)
(ادامه)
این پرسشی است که همه ما، هر که باشیم و در هر جایگاهی که هستیم باید از خودمان بپرسیم و در صادقانه به آن پاسخ دهیم! پرسشی که هر سوم خرداد باید از خودمان بپرسیم !(يادداشت)
این پرسشی است که همه ما، هر که باشیم و در هر جایگاهی که هستیم باید از خودمان بپرسیم و در صادقانه به آن پاسخ دهیم! (ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم. از اول تشکیل مجلس یازدهم اعتقاد داشتم که این مجلس انقلابی است؛ الان هم بعد از سه سال همین را تکرار می‌کنم / سرافراز وارد مجلس شدید، ان‌شاءالله سرافراز هم خارج شوید / نگاه درست، یک‌پیکره و مکمل دیدن قوا و همکاری و هم‌افزایی است (خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم.(ادامه)
جانبازان نخاعی مازندران در آستانه سوم خرداد دست به تفنگ شدند و به رقابت پرداختند. رقابت جانبازان مازندرانی در مسابقات تیراندازی
جانبازان نخاعی مازندران در آستانه سوم خرداد دست به تفنگ شدند و به رقابت پرداختند.(ادامه)
احمد متوسلیان واقعاً یکی از افراد تأثیرگذار در عملیات آزادسازی خرمشهر بود. هر وقت آقا محسن صحبت می‌کرد، می‌گفت: اگر متوسلیان نبود، شاید سال‌ها طول می‌کشید تا خرمشهر آزاد شود. کدام فرمانده نقش کلیدی در فتح خرمشهر داشت؟
احمد متوسلیان واقعاً یکی از افراد تأثیرگذار در عملیات آزادسازی خرمشهر بود. هر وقت آقا محسن صحبت می‌کرد، می‌گفت: اگر متوسلیان نبود، شاید سال‌ها طول می‌کشید تا خرمشهر آزاد شود.(ادامه)
المشاط در سخنانی تاکید کرد که وحدت یمن گسترده تر از اختلافات احزاب و گروه‌هاست و یمن در معرض توطئه ها و پروژه های مشکوکی برای تجزیه است . یمن در معرض توطئه‌های مشکوکی برای تجزیه است
المشاط در سخنانی تاکید کرد که وحدت یمن گسترده تر از اختلافات احزاب و گروه‌هاست و یمن در معرض توطئه ها و پروژه های مشکوکی برای تجزیه است .(ادامه)
دکتر هادی ابراهیمی استاد علوم سیاسی دانشگاه در نامه‌ای خطاب به مولوی عبدالحمید در خصوص مواضع و اظهارات او واکنش نشان داد. نامه استاد علوم سیاسی دانشگاه خطاب به مولوی عبدالحمید
دکتر هادی ابراهیمی استاد علوم سیاسی دانشگاه در نامه‌ای خطاب به مولوی عبدالحمید در خصوص مواضع و اظهارات او واکنش نشان داد.(ادامه)
دکتر هادی ابراهیمی استاد علوم سیاسی دانشگاه در نامه‌ای خطاب به مولوی عبدالحمید در خصوص مواضع و اظهارات او واکنش نشان داد. نامه استاد علوم سیاسی دانشگاه خطاب به مولوی عبدالحمید
دکتر هادی ابراهیمی استاد علوم سیاسی دانشگاه در نامه‌ای خطاب به مولوی عبدالحمید در خصوص مواضع و اظهارات او واکنش نشان داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.163 seconds.