.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
امروزه مداحی و نوحه خوانی، یک شغل پردرآمد و کم هزینه و بی دردسر و آبرومند است، و گاه در رقابت های بین محله ای و شهری و استانی و هیئت ها، توسط بانیان، بدون در نظر گرفتن شرایط اجتماعی و اقتصادی جامعه، برای گرم شدن مجالس... مداحان، چگونه اسلام و حسین را شناخته اند؟
امروزه مداحی و نوحه خوانی، یک شغل پردرآمد و کم هزینه و بی دردسر و آبرومند است، و گاه در رقابت های بین محله ای و شهری و استانی و هیئت ها، توسط بانیان، بدون در نظر گرفتن شرایط اجتماعی و اقتصادی جامعه، برای گرم شدن مجالس...(ادامه)
مجمعی که حسین برای رفتن تشکیل می دهد، مجمع تشخیص حقیقت است. مجمع تشخیص عدالت! مجمع فرار از مصلحت، مجمع قیام بر علیه ظلم و تبعیض و بی عدالتی است! و حسین، از میان توده ... حقیقت در زیر تیغ مصلحت و حسین را شمشیر کهنه ناآگاهی کشت!
مجمعی که حسین برای رفتن تشکیل می دهد، مجمع تشخیص حقیقت است. مجمع تشخیص عدالت! مجمع فرار از مصلحت، مجمع قیام بر علیه ظلم و تبعیض و بی عدالتی است! و حسین، از میان توده ...(ادامه)
يادواره سرداران و هزار شهيد آمل برگزار شد
(ادامه)
به ياد حماسه غرورانگيز 6بهمن آمل
(ادامه)
گراني هاي توجيه نشدني(ديدگاه)
سيدولي موسوي(ادامه)
مقام معظم رهبري: با همه‌ي وجود از ملت بزرگ ايران تشكر مي‌كنم
حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، در پي حماسه پرشكوه 24 آذر و حضور افتخار آميز ملت غيور ايران اسلامي، در پيام مهمي ضمن تشكر از ملت بزرگ ايران تصريح كردند.(ادامه)
بهار دوستان خزان دشمنان(ديدگاه)
رسول سنايى راد(ادامه)
بيانيه ائتلاف بزرگ اصولگرايان
ائتلاف بزرگ اصولگرايان در بيانيه‌اي با اشاره به حضور پرشور مردم ايران و تشکر از تمامي دست اندرکاران امر انتخابات خاطرنشان کرد: در مرحله کنوني شمارش آرا از مهم‌ترين وظايفي است که بر عهده دست‌اندرکاران برگزاري انتخابات است.(ادامه)
گذشت نزديك به 30 سال از انقلاب از جاذبه‌ي حضور مردم نكاسته است و ملت ايران حماسه‌ي سياسي ديگري را در شرايطي كه پرونده‌ي ايران در آستانه‌ي ورود به شوراي امنيت است از خود نشان دادند... انتخابات روزگذشته نشان داد دموكراسي درايران زنده است
گذشت نزديك به 30 سال از انقلاب از جاذبه‌ي حضور مردم نكاسته است و ملت ايران حماسه‌ي سياسي ديگري را در شرايطي كه پرونده‌ي ايران در آستانه‌ي ورود به شوراي امنيت است از خود نشان دادند... (ادامه)
استاندار گيلان از حضور مردم در انتخابات تقدير كرد
استاندار گيلان باصدور پيامي از حضور گسترده مردم اين استان در انتخابات ‪ ۲۴‬آذرماه تقدير و تشكر كرد. مهندس علي عبدالهي در اين پيام از حضور آگاهانه مردم در پاي صندوق‌هاي راي به عنوان گامي ديگر در راستاي تحكيم و حفظ امنيت ملي ياد كرد. (ادامه)
۱۴۱ ‬شعبه سيار اخذ راي در مازندران داير شد
رييس ستاد انتخابات مازندران تعداد شعب اخذ راي سيار را كه براي پوشش مناطق روستايي و صعب‌العبور استان در نظر گرفته شده‌است، ‪ ۱۴۱‬شعبه اعلام كرد. "جواد قناعت "روز جمعه در گفت و گو با ايرنا افزود: تمامي نيروهاي امنيتي ، ناظرين و بازرسين انتخابات از بامداد امروز با استقرارصندوق‌ها در محل حاضر هستند. وي روند حضور مردم درپاي صندوق راي را در حال افزايش دانست و گفت: مردم متدين و ولايتمدار مازندران، حضور در صحنه انتخابات را حماسه‌اي براي استان مي‌دانند. وي انتخابات را ضامن بقاي انقلاب اسلامي عنوان كرد و گفت:با توجه به‌اينكه انتخابات مجلس خبرگان رهبري، اهميت بسزايي براي مردم دارد حضور و مشاركت مردم مشهود است. رييس ستاد انتخابات مازندران اعلام كرد: سه هزار و ‪ ۴۵۳‬شعبه و شش هزارو ‪ ۷۶۵‬صندوق براي جمع‌آوري و دريافت آراي مردم اين استان در نظر گرفته شده است. قناعت گفت: از مجموع شعبات اخذ راي ‪ ۹۷۱‬شعبه در شهرهاي استان مستقراست ‪ ۲۳۴۱‬شعبه در روستا و ‪ ۱۴۱‬شعبه در كل استان ويژه انتخابات نمايندگان مجلس خبرگان رهبري است. وي تعداد صندوق‌هاي شهري را يك هزار و ‪ ۹۴۲‬وصندوق‌هاي مستقر در روستاهارا چهارهزار و ‪ ۶۸۲‬عدد اعلام كرد و افزود: ‪ ۱۴۱‬صندوق نيز ويژه جمع‌آوري آراي مربوط به نمايندگان مجلس خبرگان خواهد بود . از جمعيت دو ميليون ‪ ۸۲۰‬هزار نفري مازندران دو ميليون و ‪ ۱۵۸‬هزار نفر در استان واجد شرايط راي دادن هستند. قناعت تعداد نامزدهاي اين دوره از انتخابات شوراهاي شهر وروستا را ‪۱۶‬ هزار و ‪ ۶۰۵‬نفر و نمايندگان مجلس خبرگان رهبري را شش نفر اعلام كرد. (ادامه)
می خواهیم شورایی متعهد به مردم ، توانا و متخصص بر سر کار بیاید
سخنگوي ائتلاف مستقل خدمتگزاران ايران اسلامي در مازندران بابيان اينكه ائتلاف مستقل خدمتگزاران ايران اسلامي ايمان ، تعهد ، تخصص ، توانايي و انرژي براي خدمت را سرلوحه كار خود قرار ...(ادامه)
شمارش معكوس براي حضور پرشور ويكپارچه در پاي صندوق هاي راي آغاز شد... مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي تا چند روز ديگر حماسه اي ديگر را خلق خواهند كرد... تلاش براي مطرح شدن وكسب راي بيشتر در اين روزهاي پاياني ... يكد ل و يك جهت تا روز انتخابات
شمارش معكوس براي حضور پرشور ويكپارچه در پاي صندوق هاي راي آغاز شد... مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي تا چند روز ديگر حماسه اي ديگر را خلق خواهند كرد... تلاش براي مطرح شدن وكسب راي بيشتر در اين روزهاي پاياني ...(ادامه)
استاندار : مشكلات مازندران با اجراي مصوبه‌هاي هيات دولت حل خواهد شد
(ادامه)
حسين زكريايي عزيزي تأخیر جبران ناپذیر در معرفی رجال دفاع مقدس مازندران(يادداشت)
حسين زكريايي عزيزي (ادامه)
پيام استاندارمازندران بمناسبت هفته دفاع مقدس
(ادامه)
پرواز مجدد تيرنگ بر فراز شهر ساري
(ادامه)
شهيد شيرودي ؛ مالک اشتر جبهه ها
صاحبنظران جنگ هاي هوايي شهيد شيرودي را « نامدارترين خلبان جهان» ناميده اند . وي هنگام هجوم به دشمن با هليکوپتر به صورت مايل شيرجه مي رفت و دشمن را زير رگبار گلوله مي گرفت و مثل جت جنگنده فانتوم مانور مي داد.هاشمي رفسنجاني به نشانه سپاسگزاري از وي گفت :  "شيرودي حق بزرگي در اين کشور دارد." (ادامه)
شفقت در محضر فرمانده
چشمهايش غرق اشک بود. انگار همين ديروز ،بودکه "طوسي"برايش از اهميت انسجام نيروها خلاقيت فرماندهان سخن ميگفت بر مزار يار نشستن و اشک ريختن ،فارغ از هياهو و مشغله هاي دنيوي روح انسان را  جلا مي دهد و گويي شفقت به خوبي اين را دريافته بود. بي آلايش وبدون تشريفات ،تنهاي تنها به زادگاه سرداري رفت که ... (ادامه)
استاندار:ازاينكه درمنزل فرمانده خود هستم افتخارمي‌كنم.
(ادامه)
همايش زمزمه هاي فاطمي در ساري
(ادامه)
افتتاح مجازي????پروژه مخابراتي مازندران توسط رييس جمهور
پروژهاي شركت مخابرات مازندران از طريق ويدئوكنفرانس با حضور رييس جمهوري درمركز مخابرات كشور و استاندار، نماينده ولي فقيه و ديگر مسوولان مازندراني در اتاق ويدئوكنفرانس واقع در بابل به بهره برداري رسيد.دكتر "محموداحمدي نژاد" رييس جمهوري درسخناني ازطريق ويدئوكنفرانس خطاب به مردم و مسوولان مازندران گفت.(ادامه)
ستاره شمالي(بخوانيد)
سيد حبيب الله حسيني (ادامه)
قبلي 1 ... 98 99 100 101 102 103

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.182 seconds.