.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. معلمان نگاه ملی را به دانش‌آموزان منتقل کنند/عادی‌سازی روابط مشکلی را حل نمی‌کند؛ فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند....(خبر)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. معلمان نگاه ملی را به دانش‌آموزان منتقل کنند/عادی‌سازی روابط مشکلی را حل نمی‌کند؛ فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند/ (خبر)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
جزییات اعطای مشوق‌های مهارت آموزی اعلام شد. ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت آغاز می شود
جزییات اعطای مشوق‌های مهارت آموزی اعلام شد.(ادامه)
یوسف نوری امروز با حضور وزیر کشور به عنوان بیست و پنجمین استاندار مازندران معارفه می‌شود. استاندار جدید مازندران امروز معارفه می‌شود
یوسف نوری امروز با حضور وزیر کشور به عنوان بیست و پنجمین استاندار مازندران معارفه می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد.
استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید / یوسف نوری کیست؟
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد. (ادامه)
رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با استناد به آیین نامه جدید از کاهش ساعت کاری معلمان مدارس غیردولتی و افزایش حقوق آنها خبر داد. کاهش ساعت کاری و افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی
رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با استناد به آیین نامه جدید از کاهش ساعت کاری معلمان مدارس غیردولتی و افزایش حقوق آنها خبر داد.(ادامه)
معاون حوزه علمیه ماهشهر توسط سارقان به قتل رسید. معاون یک حوزه علمیه به قتل رسید / متهم به قتل بازداشت شد
معاون حوزه علمیه ماهشهر توسط سارقان به قتل رسید.(ادامه)
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت. همسر ابراهیم رئیسی با جمله ای جنجال به پا کرد
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات موافقت کردند. جزییات جدید درباره تعطیلی ۲ روز در هفته در کشور + پنجشنبه یا شنبه تعطیل می شوند؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات موافقت کردند.(ادامه)
محمد ابراهیم همت در طول مبارزات و فعالیت‌ها در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه «قمشه» نقش چشمگیری داشت. چه کسی دستور قتل شهید همت را صادر کرد؟
محمد ابراهیم همت در طول مبارزات و فعالیت‌ها در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه «قمشه» نقش چشمگیری داشت.(ادامه)
کارنامه انتخاباتی و پیشینه برگزیدگان انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران
ایرنا - مازندرانی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند با تغییر ترکیب مجمع نمایندگان استان چینشی جدید برای وکلای خود در خانه ملت تعریف کردند که در مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ کامل می‌شود. در این نوشتار مختصری از پیشینه، مجموع آرا و گرایش سیاسی ۱۰ نماینده منتخب و چهار نامزد راه یافته به دور دوم را مرور می‌کنید.(ادامه)
آزمون استخدامی برای جذب ۲۸ هزار معلم در پایان هفته برگزار می‌شود و منابع آزمون استخدامی در سه بخش عمومی، اختصاصی و تخصصی قابل تفکیک است. آزمون استخدامی برای جذب ۲۸ هزار معلم در پایان هفته
آزمون استخدامی برای جذب ۲۸ هزار معلم در پایان هفته برگزار می‌شود و منابع آزمون استخدامی در سه بخش عمومی، اختصاصی و تخصصی قابل تفکیک است.(ادامه)
شمال نیوز : سردار «سید محمد کسائیان» فرمانده تیپ لشکر ۲۵ کربلا مازندران و فرمانده تیپ ۷۵ ظفر در دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست. سردار «کسائیان» به همرزمان شهیدش پیوست
شمال نیوز : سردار «سید محمد کسائیان» فرمانده تیپ لشکر ۲۵ کربلا مازندران و فرمانده تیپ ۷۵ ظفر در دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست. (ادامه)
سیدرضی می‌گفت: حاج‌خانم! این یکجا (کربلا) را می‌خواهم با هم برویم! می خندیدم و می گفتم: حاج‌آقا! من را خجالت نده. گفت: نه کربلا را باید با هم برویم! / با ۱۷۰ کیلومتر در نزدیکی داعشی‌ها رانندگی می‌کردم/ ۳۵ سال معلم بودم بدون یک ریال حقوق! ....(خبر)
(ادامه)
بهانه های بنی اسرائیلی انتخابات(يادداشت)
(ادامه)
غلامرضا بهروان رئیس اسبق هیات فوتبال استان مازندران به علت ایست قلبی درگذشت. غلامرضا بهروان رئیس سابق سازمان لیگ فوتبال ایران درگذشت
غلامرضا بهروان رئیس اسبق هیات فوتبال استان مازندران به علت ایست قلبی درگذشت.(ادامه)
بازار کار پایتون به سرعت در حال توسعه است و فرصت‌های شغلی در این زمینه به طور مداوم در حال افزایش هستند. تسلط بر این زبان می‌تواند درهای زیادی را به روی شما باز کند و فرصت‌های متنوعی برای پیشرفت حرفه‌ای و درآمدزایی فراهم آورد. آموزش صفر تا صد پایتون
بازار کار پایتون به سرعت در حال توسعه است و فرصت‌های شغلی در این زمینه به طور مداوم در حال افزایش هستند. تسلط بر این زبان می‌تواند درهای زیادی را به روی شما باز کند و فرصت‌های متنوعی برای پیشرفت حرفه‌ای و درآمدزایی فراهم آورد.(ادامه)
شمال نیوز:  هشتمین همایش تجلیل از همایش مفاخر و مشاهیر مازندران ۱۲ بهمن با حضور مسوولین کشوری و استانی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می شود . ۱۴ نفر از مفاخر و مشاهیر مازندران تجلیل می شوند / 12 بهمن در دانشگاه نوشیروانی بابل
شمال نیوز: هشتمین همایش تجلیل از همایش مفاخر و مشاهیر مازندران ۱۲ بهمن با حضور مسوولین کشوری و استانی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می شود .(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
نخستین جلسه تحقیق از کارگردان تئاتر که متهم است در کلاس‌های آزاد بازیگری دو دختر هنرجو را مورد آزار و اذیت قرار داده در دادگاه کیفری برگزار شد. شکایت ۲ دختر هنرجو از کارگردان تئاتر به اتهام آزار و اذیت
نخستین جلسه تحقیق از کارگردان تئاتر که متهم است در کلاس‌های آزاد بازیگری دو دختر هنرجو را مورد آزار و اذیت قرار داده در دادگاه کیفری برگزار شد.(ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد می‌گوید: اگر قرار است به واسطه رابطه با احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان تصمیمی مبنی بر ردصلاحیت بنده گرفته شود، حرفی ندارم و تابع نظر این شورا هستم. رازِ سکوت احمدی نژاد به روایت نماینده نزدیک به او / به هیچ‌وجه وارد انتخابات مجلس نمی‌شود اما ریاست جمهوری شاید!
نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد می‌گوید: اگر قرار است به واسطه رابطه با احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان تصمیمی مبنی بر ردصلاحیت بنده گرفته شود، حرفی ندارم و تابع نظر این شورا هستم.(ادامه)
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست. خدا به من قدرت خنداندن داد / در زندگی راحت بگویید اشتباه کردم
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست.(ادامه)
مجلس، میزان ساعات تدریس تمام وقت معلمان دوره ابتدایی و ساعات تدریس و حضور سایر معلمان و کارکنان آموزشی تمام وقت غیر رسمی مدارس را تعیین کرد. تعیین میزان ساعت کار معلمان و کارکنان مدارس
مجلس، میزان ساعات تدریس تمام وقت معلمان دوره ابتدایی و ساعات تدریس و حضور سایر معلمان و کارکنان آموزشی تمام وقت غیر رسمی مدارس را تعیین کرد.(ادامه)
طوفان‌الاقصی علیه رژیم صهیونیستی است اما به معنای واقعی آمریکازدایی است/ جمهوری اسلامی ایران قائل به همه‌پرسی در فلسطین و نظر مردم است/ دیدگاه ما به دریا ریختن صهیونیست‌ها و یهودیان نیست/ طوفان‌الاقصی خاموش شدنی نیست ....(خبر)
(ادامه)
عکس / تنها دیپلمات کراواتی ایران درگذشت
ساعاتی قبل داوود هرمیداس باوند، استاد رشته روابط بین‌الملل در سن ۸۹ سالگی درگذشت. (ادامه)
عجب شکوهی داشت، همه آمده بودند، بدون تابلو! خالص و بی ریا! متواضع و بی ادعا، صمیمی و دلربا، پیشکسوتان عرصه های جهاد و ایثار و شهادت، همه در آغوش هم آرام می گرفتند و چقدر هم از یکدیگر دلبری می کردند! روایتی خواندنی از تشییع با شکوه پیکر «حبیب شهدای مازندران» در ساری
عجب شکوهی داشت، همه آمده بودند، بدون تابلو! خالص و بی ریا! متواضع و بی ادعا، صمیمی و دلربا، پیشکسوتان عرصه های جهاد و ایثار و شهادت، همه در آغوش هم آرام می گرفتند و چقدر هم از یکدیگر دلبری می کردند!(ادامه)
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش معتقد است مطابق آمار ما، بعد از اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی کلاس خالی از معلم در کشور نداریم و اگر جایی هست پیگیری می‌کنیم. کسری ۲۰۰ هزار معلم / برخی به خاطر رتبه‌بندی و حقوق بازنشستگی ۲ سال ماندند و بعد رفتند
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش معتقد است مطابق آمار ما، بعد از اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی کلاس خالی از معلم در کشور نداریم و اگر جایی هست پیگیری می‌کنیم.(ادامه)
سرگذشت غم‌انگیز بلاگر ۱۲ ساله
عونی الدوس، بلاگر ۱۲ ساله فلسطینی یکی از صدها فرزندی است که توسط اسرائیل جنایتکار به شهادت رسیده است.(ادامه)
نماینده مردم تبریز در مجلس، گفت: با این مهاجرت‌ها شرایط بهداشتی و درمانی ما در آینده بدتر می‌شود؛ پزشکان و آن‌هایی که در کشور می‌مانند مجبور هستند پول اضافه، سکه و ارز بگیرند و قوانینی که وجود دارد را بشکنند. پزشکانی که در کشور می‌مانند مجبورند سکه و ارز بگیرند
نماینده مردم تبریز در مجلس، گفت: با این مهاجرت‌ها شرایط بهداشتی و درمانی ما در آینده بدتر می‌شود؛ پزشکان و آن‌هایی که در کشور می‌مانند مجبور هستند پول اضافه، سکه و ارز بگیرند و قوانینی که وجود دارد را بشکنند.(ادامه)
روز‌هایی که بر ما می‌گذرد، نشان از سالروز عروج عارف بالله، زنده‌یاد آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی دارد. هم از این روی، مقال پی آمده در تبیین سیره نظری و عملی آن بزرگ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه علاقه‌مندان را مفید و مقبول آید. «ن و القلم» ترجمان حیات و ممات عارف دوران(يادداشت)
روز‌هایی که بر ما می‌گذرد، نشان از سالروز عروج عارف بالله، زنده‌یاد آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی دارد. هم از این روی، مقال پی آمده در تبیین سیره نظری و عملی آن بزرگ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه علاقه‌مندان را مفید و مقبول آید. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 40 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.