.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مردودی یک میلیون دانش آموز راهنمایی درسال
(ادامه)
معلمان حق التدریس هم بیمه می شوند
(ادامه)
برگزاری دوره مدیریت فوتبال در مازندران
(ادامه)
نخبگان آموزشهای مهدویت فرا می گیرند
(ادامه)
روح بلند معلم فداکار و خیر بزرگ مدرسه ساز مازندران حاج عبدالحمید داراب معلمی نمونه و مدرسی با اخلاق بود که دست نوازشش هماره بر سر دانش و دانش آموزان ایثار محبت می کرد... خیر بزرگ مدرسه ساز مازندران درگذشت
روح بلند معلم فداکار و خیر بزرگ مدرسه ساز مازندران حاج عبدالحمید داراب معلمی نمونه و مدرسی با اخلاق بود که دست نوازشش هماره بر سر دانش و دانش آموزان ایثار محبت می کرد...(ادامه)
کلنگ زنی بیمارستان جنرال گیلان با حضور شرودر
(ادامه)
انتقاد شدید یالثارات از احمدی نژاد !
(ادامه)
يك ايراني مشاور اوباما در امور خاور میانه شد
(ادامه)
مازندران نیازمند سامانه پژوهشی دفاع مقدس
(ادامه)
30 درصد فارغ التحصیلان مازندران بیکارند
(ادامه)
دبیر کل نظام صنفی رایانه ای استعفا داد
(ادامه)
متن کامل دفاعیه علی کردان در صحن مجلس
(ادامه)
سخنان بی پرده مصطفی تاج زاده در نشست "کابینه متزلزل"
(ادامه)
تدریس درس خارج آنلاین آیت الله جوادی آملی
(ادامه)
استیضاح وزیر آموزش و پرورش در 5 محور از جمله "بی توجهی به اجرای قوانین موجود از جمله قانون برنامه چهارم توسعه" ،" بی توجهی محض در امر استخدام معلمان حق التدریس" و "نارضایتی حداقل 90 درصد از قشر فرهنگیان از وزیر" اعلام وصول شده است. وی دلایل اصلی استیضاح را بدین ترتیب اعلام کرد ... یوسف نژاد و دلایل استیضاح وزیر آموزش و پرورش
استیضاح وزیر آموزش و پرورش در 5 محور از جمله "بی توجهی به اجرای قوانین موجود از جمله قانون برنامه چهارم توسعه" ،" بی توجهی محض در امر استخدام معلمان حق التدریس" و "نارضایتی حداقل 90 درصد از قشر فرهنگیان از وزیر" اعلام وصول شده است. وی دلایل اصلی استیضاح را بدین ترتیب اعلام کرد ...(ادامه)
پیکر مرحوم آیت الله گلوردی تشییع شد
(ادامه)
جمعی از طرفداران وزیر کشور ، در نامه ای خطاب به رئیس جمهور ،از وی خواستند در مقابل فشارهایی که در باره علی کردان و مدرک تحصیلی اش وارد می شود ، مقاومت کند.این نامه که امضای ... نامه حامیان وزیر کشور به رئیس جمهور
جمعی از طرفداران وزیر کشور ، در نامه ای خطاب به رئیس جمهور ،از وی خواستند در مقابل فشارهایی که در باره علی کردان و مدرک تحصیلی اش وارد می شود ، مقاومت کند.این نامه که امضای ...(ادامه)
دبیر مازندرانی در جشنواره الگوهای برتر تدریس اول شد
(ادامه)
دهمرده : انگشت کوچک احمدی نژاد نمی شوم
(ادامه)
چمران ؛ مرد علم ، جهاد و شهادت
(ادامه)
تجمع 3 روزه فرهنگیان بازنشسته مقابل سازمان آموزش و پرورش مازندران
(ادامه)
انتصاب اولین رئیس دانشگاه صنعتی بابل
(ادامه)
جزئیات عیدی پایان سال کارمندان اعلام شد
(ادامه)
 آیت الله یحیی نوری  از چهره‌های شاخص حماسه هفده شهریور بوده و عمر پربرکتش صرف ترویج فقه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تدریس فقه و اصول و فلسفه شده است پیکر مطهر آن فقید صبح دوشنبه از مقابل حوزه علمیه مدرسه الشهدا تشییع و به سمت شهرستان نور جهت تدفین در جوار جدش ... آیت الله یحیی نوری درگذشت
آیت الله یحیی نوری از چهره‌های شاخص حماسه هفده شهریور بوده و عمر پربرکتش صرف ترویج فقه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تدریس فقه و اصول و فلسفه شده است پیکر مطهر آن فقید صبح دوشنبه از مقابل حوزه علمیه مدرسه الشهدا تشییع و به سمت شهرستان نور جهت تدفین در جوار جدش ...(ادامه)
گفتگو از: شهین همتی آسيب شناسي وضعيت اشتغال در كشور
گفتگو از: شهین همتی (ادامه)
آیت الله علی مشکینی رییس مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دار فانی را وداع گفت. آیت الله مشکینی که در بیمارستان بقیه الله تهران بستری بود، در سن 86 سالگی دار فانی را وداع گفت... آیت‌الله مشکینی دعوت حق را لبیک گفت
آیت الله علی مشکینی رییس مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دار فانی را وداع گفت. آیت الله مشکینی که در بیمارستان بقیه الله تهران بستری بود، در سن 86 سالگی دار فانی را وداع گفت...(ادامه)
تدریس گويش مازندراني در دانشگاه سوئد
گويش و فرهنگ مازندراني در دانشگاه آپسالاي سوئد تدريس مي‌شود .به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، مدير گروه همكاري‌هاي علمي و روابط بين‌الملل دانشگاه مازندران از عقد تفاهم نامه‌اي با دانشگاه سوئد خبر داد كه در آينده‌اي نزديك، اساتيد اين دانشگاه (ادامه)
امروزه مداحی و نوحه خوانی، یک شغل پردرآمد و کم هزینه و بی دردسر و آبرومند است، و گاه در رقابت های بین محله ای و شهری و استانی و هیئت ها، توسط بانیان، بدون در نظر گرفتن شرایط اجتماعی و اقتصادی جامعه، برای گرم شدن مجالس... مداحان، چگونه اسلام و حسین را شناخته اند؟
امروزه مداحی و نوحه خوانی، یک شغل پردرآمد و کم هزینه و بی دردسر و آبرومند است، و گاه در رقابت های بین محله ای و شهری و استانی و هیئت ها، توسط بانیان، بدون در نظر گرفتن شرایط اجتماعی و اقتصادی جامعه، برای گرم شدن مجالس...(ادامه)
محمد بدیعی علامه حسن زاده آملی: اگر مقدورم بود تمام زبان‌های دنیا را فرا می‌گرفتم(يادداشت)
محمد بدیعی(ادامه)
قبلي 1 ... 35 36 37 38 39 40

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.