.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سرگذشت غم‌انگیز بلاگر ۱۲ ساله
عونی الدوس، بلاگر ۱۲ ساله فلسطینی یکی از صدها فرزندی است که توسط اسرائیل جنایتکار به شهادت رسیده است.(ادامه)
نماینده مردم تبریز در مجلس، گفت: با این مهاجرت‌ها شرایط بهداشتی و درمانی ما در آینده بدتر می‌شود؛ پزشکان و آن‌هایی که در کشور می‌مانند مجبور هستند پول اضافه، سکه و ارز بگیرند و قوانینی که وجود دارد را بشکنند. پزشکانی که در کشور می‌مانند مجبورند سکه و ارز بگیرند
نماینده مردم تبریز در مجلس، گفت: با این مهاجرت‌ها شرایط بهداشتی و درمانی ما در آینده بدتر می‌شود؛ پزشکان و آن‌هایی که در کشور می‌مانند مجبور هستند پول اضافه، سکه و ارز بگیرند و قوانینی که وجود دارد را بشکنند.(ادامه)
روز‌هایی که بر ما می‌گذرد، نشان از سالروز عروج عارف بالله، زنده‌یاد آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی دارد. هم از این روی، مقال پی آمده در تبیین سیره نظری و عملی آن بزرگ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه علاقه‌مندان را مفید و مقبول آید. «ن و القلم» ترجمان حیات و ممات عارف دوران(يادداشت)
روز‌هایی که بر ما می‌گذرد، نشان از سالروز عروج عارف بالله، زنده‌یاد آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی دارد. هم از این روی، مقال پی آمده در تبیین سیره نظری و عملی آن بزرگ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه علاقه‌مندان را مفید و مقبول آید. (ادامه)
شیخ عزالدین القسام نقش زیادی در ترغیب فلسطینیان به مبارزه علیه استعمار و سپس اشغالگری اسرائیل ایفا کرد تا اینکه به یکی از چهره‌های برجسته و نماد مقاومت عربی و اسلامی تبدیل شد. با پدر جنگ‌های چریکی فلسطین آشنا شوید
شیخ عزالدین القسام نقش زیادی در ترغیب فلسطینیان به مبارزه علیه استعمار و سپس اشغالگری اسرائیل ایفا کرد تا اینکه به یکی از چهره‌های برجسته و نماد مقاومت عربی و اسلامی تبدیل شد.(ادامه)
سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان روز شنبه اول مهر آغاز می‌شود، با این حال دانش‌آموزان کلاس اولی روز چهارشنبه ۲۹ شهریور در قالب جشن شکوفه‌ها به مدرسه می‌روند. سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اول مهر آغاز می‌شود
سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان روز شنبه اول مهر آغاز می‌شود، با این حال دانش‌آموزان کلاس اولی روز چهارشنبه ۲۹ شهریور در قالب جشن شکوفه‌ها به مدرسه می‌روند.(ادامه)
سمینار داوری سبک شیتوریو ایتوسوکای به میزبانی مازندران برگزار شد. برگزاری سمینار داوری کاراته در مازندران
سمینار داوری سبک شیتوریو ایتوسوکای به میزبانی مازندران برگزار شد.(ادامه)
حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان در واکنش به اظهارات روحانی درباره اخراج برخی اساتید دانشگاه گفت: باید از آقای روحانی و برخی دیگر از هم حزبی‌های ایشان پرسید که کدام یک از چند نفر، «استاد برجسته» بوده اند؟ کدام استاد برجسته‌ای با دشمنان مردم وطن خود همکاری می‌کند؟ واکنش شریعتمداری به انتقاد روحانی از اخراج اساتید
حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان در واکنش به اظهارات روحانی درباره اخراج برخی اساتید دانشگاه گفت: باید از آقای روحانی و برخی دیگر از هم حزبی‌های ایشان پرسید که کدام یک از چند نفر، «استاد برجسته» بوده اند؟ کدام استاد برجسته‌ای با دشمنان مردم وطن خود همکاری می‌کند؟(ادامه)
حجت‌الاسلام علی مؤیدی مدیر و مؤسس مجموعه اشراق بابل دار فانی را وداع گفت. حجت الاسلام علی مؤیدی درگذشت
حجت‌الاسلام علی مؤیدی مدیر و مؤسس مجموعه اشراق بابل دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
کاری که شما انجام دادید یک افتخار بزرگ بود/ ۳ اقیانوس را درنوردیدید و سرافراز به میهن بازگشتید/ شما نشان دادید اینکه میگویند ما اجازه نمیدهیم فلان کشتی‌ها از فلان تنگه‌ها عبور کنند غلط زیادی است/ محرم امسال پرشورتر از سال‌های گذشته بود؛ درست نقطه مقابل خواست دشمن ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اشاره به صدور حکم قصاص قاتل در شعبه کیفری یک استان و اجرای آن در آینده پس از تایید دیوان عالی کشور، گفت:‌ این پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شده و بعد از تشریفات اداری نتیجه حکم پرونده به دادگستری مازندران اعلام خواهد شد.

جدیدترین خبر از پرونده سوء‌قصد به آیت الله سلیمانی
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اشاره به صدور حکم قصاص قاتل در شعبه کیفری یک استان و اجرای آن در آینده پس از تایید دیوان عالی کشور، گفت:‌ این پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شده و بعد از تشریفات اداری نتیجه حکم پرونده به دادگستری مازندران اعلام خواهد شد. (ادامه)
فیلم| اولین «وقف جسد» در بابل
اولین جسدی که ۲ سال برای تحقیق و پژوهش وقف دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بابل بود، تحویل خانواده شد.(ادامه)
به دستور وزارت تحصیلات عالی طالبان کنکور سراسری ۱۴۰۲ افغانستان بدون حضور دختران و تنها با شرکت دانش‌آموزان پسر برگزار می‌شود. طالبان شرکت زنان در کنکور سراسری را ممنوع کرد
به دستور وزارت تحصیلات عالی طالبان کنکور سراسری ۱۴۰۲ افغانستان بدون حضور دختران و تنها با شرکت دانش‌آموزان پسر برگزار می‌شود.(ادامه)
نامه تند دفتر میرسلیم به صداوسیما
(ادامه)
در نامه میرسلیم به صدا و سیما امده است: مجری محترم در ابتدای برنامه و حتی در اثنای آن (چند بار) تأکید کردند که مناظره به طور خاصّ درباره «واردات خودروهای کارکرده» است، درحالی که خود ایشان و سپس آقای .... مناظره نبود، بازجویی از متّهم بود / «دست­ در­دست هم، مباحث مطرح شده آقای میرسلیم را به استهزاء می­گیرند»
در نامه میرسلیم به صدا و سیما امده است: مجری محترم در ابتدای برنامه و حتی در اثنای آن (چند بار) تأکید کردند که مناظره به طور خاصّ درباره «واردات خودروهای کارکرده» است، درحالی که خود ایشان و سپس آقای ....(ادامه)
در آشفته بازار مد و زیبایی افراد سودجو نیز بیکار ننشسته و با گذراندن یک دوره کوتاه مدت یک یا چند روزه اقدام به انجام جراحی‌های زیبایی به صورت مخفیانه می‌کنند. شیادان در لباس پزشک زیبایی!
در آشفته بازار مد و زیبایی افراد سودجو نیز بیکار ننشسته و با گذراندن یک دوره کوتاه مدت یک یا چند روزه اقدام به انجام جراحی‌های زیبایی به صورت مخفیانه می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند. مجلس به علی‌ آبادی اعتماد کرد/ مشروح جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.(ادامه)
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اکثریت اعضای کمیسیون متبوعش با کاهش ساعت کاری کارکنان دولت خبر داد و گفت: اعضا پیشنهاداتی در این زمینه داشتند، لذا هنوز درباره اینکه کاهش ساعات کاری در هفته چه میزان باشد تصمیم‌گیری نشده است. موافقت مجلس با «کاهش ساعت کاری» کارکنان دولت + متن کامل لایحه
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اکثریت اعضای کمیسیون متبوعش با کاهش ساعت کاری کارکنان دولت خبر داد و گفت: اعضا پیشنهاداتی در این زمینه داشتند، لذا هنوز درباره اینکه کاهش ساعات کاری در هفته چه میزان باشد تصمیم‌گیری نشده است.(ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اعضای کمیسیون متبوعش با تعطیلی ۲ روزه آخر هفته خبر داد.

موافقت مجلس با تعطیلی ۲ روز آخر هفته/ شنبه‌ها تعطیل می‌شود یا پنجشنبه‌ها؟
شمال نیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اعضای کمیسیون متبوعش با تعطیلی ۲ روزه آخر هفته خبر داد. (ادامه)
سمینار داوری مربیان جودو مازندران در خانه تخصصی جودو نور برگزار شد. سمینار داوری مربیان جودو مازندران در نور
سمینار داوری مربیان جودو مازندران در خانه تخصصی جودو نور برگزار شد.(ادامه)
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.» خودکشی یا قتل دانشجویی که به کشف بزرگ فیزیک رسیده بود؟
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.»(ادامه)
محمودآباد برای اولین میزبان دوره داوری درجه ۳ بازی‌های بومی و محلی بود. برگزاری اولین دوره داوری ورزش‌های بومی و محلی در محمودآباد
محمودآباد برای اولین میزبان دوره داوری درجه ۳ بازی‌های بومی و محلی بود.(ادامه)
سمینار کشوری تکنیک و تاکتیک ویژه رشته والیبال با حضور رئیس کمیته آموزش فدراسیون والیبال در محمودآباد آغاز شد. آغاز سمینار تخصصی والیبال در محمودآباد
سمینار کشوری تکنیک و تاکتیک ویژه رشته والیبال با حضور رئیس کمیته آموزش فدراسیون والیبال در محمودآباد آغاز شد.(ادامه)
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد. متن کامل لایحه حجاب؛ جزئیات جریمه‌ها / جریمه تخلفات پوشش چقدر پیش‌بینی شده است؟ / برخورد با مروجان بی‌حجابی در فضای مجازی
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم. از اول تشکیل مجلس یازدهم اعتقاد داشتم که این مجلس انقلابی است؛ الان هم بعد از سه سال همین را تکرار می‌کنم / سرافراز وارد مجلس شدید، ان‌شاءالله سرافراز هم خارج شوید / نگاه درست، یک‌پیکره و مکمل دیدن قوا و همکاری و هم‌افزایی است (خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود. نه مردم و نه دولت، نمی‌توانند خانه بسازند! / اراده کنم یک هفته ای دوباره وزیر آموزش و پرورش می‌شوم
شمال نیوز : وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود.(ادامه)
تغییر ساعت کاری ادارات/ پنجشنبه ها سراسر کشور تعطیل می شود؟
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس درباره هدف دولت از تعطیلی سراسری روزهای پنجشنبه در کشور، گفت: ایجاد اوقات فراغت برای خانواده و فراهم شدن شرایط برای سفرهای کوتاه مدت به منظور رونق گردشگری و ایجاد نشاط در خانواده‌ها است.(ادامه)
در شناسایی دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی، شاهد تحرک و بالفعل سازی همه پتانسیل‌های بیگانگان و مزدوران داخلی شامل طیف‌های متعدد قابل تعریف در جبهه ضدانقلاب هستیم. دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی در دوران تحول
در شناسایی دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی، شاهد تحرک و بالفعل سازی همه پتانسیل‌های بیگانگان و مزدوران داخلی شامل طیف‌های متعدد قابل تعریف در جبهه ضدانقلاب هستیم.(ادامه)
«دانش آموزان آینده ساز کشور نیستند، این معلم ها هستند که آینده ساز واقعی کشور هستند، آنها دانش آموزان را تربیت می کنند و به او می آموزند. پس در درجه اول خود باید مسلح به علم روز باشند و شیوه های جدید آموزش و تدریس را بدانند.» معلمان آینده سازان کشورند نه دانش آموزان(يادداشت)
«دانش آموزان آینده ساز کشور نیستند، این معلم ها هستند که آینده ساز واقعی کشور هستند، آنها دانش آموزان را تربیت می کنند و به او می آموزند. پس در درجه اول خود باید مسلح به علم روز باشند و شیوه های جدید آموزش و تدریس را بدانند.»(ادامه)
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند. رقیب اردوغان را بهتر بشناسید
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند.(ادامه)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي  است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند. مشكل آموزش و پرورش ايران كجاست؟(يادداشت)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.