.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس جمهور پیشین آمریکا که اکنون نامزد اصلی جمهوری خواهان برای رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال ۲۰۲۴ به شمار می‌رود، برای کمک به اوکراین شرط تعیین کرده است. شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
رئیس جمهور پیشین آمریکا که اکنون نامزد اصلی جمهوری خواهان برای رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال ۲۰۲۴ به شمار می‌رود، برای کمک به اوکراین شرط تعیین کرده است.(ادامه)
حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد. موارد ردصلاحیتم یکی عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام است و دیگری ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان / پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود
حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.(ادامه)
تلویزیون قصد جدی برای ساختن پایتخت ۷ دارد. گویا مذاکرات هم بی‌نتیجه نبوده و حتی خبرهایی از آغاز پیش‌تولید سری هفتم سریال پایتخت هم به صورت غیررسمی و درگوشی در حال انتشار است ماجرای حضور مهران رجبی در سریال پایتخت
تلویزیون قصد جدی برای ساختن پایتخت ۷ دارد. گویا مذاکرات هم بی‌نتیجه نبوده و حتی خبرهایی از آغاز پیش‌تولید سری هفتم سریال پایتخت هم به صورت غیررسمی و درگوشی در حال انتشار است(ادامه)
سردارانی که تا آخرین نفس ایستادند+ عکس
(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق سال گذشته در مراکز خدمات این نهاد منجر به سازش شده است. سرونوشت بیش از 35 هزار زوج علی رغم حضور در مراکز مشاوره بهزیستی مازندران به طلاق ختم شد !
شمال نیوز : مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق سال گذشته در مراکز خدمات این نهاد منجر به سازش شده است.(ادامه)
عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهر‌های استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.
اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهر‌های استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند. (ادامه)
موضوع گرفتن غرامت جنگی از عراق یک خواسته عمومی است. به طور ویژه، خواسته آسیب دیدگان از جنگ، دریافت غرامت است؛ خواه شهرها و خواه افرادی که از وقوع جنگ آسیب دیده اند. اما اخیرا ... افشاگری فلاحت‌پیشه درباره یک کلاهبرداری بزرگ؛ ماجرای دریافت غرامت جنگی از عراق
موضوع گرفتن غرامت جنگی از عراق یک خواسته عمومی است. به طور ویژه، خواسته آسیب دیدگان از جنگ، دریافت غرامت است؛ خواه شهرها و خواه افرادی که از وقوع جنگ آسیب دیده اند. اما اخیرا ...(ادامه)
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد. تتلو: بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.(ادامه)
همزمان با استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، رسانه‌های این رژیم از تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش برای استعفا خبر دادند. دومینوی استعفا‌ها در رژیم صهیونیستی؛ فرمانده منطقه مرکزی ارتش این رژیم هم استعفا می‌کند
همزمان با استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، رسانه‌های این رژیم از تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش برای استعفا خبر دادند.(ادامه)
گروه صنعتی ایران خودرو در واکنش به انتشار گزارشی با عنوان «دام ایران خودرو برای متقاضیان پژو پارس» توضیحاتی را ارسال کرد. واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
گروه صنعتی ایران خودرو در واکنش به انتشار گزارشی با عنوان «دام ایران خودرو برای متقاضیان پژو پارس» توضیحاتی را ارسال کرد.(ادامه)
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با مقامات ارشد ارتش درباره تحریم های آمریکا علیه یک گردان ارتش اسراییل گفتگو کرد. واکنش وزیرجنگ اسراییل به تحریم‌های آمریکا علیه نظامیان صهیونیست
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با مقامات ارشد ارتش درباره تحریم های آمریکا علیه یک گردان ارتش اسراییل گفتگو کرد.(ادامه)
سیاستمداران و روسای احزاب پاکستان همزمان با سفر رسمی رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، ضمن خوش آمدگویی تعهد خود را برای حمایت از توسعه روابط اعلام کردند. خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران
سیاستمداران و روسای احزاب پاکستان همزمان با سفر رسمی رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، ضمن خوش آمدگویی تعهد خود را برای حمایت از توسعه روابط اعلام کردند.(ادامه)
معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: نام پدر از روی کارت‌های هوشمند ملی حذف نمی‌شود. نام پدر از کارت ملی حذف می‌شود؟
معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: نام پدر از روی کارت‌های هوشمند ملی حذف نمی‌شود.(ادامه)
گزارش‌ها درباره حملات هوایی آمریکا در عراق نادرست اعلام شده است. نخستین واکنش آمریکا به انفجار بزرگ در پایگاه حشدالشعبی عراق
گزارش‌ها درباره حملات هوایی آمریکا در عراق نادرست اعلام شده است.(ادامه)
واکنش طنز کاربران به حمله ریزپرنده اسرائیلی +عکس
بامداد امروز جمعه، آخرین روز فروردین ماه که اخباری مبنی بر فعال شدن پدافندی هوایی ایران در آسمان اصفهان و هدف‌قرار گرفتن ریزپرنده‌های ناشناس منتشر شد.(ادامه)
مفسر امور ترکیه و مسائل غرب آسیا در پستی با انتشار قالی دست‌بافت و پرنقش و نگار ایرانی با اشاره به نبوغ و صبر راهبردی ایران تهدیدات روانی صهیونیست‌ها را به تمسخر گرفت. واکنش معنادار تحلیلگر ترکیه‌ای ازنبوغ ایرانی مقابل هیاهوی اسرائیل
مفسر امور ترکیه و مسائل غرب آسیا در پستی با انتشار قالی دست‌بافت و پرنقش و نگار ایرانی با اشاره به نبوغ و صبر راهبردی ایران تهدیدات روانی صهیونیست‌ها را به تمسخر گرفت.(ادامه)
مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد گفت: تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلمش در حال پیگیری است. تنبیه دانش‌آموز مرزن آبادی توسط معلم در حال پیگیری است
مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد گفت: تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلمش در حال پیگیری است.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد گفت: تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلمش در حال پیگیری است.

تنبیه دانش‌آموز مرزن آبادی توسط معلم در حال پیگیری است
شمال نیوز: مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد گفت: تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلمش در حال پیگیری است. (ادامه)
حمله ایران فوق‌العاده پیچیده بود/ بیشتر موشک‌های بالستیک به اهداف خود در اسرائیل اصابت کرده‌اند/ بهترین رادار جاسوسی دنیا در مقابل حمله ایران ناتوان شد/ ایران کاری که می خواست را محقق کرد و از قبل هم گفته بود....(خبر)
(ادامه)
چند پرسش برای افکار عمومی درباره کم و کیف موشک‌ها و پهپاد‌های به کار رفته مطرح است که در این مطلب تلاش شده تا حد امکان با استفاده از ادعا‌ها و داده‌های منتشره از سوی منابع مختلف رسانه‌ای، پاسخ‌هایی برای آنها ارائه شود. پرسش‌هایی درباره عملیات موشکی ایران؛ جنگ‌افزارها و رهگیری
چند پرسش برای افکار عمومی درباره کم و کیف موشک‌ها و پهپاد‌های به کار رفته مطرح است که در این مطلب تلاش شده تا حد امکان با استفاده از ادعا‌ها و داده‌های منتشره از سوی منابع مختلف رسانه‌ای، پاسخ‌هایی برای آنها ارائه شود.(ادامه)
مدیرکل هیأت مرکزی گزینش گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری باید نسبت به تکمیل کاربرگ‌های مورد درخواست اقدام کنند. پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
مدیرکل هیأت مرکزی گزینش گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری باید نسبت به تکمیل کاربرگ‌های مورد درخواست اقدام کنند.(ادامه)
اتاق بازرگانی تهران در بیانیه‌ای در مورد افزودن روز پنجشنبه (به جای شنبه) به تعطیلات پایان هفته عنوان کرد که تصمیمی گرفته شده که نشانه عدم باور قلبی و ذهنی به بخش خصوصی است. مخالفت اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها به جای شنبه‌ها
اتاق بازرگانی تهران در بیانیه‌ای در مورد افزودن روز پنجشنبه (به جای شنبه) به تعطیلات پایان هفته عنوان کرد که تصمیمی گرفته شده که نشانه عدم باور قلبی و ذهنی به بخش خصوصی است.(ادامه)
بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص متنی خلاف واقع و توهین آمیز در فضای مجازی خطاب به یک دندانپزشک و نیز ریاست دانشگاه علوم‌پزشکی بابل، با عنوان کشیدن دندان سالم یک پسر ۱۱ ساله، بیانیه صادر کرد. بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار خبر «اقدام عجیب یک دندانپزشک در بابل!»
بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص متنی خلاف واقع و توهین آمیز در فضای مجازی خطاب به یک دندانپزشک و نیز ریاست دانشگاه علوم‌پزشکی بابل، با عنوان کشیدن دندان سالم یک پسر ۱۱ ساله، بیانیه صادر کرد.(ادامه)
سه پسر جوان کمتراز ۲۰سال که با اجرای سناریوی سرقت خشن در اتوبان صدر تهران در فضای مجازی جنجال به پا کرده بودند، دیروز به محل سرقت منتقل شدند. ناگفته‌های زورگیران جنجالی صدر
سه پسر جوان کمتراز ۲۰سال که با اجرای سناریوی سرقت خشن در اتوبان صدر تهران در فضای مجازی جنجال به پا کرده بودند، دیروز به محل سرقت منتقل شدند.(ادامه)
روزنامه صهیونیستی هاآرتص امروز سه شنبه از حمله هکری به رژیم صهیونیستی خبر داد. حمله هکری علیه رژیم صهیونیستی
روزنامه صهیونیستی هاآرتص امروز سه شنبه از حمله هکری به رژیم صهیونیستی خبر داد.(ادامه)
اعلام فوت رضا رشیدپور توسط بهترین دوستش
علی اوجی، بازیگر و کارگردان با انتشار فیلمی درباره رضا رشیدپور خبرساز شد.(ادامه)
پیشکسوت استقلال معتقد است که ناراحتی نکونام از داوری منطقی است. استقلال دست از بیانیه نویسی بردارد
پیشکسوت استقلال معتقد است که ناراحتی نکونام از داوری منطقی است.(ادامه)
اقدام اخیر ایران در موشکباران اسراییل دقیق و منطقی و در واقع، یک پاسخ بود نه حمله. اقدام ایران در مقابل اسراییل، پاسخ بود نه حمله
اقدام اخیر ایران در موشکباران اسراییل دقیق و منطقی و در واقع، یک پاسخ بود نه حمله.(ادامه)
نمایندگان کشورهای مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در قالب عملیات نظامی «وعده صادق» از تشدید تنش ها در منطقه ابراز نگرانی کردند و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شدند....(خبر)
(ادامه)
ایروانی گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران کاملاً در راستای اعمال حق ذاتی ما برای دفاع از خود انجام شد. سفیر ایران در جلسه سازمان ملل: پاسخ ما به اسرائیل لازم و متناسب بود
ایروانی گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران کاملاً در راستای اعمال حق ذاتی ما برای دفاع از خود انجام شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 392 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.474 seconds.