.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در پی انتشار خبر فوت یک پرستار در کرمانشاه، دانشگاه علوم پزشکی استان توضیحاتی را منتشر کرد. در این توضیحات آمده است: پرستار ارجمند فوت شده حداکثر زمان طرح را براساس قانون به مدت ۵۳ ماه طی نموده اند و در تاریخ ۱۴۰۲/۷/۲۰ پایان طرح ایشان اعلام شده است. جهت استحضار اذهان عمومی اعلام می‌شود فوت این پرستار هیچ گونه ارتباطی به مسائل کاری و طرح ایشان نداشته است. فوت پرستار هیچ ارتباطی به مسائل کاری نداشته
در پی انتشار خبر فوت یک پرستار در کرمانشاه، دانشگاه علوم پزشکی استان توضیحاتی را منتشر کرد. در این توضیحات آمده است: پرستار ارجمند فوت شده حداکثر زمان طرح را براساس قانون به مدت ۵۳ ماه طی نموده اند و در تاریخ ۱۴۰۲/۷/۲۰ پایان طرح ایشان اعلام شده است. جهت استحضار اذهان عمومی اعلام می‌شود فوت این پرستار هیچ گونه ارتباطی به مسائل کاری و طرح ایشان نداشته است.(ادامه)
ابراهیم رئیسی با انتشار عکسی از موشک‌های بالستیک، خبر از انتقام قطعی از اسرائیل داد. عکس معنادار رئیسی در کنار موشک‌های بالستیک
ابراهیم رئیسی با انتشار عکسی از موشک‌های بالستیک، خبر از انتقام قطعی از اسرائیل داد.(ادامه)
اینجانب ضمن ابراز همدردی با ملت مبارز و مظلوم فلسطین و مجاهدان جبهه مقاومت، این مصیبت را به جناب عالی تسلیت عرض نموده و برای این شهدای بزرگوار و تمام شهدای جبهه مقاومت رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم. پیام تسلیت قالیباف در پی شهادت فرزندان اسماعیل هنیه
اینجانب ضمن ابراز همدردی با ملت مبارز و مظلوم فلسطین و مجاهدان جبهه مقاومت، این مصیبت را به جناب عالی تسلیت عرض نموده و برای این شهدای بزرگوار و تمام شهدای جبهه مقاومت رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.(ادامه)
استعفای دست کم ۲۰ پرستار در بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس موضوعی که امروز در فضای مجازی منتشر است سوال برانگیز شد اما مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس چنین ادعایی را رد کرد. استعفای ۲۰ پرستار در بیمارستان چالوس؛ شیطنت رسانه‌ای یا واقعیت؟
استعفای دست کم ۲۰ پرستار در بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس موضوعی که امروز در فضای مجازی منتشر است سوال برانگیز شد اما مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس چنین ادعایی را رد کرد.(ادامه)
پلیس آگاهی تهران در واکنش به ویدیوی زورگیری در اتوبان صدر تهران، آن را تایید ولی اعلام کرد: سرقت مسلحانه نبوده است. زورگیری و سرقت در اتوبان صدر تهران
پلیس آگاهی تهران در واکنش به ویدیوی زورگیری در اتوبان صدر تهران، آن را تایید ولی اعلام کرد: سرقت مسلحانه نبوده است.(ادامه)
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در صورت عدم حمله به شهر رفح در جنوب غزه، بنیامین نتانیاهو دیگر نمی‌تواند در پست نخست‌وزیر باقی بماند. بن‌گویر، نتانیاهو را تهدید کرد
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در صورت عدم حمله به شهر رفح در جنوب غزه، بنیامین نتانیاهو دیگر نمی‌تواند در پست نخست‌وزیر باقی بماند.(ادامه)
یک گروه هکری از حمله سایبری به وب سایت وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و دستیابی به اسناد و اطلاعات این وزارتخانه خبر داد. سایت وزارت جنگ رژیم صهیونیستی هک شد
یک گروه هکری از حمله سایبری به وب سایت وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و دستیابی به اسناد و اطلاعات این وزارتخانه خبر داد.(ادامه)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد. نگاه به واقعیت‌ها باید ذهن جوان دانشجو را به سمت گره‌گشایی نزدیکتر کند/ گفتند که نظر رهبری درباره عدالت از سال هشتاد فرق کرده؛ اگر فرق کرده باشد در جهت اصرار بیشتر بر عدالت بوده است/ نگاه نقادانه را داشته باشید اما نگاه سرافرازانه را هم در قبال پیشرفت‌های کشور داشته باشید‌(خبر)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد.(ادامه)
منوچهر هادی کارگردان سینما با انتشار متنی در شبکه‌های اجتماعی دوباره پای اختلافات خود با یکتا ناصر را به فضای فضای باز کرد. دعوای زناشویی هادی و ناصر همچنان در فضای مجازی ادامه دارد!
منوچهر هادی کارگردان سینما با انتشار متنی در شبکه‌های اجتماعی دوباره پای اختلافات خود با یکتا ناصر را به فضای فضای باز کرد.(ادامه)
انتشار یک دست خط مهم از شهید قاسم سلیمانی برای نخستین بار | عکس
برای نخستین بار دستخطی از شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص فلسطین منتشر شد.(ادامه)
تصویری از سردار حاجی زاده و سردار قاآنی بعد از خبرسازی موساد
سردار حاجی زاده، فرمانده نیروی هوا وفضای سپاه و سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس در مراسم راهپیمایی روز قدس حضور داشتند. (ادامه)
رئیس جمهور آمریکا با نخست وزیر اسرائیل در پی حمله مرگبار این رژیم به امدادگران در نوار غزه با یکدیگر گفتگو کردند. گفتگوی تلفنی بایدن و نتانیاهو در پی حمله مرگبار اسرائیل به امدادگران در نوار غزه
رئیس جمهور آمریکا با نخست وزیر اسرائیل در پی حمله مرگبار این رژیم به امدادگران در نوار غزه با یکدیگر گفتگو کردند.(ادامه)
در ادامه ماجرای عروسی فرزند رهبر انقلاب را مشاهده می کنید. مراسم عروسی متفاوت فرزند رهبر معظم انقلاب / از انگشتره نقره با نگین عقیق تا خانه 70 متری!
در ادامه ماجرای عروسی فرزند رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.(ادامه)
بررسی‌ها نشان می‌دهد که پیام‌رسان واتساپ برای همه‌ی کاربران از دسترس خارج شده است. واتساپ در سراسر دنیا از دسترس خارج شد
بررسی‌ها نشان می‌دهد که پیام‌رسان واتساپ برای همه‌ی کاربران از دسترس خارج شده است.(ادامه)
مدیر روابط عمومی شبکه افق سیما در پی انتشار توییتی در شبکه اجتماعی ایکس درباره یک نظرسنجی در این شبکه، به آن پاسخ داد. شبکه افق به حواشی یک توییت واکنش نشان داد
مدیر روابط عمومی شبکه افق سیما در پی انتشار توییتی در شبکه اجتماعی ایکس درباره یک نظرسنجی در این شبکه، به آن پاسخ داد.(ادامه)
درحالی که برخی از هنرمندان با نام آوردن از ایران مقدمات ناامنی کشور را فراهم می‌کردند، محمد صادقی منشاء این فعالیت‌ها را فریاد زد. استوری شرم‌آور بازیگر حاشیه دار درباره حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق
درحالی که برخی از هنرمندان با نام آوردن از ایران مقدمات ناامنی کشور را فراهم می‌کردند، محمد صادقی منشاء این فعالیت‌ها را فریاد زد.(ادامه)
رییس اداره حفاظت محیط زیست نوشهر از جستجوی برای یافتن پلنگ زخمی در این شهرستان خبر داد. جستجو برای یافتن پلنگ زخمی در نوشهر
رییس اداره حفاظت محیط زیست نوشهر از جستجوی برای یافتن پلنگ زخمی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
سنگربان تیم لیگ برتری بر اثر تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد. دروازه‌بان تیم لیگ برتری درگذشت +عکس
سنگربان تیم لیگ برتری بر اثر تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد.(ادامه)
مرجانه گلچین بازیگر تلویزیون که در آثاری همچون «خوش نشین‌ها»، «سه دونگ سه دونگ» و «شمس العماره» به ایفای نقش پرداخته است از دنیای بازیگری خداحافظی کرد. مرجانه گلچین از دنیای بازیگری خداحافظی کرد
مرجانه گلچین بازیگر تلویزیون که در آثاری همچون «خوش نشین‌ها»، «سه دونگ سه دونگ» و «شمس العماره» به ایفای نقش پرداخته است از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.(ادامه)
توقع دارم در نظارت اگر به موردی رسیدند که از نظر قانونی جای مواخذه وجود دارد اعم از آشنایان و‌غیر اشنایان در اجرای قانون حتما به حساب اشخاص رسیدگی شود. توضیحات کاظم صدیقی درخصوص غفلت صورت گرفته/ از خدا استغفار و از مردم عذرخواهی می‌کنم/ توقع دارم به تخلف احتمالی آشنا و غیرآشنا رسیدگی شود
توقع دارم در نظارت اگر به موردی رسیدند که از نظر قانونی جای مواخذه وجود دارد اعم از آشنایان و‌غیر اشنایان در اجرای قانون حتما به حساب اشخاص رسیدگی شود.(ادامه)
در آخرین ساعت‌های سال ۱۴۰۲، ویدیویی دردآور توسط یکتا ناصر منتشر شد که او مدعی بود منوچهرهادی تنها دخترشان را دزدیده و به زور برده است! دلیل انتشار این ویدیو در فضای مجازی چه بود و چه کسی بخاطر آن مجازات خواهد شد؟ در ماجرای اختلافات منوچهر هادی و یکتا ناصر چه کسی مجازات می‌شود؟
در آخرین ساعت‌های سال ۱۴۰۲، ویدیویی دردآور توسط یکتا ناصر منتشر شد که او مدعی بود منوچهرهادی تنها دخترشان را دزدیده و به زور برده است! دلیل انتشار این ویدیو در فضای مجازی چه بود و چه کسی بخاطر آن مجازات خواهد شد؟(ادامه)
قرارداد رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد، در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد، اما آینده او همچنان مبهم است. عربستان روی مدافع منچستر دست گذاشت
قرارداد رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد، در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد، اما آینده او همچنان مبهم است.(ادامه)
لیلا برخورداری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که سال نو را با انتشار دعای یا مقلب القلوب و الابصار در صفحه خود تبریک گفته بود، مورد حمله اکانت های مجازی قرار گرفت! حمله به خانم بازیگر به جرم خواندن دعای یا مقلب‌القلوب!
لیلا برخورداری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که سال نو را با انتشار دعای یا مقلب القلوب و الابصار در صفحه خود تبریک گفته بود، مورد حمله اکانت های مجازی قرار گرفت!(ادامه)
شمال نیوز : رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با واکنش به انتشار برخی آمار از تصادفات جاده ای و ارتباط دادن آن به خدمات رسانی در مراکز درمانی استان ، در زمینه اجرای طرح سلامت نوروزی در استان توضیحات ارئه نمود . واکنش رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به اظهارات رئیس پلیس راهور استان + گزارش اجرای طرح سلامت نوروزی در مازندران
شمال نیوز : رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با واکنش به انتشار برخی آمار از تصادفات جاده ای و ارتباط دادن آن به خدمات رسانی در مراکز درمانی استان ، در زمینه اجرای طرح سلامت نوروزی در استان توضیحات ارئه نمود .(ادامه)
سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به خبر‌های منتشرشده مبنی بر قطع ۴ هزار درخت در منطقه الیمالات شهرستان نور استان مازندران واکنش نشان داد. این سازمان ضمن اعلام مخالفت خود با اقدام انجام شده اعلام کرد: پاکتراشی حریم خطوط فشار قوی برق در عرصه‌های جنگلی ضروری است، اما آنچه که توسط شرکت سرمایه‌گذار جهت ایجاد پارکینگ صورت پذیرفت، به دلیل قطع ۳۰ اصله درخت جوان و جابه‌جایی خاک از موارد تخلف است. این سازمان همچنین اعلام کرد: عرصه پاکتراشی شده حدود ۱.۲ هکتار وسعت دارد و اصولا این مساحت، استعداد استقرار ۴ هزار اصله درخت که در فضای مجازی ذکر شده است را ندارد. آمار ارائه شده خلاف واقع است / عرصه پاکتراشی شده، ۱.۲ هکتار است که اصولا استعداد استقرار ۴ هزار اصله درخت را ندارد / آنچه انجام شده، قطع ۳۰ اصله درخت جوان برای ایجاد پارکینگ بوده(خبر)
سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به خبر‌های منتشرشده مبنی بر قطع ۴ هزار درخت در منطقه الیمالات شهرستان نور استان مازندران واکنش نشان داد. این سازمان ضمن اعلام مخالفت خود با اقدام انجام شده اعلام کرد: پاکتراشی حریم خطوط فشار قوی برق در عرصه‌های جنگلی ضروری است، اما آنچه که توسط شرکت سرمایه‌گذار جهت ایجاد پارکینگ صورت پذیرفت، به دلیل قطع ۳۰ اصله درخت جوان و جابه‌جایی خاک از موارد تخلف است. این سازمان همچنین اعلام کرد: عرصه پاکتراشی شده حدود ۱.۲ هکتار وسعت دارد و اصولا این مساحت، استعداد استقرار ۴ هزار اصله درخت که در فضای مجازی ذکر شده است را ندارد.(ادامه)
رسانه‌های روسی با انتشار تصاویری از حضور چهار متهم حمله تروریستی شامگاه جمعه در مسکو در دادگاه و تفهیم اتهام آنها خبر دادند. انتشار تصاویر چهار متهم حمله تروریستی مسکو
رسانه‌های روسی با انتشار تصاویری از حضور چهار متهم حمله تروریستی شامگاه جمعه در مسکو در دادگاه و تفهیم اتهام آنها خبر دادند.(ادامه)
قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی در واکنش به صحبت‌های خانم یکتا ناصر بازیگر زن، یک‌پست در فضای مجازی منتشر کرد. پاسخ قاضی شهریاری به خانم بازیگر!
قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی در واکنش به صحبت‌های خانم یکتا ناصر بازیگر زن، یک‌پست در فضای مجازی منتشر کرد.(ادامه)
یک عفونت باکتریایی در ژاپن با سرعت زیادی در حال گسترش است و کارشناسان نمی‌توانند دلیل آن را بیابند. شیوع یک نوع عفونت باکتریایی در ژاپن
یک عفونت باکتریایی در ژاپن با سرعت زیادی در حال گسترش است و کارشناسان نمی‌توانند دلیل آن را بیابند.(ادامه)
مدیر منطقه چهارم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: آتش‌سوزی رخ داده در یک واحد اقامتی (سوئیت آپارتمان) دو طبقه اطراف حرم رضوی توسط آتش‌نشانان مهار و ۱۷ مسافر ایرانی و خارجی از این حریق نجات یافتند. ۱۷ مسافر از آتش‌سوزی یک واحد اقامتی در مشهد نجات یافتند
مدیر منطقه چهارم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: آتش‌سوزی رخ داده در یک واحد اقامتی (سوئیت آپارتمان) دو طبقه اطراف حرم رضوی توسط آتش‌نشانان مهار و ۱۷ مسافر ایرانی و خارجی از این حریق نجات یافتند.(ادامه)
دستیار و مشاور رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره پشت پرده ویدئوی منتشره در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد. ماجرای دیدار مهم فرماندهان با سید حسن خمینی چه بود؟
دستیار و مشاور رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره پشت پرده ویدئوی منتشره در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.367 seconds.