.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معاون دادستان قم گفت: تا این لحظه ۴ نفر از عوامل اصلی انتشار دهندگان و ارسال کنندگان فیلم ماجرای درمانگاه قم به شبکه معاند اینترنشنال شناسایی و بازداشت شدند. دستگیری عوامل انتشار فیلم درمانگاه قم +جزئیات
معاون دادستان قم گفت: تا این لحظه ۴ نفر از عوامل اصلی انتشار دهندگان و ارسال کنندگان فیلم ماجرای درمانگاه قم به شبکه معاند اینترنشنال شناسایی و بازداشت شدند.(ادامه)
اتحادیه جهانی کشتی قرار است یک برنامه متفاوت از دیدار‌های حسن یزدانی و دیوید تیلور منتشر کند. سورپرایز برای حسن یزدانی!
اتحادیه جهانی کشتی قرار است یک برنامه متفاوت از دیدار‌های حسن یزدانی و دیوید تیلور منتشر کند.(ادامه)
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: دو عامل درگیری با دستفروشان در گرگان اخراج و از دستفروشان دلجویی شد. عذرخواهی از دستفروشان و اخراج دو عامل درگیری
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: دو عامل درگیری با دستفروشان در گرگان اخراج و از دستفروشان دلجویی شد.(ادامه)
دادستان قم گفت: در ارتباط با کلیپ پخش شده دستورات لازم نسبت به شناسایی اخلالگران در نظم، سایر زوایای قضیه و همچنین شناسایی عناصری که تصویر را به رسانه‌های معاند منتقل کردند، صادر شد. دادستان قم دستور شناسایی عوامل انتشار فیلم درمانگاه قم را صادر کرد
دادستان قم گفت: در ارتباط با کلیپ پخش شده دستورات لازم نسبت به شناسایی اخلالگران در نظم، سایر زوایای قضیه و همچنین شناسایی عناصری که تصویر را به رسانه‌های معاند منتقل کردند، صادر شد.(ادامه)
دادستان قم گفت: دستورات لازم را نسبت به شناسایی اخلالگران در نظم، سایر زوایای قضیه و همچنین شناسایی عناصری که تصویر را به رسانه‌های معاند منتقل کردند، صادر کرده است. دستور شناسایی عاملان پخش فیلم درمانگاه قم
دادستان قم گفت: دستورات لازم را نسبت به شناسایی اخلالگران در نظم، سایر زوایای قضیه و همچنین شناسایی عناصری که تصویر را به رسانه‌های معاند منتقل کردند، صادر کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده انتظامی بابل از دستگیری فردی که سگ را تشویق به شنا در آبگرم کرده و از وی فیلم گرفته و در فضای مجازی منتشر کرده، خبر داد. عامل ورود سگ به آبگرم درمانی آزرود بابل دستگیر شد+ ویدئو
شمال نیوز : فرمانده انتظامی بابل از دستگیری فردی که سگ را تشویق به شنا در آبگرم کرده و از وی فیلم گرفته و در فضای مجازی منتشر کرده، خبر داد.(ادامه)
منابع عبری زبان گزارش دادند که وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در صفحه خود در فضای مجازی تایید کرد که پسر عمویش در غزه به هلاکت رسیده است. واکنش وزیر دارایی رژیم صهیونیستی به هلاکت پسرعمویش در غزه
منابع عبری زبان گزارش دادند که وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در صفحه خود در فضای مجازی تایید کرد که پسر عمویش در غزه به هلاکت رسیده است.(ادامه)
ارسال کمک‌های هوایی آمریکا به غزه نمی‌تواند فشار گسترده ناشی از سیاست گرسنه نگه داشتن مردم این منطقه را از بین ببرد. نمایش هالیوودی آمریکا با پرتاب هوایی بسته‌های غذا به غزه
ارسال کمک‌های هوایی آمریکا به غزه نمی‌تواند فشار گسترده ناشی از سیاست گرسنه نگه داشتن مردم این منطقه را از بین ببرد.(ادامه)
انتشار ویدئوکلیپ‌ها در روز‌های منتهی به نوروز، معمولاً با هدف بازارسازی برای کنسرت‌ها انجام می‌شود، اما تلاش ساسی در این مورد برای برگزاری کنسرت در بیخ گوش کشورمان به دیوار بسته خورد و کنسرتش با پیگیری دیپلماتیک وزارت خارجه، لغو شد. ماجرای فرار ساسی مانکن از عمان چیست؟
انتشار ویدئوکلیپ‌ها در روز‌های منتهی به نوروز، معمولاً با هدف بازارسازی برای کنسرت‌ها انجام می‌شود، اما تلاش ساسی در این مورد برای برگزاری کنسرت در بیخ گوش کشورمان به دیوار بسته خورد و کنسرتش با پیگیری دیپلماتیک وزارت خارجه، لغو شد.(ادامه)
درحالی که قرار است مهناز ذکایی به عنوان داور دوم اتاق وار در دربی حاضر باشد؛ تصویری جنجالی از او درحال هواداری از پرسپولیس منتشر شده است.ارسال این عکس داور دربی را تغییر می‌دهد! ارسال این عکس داور دربی را تغییر می‌دهد!
درحالی که قرار است مهناز ذکایی به عنوان داور دوم اتاق وار در دربی حاضر باشد؛ تصویری جنجالی از او درحال هواداری از پرسپولیس منتشر شده است.ارسال این عکس داور دربی را تغییر می‌دهد!(ادامه)
پیرو انتشار خبری در اقتصادآنلاین در مورد اظهارات علی اصغر امیری، مالک و موسس گروه هتل های اسپیناس درباره سنگ اندازی مصطفی میرسلیم برای ساخت هتل توسط این گروه در منطقه ولنجک، مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس به این موضوع واکنش نشان داد و با ارسال اسنادی به اقتصادآنلاین از تخلفات مالک هتل اسپیناس در مورد ساخت هتل در ولنجک پرده برداشت. میرسلیم سند تخلف و زد و بند مالک اسپیناس پالاس را برای ساخت هتل در اراضی ملی رو کرد؟
پیرو انتشار خبری در اقتصادآنلاین در مورد اظهارات علی اصغر امیری، مالک و موسس گروه هتل های اسپیناس درباره سنگ اندازی مصطفی میرسلیم برای ساخت هتل توسط این گروه در منطقه ولنجک، مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس به این موضوع واکنش نشان داد و با ارسال اسنادی به اقتصادآنلاین از تخلفات مالک هتل اسپیناس در مورد ساخت هتل در ولنجک پرده برداشت.(ادامه)
انتشار تصاویری از تلاش ناموفق برای خرابکاری در سیستم ارتباطی کشور در ایام انتخابات
معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد که ۲۰ تلاش برای خرابکاری در زیرساخت ارتباطی انتخابات ناکام مانده است.(ادامه)
منابعی در عمان از لغو کنسرت دیشب مسقط «ساسی» خبر داده اند که با پیگیری دیپلماتیک ایران، از سوی دولت عمان لغو شده است. احتمال دستگیری «ساسی» در عمان و استرداد به ایران
منابعی در عمان از لغو کنسرت دیشب مسقط «ساسی» خبر داده اند که با پیگیری دیپلماتیک ایران، از سوی دولت عمان لغو شده است.(ادامه)
 هنوز آتش چهارشنبه سوری روشن نشده شش نفر در جریان حوادث مرتبط با چهارشنبه‌سوری جان باخته و ۱۸۱ نفر زخمی شده‌اند که میان مصدومان ۱۵ نفر دچار قطع عضو، ۸۵ نفر دچار سوختگی هم و ۶۷ نفر از ناحیه چشم آسیب دیده‌اند. ۷۴ درصد از مصدومان یعنی ۱۳۳ نفر زیر ۱۸ سال داشته‌اند و ۲۳ درصد مصدومان هم عابران پیاده بودند. هیجان‌آتشین چهارشنبه‌سوری(يادداشت)
هنوز آتش چهارشنبه سوری روشن نشده شش نفر در جریان حوادث مرتبط با چهارشنبه‌سوری جان باخته و ۱۸۱ نفر زخمی شده‌اند که میان مصدومان ۱۵ نفر دچار قطع عضو، ۸۵ نفر دچار سوختگی هم و ۶۷ نفر از ناحیه چشم آسیب دیده‌اند. ۷۴ درصد از مصدومان یعنی ۱۳۳ نفر زیر ۱۸ سال داشته‌اند و ۲۳ درصد مصدومان هم عابران پیاده بودند. (ادامه)
 بعد از سه جلسه بین اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت و بازشماری تعدادی از صندوق‌ها، هیچ تغییری در نمایندگان منتخب شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی حاصل نشده است و انتخابات در این حوزه تأییده شده است. تأیید صحت نتایج انتخابات بابل بعد از بازشماری تعدادی از صندوق‌ها
بعد از سه جلسه بین اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت و بازشماری تعدادی از صندوق‌ها، هیچ تغییری در نمایندگان منتخب شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی حاصل نشده است و انتخابات در این حوزه تأییده شده است.(ادامه)
باشگاه آویسپا فوکوئوکا به‌صورت رسمی از جذب شهاب زاهدی مهاجم سابق پرسپولیس خبر داد. مهاجم پرسپولیس به تیم ژاپنی پیوست
باشگاه آویسپا فوکوئوکا به‌صورت رسمی از جذب شهاب زاهدی مهاجم سابق پرسپولیس خبر داد.(ادامه)
دونالد ترامپ، جو بایدن را به مناظره درباره «مسایلی که برای آمریکا و مردم آمریکا بسیار حیاتی‌اند» دعوت کرد. دونالد ترامپ، جو بایدن را به مناظره دعوت کرد
دونالد ترامپ، جو بایدن را به مناظره درباره «مسایلی که برای آمریکا و مردم آمریکا بسیار حیاتی‌اند» دعوت کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نخستین واکنش‌های یک نماینده باید عرضه برنامه و ایده و تفکر باشد، نه توهم‌بافی و دعوای قدرت و حاشیه‌های بی‌فایده و متأسفانه تیکه‌پرانی به‌عنوان «مجلس انقلابی» و تلاش برای ایجاد فضای مسموم سیاسی در مجلس آینده .... منتخبان به جای حاشیه‌سازی، ایده و برنامه بدهند / مردم پاسخ این حاشیه‌سازی‌ها و تیکه‌پرانی‌ها را خواهند داد
شمال نیوز : نخستین واکنش‌های یک نماینده باید عرضه برنامه و ایده و تفکر باشد، نه توهم‌بافی و دعوای قدرت و حاشیه‌های بی‌فایده و متأسفانه تیکه‌پرانی به‌عنوان «مجلس انقلابی» و تلاش برای ایجاد فضای مسموم سیاسی در مجلس آینده ....(ادامه)
غزه حق دارد شاد باشد+ تصاویر
(ادامه)
کری خوانی طارمی برای هواداران بنفیکا + عکس
طارمی به پیروزی سنگین پورتو در مقابل بنفیکا واکنش نشان داد.(ادامه)
آخرین تصمیمات در خصوص پرداخت سهام عدالت از طریق سایت سازمان اطلاع رسانی خواهد شد. پیامک واریز سود سهام عدالت جعلی است
آخرین تصمیمات در خصوص پرداخت سهام عدالت از طریق سایت سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.(ادامه)
آزادی دختر ایزدی پس از ده سال از اسارت داعش
(ادامه)
چهره ثابت ماه‌های اخیر رسانه‌های ضدایرانی دست به انتشار یک دروغ جدید زد. علی کریمی از سیل سیستان و بلوچستان هم دروغ صید کرد
چهره ثابت ماه‌های اخیر رسانه‌های ضدایرانی دست به انتشار یک دروغ جدید زد.(ادامه)
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای به حاشیه‌های جدید علیه جواد نکونام واکنش نشان داد. سرمربی جدید باشگاه استقلال مشخص شد
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای به حاشیه‌های جدید علیه جواد نکونام واکنش نشان داد.(ادامه)
جو بایدن با انتشار پیامی در شبکه ایکس جو بایدن مدعی شد که تلاش برای آزادسازی اسرا ادامه دارد و خواستار برقراری «آتش‌بس فوری» بین اسراییل و حماس شد تا کمک های بیشتری وارد غزه شود. اظهارات جدید رییس جمهور آمریکا درباره توافق آتش‌بس فوری در غزه
جو بایدن با انتشار پیامی در شبکه ایکس جو بایدن مدعی شد که تلاش برای آزادسازی اسرا ادامه دارد و خواستار برقراری «آتش‌بس فوری» بین اسراییل و حماس شد تا کمک های بیشتری وارد غزه شود.(ادامه)
سرلیست فهرست صدای ملت گفت: اصلی‌ترین رقیب ما، در فهرست های اصولگرایان، فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و یا همان لیست آقای قالیباف است. علی مطهری: رقیب اصلی ما شورای ائتلاف و قالیباف است
سرلیست فهرست صدای ملت گفت: اصلی‌ترین رقیب ما، در فهرست های اصولگرایان، فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و یا همان لیست آقای قالیباف است.(ادامه)
زلنسکی از ورود خود به عربستان خبر داد
رئیس‌جمهور اوکراین از سفر به عربستان سعودی و برنامه دیدار با «محمد بن سلمان» خبر داد.(ادامه)
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: سود مرحله دوم سهام عدالت طبق برنامه‌ریزی سازمان بورس تا ۲۵ اسفند ماه به حساب همه دارندگان سهام عدالت پرداخت شود. واریز مرحله دوم سود سهام عدالت تا ۲۵ اسفند ماه
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: سود مرحله دوم سهام عدالت طبق برنامه‌ریزی سازمان بورس تا ۲۵ اسفند ماه به حساب همه دارندگان سهام عدالت پرداخت شود.(ادامه)
تبلیغات انتخاباتی در این اپلیکیشن ممنوع است
هرگونه انتشار نظر یا تصویر مقامات، مدیران و اشخاص به نفع یا ضرر نامزدها، جریان‌ها، احزاب و گروه‌های سیاسی در جریان انتخابات و همچنین الصاق اعلامیه، پوستر و آگهی تبلیغاتی در این شبکه (شاد) ممنوع می‌باشد.(ادامه)
هما پرنده‌ محبوب بسیاری از ایرانی‌ها از دوران باستان، تا کنون بوده است، سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید خطر انقراض این گونه را تایید نمی‌کنیم. آیا سایه همای سعادت بر سر طبیعت ایران می‌ماند؟
هما پرنده‌ محبوب بسیاری از ایرانی‌ها از دوران باستان، تا کنون بوده است، سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید خطر انقراض این گونه را تایید نمی‌کنیم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.659 seconds.