.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : در حوزه توليد مرغ، مازندران 11% توليد كشور را داراست كه خود نشان از تلاش‌هاي اين سازمان در حفظ جايگاه مازندران به عنوان پيشاني صنعت طيور كشور است و اين استان توليد گوشت مرغ داخل و ساير استان‌ها را به ويژه تهران به عنوان پايتخت كشور بر عهده دارد و .... پیگیری شخص رئیس سازمان برای تامین مرغ مازندران و پایتخت مانع از سفر به روسیه شد / هرگونه قصور در تامين مرغ پايتخت مي تواند بازار كشور را مختل كند / جوجه ریزی در تیرماه 20 درصد افزایش داشت / از انتقادات سازنده استقبال می کنیم
شمال نیوز : در حوزه توليد مرغ، مازندران 11% توليد كشور را داراست كه خود نشان از تلاش‌هاي اين سازمان در حفظ جايگاه مازندران به عنوان پيشاني صنعت طيور كشور است و اين استان توليد گوشت مرغ داخل و ساير استان‌ها را به ويژه تهران به عنوان پايتخت كشور بر عهده دارد و ....(ادامه)
جهش 57 درصدی توليد انرژي در بلوک سیکل ترکیبی نیروگاه نکا
(ادامه)
شمال نیوز : پیشاهنگ گفت : از ابتدای مهرماه سال گذشته به منظور تامین برق پایدار پیک تابستان امسال ۱۰۰ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی در دستور کار قرار گرفته است. فصل تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی به روزهای پایانی خود رسید/ آمادگی کامل نیروگاه‌های کشور برای تولید برق پایدار در تابستان
شمال نیوز : پیشاهنگ گفت : از ابتدای مهرماه سال گذشته به منظور تامین برق پایدار پیک تابستان امسال ۱۰۰ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی در دستور کار قرار گرفته است.(ادامه)
شمال نیوز :  با یک نگاه کلی به آمار می توان به این نتیجه رسید که کمتر بودن تعداد راه یافتگان زن به مجلس، ناشی از رغبت نداشتن بانوان به حضور در عرصه های انتخاباتی است. هر زمان که تعداد کاندیداهای زن بیشتر شده ، نمایندگان خانم بیشتری هم به مجلس راه یافته اند. سهم بانوان مازندرانی از خانه ملت ! / رویایی که تعبیر نمی شود ....
شمال نیوز : با یک نگاه کلی به آمار می توان به این نتیجه رسید که کمتر بودن تعداد راه یافتگان زن به مجلس، ناشی از رغبت نداشتن بانوان به حضور در عرصه های انتخاباتی است. هر زمان که تعداد کاندیداهای زن بیشتر شده ، نمایندگان خانم بیشتری هم به مجلس راه یافته اند. (ادامه)
با توجه به فرارسیدن فصل جابجایی مستأجران رئيس اتحاديه حمل و نقل کالاي درون شهري تهران نکاتی را به منظور اسباب کشی ایمن به شهروندان متذکر شد. هنگام اسباب کشی حواستان به کلاهتان باشد!
با توجه به فرارسیدن فصل جابجایی مستأجران رئيس اتحاديه حمل و نقل کالاي درون شهري تهران نکاتی را به منظور اسباب کشی ایمن به شهروندان متذکر شد.(ادامه)
غرق شدن ۱۴۷ نفر در مازندران
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از غرق شدن ۱۴۷ نفر پارسال در استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: تابلوهاي هشداردهنده شنا به عنوان يكي از موثرترين شيوه هاي تبليغات محيطي در شهرهاي ساحلي غرب مازندران است كه نقش بسيار بازدارنده اي دركاهش شمارقربانيان درياي خزر دارد كه متاسفانه در اين مناطق كمتر به اين موضوع پرداخته شده است. جاي خالي تابلوهاي هشداردهنده شنا در غرب مازندران براي كاهش تلفات
شمال نیوز: تابلوهاي هشداردهنده شنا به عنوان يكي از موثرترين شيوه هاي تبليغات محيطي در شهرهاي ساحلي غرب مازندران است كه نقش بسيار بازدارنده اي دركاهش شمارقربانيان درياي خزر دارد كه متاسفانه در اين مناطق كمتر به اين موضوع پرداخته شده است.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از نوسازی و بازسازی تابلو و علائم ایمنی در محور‌های مواصلاتی استان در ۹ماهه سال جاری خبر داد. بازسازی و نوسازی تابلوهای علائم محور‌های مواصلاتی در مازندران
شمال نیوز: رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از نوسازی و بازسازی تابلو و علائم ایمنی در محور‌های مواصلاتی استان در ۹ماهه سال جاری خبر داد.(ادامه)
بازديد مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران از شهرك صنعتي نوشهر
(ادامه)
شتاب اجراي پروژه هاي زيست محيطي در شهرکها و نواحی صنعتی مازندران
شمال نیوز: اجراي پروژه هاي زيست محيطي در شهرکها و نواحی صنعتی مازندران شتاب می گیرد .(ادامه)
شمال نیوز : ميركاظمي گفت: از زماني كه دولت سيزدهم آغاز به كار كرده است به هيچ عنوان خلق پول نكرده و اين روند موجب كاهش نرخ تورم نقطه اي در مهر و آبان شده؛ بودجه سال آينده بر اساس منابع پايدار و بدون كسري بسته شده است. دولت سیزدهم هیچ خلق پولی انجام نداده است/ بودجه ۱۴۰۱ بدون کسری و برای رشد اقتصادی بسته شد/ اختیارات مالی استانداران افزایش می‌یابد/ استان‌ها باید پاسخگوی شاخص‌های اقتصادی خود باشند
شمال نیوز : ميركاظمي گفت: از زماني كه دولت سيزدهم آغاز به كار كرده است به هيچ عنوان خلق پول نكرده و اين روند موجب كاهش نرخ تورم نقطه اي در مهر و آبان شده؛ بودجه سال آينده بر اساس منابع پايدار و بدون كسري بسته شده است.(ادامه)
سطح مطالبه گري و حضور بانوان كارآفرين مازندران بايد ارتقاء يابد
(ادامه)
شمال نیوز : مدیریت شهری ، مثلثی متشکل از شهروندان، پارلمان    شهری(شورای شهر)  و مدیریت اجرایی  (شهرداری)  می باشد که  تعامل و هماهنگی این سه رکن می تواند ، توسعه پایدار‌ِ شهری را بر اساس آمایش سرزمینیِ محله محور, به دنبال داشته باشد . پیوست های فرهنگی و زیبایی شناسی اجتماعی اکسیژن پروژه های عمرانی
شمال نیوز : مدیریت شهری ، مثلثی متشکل از شهروندان، پارلمان شهری(شورای شهر) و مدیریت اجرایی (شهرداری) می باشد که تعامل و هماهنگی این سه رکن می تواند ، توسعه پایدار‌ِ شهری را بر اساس آمایش سرزمینیِ محله محور, به دنبال داشته باشد .(ادامه)
برگزاری انتخابات هيئت مديره شركت خدماتي شهرك صنعتي بشل سوادكوه
(ادامه)
 حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور طی حکمی محمد مخبر را به عنوان معاون اول رئیس جمهور و غلامحسین اسماعیلی را به سمت رئیس دفتر خود منصوب کرد. محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر شد
حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور طی حکمی محمد مخبر را به عنوان معاون اول رئیس جمهور و غلامحسین اسماعیلی را به سمت رئیس دفتر خود منصوب کرد. (ادامه)
مناظره‌ها به وقت انتخابات(يادداشت)
(ادامه)
بیش از هزار نفر از جوانان و فعالان فرهنگی اجتماعی جبهه انقلاب در نامه سرگشاده ای خطاب به دکتر محسن رضایی، با مطرح کردن دغدغه های خود راجع به مدیریت اجرایی کشور، از وی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند. دعوت هزار فعال اجتماعی برای کاندیداتوری دکتر محسن رضایی
بیش از هزار نفر از جوانان و فعالان فرهنگی اجتماعی جبهه انقلاب در نامه سرگشاده ای خطاب به دکتر محسن رضایی، با مطرح کردن دغدغه های خود راجع به مدیریت اجرایی کشور، از وی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.(ادامه)
مردم در انتخابات مختلف با هر انگيزه اى شركت مى كنند تا شاهد پيشرفت و آبادانى كشور و فرصت بهتر براى زندگى و تحقق عدالت باشند. انتخابات ودلخورى مردم/ مردم چه می‌خواهند؟(يادداشت)
مردم در انتخابات مختلف با هر انگيزه اى شركت مى كنند تا شاهد پيشرفت و آبادانى كشور و فرصت بهتر براى زندگى و تحقق عدالت باشند.(ادامه)
نحوه افزايش حقوق كاركنان دولت و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
نوبخت با اشاره به اینکه افزایش حقوق بازنشستگان لشکری وکشوری براساس بند ۲ و۳ تبصره ۱۲ انجام می شود ادامه داد: این در حالی است که رشد حقوق در سازمان تامین اجتماعی نیازمند تشکیل جلسه شورای عالی در وزارت کار ورفاه اجتماعی است.(ادامه)
بار سنگین مسئولیت ریاست‌جمهوری! (ديدگاه)
(ادامه)
رشد 8 درصدي توليد انرژي خالص در نيروگاه نکا
(ادامه)
صندلی تازه برای پرحاشیه‌ترین استاندارِ روحانی
غلامرضا شريعتي، استاندار پرحاشيه خوزستان با حكم رييس‌جمهور براي دوره‌اي 4 ساله به رياست سازمان ملي استاندارد ايران منصوب شد. تغيير رييس ‌سازمان ملي استاندارد از وظايف شوراي عالي استاندارد است و بايد به تصويب اين شورا برسد. (ادامه)
طي حکمي از سوي عليرضا رزم حسيني وزير صمت، کامبيز معتمد وزيري با حفظ سمت به عنوان دبير هيات عالي نظارت بر سازمان هاي صنفي کشور منصوب شد. کامبيز معتمد وزيري به عنوان دبير هيات عالي نظارت بر سازمان هاي صنفي کشور منصوب شد
طي حکمي از سوي عليرضا رزم حسيني وزير صمت، کامبيز معتمد وزيري با حفظ سمت به عنوان دبير هيات عالي نظارت بر سازمان هاي صنفي کشور منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز : روزنامه اصلاح طلب اعتماد مدعی اشت : ممكن است اين رقابت به آخرين لحظات نكشد و باتوجه به جدي شدن مذاكرات اصولگرايان پشت درهاي بسته، پيش از روز سرنوشت و شب انتخابات، يكي از اين دو به نفع ديگري كنار بكشد.... رقابت احتمالی سعید محمد و محمد باقر قالیباف در اردوگاه اصولگرایان
شمال نیوز : روزنامه اصلاح طلب اعتماد مدعی اشت : ممكن است اين رقابت به آخرين لحظات نكشد و باتوجه به جدي شدن مذاكرات اصولگرايان پشت درهاي بسته، پيش از روز سرنوشت و شب انتخابات، يكي از اين دو به نفع ديگري كنار بكشد....(ادامه)
امام جمعه شهرستان گلوگاه در پیامی از مردم و دست اندرکاران عزاداری‌ها به علت ارائه فرهنگ عاشورایی در شرایط کرونایی تقدیر وتشکر کرد. پیام تقدیر امام جمعه شهرستان گلوگاه از عزاداران حسینی در این شهرستان
امام جمعه شهرستان گلوگاه در پیامی از مردم و دست اندرکاران عزاداری‌ها به علت ارائه فرهنگ عاشورایی در شرایط کرونایی تقدیر وتشکر کرد.(ادامه)
شورای پول و اعتبار سقف نرخ سود علی‌الحساب سپرده‌های سرمايه‌گذاری را تعيين کرد. نرخ جدید سود سپرده‌های بانکی مشخص شد
شورای پول و اعتبار سقف نرخ سود علی‌الحساب سپرده‌های سرمايه‌گذاری را تعيين کرد.(ادامه)
زيباكلام: در سال 1400 محمود احمدي‌نژاد رييس جمهور خواهد بود
(ادامه)
شمال نیوز : از سوي ديگر برخي از مسئولان بهداشتی شهرها نيز از مبتلايان به ويروس کوويد 19 که علائم بيماري ندارند و مي‌توانند ناقل باشند، ابراز نگراني کرده‌اند. .... موج دوم کرونا به استان مازندران می رسد ؛ اگر !
شمال نیوز : از سوي ديگر برخي از مسئولان بهداشتی شهرها نيز از مبتلايان به ويروس کوويد 19 که علائم بيماري ندارند و مي‌توانند ناقل باشند، ابراز نگراني کرده‌اند. ....(ادامه)
شمال نیوز : بسیارند از اینگونه تصادفات در كشور ما كه هرساله سرمایه های كشور را به راحتی به كام مرگ می‌كشاند در حالیكه با صرف سرمایه ملی سالیان طول می‌كشد تا افرادی با تجربه و تحصیل كرده جایگزین کرد..... کاهش تلفات رانندگی با همكاری مردم ، نهادها وهمه ارگان ها دست یافتنی است
شمال نیوز : بسیارند از اینگونه تصادفات در كشور ما كه هرساله سرمایه های كشور را به راحتی به كام مرگ می‌كشاند در حالیكه با صرف سرمایه ملی سالیان طول می‌كشد تا افرادی با تجربه و تحصیل كرده جایگزین کرد.....(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل راه و شهرسازی مازندران تصريح نمود : يكي ديگر از محسنات توسعه جاده ها، رونق بخشی صنعت و بهره گيري مناسب كارخانجات از نهايت ظرفيت توليد خود مي باشد..... عملیات چهارخطه نمودن محورکندوان محدوده مرزن آباد به سمت دزدبن شتاب بیشتر گرفت
شمال نیوز : مدیرکل راه و شهرسازی مازندران تصريح نمود : يكي ديگر از محسنات توسعه جاده ها، رونق بخشی صنعت و بهره گيري مناسب كارخانجات از نهايت ظرفيت توليد خود مي باشد.....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 204 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.