.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: اينکه چه ماجرائي پشت پرده عدم واگذاري فرکانس‌هاي خالي در اختيار صداوسيما به وزارت ارتباطات است امري است که فعلا بر بسياري پوشيده است اما نبايد از ياد برد که اين اختلاف ميان وزارت ارتباطات و صدا و سيما صرفا به اعتماد عمومي و رضايت مردم لطمه مي‌زند. صداوسيما متهم اصلی كندی اينترنت
شمال نیوز: اينکه چه ماجرائي پشت پرده عدم واگذاري فرکانس‌هاي خالي در اختيار صداوسيما به وزارت ارتباطات است امري است که فعلا بر بسياري پوشيده است اما نبايد از ياد برد که اين اختلاف ميان وزارت ارتباطات و صدا و سيما صرفا به اعتماد عمومي و رضايت مردم لطمه مي‌زند. (ادامه)
گزیده روزنامه های 18 فروردین 1399
(ادامه)
خطرات ناشي از منفي شدن نرخ رشد جمعيت، هشداري سياسي نيست که توسط مسئولين طرح شده باشد، بلکه واقعيتي عيني و علمي است که کارشناسان نسبت بدان اعلام خطر کرده‌اند. | نگاه‌هاي منفعت طلبانه و شخص نگر، منظري انحرافي است که آينده يک ملت و نسل‌هاي آتي را تهديد مي‌کند. جمعيت جوان؛ رمز قوي شدن کشور(يادداشت)
خطرات ناشي از منفي شدن نرخ رشد جمعيت، هشداري سياسي نيست که توسط مسئولين طرح شده باشد، بلکه واقعيتي عيني و علمي است که کارشناسان نسبت بدان اعلام خطر کرده‌اند. | نگاه‌هاي منفعت طلبانه و شخص نگر، منظري انحرافي است که آينده يک ملت و نسل‌هاي آتي را تهديد مي‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر گوران بیان داشت: ايجاد نشاط و سلامت جسمی و روحی در شهروندان در راستای توسعه شهرهای سالم، توسعه فرهنگ پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری به‌عنوان يك شيوه كارآمد جابه‌جايی در مسافت‌های كوتاه.... « ساری » ؛ میزبان پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو / پیشتازی ساری به عنوان شهر دوستدار سلامت و محیط‌زیست
شمال نیوز : دکتر گوران بیان داشت: ايجاد نشاط و سلامت جسمی و روحی در شهروندان در راستای توسعه شهرهای سالم، توسعه فرهنگ پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری به‌عنوان يك شيوه كارآمد جابه‌جايی در مسافت‌های كوتاه....(ادامه)
ناهید کرمی 
Bahar11076@ yahoo.com
      پسماندهای الکترونیک چالشی جدید در مدیریت پسماند(يادداشت)
ناهید کرمی Bahar11076@ yahoo.com (ادامه)
توصیه رهبر انقلاب درباره فرزندآوری؛ محدود کردن تعداد فرزند خطاست
صفحه مجازی ریحانه بخشی از بیانات رهبر انقلاب را درباره توصیه‌های ایشان درخصوص فرزندآوری در قالب تصویرنوشته منتشر کرد.(ادامه)
قانون رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران از اواخر شهریور ماه وارد فاز اجرایی شده اما تا کنون بخشی از مسئولان و مدیران اقدام به ثبت فهرست اموال خود نکرده اند. از سوی دیگر قانون فعلی بدلیل ضعف هایی که دارد بعید است به ....(خبر)
(ادامه)
هشتم ربيع الاول يادآور غمگینانه ترين مصيبت انسان و آغازى بر پايان آخرين فصل خوش حضور امام معصوم در ميان مردمان است. بهار حضور با جفاى اهل زمان جاى خود را به پاييز غيبت مى دهد و منتظران را تا رسيدن دوباره بهار در غمى جانكاه مى گذارد.
آخرين فصل حضور (يادداشت)
هشتم ربيع الاول يادآور غمگینانه ترين مصيبت انسان و آغازى بر پايان آخرين فصل خوش حضور امام معصوم در ميان مردمان است. بهار حضور با جفاى اهل زمان جاى خود را به پاييز غيبت مى دهد و منتظران را تا رسيدن دوباره بهار در غمى جانكاه مى گذارد. (ادامه)
شمال نیوز:
ماه صفر کوچه های شهرها و روستا های استان مازندران بوی حلیم نذری می گیرد آیینی که قدمتی ۲۰۰ ساله دارد و از ارادت مردم دیار علویان به اهل بیت(علیهم السلام) نشأت می گیرد. آیین حلیم پزی نمادی از ارادت مازندرانی ها به اهل بیت (ع)
شمال نیوز: ماه صفر کوچه های شهرها و روستا های استان مازندران بوی حلیم نذری می گیرد آیینی که قدمتی ۲۰۰ ساله دارد و از ارادت مردم دیار علویان به اهل بیت(علیهم السلام) نشأت می گیرد.(ادامه)
شمال نیوز : این اداره کل با برنامه ریزی از قبل تعیین شده و در جهت سهولت زائرینی که قصد عزیمت به صورت انفرادی به این منطقه را دارند اقدام به قرار دادن خودروهای مسافری برای مرز مهران از تاریخ 10 مهرماه نموده است..... جوابیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به خبر شمال نیوز
شمال نیوز : این اداره کل با برنامه ریزی از قبل تعیین شده و در جهت سهولت زائرینی که قصد عزیمت به صورت انفرادی به این منطقه را دارند اقدام به قرار دادن خودروهای مسافری برای مرز مهران از تاریخ 10 مهرماه نموده است.....(ادامه)
شمال نیوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بیان کرد: استان مازندران در برآورد نمونه گیری رتبه چهارم در کشور دارد که وضعیت استان در این زمینه خوب نیست و نیازمند توجه بیشتر است..... از برگزیدگان جشنواره فشار خون و رسانه مازندران و خبرنگاران فعال حوزه سلامت استان تجلیل شد
شمال نیوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بیان کرد: استان مازندران در برآورد نمونه گیری رتبه چهارم در کشور دارد که وضعیت استان در این زمینه خوب نیست و نیازمند توجه بیشتر است.....(ادامه)
دكتر فرهاد صالحيان * چند نکته اساسی در فرهنگ رانندگي(يادداشت)
دكتر فرهاد صالحيان *(ادامه)
افزایش 26 مگاواتی توان تولید برق نیروگاه نكا در تابستان 98
(ادامه)
فاطمه هاشمی: پس از پدرم کار روحانی سخت شد
فاطمه هاشمی، فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با روزنامه اعتماد گفتگو کرده و از دوران سخت روحانی پس از فوت هاشمی رفسنجانی صحبت کرده است. (ادامه)
واحد ۴ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا وارد مدار تولید شد
(ادامه)
وزير کشور بر افزايش اختيارات استانداران براي اداره کشور در شرايط جنگ اقتصادي تاکيد کرد.
تاکيد وزير کشور بر افزايش اختيارات استانداران
وزير کشور بر افزايش اختيارات استانداران براي اداره کشور در شرايط جنگ اقتصادي تاکيد کرد. (ادامه)
شمال نیوز : اضطراب درراه ماندگان و تشويش گرفتاران برف و كولاك جاده را فقط كساني درك مي كنند كه يكبار در چنين وضعيتي قرار گرفته و تجربه كرده اند كه پس از ساعت ها دست و پنجه نرم كردن با سرما و گرسنگي ، در اوج نا اميدي و ياس ، وقتي صداي تجهيزات برف روبي و يا ماشين آلات بازگشايي محورها را مي شنوند.... راهداري و حمل و نقل ايمن ؛ گامي به سوي توسعه پایدار(يادداشت)
شمال نیوز : اضطراب درراه ماندگان و تشويش گرفتاران برف و كولاك جاده را فقط كساني درك مي كنند كه يكبار در چنين وضعيتي قرار گرفته و تجربه كرده اند كه پس از ساعت ها دست و پنجه نرم كردن با سرما و گرسنگي ، در اوج نا اميدي و ياس ، وقتي صداي تجهيزات برف روبي و يا ماشين آلات بازگشايي محورها را مي شنوند....(ادامه)

نگاهي به سوابق و برنامه هاي دكتر دژپسند / كانديداي وزارت اقتصاد(يادداشت)
(ادامه)
کنایه جهانگیری به شريعتمدارى
معاون اول رییس جمهور گفت: واقعا در اين شرايط شدنى است كه دولت قيمت بنزين را افزايش دهد؟ بايد سياست هاى خود را گام به گام پيش ببريم. نمى توانيم اقتصاد يارانه اى خود را به يكباره به اقتصاد آزاد تبديل كنيم.(ادامه)
نامه نائب رئيس شوراي شهر ساري به دادستان مرکز استان
در پي سرگرداني 7 ساله ي ثبت نام شدگان طرح مسكن مهر مياركلا ، علي اكبر زليكاني نائب رئيس شوراي شهر ساري در نامه اي سرگشاده به مدعي العموم خواستار احقاق حق زيان ديدگان شد(ادامه)
شمال نیوز : رسالت شرکت شهرکهای صنعتی اجرا و تکمیل زیرساخت شهرکها و نواحي صنعتي بوده که در دولت تدبیر و امید، تعداد ۲۸۶ پروژه عمرانی با هزینه 444838 میلیون ریال انجام شده است..... اجرای 286 پروژه عمرانی شهرک های صنعتی مازندران در دولت تدبیر و امید+ مشروح
شمال نیوز : رسالت شرکت شهرکهای صنعتی اجرا و تکمیل زیرساخت شهرکها و نواحي صنعتي بوده که در دولت تدبیر و امید، تعداد ۲۸۶ پروژه عمرانی با هزینه 444838 میلیون ریال انجام شده است.....(ادامه)
روزشماری براي برگزاري مراسم تدفين مطبوعات کشور(يادداشت)
(ادامه)
آخرین وضعیت نرخ بيکاري در مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : وطن خواه در مورد امکان رفع تمامی محدودیت‎های حاصل از وجود دکل‎های برق گفت: اگر بخواهیم موانع پروازی را به صفر برسانیم و از تمام طول باند استفاده کنیم با توجه به گسترده بودن شبکه توزیع برق و هزینه‎های بسیار بالای جابجایی، این کار بسیار دشواری است. برای رفع همین موانع جدید هم مذاکرات بسیار زیادی داشتیم تا به نتیجه برسیم..... وطن خواه : موانع پروازی در فرودگاه ساری برطرف شد
شمال نیوز : وطن خواه در مورد امکان رفع تمامی محدودیت‎های حاصل از وجود دکل‎های برق گفت: اگر بخواهیم موانع پروازی را به صفر برسانیم و از تمام طول باند استفاده کنیم با توجه به گسترده بودن شبکه توزیع برق و هزینه‎های بسیار بالای جابجایی، این کار بسیار دشواری است. برای رفع همین موانع جدید هم مذاکرات بسیار زیادی داشتیم تا به نتیجه برسیم.....(ادامه)
شمال نیوز : در مازندران روزانه در حدود سه هزار و پانصد تن زباله توليد مي‌شود كه از هر يك تن زباله 500 ليتر شيرابه توليد مي‌شود. اما در بحث فاضلاب، سرانه توليد فاضلاب 150 ليتر در روز براي هر فرد است. سه ميليون و سيصد هزار مازندراني داريم. با مقايسه اين دو آمار متوجه تفاوت ميزان توليد و درنهايت سيستم تصفيه آن‌ها مي‌شويم »....
بنویسيم دریای خزر ؛ بخوانيم سطل زباله !
شمال نیوز : در مازندران روزانه در حدود سه هزار و پانصد تن زباله توليد مي‌شود كه از هر يك تن زباله 500 ليتر شيرابه توليد مي‌شود. اما در بحث فاضلاب، سرانه توليد فاضلاب 150 ليتر در روز براي هر فرد است. سه ميليون و سيصد هزار مازندراني داريم. با مقايسه اين دو آمار متوجه تفاوت ميزان توليد و درنهايت سيستم تصفيه آن‌ها مي‌شويم ».... (ادامه)
شمال نیوز : چند سالي است كه صندوق بازنشستگي كشوري براي بازنشستگان خود در مشاغل مختلف اقدام به صدور بيمه تكميلي مي‌كند و اين در حالي است كه هر ساله نيز انتقادات به بيمه تكميلي آنها بيشتر شده است..... دوندگی بازنشستگان مازندرانی برای بیمه تکمیل درمانی !
شمال نیوز : چند سالي است كه صندوق بازنشستگي كشوري براي بازنشستگان خود در مشاغل مختلف اقدام به صدور بيمه تكميلي مي‌كند و اين در حالي است كه هر ساله نيز انتقادات به بيمه تكميلي آنها بيشتر شده است.....(ادامه)
فرماندار نكا:ظرفيت گردشگری شرق مازندران مغفول مانده است
فرماندار نكا گفت: افزايش ماندگاری حضور مسافران در گرو برنامه‌ريزی و زيباسازی‌های مناسب است و اين مسأله در شرق مازندران و در شهرستان نكا بايد بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد.(ادامه)
چرا مدیریت مصرف آب؟(يادداشت)
(ادامه)
ضرورت مدیریت مصرف برق در تابستان و همراهی مردم مازندران(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : بینایی چشم‌های معصومه در این حادثه کم شده و به آنها قرنیه پیوند زده‌اند صورت، قسمتی از گردن، گوش، سینه و کمر معصومه در اسیدپاشی از بین رفته است. برادر معصومه: بیمارستان برای هرشب بستری، یک‌میلیون تومان می‌خواهد و ما این پول را نداریم که پرداخت کنیم..... گفت‌وگو با دختری که خواستگارش شب ‌سال نو رویش اسید پاشید و با قمه دو انگشتش را قطع کرد
شمال نیوز : بینایی چشم‌های معصومه در این حادثه کم شده و به آنها قرنیه پیوند زده‌اند صورت، قسمتی از گردن، گوش، سینه و کمر معصومه در اسیدپاشی از بین رفته است. برادر معصومه: بیمارستان برای هرشب بستری، یک‌میلیون تومان می‌خواهد و ما این پول را نداریم که پرداخت کنیم.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.311 seconds.