.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.(ادامه)
وقتي سوال مي‌شود يك سال در نبود آيت‌الله چگونه سپري شد، با صدايي بغض‌آلود مي‌گويد سخت گذشت.
پدرم اين روزها را پيش بيني‌ مي‌كرد/عقلانیت دردولت روحانی افت پیدا کرده/نامه‌ اخیراحمدی‌نژاد را به فال نیک می‌گیریم/مهدی شبیه‌ترین فرد به(خبر)
وقتي سوال مي‌شود يك سال در نبود آيت‌الله چگونه سپري شد، با صدايي بغض‌آلود مي‌گويد سخت گذشت. (ادامه)
چرا انقلاب کردیم و حالا چه کنیم؟(يادداشت)
(ادامه)
آخرین اخبار از افزایش حقوق بازنشستگان
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: برای سال آینده حقوق بازنشستگان حداقل ١٠درصد افزايش خواهد داشت.(ادامه)
آموزش لازمه پيشبرد اهداف و ارتقا سطح علمی ناجا است
فرمانده انتظامی استان مازندران مطرح کرد: آموزش لازمه پيشبرد اهداف ناجا و ارتقا سطح علمي کارکنان است.(ادامه)
شمال نیوز : حقیقت غیر قابل انکار آن است که استان مازندران به هیچ رو شایسته و سزاوار روزگار اقتصادی این چنین تراژیک نیست و همگان بدرستی می دانند که مازندران در قیاس با استان هایی چون کرمان و یزد و سمنان كه در پرتو لابي هاي سنگين نمايندگان و مديران متنفذ خود، همه ساله سهم بيشتري از بودجه را به خود اختصاص مي دهند .... توسعه مازندران با تخصیص های قطره چکانی محقق نخواهد شد
شمال نیوز : حقیقت غیر قابل انکار آن است که استان مازندران به هیچ رو شایسته و سزاوار روزگار اقتصادی این چنین تراژیک نیست و همگان بدرستی می دانند که مازندران در قیاس با استان هایی چون کرمان و یزد و سمنان كه در پرتو لابي هاي سنگين نمايندگان و مديران متنفذ خود، همه ساله سهم بيشتري از بودجه را به خود اختصاص مي دهند ....(ادامه)
احمدی‌نژاد نامزد بشود، دنبال فتنه است
پانزدهم اسفند ٨٤ با تأخيري زياد نخستين بودجه دولت نهم به مجلس رفت. کارشناسان، بودجه دولت عدالت‌محور را به‌شدت انبساطي، تورم‌زا، ضدتوليد و اشتغال و بحران‌زا توصيف کردند. (ادامه)
روحانی اصلاح‌طلبان را کجا می‌برد؟
(ادامه)
ادعای کشف مواد رادیو اکتیو در بدن مرحوم هاشمی/بی رحمی بانک ها در مناطق زلزله زده!/نگرانی شدید تیم همراه روحانی از جریان اصلاحات
(ادامه)
زمزمه بنزين 1500 توماني از دی ماه
قيمت بنزين يكي از جذاب‌ترين موضوعاتي است كه هر ساله با ارايه لايحه بودجه توسط دولت به مجلس شوراي اسلامي مورد توجه خاص قرار مي‌گيرد.(ادامه)
حد آستانه بررسي اطلاعات پولي از ٥٠٠ ميليون تومان به پنج ميليارد تومان افزايش يافت. اين اصلاحي است که در توافق اخیر وزراي اقتصادي و دارايي و دادگستري انجام شده و به موجب آن حداقل ميزان گردش حسابي که مورد بررسي سازمان امور مالياتي قرار خواهد گرفت، پنج ميليارد تومان خواهد بود.

سرکشي به حساب‌ ميليونرها ممنوع! /‌بانک‌ها مي‌ترسند
حد آستانه بررسي اطلاعات پولي از ٥٠٠ ميليون تومان به پنج ميليارد تومان افزايش يافت. اين اصلاحي است که در توافق اخیر وزراي اقتصادي و دارايي و دادگستري انجام شده و به موجب آن حداقل ميزان گردش حسابي که مورد بررسي سازمان امور مالياتي قرار خواهد گرفت، پنج ميليارد تومان خواهد بود. (ادامه)
آزمایش خون‌ تان را در خانه تفسیر کنید
آزمایش خون داد‌ه‌اید و از نتایج آن سر در نمی‌آورید؟ ما به شما می‌گوییم که این برگه به شما چه می‌گوید.(ادامه)
شمال نیوز : از نظر برخورد با عواقب زلزله، آن را باید مانند آتش‌سوزی در نظر گرفت. آتش‌سوزی هم پیش‌بینی‌شدنی نیست اما رویداد آن بر مردم و مسئولان چنان واضح است که به جای چشم‌پوشی و نادیده‌گرفتن احتمال آن، همه شهرها با ایجاد ایستگاه‌های آتش‌نشانی و کشیک ۲۴ساعته، آماده نجات مردم و....
چرا از زلزله ها درس گرفته نمی شود؟
شمال نیوز : از نظر برخورد با عواقب زلزله، آن را باید مانند آتش‌سوزی در نظر گرفت. آتش‌سوزی هم پیش‌بینی‌شدنی نیست اما رویداد آن بر مردم و مسئولان چنان واضح است که به جای چشم‌پوشی و نادیده‌گرفتن احتمال آن، همه شهرها با ایجاد ایستگاه‌های آتش‌نشانی و کشیک ۲۴ساعته، آماده نجات مردم و.... (ادامه)
۸ میوه و سبزی بنفش؛ ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها
يك رژيم سالم، يك رژيم رنگي مي باشد. ميوه ها و سبزيجات، داراي پنج رنگ اصلي هستند: قرمز، نارنجي/زرد، بنفش/آبي، سفيد و سبز. هر كدام از اين رنگ ها در كل نشان دهنده ويتامين، ماده يا آنتي اكسيدان خاصي است.(ادامه)
استيضاح وزير کار کليد خورد
محمود اسلاميان، مديرعامل صندوق بازنشستگي کشوري، استعفاي خود را تقديم ربيعي، وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي، کرد.(ادامه)
شمال نیوز : ربیع فلاح جلودار استاندار سابق مازندران پس از انتخاب محمد اسلامی توسط هیئت دولت به عنوان استاندار جدید مازندران اقدام به انتشار مطلبی در صفحه شخصی اینستاگرامی خود کرده است. .... پست اینستاگرامی ربیع فلاح جلودار پس از انتصاب استاندار جدید مازندران
شمال نیوز : ربیع فلاح جلودار استاندار سابق مازندران پس از انتخاب محمد اسلامی توسط هیئت دولت به عنوان استاندار جدید مازندران اقدام به انتشار مطلبی در صفحه شخصی اینستاگرامی خود کرده است. ....(ادامه)
شمال نیوز : بنا به اطلاع موثق دريافتي پس از مذاكرات به عمل آمده از سوي وزارت كشور با عبوري در خصوص سه گزينه ي استانداري استان هاي قم،اردبيل و سمنان در نهايت سمنان مقصد « جوانترین استاندار کشور » خواهد بود..... « مهدی عبوری » استاندار سمنان می شود
شمال نیوز : بنا به اطلاع موثق دريافتي پس از مذاكرات به عمل آمده از سوي وزارت كشور با عبوري در خصوص سه گزينه ي استانداري استان هاي قم،اردبيل و سمنان در نهايت سمنان مقصد « جوانترین استاندار کشور » خواهد بود.....(ادامه)
شمال نیوز : خبر، شوك‌آور و ننگ‌آور است؛ مديران ارشد دولتي و از جمله مديراني كه بايد ناظر بر منابع طبيعي و زمين‌خواري باشند، متهم اصلي نابودي خطه شمال كشورند..... خانه خالي 7 هزار مدير دولتي در يک روستاي شمال !
شمال نیوز : خبر، شوك‌آور و ننگ‌آور است؛ مديران ارشد دولتي و از جمله مديراني كه بايد ناظر بر منابع طبيعي و زمين‌خواري باشند، متهم اصلي نابودي خطه شمال كشورند.....(ادامه)
هشدار پلیس فتا در خصوص نرم افزارهای سرقت اطلاعات
شمال نیوز : پلیس فتا به كاربران فضاي سايبري در خصوص نرم افزارهاي سرقت اطلاعات هشدار داد.(ادامه)
شمال نیوز : شهردار مرکز استان تاكيد كرد: من يك مازندراني ام و مازندران را يك كلانشهر مي‌بينم كه شهرهاي آن به مثابه محله‌هاي اين شهر است و بدون ترديد توسعه مركز استان پيشرفت ساير شهرهاي استان را به همراه خواهد داشت و در اين خصوص نبايد فراموش كرد كه همه ما مازندراني هستيم..... عبوری : من يك مازندراني ام و مازندران را يك كلانشهر مي بينم
شمال نیوز : شهردار مرکز استان تاكيد كرد: من يك مازندراني ام و مازندران را يك كلانشهر مي‌بينم كه شهرهاي آن به مثابه محله‌هاي اين شهر است و بدون ترديد توسعه مركز استان پيشرفت ساير شهرهاي استان را به همراه خواهد داشت و در اين خصوص نبايد فراموش كرد كه همه ما مازندراني هستيم.....(ادامه)
با جهرمی وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات بیشتر آشنا شوید
(ادامه)
شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و برخي مديران شهري و استاني و.... بهره برداری از زيرگذرهاي منطقه پل گردن شهر ساری
شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و برخي مديران شهري و استاني و....(ادامه)
تغيير ساعت كاری ادارات مازندران در روزهای يكشنبه تا سه شنبه
به دليل افزايش دما ساعت كاری ادارات مازندران در روزهای يكشنبه تا سه شنبه تغيير یافت.(ادامه)
تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در جاده های مازندران با اعمال محدودیت های ترافیکی
محدودیت های ترافیکی در جاده های ارتباطی مازندران به منظور افزايش ايمنی، ايجاد کشش و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه امروز( 30 تیرماه ) اعمال شد.(ادامه)
بازگشایی محور سه هزار تنکابن
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تنکابن از اجرای عملیات ایمن سازی در محور سه هزار تنکابن خبر داد.(ادامه)
آمادگی مازندران برای ارايه خدمات به مسافران در تعطيلات عيد سعيد فطر
مازندران برای ارايه خدمات به مسافران در تعطيلات عيد سعيد فطر آمادگی کامل دارد.(ادامه)
این بیماری ها با ورزش درمان می شوند
ورزش، عمر را طولاني تر مي کند، باعث کاهش وزن مي شود و به تقويت قلب کمک مي کند اگرچه بهترين درمان ورزش است اما به ندرت پزشکان براي بهبود بيماري آن را توصيه مي کنند.(ادامه)
اعمال محدودیتهای ترافیکی تا27 خرداد در جاده های مازندران
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیتهای ترافیکی در جاده های ارتباطی استان تا روز شنبه27 خرداد خبر داد.(ادامه)
۱۱ مهارتي که داشتن آنها براي رسيدن به موفقيت حياتي است
(ادامه)
گويا منصوريان قبل از باخت به العين با رقم يك ميليارد و 700 با رامين رضاييان توافق كرده بود اما در آن مقطع دست نگه‌داشت تا اينكه قيمت اين بازيكن كه استعداد ياغي‌شدن فوتبالیست جنجالی ساروی استقلالی است اما 2/5 میلیارد می خواهد/ هشدار طارمی به رضاییان؛ این کار را نکن
گويا منصوريان قبل از باخت به العين با رقم يك ميليارد و 700 با رامين رضاييان توافق كرده بود اما در آن مقطع دست نگه‌داشت تا اينكه قيمت اين بازيكن كه استعداد ياغي‌شدن(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.217 seconds.