.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند. خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور/تبیین راه‌های مشارکت مردم در جهش تولید، وظیفه مهم مسئولان// تحریم‌ها نتوانسته ایران را از پا درآورد؛ این روحیه باید در کشور تقویت شود(خبر)
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند.(ادامه)
بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته هلیوم فری جهان با کیفیت تصویر بالا مجهز شد. بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته هلیوم فری جهان با کیفیت تصویر بالا مجهز شد.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان ما گلایه دارند که دو وزیر در کابینه را داشته باشند، چراکه توقع داریم دو وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ورزش حق اصلی مازندران است. برای انتخاب استاندار با مجمع نمایندگان مازندران هماهنگ نشد/ دو وزیر جهاد و رزش مازندرانی باشد
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان ما گلایه دارند که دو وزیر در کابینه را داشته باشند، چراکه توقع داریم دو وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ورزش حق اصلی مازندران است.(ادامه)
به گفته مسئولان، با راه‌اندازی حساب واحد خزانه و اتصال تمامی دستگاه‌ها به این بخش شاهد کاهش میزان فساد‌های مالی در دستگاه‌های دولتی خواهیم بود. ریشه حقوق‌های نجومی با حساب واحد خزانه خشکیده می‌شود؟
به گفته مسئولان، با راه‌اندازی حساب واحد خزانه و اتصال تمامی دستگاه‌ها به این بخش شاهد کاهش میزان فساد‌های مالی در دستگاه‌های دولتی خواهیم بود.(ادامه)
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام. پیشرفت اقتصادی؟ چرا ما نمی‌بینیم / ترسی ندارم، آخرش زندان است!
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام.(ادامه)
نشست صمیمی رئیس جمهور با اصحاب رسانه/ رئیسی: امروز دسته‌بندی رسانه‌ها بر اساس امیدآفرینی و یاس‌آفرینی است/ راهبرد دشمن بزرگنمایی ضعف‌ها و ترویج «نمی‌توانید» و «نمی‌شود»ها است +تصاویر(خبر)
(ادامه)
حسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: آزادراه منجیل - رودبار به ارزش ۵ هزار میلیارد تومان فردا و در آستانه سفرهای نوروزی با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود. رئیسی فردا آزادراه منجیل-رودبار را افتتاح می‌کند
حسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: آزادراه منجیل - رودبار به ارزش ۵ هزار میلیارد تومان فردا و در آستانه سفرهای نوروزی با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.(ادامه)
حکم متهمان پرونده گروه عظام در دادگاه ویژه جرایم اقتصادی صادر و عباس ایروانی برای اجرای حکم به زندان معرفی شد. عباس ایروانی بازداشت شد/ تحمل ۶۵ سال حبس و پرداخت جزای نقدی
حکم متهمان پرونده گروه عظام در دادگاه ویژه جرایم اقتصادی صادر و عباس ایروانی برای اجرای حکم به زندان معرفی شد.(ادامه)
در پی قطعی و لازم الاجرا شدن حکم عباس ایروانی که قبلا صادر و قطعی شده بود، طی روز‌های گذشته این فرد بازداشت و به زندان معرفی شد؛ "عباس ایروانی" به ۶۵ سال حبس محکوم شد. ایروانی به تحمل ۶۵ سال حبس محکوم شد
در پی قطعی و لازم الاجرا شدن حکم عباس ایروانی که قبلا صادر و قطعی شده بود، طی روز‌های گذشته این فرد بازداشت و به زندان معرفی شد؛ "عباس ایروانی" به ۶۵ سال حبس محکوم شد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام این که حرکت آغاز شده و در صدد هستیم نرخ رشد را از ۱.۱ به نرخ ۲ برسانیم، تصریح کرد: کاهش جمعیت یک اتفاق هولناک برای کشور است. کاهش جمعیت یک اتفاق هولناک برای کشور است / وضعیت مازندران بحرانی است
شمال نیوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام این که حرکت آغاز شده و در صدد هستیم نرخ رشد را از ۱.۱ به نرخ ۲ برسانیم، تصریح کرد: کاهش جمعیت یک اتفاق هولناک برای کشور است.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل و موسس واحد تولیدی جامه‌دوزان ساری تقاضای من از استاندار مازندران و فرماندار جهادی شهر ساری این است که به شهردار تذکر بدهند که با بستن واحد تولیدی جلوی اشتغال و تولید ثروت در شهر گرفته می‌شود و نتیجه دیگری ندارد .... شهرداری «خودمختار» ساری !
شمال نیوز : مدیرعامل و موسس واحد تولیدی جامه‌دوزان ساری تقاضای من از استاندار مازندران و فرماندار جهادی شهر ساری این است که به شهردار تذکر بدهند که با بستن واحد تولیدی جلوی اشتغال و تولید ثروت در شهر گرفته می‌شود و نتیجه دیگری ندارد ....(ادامه)
شمال نیوز : آمار بیماران تالاسمی و کم‌خونی در استان مازندران بالاست، بیمارانی که رگ حیات آنان علاوه بر هوا و تنفس، به دریافت مستمر خون نیز وصل و وابسته است و این نکته را هم سازمان انتقال خون استان که تلاش دارد خون مورد نیاز این عزیزان را تأمین کند و هم کادر درمان و مراکز بیمارستانی که وظیفه دارند این خون را در زمان مقرر، به بیماران تزریق کنند، به‌خوبی می‌دانند .... بی‌مهری به بیماران تالاسمی مازندران / «خون» ، «خون» و بازهم «خون» !
شمال نیوز : آمار بیماران تالاسمی و کم‌خونی در استان مازندران بالاست، بیمارانی که رگ حیات آنان علاوه بر هوا و تنفس، به دریافت مستمر خون نیز وصل و وابسته است و این نکته را هم سازمان انتقال خون استان که تلاش دارد خون مورد نیاز این عزیزان را تأمین کند و هم کادر درمان و مراکز بیمارستانی که وظیفه دارند این خون را در زمان مقرر، به بیماران تزریق کنند، به‌خوبی می‌دانند ....(ادامه)
مسئولان سازمان حفاظت محیط‌زیست می‌گویند محیط‌بان گیلانی که متاسفانه اخیرا خودکشی کرده است، به شغل آزاد روی آورده و در آن شغل دچار مشکل شده بود، حال آن که اگر وضعیت...

رفیعی: حق غذا، حق لباس، پول بنزین و حتی اضافه‌کاری محیط بانان پرداخت نشده/ سازمان محیط‌زیست درباره نحوه هزینه‌کرد اعتبارات ۲۸۸ میلیارد تومانی شفاف‌سازی کند/ محیط‌بانان به شغل دوم، روی آورده اند
مسئولان سازمان حفاظت محیط‌زیست می‌گویند محیط‌بان گیلانی که متاسفانه اخیرا خودکشی کرده است، به شغل آزاد روی آورده و در آن شغل دچار مشکل شده بود، حال آن که اگر وضعیت... (ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران ازعملکرد آموزشی 10 ماهه طی سال جاری (1402 ) در بخش آموزش در صنایع و اصناف این اداره کل خبر داد.

۲۰ مرکز دولتی و خصوصی و بیش از 2500 آموزشگاه‌های آزاد فعال رسالت مهارت آموزی در مازندران را بر عهده دارند / مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مازندران به آموزش ، اشتغال و تولید کمک می کند / مجوز بیش از ۱۴۰ مرکز جوار کارگاهی و کارخانه ای صادر شد
شمال نیوز: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران ازعملکرد آموزشی 10 ماهه طی سال جاری (1402 ) در بخش آموزش در صنایع و اصناف این اداره کل خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : نه اداره‌کل صمت، نه آموزش و پرورش و نه شرکت شهرک‌های صنعتی وظیفه قانونی برای آموزش مهارت‌ها را ندارند و امروز وضعیت در برخی شهرک‌های صنعتی به‌گونه‌ای است که برخی مدیران صنعتی وقتی دیدند اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای کم تحرک است، حاضر شدند با هزینه شخصی، به آموزش نیروهای موردنظر خود اقدام کنند . «مهارت آموزی» شاید وقتی دیگر ....
شمال نیوز : نه اداره‌کل صمت، نه آموزش و پرورش و نه شرکت شهرک‌های صنعتی وظیفه قانونی برای آموزش مهارت‌ها را ندارند و امروز وضعیت در برخی شهرک‌های صنعتی به‌گونه‌ای است که برخی مدیران صنعتی وقتی دیدند اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای کم تحرک است، حاضر شدند با هزینه شخصی، به آموزش نیروهای موردنظر خود اقدام کنند .(ادامه)
کمال علیپور خنکداری، نماینده نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار ، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی که از سوی هیات نظارت تاییدصلاحیت نشد، در پیامی به مردم و با ارائه گزارش عملکرد ... سرباز نظام ،مردم و ولایت هستیم و خواهیم ماند
کمال علیپور خنکداری، نماینده نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار ، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی که از سوی هیات نظارت تاییدصلاحیت نشد، در پیامی به مردم و با ارائه گزارش عملکرد ...(ادامه)
مجموعه دولت در انتخابات پیش‌رو نامزد یا لیست انتخاباتی نخواهد داشت و از هیچ نامزد و لیستی نیز حمایت نخواهد کرد / در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : مراسم معارفه مدیر کل میراث‌فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان مازندران با حضور دکتر واحدی معاون امور مجلس و استانهای وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی برگزار شد . مدیرکل جدید میراث‌فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی مازندران معارفه شد
شمال نیوز : مراسم معارفه مدیر کل میراث‌فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان مازندران با حضور دکتر واحدی معاون امور مجلس و استانهای وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی برگزار شد .(ادامه)
 در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد با کمک ناظران و هیئت‌های اجرایی و با استفاده از تجارب گذشته، انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم.

دولت نه نامزد در انتخابات خواهد داشت و نه از نامزدی حمایت می‌کند
در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد با کمک ناظران و هیئت‌های اجرایی و با استفاده از تجارب گذشته، انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم. (ادامه)
بر اساس منابع مصوب لایحه بودجه ۱۴۰۳ میانگین رشد حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان در سال آینده ۱۸ درصد خواهد بود. میانگین رشد حقوق کارکنان و بازنشستگان اعلام شد
بر اساس منابع مصوب لایحه بودجه ۱۴۰۳ میانگین رشد حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان در سال آینده ۱۸ درصد خواهد بود.(ادامه)
رییس سازمان منابع طبیعی ازافتتاح ۲۷ پروژه آبخیزداری و مرتع و بیابان همزمان با سفر دوم رئیس جمهوری به استان گلستان خبر داد. افتتاح ۲۷ پروژه آبخیزداری، مرتع و بیابان در استان گلستان
رییس سازمان منابع طبیعی ازافتتاح ۲۷ پروژه آبخیزداری و مرتع و بیابان همزمان با سفر دوم رئیس جمهوری به استان گلستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز :  استاندار دولت سیزدهم در مازندران در حالی خود را پارتی جوانان بدون پارتی استان نامیده است که برای این مشاور غیر قانونی خود با استفاده از سهمیه جوانان تحصیل کرده مازنی و در پایان مدت سربازی کد استخدامی دریافت کرد و وی هم اکنون برای بهره مندی از مزایای استخدامی آن راهی یکی از وزارتخانه های پایتخت شد! خروج بی سرو صدای مشاور جوان استاندار از مازندران !
شمال نیوز : استاندار دولت سیزدهم در مازندران در حالی خود را پارتی جوانان بدون پارتی استان نامیده است که برای این مشاور غیر قانونی خود با استفاده از سهمیه جوانان تحصیل کرده مازنی و در پایان مدت سربازی کد استخدامی دریافت کرد و وی هم اکنون برای بهره مندی از مزایای استخدامی آن راهی یکی از وزارتخانه های پایتخت شد!(ادامه)
شمال نیوز : در حوزه مدیریت اجرای طرح های مدیریت بحران استان مازندران یکهزار و ۷۱۰ میلیارد ریال است که طرح های آن به کندی پیش می رود .... تاکنون ۱۸ درصد از اعتبارات عمرانی امسال مازندران جذب شده است !/ اعتبارات جذب نشده مازندران به استان های دیگر تخصیص می یابد / طرح های مدیریت بحران استان به کندی پیش می روند/ لایروبی آب بندان های استان عملیاتی نشد / کمتر از 5 درصد از طرح های پژوهشی نیاز اساسی استان تصویب شد !
شمال نیوز : در حوزه مدیریت اجرای طرح های مدیریت بحران استان مازندران یکهزار و ۷۱۰ میلیارد ریال است که طرح های آن به کندی پیش می رود ....(ادامه)
شهردار تهران درباره بازگرداندن ۴۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهر، افرادی که رشوه می‌گیرند، پروژه‌های من شهردارم، ماجرای ۱۷ هزار میلیاردی واکنش زاکانی به خبر گم شدن ۱۷ هزار میلیارد از درآمدهای شهرداری
شهردار تهران درباره بازگرداندن ۴۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهر، افرادی که رشوه می‌گیرند، پروژه‌های من شهردارم، ماجرای ۱۷ هزار میلیاردی(ادامه)
شمال نیوز : طی روزهای گذشته تصاویری از اجرای حکم تخلیه کتابخانه امامزاده یحیی شهرستان بابل که از نظر ملکی متعلق به اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان بود و در اختیار اداره کتابخانه عمومی قرار داشت، در فضای مجازی موجبات نگرانی قشر فرهنگی و فعالان این حوزه شد. تاریخ مازندران در انبار / خانه‌به‌دوشی کتاب در شهرِ خیّرینِ فرهنگی !
شمال نیوز : طی روزهای گذشته تصاویری از اجرای حکم تخلیه کتابخانه امامزاده یحیی شهرستان بابل که از نظر ملکی متعلق به اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان بود و در اختیار اداره کتابخانه عمومی قرار داشت، در فضای مجازی موجبات نگرانی قشر فرهنگی و فعالان این حوزه شد.(ادامه)
افزایش منابع و اعتبارات مشاغل خانگی به ۵۰۰۰ میلیارد تومان، اعلام مبلغ عیدی و پاداش پایان سال کارگران و تشکیل ۲۹۳ تعاونی مسکن جهش کارگری با ظرفیت احداث ۷۵ هزار واحد مسکونی از مهم‌ترین خبرهای حوزه کار و تعاون در هفته جاری بود. اعلام مبلغ عیدی و پاداش آخر سال کارگران
افزایش منابع و اعتبارات مشاغل خانگی به ۵۰۰۰ میلیارد تومان، اعلام مبلغ عیدی و پاداش پایان سال کارگران و تشکیل ۲۹۳ تعاونی مسکن جهش کارگری با ظرفیت احداث ۷۵ هزار واحد مسکونی از مهم‌ترین خبرهای حوزه کار و تعاون در هفته جاری بود.(ادامه)
رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: اکنون پرداخت به ذی نفع نهایی درباره کلیه حقوق بگیران دولت انجام می‌شود و خزانه داری، مستقیما به حساب تمام کارمندان دولت پرداخت را انجام می‌دهد. کارمندان کدام دستگاه‌ها مستقیم از خزانه حقوق می‌گیرند؟
رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: اکنون پرداخت به ذی نفع نهایی درباره کلیه حقوق بگیران دولت انجام می‌شود و خزانه داری، مستقیما به حساب تمام کارمندان دولت پرداخت را انجام می‌دهد.(ادامه)
محمد رستمی‌صفا، متهم اصلی پرونده گروه رستمی‌صفا، ابربدهکار بخش غیردولتی جهت اجرای حکم ۱۵ سال حبس، راهی زندان شد. ابربدهکار بانکی وارد زندان شد
محمد رستمی‌صفا، متهم اصلی پرونده گروه رستمی‌صفا، ابربدهکار بخش غیردولتی جهت اجرای حکم ۱۵ سال حبس، راهی زندان شد.(ادامه)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. دنیا فهمید چرا ورزشکار ایرانی با صهیونیست‌ها روبه رو نمی‌شود / رژیم صهیونیستی در طوفان‌الاقصی ضربه فنی شد / توجه جدی مسئولان برای رفع مشکلات ورزشکاران/ ظلم رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند(خبر)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار مازندران و آفتی بنام روزمرگی مدیران !(يادداشت)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 150 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.398 seconds.