.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پوشش ارتباطی ۱۵ روستای بخش بلده شهرستان نور با تخصیص اعتبار ملی تامین شد. توسعه ارتباطات ۱۵ روستای بخش بلده نور
پوشش ارتباطی ۱۵ روستای بخش بلده شهرستان نور با تخصیص اعتبار ملی تامین شد.(ادامه)
اصلاحیه دستورالعمل «تسهیلات قرض الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن برای متقاضیان دارای فرزند سوم و بیشتر» برای اجرا به پنج بانک عامل مسکن، صادرات ایران، ملت، تجارت و پست بانک ابلاغ شد. خبر خوب درباره تسهیلات فرزند سوم
اصلاحیه دستورالعمل «تسهیلات قرض الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن برای متقاضیان دارای فرزند سوم و بیشتر» برای اجرا به پنج بانک عامل مسکن، صادرات ایران، ملت، تجارت و پست بانک ابلاغ شد.(ادامه)
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. روایت دکتر هادی ابراهیمی از عملکرد ۵۵۵ روزه استاندار مازندران
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد.(ادامه)
بر اساس اسنادی به دست رسیده، به نظر می رسد که احمد وحیدی، وزیر کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، با تاکید بر ضرورت تداوم تعامل سازنده با نمایندگان مجلس، بخشنامه جنجالی معاون خود را ملغی کرد.
وزیر کشور بخشی از بخشنامه جنجالی معاون خود را ملغی کرد/ جزئیاتی از ابلاغیه‌ وزارت کشور برای صیانت از سلامت انتخابات
بر اساس اسنادی به دست رسیده، به نظر می رسد که احمد وحیدی، وزیر کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، با تاکید بر ضرورت تداوم تعامل سازنده با نمایندگان مجلس، بخشنامه جنجالی معاون خود را ملغی کرد. (ادامه)
شمال نیوز : جامعه ورزش و جوانان با آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار کردند. آیت الله لائینی : نخبه‌های ورزشی باید از امتیازات ویژه برخوردار شوند / عالیشان : دیدار با مقام معظم رهبری خواست جامعه ورزش مازندران است
شمال نیوز : جامعه ورزش و جوانان با آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار کردند.(ادامه)
شمال نیوز : بخشدار سلمانشهر  در جمع خبرنگاران  عنوان داشت:جمعیت ثابت شهر سلمانشهر ۱۷ هزار نفر است ،اما به بیش از یک میلیون مسافر و گردشگر خدمات  ارایه می دهد. بخشدار سلمانشهر : طرح های کارآفرین در روستاها شناسایی می شود
شمال نیوز : بخشدار سلمانشهر در جمع خبرنگاران عنوان داشت:جمعیت ثابت شهر سلمانشهر ۱۷ هزار نفر است ،اما به بیش از یک میلیون مسافر و گردشگر خدمات ارایه می دهد.(ادامه)
رئیس مجلس گفت: در حال حاضر مولدسازی به استان‌ها واگذار و موانع سر راه آن برداشته شده است از این رو می‌خواهم جلسه مولدسازی هر هفته در استان برگزار شود. موانع مولدسازی ‌برداشته شد/ "نظارتی‌ها" شجاعت را از مدیران نگیرند
رئیس مجلس گفت: در حال حاضر مولدسازی به استان‌ها واگذار و موانع سر راه آن برداشته شده است از این رو می‌خواهم جلسه مولدسازی هر هفته در استان برگزار شود.(ادامه)
نماینده گناباد گفت: با مصوبه مجلس، دهیاری‌ها به عنوان دستگاه اجرایی شناخته شده و دولت می‌تواند همانند شهرداری‌ها، به دهیاری‌ها هم به صورت قانونی اعتبارات مالی پرداخت کند. دهیاری‌ها تبدیل به دستگاه اجرایی ‌می‌شوند
نماینده گناباد گفت: با مصوبه مجلس، دهیاری‌ها به عنوان دستگاه اجرایی شناخته شده و دولت می‌تواند همانند شهرداری‌ها، به دهیاری‌ها هم به صورت قانونی اعتبارات مالی پرداخت کند.(ادامه)
 شمال نیوز : رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان مازندران دستاوردهای مصوبات دور اول سفر استانی ریاست  جمهوری به استان مازندران را تشریح کرد . دستاوردهای مصوبات دور اول سفر استانی ریاست جمهوری به مازندران تشریح شد
شمال نیوز : رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان مازندران دستاوردهای مصوبات دور اول سفر استانی ریاست جمهوری به استان مازندران را تشریح کرد .(ادامه)
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند. رقیب اردوغان را بهتر بشناسید
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند.(ادامه)
اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی نوشهر تجلیل شدند
(ادامه)
ناوگان هوایی کشور با انجام چند اقدام از جمله سرخط کردن هواپیما‌های زمین‌گیر، تامین اعتبارات و واردات ۵۰ فروند هواپیما به زودی نونوار می‌شود. ناوگان هوایی کشور نوسازی می‌شود
ناوگان هوایی کشور با انجام چند اقدام از جمله سرخط کردن هواپیما‌های زمین‌گیر، تامین اعتبارات و واردات ۵۰ فروند هواپیما به زودی نونوار می‌شود.(ادامه)
جلسه فوق‌العاده شورای شهر ساری با موضوع معارفه شهردار ساری با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار و نمایندگان مردم ساری و میاندورود در صحن شورای شهر ساری برگزار شد
آیین معارفه شهردار جدید ساری برگزار شد
جلسه فوق‌العاده شورای شهر ساری با موضوع معارفه شهردار ساری با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار و نمایندگان مردم ساری و میاندورود در صحن شورای شهر ساری برگزار شد (ادامه)
شمال نیوز: استان سمنان، با کاهش نرخ بیکاری به پنج و هفت دهم درصد، کمترین نرخ بیکاری و بالاترین میزان اشتغالزایی را در کشور کسب کرد و رکورد ١٨ ساله خود را شکست.

« استان سمنان » پایین‌ترین میزان نرخ بیکاری در سراسر کشور
شمال نیوز: استان سمنان، با کاهش نرخ بیکاری به پنج و هفت دهم درصد، کمترین نرخ بیکاری و بالاترین میزان اشتغالزایی را در کشور کسب کرد و رکورد ١٨ ساله خود را شکست. (ادامه)
شمال نیوز : با پیگیری های انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران قطعه مورد نیاز تامین و خریداری گردید و تا هفته آینده مشکل سی تی اسکن این مرکز رفع می شود و آماده ارائه خدمت به مردم عزیز می باشد . پاسخ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران به گزارش « شمال نیوز »
شمال نیوز : با پیگیری های انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران قطعه مورد نیاز تامین و خریداری گردید و تا هفته آینده مشکل سی تی اسکن این مرکز رفع می شود و آماده ارائه خدمت به مردم عزیز می باشد .(ادامه)
داوود منظور که پیش از این رئیس سازمان امور مالیاتی کشور بود، اکنون به عنوان معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه منصوب شد. سکاندار جدید سازمان برنامه و بودجه کیست؟/ یک امام صادقی دیگر در تیم دولت
داوود منظور که پیش از این رئیس سازمان امور مالیاتی کشور بود، اکنون به عنوان معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه منصوب شد.(ادامه)
مقام‌های رژیم صهیونیستی از ادعاهای اخیر یک فرمانده آمریکایی درباره ایران ابراز نگرانی کرده‌اند. رژیم صهیونیستی: از اظهارات فرمانده آمریکایی درباره ایران نگرانیم
مقام‌های رژیم صهیونیستی از ادعاهای اخیر یک فرمانده آمریکایی درباره ایران ابراز نگرانی کرده‌اند.(ادامه)
در حالیکه طبق اعلام دولت، وزارت آموزش‌وپرورش مقصر اصلی نابسامانی وضعیت پرداخت حقوق اسفند معلمان شناخته شد، هم‌اکنون وضعیت برخورد با مقصران این موضوع محل سؤال است؛ آیا "یوسف نوری" وزیر آموزش و پرورش از سکانداری این وزارتخانه عزل میشود؟ "یوسف نوری" عزل می‌شود؟!
در حالیکه طبق اعلام دولت، وزارت آموزش‌وپرورش مقصر اصلی نابسامانی وضعیت پرداخت حقوق اسفند معلمان شناخته شد، هم‌اکنون وضعیت برخورد با مقصران این موضوع محل سؤال است؛ آیا "یوسف نوری" وزیر آموزش و پرورش از سکانداری این وزارتخانه عزل میشود؟(ادامه)
ماجرای تلخی که خاطر معلمان شریف کشور و خانواده های آنان را در آخر سال تلخ کرد و همین موضوع بهانه ای را به... دستور رئیسی برای پیگیری رخداد تلخ به سرانجام رسید/ نوری از آموزش و پرورش رفتنی شد؟
ماجرای تلخی که خاطر معلمان شریف کشور و خانواده های آنان را در آخر سال تلخ کرد و همین موضوع بهانه ای را به...(ادامه)
پیرو دستور رئیس‌جمهور به معاون اول برای بررسی سریع و دقیق علل بروز مشکلات پرداخت حقوق اسفند دکتر مخبر در نامه‌ای به دکتر رئیسی نتیجه بررسی‌ها و پیگیری‌های انجام شده در این زمینه را اعلام کرد. اعلام علت اختلال در پرداخت حقوق معلمان توسط مخبر
پیرو دستور رئیس‌جمهور به معاون اول برای بررسی سریع و دقیق علل بروز مشکلات پرداخت حقوق اسفند دکتر مخبر در نامه‌ای به دکتر رئیسی نتیجه بررسی‌ها و پیگیری‌های انجام شده در این زمینه را اعلام کرد.(ادامه)
خبر خوش برای بازنشستگان/ حقوق این گروه از بازنشستگان افزایش می یابد
اخبار منتشر شده از کمیسیون تلفیق حاکی از آن است که حقوق بازنشستگان بالاخره امسال افزایش و همسان‌سازی اجرایی خواهد شد.(ادامه)
معاون اول رئیس جمهوری گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و بررسی اسناد و مدارک و توضیحات دست‌اندرکاران مشخص شد کوتاهی ....

آموزش و پرورش مقصر اختلال در پرداخت حقو‌ق‌ها بود
معاون اول رئیس جمهوری گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و بررسی اسناد و مدارک و توضیحات دست‌اندرکاران مشخص شد کوتاهی .... (ادامه)
رئیس‌جمهور با تأکید بر تمرکز ویژه بر اشتغال‌آفرینی در استان‌های دارای نرخ بیکاری بالاتر، به وزیر کار مأموریت داد اشتغالزایی را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهد.

ماموریت ویژه رئیسی به وزیر کار برای اشتغالزایی و کاهش معضل بیکاری
رئیس‌جمهور با تأکید بر تمرکز ویژه بر اشتغال‌آفرینی در استان‌های دارای نرخ بیکاری بالاتر، به وزیر کار مأموریت داد اشتغالزایی را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهد. (ادامه)
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران نسبت به سپری کردن خشک ترین سال آبی در استان هشدار داد. خشک ترین سال در مازندران
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران نسبت به سپری کردن خشک ترین سال آبی در استان هشدار داد.(ادامه)
روستاییان بخش دودانگه ساری می‌توانند برای صدور مجوز بوم‌گردی خانه‌های روستایی اقدام کنند صدور مجوز بوم گردی برای خانه‌های قدیمی بخش دودانگه
روستاییان بخش دودانگه ساری می‌توانند برای صدور مجوز بوم‌گردی خانه‌های روستایی اقدام کنند(ادامه)
کارخانه زباله سوز مرکز مازندران تا شهریور ۱۴۰۲ بهره برداری می‌شود. افتتاح کارخانه زباله سوز ساری تا شهریور ۱۴۰۲
کارخانه زباله سوز مرکز مازندران تا شهریور ۱۴۰۲ بهره برداری می‌شود.(ادامه)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد. فقدان مصوباتی در مورد مالکیت صنعتی، تشکل‌های صنفی و تخصصی و جهش تولید دانش بنیان احساس می‌شد / مهم‌ترین ایرادات به لایحه بودجه به مجلس ارسال شده است/ تمامی مصوبات مجلس مهم است / حمایت شورا از بهینه‌سازی سربازی(خبر)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد.(ادامه)

ضریب حقوق گروه‌های مختلف حقوق‌بگیر ۲۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش می‌یابد. ضریب حقوق همه حقوق‌بگیران ۲۰ درصد افزایش می‌یابد
ضریب حقوق گروه‌های مختلف حقوق‌بگیر ۲۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش می‌یابد.(ادامه)
جرئیات جدید پرداخت دو یارانه معیشتی
تسنیم نوشت:جزئیات جدید از پرداخت ۲ یارانه معیشتی دولت برای سرپرستان خانوارها اعلام شد. (ادامه)
شمال نیوز: سرپرست منابع طبیعی مازندران - نوشهر  در نشست خبری بمناسبت هفته منابع طبیعی بیان داشت :هر وقت اقتصاد دچار مشکل در پی آن جنگل‌ها نیز دچار چالش شده است. همه آحاد مردم باید در مدیریت ‌حفظ انفال کوشا باشند / ضرورت مشارکت مردم برای اجرای طرح‌های آبخیزداری
شمال نیوز: سرپرست منابع طبیعی مازندران - نوشهر در نشست خبری بمناسبت هفته منابع طبیعی بیان داشت :هر وقت اقتصاد دچار مشکل در پی آن جنگل‌ها نیز دچار چالش شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.198 seconds.