.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : طی روزهای گذشته تصاویری از اجرای حکم تخلیه کتابخانه امامزاده یحیی شهرستان بابل که از نظر ملکی متعلق به اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان بود و در اختیار اداره کتابخانه عمومی قرار داشت، در فضای مجازی موجبات نگرانی قشر فرهنگی و فعالان این حوزه شد. تاریخ مازندران در انبار / خانه‌به‌دوشی کتاب در شهرِ خیّرینِ فرهنگی !
شمال نیوز : طی روزهای گذشته تصاویری از اجرای حکم تخلیه کتابخانه امامزاده یحیی شهرستان بابل که از نظر ملکی متعلق به اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان بود و در اختیار اداره کتابخانه عمومی قرار داشت، در فضای مجازی موجبات نگرانی قشر فرهنگی و فعالان این حوزه شد.(ادامه)
افزایش منابع و اعتبارات مشاغل خانگی به ۵۰۰۰ میلیارد تومان، اعلام مبلغ عیدی و پاداش پایان سال کارگران و تشکیل ۲۹۳ تعاونی مسکن جهش کارگری با ظرفیت احداث ۷۵ هزار واحد مسکونی از مهم‌ترین خبرهای حوزه کار و تعاون در هفته جاری بود. اعلام مبلغ عیدی و پاداش آخر سال کارگران
افزایش منابع و اعتبارات مشاغل خانگی به ۵۰۰۰ میلیارد تومان، اعلام مبلغ عیدی و پاداش پایان سال کارگران و تشکیل ۲۹۳ تعاونی مسکن جهش کارگری با ظرفیت احداث ۷۵ هزار واحد مسکونی از مهم‌ترین خبرهای حوزه کار و تعاون در هفته جاری بود.(ادامه)
رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: اکنون پرداخت به ذی نفع نهایی درباره کلیه حقوق بگیران دولت انجام می‌شود و خزانه داری، مستقیما به حساب تمام کارمندان دولت پرداخت را انجام می‌دهد. کارمندان کدام دستگاه‌ها مستقیم از خزانه حقوق می‌گیرند؟
رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: اکنون پرداخت به ذی نفع نهایی درباره کلیه حقوق بگیران دولت انجام می‌شود و خزانه داری، مستقیما به حساب تمام کارمندان دولت پرداخت را انجام می‌دهد.(ادامه)
محمد رستمی‌صفا، متهم اصلی پرونده گروه رستمی‌صفا، ابربدهکار بخش غیردولتی جهت اجرای حکم ۱۵ سال حبس، راهی زندان شد. ابربدهکار بانکی وارد زندان شد
محمد رستمی‌صفا، متهم اصلی پرونده گروه رستمی‌صفا، ابربدهکار بخش غیردولتی جهت اجرای حکم ۱۵ سال حبس، راهی زندان شد.(ادامه)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. دنیا فهمید چرا ورزشکار ایرانی با صهیونیست‌ها روبه رو نمی‌شود / رژیم صهیونیستی در طوفان‌الاقصی ضربه فنی شد / توجه جدی مسئولان برای رفع مشکلات ورزشکاران/ ظلم رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند(خبر)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار مازندران و آفتی بنام روزمرگی مدیران !(يادداشت)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار(ادامه)
معاون اول رئیس جمهور مصوبه تأمین اعتبارات توزیع شیر رایگان در مدارس را به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد. توزیع شیر رایگان در مدارس کلید خورد
معاون اول رئیس جمهور مصوبه تأمین اعتبارات توزیع شیر رایگان در مدارس را به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.(ادامه)
در مجمع عمومی فوق‌العاده موسسه اعتباری توسعه، انحلال این موسسه و آغاز فرآیند تصفیه آن تصویب شد. موسسه اعتباری توسعه منحل شد
در مجمع عمومی فوق‌العاده موسسه اعتباری توسعه، انحلال این موسسه و آغاز فرآیند تصفیه آن تصویب شد.(ادامه)
با اعلام وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، طرح تسهیل تردد گردشگران خارجی بویژه عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران آغاز شد و نخستین خودرو از عراق و از مرز شلمچه وارد ایران شد.
سفر عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران مجاز شد
با اعلام وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، طرح تسهیل تردد گردشگران خارجی بویژه عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران آغاز شد و نخستین خودرو از عراق و از مرز شلمچه وارد ایران شد. (ادامه)
تصویب برنامه توانمندسازی تمامی روستاهای استان مازندران برای تقویت اقتصاد محلی و منطقه ایی
(ادامه)
آقای روحانی دولت را نه با تورم تک‌رقمی بلکه ۶۰ درصدی تحویل داد و منطبق با شتاب نقدینگی و تورم در ماه‌های پایانی همان دولت، دور از ذهن نبود که حتی این رقم تا پایان سال ۱۴۰۰ سه رقمی‌شود. ما سانسور می‌کنیم شما هم نگویید رئیسی کدام چاله‌های بزرگ را پر کرد
آقای روحانی دولت را نه با تورم تک‌رقمی بلکه ۶۰ درصدی تحویل داد و منطبق با شتاب نقدینگی و تورم در ماه‌های پایانی همان دولت، دور از ذهن نبود که حتی این رقم تا پایان سال ۱۴۰۰ سه رقمی‌شود.(ادامه)
سخنگوی وزارت دفاع گفت: صهیونیست ها از قدرت دفاعی ایران به شدت هراس دارند. بزرگترین خراب کاری صنایع موشکی چگونه خنثی شد؟
سخنگوی وزارت دفاع گفت: صهیونیست ها از قدرت دفاعی ایران به شدت هراس دارند.(ادامه)
سخنگوی وزارت دفاع گفت: صهیونیست ها از قدرت دفاعی ایران به شدت هراس دارند. بزرگترین خراب کاری صنایع موشکی چگونه خنثی شد؟
سخنگوی وزارت دفاع گفت: صهیونیست ها از قدرت دفاعی ایران به شدت هراس دارند.(ادامه)
شمال نیوز : مدير شعب بانك کشاورزی استان مازندران، طی گزارشی از عملکرد درخشان بانک کشاورزی در استان گفت: شعب استان مازندران از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان شهریور ماه 1402،  مبلغ 148459  میلیارد ریال تسهیلات، به 124000 نفر از فعالین در زیربخش های زراعت، باغداری، دام و طیور، شیلات و آبزیان و صنایع تبدیلی کشاورزی پرداخت كردند. پرداخت بیش از 148000 ميليارد ريال تسهيلات توسط بانك كشاورزي مازندران در دولت سیزدهم
شمال نیوز : مدير شعب بانك کشاورزی استان مازندران، طی گزارشی از عملکرد درخشان بانک کشاورزی در استان گفت: شعب استان مازندران از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان شهریور ماه 1402، مبلغ 148459 میلیارد ریال تسهیلات، به 124000 نفر از فعالین در زیربخش های زراعت، باغداری، دام و طیور، شیلات و آبزیان و صنایع تبدیلی کشاورزی پرداخت كردند.(ادامه)
۲۷۰ هزار متر مربع از عرصه‌های محیط زیستی مازندران که تصرف شده بودند از متصرفان خلع ید شد. زمین خواران به عرصه های محیط زیستی هم رحم نکردند
۲۷۰ هزار متر مربع از عرصه‌های محیط زیستی مازندران که تصرف شده بودند از متصرفان خلع ید شد.(ادامه)
۶۵۰ هزار پورت فیبر نوری سهم مازندران در دولت سیزدهم
(ادامه)
۱۳۶ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی برای مدارس مازندران خریداری شده است مدارس استان نونوار شدند
۱۳۶ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی برای مدارس مازندران خریداری شده است(ادامه)
رییس سازمان هواشناسی کشور با تاکید بر تداوم افزایش دما طی فصل‌های آینده اظهار کرد: برای فصل پاییز بارش‌های نرمال و حتی بیش از حد نرمال پیش‌بینی می‌شود و با توجه به روند تولید گازهای گلخانه‌ای در دنیا می‌توانیم انتظار افزایش دما نسبت به حد نرمال را داشته باشیم. امسال پاییز گرمی در پیش است!
رییس سازمان هواشناسی کشور با تاکید بر تداوم افزایش دما طی فصل‌های آینده اظهار کرد: برای فصل پاییز بارش‌های نرمال و حتی بیش از حد نرمال پیش‌بینی می‌شود و با توجه به روند تولید گازهای گلخانه‌ای در دنیا می‌توانیم انتظار افزایش دما نسبت به حد نرمال را داشته باشیم.(ادامه)
با توجه به کمبود ظرفیت بخش حمل ونقل عمومی در ایام اربعین، مسئولان اعلام کرده اند که تمهیدات گسترده ای برای تسهیل سفر زائران با خودروهای شخصی تا مرزها در نظر گرفته شده است. سفر زائران اربعین با خودروهای شخصی تسهیل می‌شود
با توجه به کمبود ظرفیت بخش حمل ونقل عمومی در ایام اربعین، مسئولان اعلام کرده اند که تمهیدات گسترده ای برای تسهیل سفر زائران با خودروهای شخصی تا مرزها در نظر گرفته شده است.(ادامه)
با پیدا شدن لاشه یک قلاده فُک خزری تلف شده در ساحل جویبار تعداد لاشه‌های کشف شده این گونه جانوری در این ساحل به دو قلاده رسیده است کشف دومین لاشه فُک خزری در ساحل جویبار
با پیدا شدن لاشه یک قلاده فُک خزری تلف شده در ساحل جویبار تعداد لاشه‌های کشف شده این گونه جانوری در این ساحل به دو قلاده رسیده است(ادامه)
رئیس سازمان محیط زیست به وخامت اوضاع دریاچه ارومیه اذعان کرد. اذعان رئیس سازمان محیط زیست به وضعیت وخیم دریاچه ارومیه
رئیس سازمان محیط زیست به وخامت اوضاع دریاچه ارومیه اذعان کرد.(ادامه)
 این طرح که نگارش و تدوین آن با چالش‌های متنوعی همراه بود بعد از تنظیم نهایی در کمیسیون راهی صحن علنی شد و با درخواست قریب به ۲۰۰ نماینده در اولویت دستور کار صحن علنی قرار گرفت. ساماندهی کارکنان دولت شروع شد / کارمندان منتظر افزایش حقوق باشند؟
این طرح که نگارش و تدوین آن با چالش‌های متنوعی همراه بود بعد از تنظیم نهایی در کمیسیون راهی صحن علنی شد و با درخواست قریب به ۲۰۰ نماینده در اولویت دستور کار صحن علنی قرار گرفت.(ادامه)

سیل خرداد ۱۴۰۲ در جاده چالوس، انتقال آب شرب به کرج و تهران را چند روز مختل کرد؛ علت اصلی این اتفاق ایجاد کوهی از گل و لای در دهانه خروجی سد کرج اعلام شد. سیل جاده چالوس فریب‌کاری آمریکا در ساخت سد کرج را عیان کرد!
سیل خرداد ۱۴۰۲ در جاده چالوس، انتقال آب شرب به کرج و تهران را چند روز مختل کرد؛ علت اصلی این اتفاق ایجاد کوهی از گل و لای در دهانه خروجی سد کرج اعلام شد.(ادامه)
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟ رئیس جمهور سکان هدایت ورزش و جوانان را به دست کدام دسته خواهد سپرد؟
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟(ادامه)
ساخت زائر سرای اربعین مازندران در مرز مهران آغاز شده است و با اعتبارات استانی به اتمام خواهد رسید. آغاز ساخت زائرسرای اربعین مازندران در مرز مهران
ساخت زائر سرای اربعین مازندران در مرز مهران آغاز شده است و با اعتبارات استانی به اتمام خواهد رسید.(ادامه)
محسن زنگنه در توضیح جلسه امروز کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: طبق مصوبه کمیسیون، دولت و سازمان صمت مکلفند با کمک وزارت ارتباطات، کارت ملی هوشمند را نهایی کنند؛ دستگاه‌ها نیز باید خدمات خود را به این کارت متصل کنند. کارت هوشمند ملی صادر می‌شود
محسن زنگنه در توضیح جلسه امروز کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: طبق مصوبه کمیسیون، دولت و سازمان صمت مکلفند با کمک وزارت ارتباطات، کارت ملی هوشمند را نهایی کنند؛ دستگاه‌ها نیز باید خدمات خود را به این کارت متصل کنند.(ادامه)
شمال نیوز : در حوزه توليد مرغ، مازندران 11% توليد كشور را داراست كه خود نشان از تلاش‌هاي اين سازمان در حفظ جايگاه مازندران به عنوان پيشاني صنعت طيور كشور است و اين استان توليد گوشت مرغ داخل و ساير استان‌ها را به ويژه تهران به عنوان پايتخت كشور بر عهده دارد و .... پیگیری شخص رئیس سازمان برای تامین مرغ مازندران و پایتخت مانع از سفر به روسیه شد / هرگونه قصور در تامين مرغ پايتخت مي تواند بازار كشور را مختل كند / جوجه ریزی در تیرماه 20 درصد افزایش داشت / از انتقادات سازنده استقبال می کنیم
شمال نیوز : در حوزه توليد مرغ، مازندران 11% توليد كشور را داراست كه خود نشان از تلاش‌هاي اين سازمان در حفظ جايگاه مازندران به عنوان پيشاني صنعت طيور كشور است و اين استان توليد گوشت مرغ داخل و ساير استان‌ها را به ويژه تهران به عنوان پايتخت كشور بر عهده دارد و ....(ادامه)
شمال نیوز : خسّت در "کوره راهها " و بخشش در "بزرگراهها" برای بنیاد مستضعفان فسادآور است ! منطق این آزاد راه با عدالت توزیعی در ایران تضادی بنیادین دارد !*
از حاتم بخشی بنیاد مستضفان در آزاد راه تهران - شمال تا ایستادگی برای تعریض جاده مرگ گهرباران !
شمال نیوز : خسّت در "کوره راهها " و بخشش در "بزرگراهها" برای بنیاد مستضعفان فسادآور است ! منطق این آزاد راه با عدالت توزیعی در ایران تضادی بنیادین دارد !* (ادامه)
مهدی عابدینی معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از کشف یک کشتی دوره صفوی در زیرسطح آب های شهرستان رامسر خبر داد. کشف کَشتی دوره صفوی در زیر آب‌های ‌رامسر‌
مهدی عابدینی معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از کشف یک کشتی دوره صفوی در زیرسطح آب های شهرستان رامسر خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : شهر‌های هدف گردشگری و مناطق ساحلی شمال کشور در معرض بزرگترین تهاجم اخلاقی با محوریت کشف حجاب قرار گرفته اند که مقابله با آن نیازمند طرح و نگاهی نو است. با آشفته بازار بدحجابی در شمال چه کنیم؟/ بدحجابی حرام سیاسی و حرام شرعی
شمال نیوز : شهر‌های هدف گردشگری و مناطق ساحلی شمال کشور در معرض بزرگترین تهاجم اخلاقی با محوریت کشف حجاب قرار گرفته اند که مقابله با آن نیازمند طرح و نگاهی نو است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.