.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آن‌طور که از شواهد و همچنین اظهارات وزیر کار برمی‌آید تصمیم دولت برای ارسال لایحه‌ای به مجلس مبنی بر اصلاح قانون کار و تعیین تکلیف دستمزد کارگران در مجلس و واگذاری این امر به قوه‌مقننه جدی است تا با تغییرات ایجاد‌شده در مواد قانون‌کار، دیگر فرآیند تعیین دستمزد کارگران به‌صورت سه‌جانبه و با حضور نمایندگان جامعه‌کارگری، کارفرمایان و دولت صورت نپذیرد. مجلس مقابل این اقدام بایستد
آن‌طور که از شواهد و همچنین اظهارات وزیر کار برمی‌آید تصمیم دولت برای ارسال لایحه‌ای به مجلس مبنی بر اصلاح قانون کار و تعیین تکلیف دستمزد کارگران در مجلس و واگذاری این امر به قوه‌مقننه جدی است تا با تغییرات ایجاد‌شده در مواد قانون‌کار، دیگر فرآیند تعیین دستمزد کارگران به‌صورت سه‌جانبه و با حضور نمایندگان جامعه‌کارگری، کارفرمایان و دولت صورت نپذیرد. (ادامه)
ما باید شرایط را برای اقلیت حاکم تنگ کنیم. منظور من این نیست که ما مبارزه مدنی کنیم، منظورم این است که این‌ها راحت نباشند.

این جماعتی که الان در مجلس و دولت حاکمند، سوابق و ریشه‌های آن‌چنانی ندارند/ باید شرایط را برایشان تنگ کنیم؛ راحت نباشند/ نباید امیدمان را از دست بدهیم
ما باید شرایط را برای اقلیت حاکم تنگ کنیم. منظور من این نیست که ما مبارزه مدنی کنیم، منظورم این است که این‌ها راحت نباشند. (ادامه)
 به نظر می‌رسد که اگر قالیباف در تعامل با گروه‌های دیگر بتواند در سال اول مجلس دوازدهم رییس شود، خودش را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌کند.


خیز قالیباف برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ /ریاست یک ساله بر مجلس دوازدهم قطعی است؟
به نظر می‌رسد که اگر قالیباف در تعامل با گروه‌های دیگر بتواند در سال اول مجلس دوازدهم رییس شود، خودش را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌کند. (ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
استفاده از کارآفرینان برتر و نخبگانی برای تحول در دستگاه‌های اجرایی و ارتقای نظام حکمرانی کشور براساس تخصص و تحصیلات آن‌ها با ارائه فراخوان ایده‌های کاربردی و قابل اجرا برای پویایی و برای درست یافتن به کسب و کارهای نوآورانه از راهکارهای تحقق شعار است. ۲۰ راهکار اجرایی برای تحقق "جهش تولید با مشارکت مردم"(يادداشت)
استفاده از کارآفرینان برتر و نخبگانی برای تحول در دستگاه‌های اجرایی و ارتقای نظام حکمرانی کشور براساس تخصص و تحصیلات آن‌ها با ارائه فراخوان ایده‌های کاربردی و قابل اجرا برای پویایی و برای درست یافتن به کسب و کارهای نوآورانه از راهکارهای تحقق شعار است.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه «لایحه عفاف و حجاب هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده است» درباره طرح ادعایی از سوی یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه «تمام ارکان نظام برای جریمه بی حجابی به جمع‌بندی رسیدند» تاکید کرد: تهیه، تدوین و تصویب طرح‌ها و لوایح بر عهده دولت و مجلس است و شورای نگهبان ورودی به مباحث کارشناسی نمایندگان ندارد. طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه «لایحه عفاف و حجاب هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده است» درباره طرح ادعایی از سوی یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه «تمام ارکان نظام برای جریمه بی حجابی به جمع‌بندی رسیدند» تاکید کرد: تهیه، تدوین و تصویب طرح‌ها و لوایح بر عهده دولت و مجلس است و شورای نگهبان ورودی به مباحث کارشناسی نمایندگان ندارد.(ادامه)
مشاور وزیر کشور دولت اصلاحات پس از گذراندن دوره بیماری فوت کرد. زهرا شجاعی، مشاور وزیر کشور دولت اصلاحات درگذشت
مشاور وزیر کشور دولت اصلاحات پس از گذراندن دوره بیماری فوت کرد.(ادامه)
ماموریت سه فضانورد با موشک روسیه که قرار بود به سمت ایستگاه فضایی پرتاب شوند، تنها ۲۱ ثانیه پیش از برخاستن از زمین متوقف شد. لغو ناگهانی پرتاب موشک سایوز
ماموریت سه فضانورد با موشک روسیه که قرار بود به سمت ایستگاه فضایی پرتاب شوند، تنها ۲۱ ثانیه پیش از برخاستن از زمین متوقف شد.(ادامه)
سیدمحمد علی ابطحی مجروح شد/ 10 بخیه روی ابرو + عکس
سید محمد ابطحی رئیس دفتر دولت اصلاحات و فعال سیاسی اصلاح طلب بامداد جمعه با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی خود از مجروح شدن خود در پی یک حمله خبر داد.(ادامه)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است. الزامات جهش تولیدی با مشارکت مردم/ ۱۲ گام برای تحقق شعار سال(يادداشت)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری هفتگی خود که با حضور خبرنگاران انجام شد، به موضوعاتی از قبیل تایید صحت انتخابات در حوزهای انتخابیه، لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان -از جمله مصوبه مجلس در خصوص سربازی- و ابلاغ بخش اول بودجه پرداخت. شورای نگهبان مصوبه کاهش خدمت سربازی را تایید کرد
سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری هفتگی خود که با حضور خبرنگاران انجام شد، به موضوعاتی از قبیل تایید صحت انتخابات در حوزهای انتخابیه، لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان -از جمله مصوبه مجلس در خصوص سربازی- و ابلاغ بخش اول بودجه پرداخت.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است. مستندات رد صلاحیت حسن روحانی اعلام شد؟ / سرنوشت مصوبه کاهش مدت سربازی / انتشار اسنادی درباره فرزند قالیباف در بررسی صلاحیت وی تاثیر داشت؟
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است.(ادامه)
محمد جواد ظریف گفت: «جریان اصلاحات در سال ۷۸ رفت به سراغ حذف. یعنی گفتش که من می‌خوام «قانون اساسی» رو عوض کنم». ظریف: اصلاح طلبان در انحصارطلبی دست اصولگرایان را از پشت بسته‌اند/ روحانی همتی را به خاطر نامزد شدن عزل کرد/ ردصلاحیت لاریجانی و جهانگیری اشتباه بود
محمد جواد ظریف گفت: «جریان اصلاحات در سال ۷۸ رفت به سراغ حذف. یعنی گفتش که من می‌خوام «قانون اساسی» رو عوض کنم».(ادامه)
از آنجایی که اصولگرایان به چند گروه تقسیم شده‌اند، باید دید چگونه می‌توان موضوع انتخابات هیأت‌رییسه و انتخاب رئیس مجلس را مدیریت تهدیدات آقایان برای تغییر هیات رئیسه مجلس محقق نخواهد شد / اصولگرایان چند گروه شده و یکدیگر را تخریب می کنند
از آنجایی که اصولگرایان به چند گروه تقسیم شده‌اند، باید دید چگونه می‌توان موضوع انتخابات هیأت‌رییسه و انتخاب رئیس مجلس را مدیریت(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات موافقت کردند. جزییات جدید درباره تعطیلی ۲ روز در هفته در کشور + پنجشنبه یا شنبه تعطیل می شوند؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات موافقت کردند.(ادامه)
حسین شریعتمداری نوشت: آقای خاتمی که متوجه شده است، همراهی اخیر ایشان با آمریکا و اسرائیل از نگاه این و آن پنهان نمانده است، به ترفند فرار به جلو متوسل شده ... عدم شرکت در انتخابات را «‌همراهی با مردم‌» نامیده؛ کدام مردم؟
حسین شریعتمداری نوشت: آقای خاتمی که متوجه شده است، همراهی اخیر ایشان با آمریکا و اسرائیل از نگاه این و آن پنهان نمانده است، به ترفند فرار به جلو متوسل شده ...(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: بستر رودخانه‌ها و آبراهه‌ها به هیچ وجه نباید به نام وزارت نیرو یا شرکت‌های آب منطقه‌ای زیرمجموعه آن یا هیچ شخص حقیقی و حقوقی دیگری سند بخورد و تمام دعواهایی که اخیرا بعضی از این شرکت‌ها در این زمینه در مراجع قضایی مطرح کرده‌اند، از نظر سازمان منابع طبیعی، از اساس فاقد وجاهت قانونی است. دعواهای شرکت‌های آب منطقه‌ای برای کسب مالکیت رودخانه‌ها فاقد وجاهت قانونی است
شمال نیوز : رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: بستر رودخانه‌ها و آبراهه‌ها به هیچ وجه نباید به نام وزارت نیرو یا شرکت‌های آب منطقه‌ای زیرمجموعه آن یا هیچ شخص حقیقی و حقوقی دیگری سند بخورد و تمام دعواهایی که اخیرا بعضی از این شرکت‌ها در این زمینه در مراجع قضایی مطرح کرده‌اند، از نظر سازمان منابع طبیعی، از اساس فاقد وجاهت قانونی است.(ادامه)
برنا مدعی شد، رئیس دولت اصلاحات دقایقی پیش رأی خود را به صندوق رای انداخت. سید محمد خاتمی رای داد؟
برنا مدعی شد، رئیس دولت اصلاحات دقایقی پیش رأی خود را به صندوق رای انداخت.(ادامه)
سرلیست فهرست صدای ملت گفت: اصلی‌ترین رقیب ما، در فهرست های اصولگرایان، فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و یا همان لیست آقای قالیباف است. علی مطهری: رقیب اصلی ما شورای ائتلاف و قالیباف است
سرلیست فهرست صدای ملت گفت: اصلی‌ترین رقیب ما، در فهرست های اصولگرایان، فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و یا همان لیست آقای قالیباف است.(ادامه)
شمال نیوز : یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای قالیباف و خانواده ایشان رفتارهایی خارج از چارچوب های آرمانی انقلاب از خود نشان داده‌اند و این برای مردم سؤال بر انگیز است چرا که اگر هر فردی حتی یکی از مشکلات ایشان را داشت صد باره حذف یا برکنار می‌شد اما چرا ایشان کماکان بدون پاسخگویی به مردم در حال استمرار و تثبیت و ارتقاء جایگاه مدیریتی خود است؟ یکی از مشکلات قالیباف را هر فردی داشت، صدباره حذف یا برکنار می‌شد
شمال نیوز : یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای قالیباف و خانواده ایشان رفتارهایی خارج از چارچوب های آرمانی انقلاب از خود نشان داده‌اند و این برای مردم سؤال بر انگیز است چرا که اگر هر فردی حتی یکی از مشکلات ایشان را داشت صد باره حذف یا برکنار می‌شد اما چرا ایشان کماکان بدون پاسخگویی به مردم در حال استمرار و تثبیت و ارتقاء جایگاه مدیریتی خود است؟(ادامه)
شمال نیوز: در حالی در این دوره انتخابات مجلس بیش از 15 هزار و 200 نفر تائید صلاحیت شده اند که حدود سه برابر تایید صلاحیت شده‌های دوره گذشته است و در بین تایید صلاحیت شده ها حدود دو هزار چهره اصلاح طلب حضور دارند که استاندار اسبق و چهره های اصلاح طلب در اظهاراتی عجیب می گوید : من در انتخابات شرکت نمی کنم! غلامرضا انصاری : من در انتخابات شرکت نمی کنم!
شمال نیوز: در حالی در این دوره انتخابات مجلس بیش از 15 هزار و 200 نفر تائید صلاحیت شده اند که حدود سه برابر تایید صلاحیت شده‌های دوره گذشته است و در بین تایید صلاحیت شده ها حدود دو هزار چهره اصلاح طلب حضور دارند که استاندار اسبق و چهره های اصلاح طلب در اظهاراتی عجیب می گوید : من در انتخابات شرکت نمی کنم!(ادامه)
فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی گفت: امیدوارم اعتدال و توسعه آنقدر نامزد داشته باشد که بتواند رقابت کند چون هر چه رقابت انتخاباتی داغ تر شود میزان مشارکت نیز بالاتر خواهد رفت. آنها که گفتند لاریجانی لیست می‌دهد، از مردم عذرخواهی کنند
فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی گفت: امیدوارم اعتدال و توسعه آنقدر نامزد داشته باشد که بتواند رقابت کند چون هر چه رقابت انتخاباتی داغ تر شود میزان مشارکت نیز بالاتر خواهد رفت.(ادامه)
آقای پزشکیان و علی مطهری ثبت‌نام کردند و در نهایت تایید نیز شدند. ما باید به مردم بگوییم ما حاضریم برای حل مشکلات شما جان بدهیم.
اصلاح‌طلبان وطن‌پرستان واقعی هستند/ باید آماده رفتن روی مین باشند/ حزب مدیران دولت روحانی برای همه حوزه‌ها نامزد دارد
آقای پزشکیان و علی مطهری ثبت‌نام کردند و در نهایت تایید نیز شدند. ما باید به مردم بگوییم ما حاضریم برای حل مشکلات شما جان بدهیم. (ادامه)
با تغییر حوزه انتخابیه محمدباقر نوبخت از تهران به رشت، مسئولیت بستن لیست انتخاباتی اصلاح طلبان به علی مطهری موکول شده است. ماموریت علی مطهری برای تدوین لیست اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان
با تغییر حوزه انتخابیه محمدباقر نوبخت از تهران به رشت، مسئولیت بستن لیست انتخاباتی اصلاح طلبان به علی مطهری موکول شده است.(ادامه)
پروژه جبهه مقاومت ملی بر اساس آنچه که یک منبع آگاه به خبرنگار سیاسی فارس اطلاع داده است پروژه ای است که منافقین برای میرحسین موسوی طراحی کرده اند تا بار دیگر از طریق این مهره سوخته خود بتوانند تحریم انتخابات را در ایران کلید بزنند. پروژه «جبهه مقاومت ملی» طراحی منافقین برای «میرحسین موسوی»!
پروژه جبهه مقاومت ملی بر اساس آنچه که یک منبع آگاه به خبرنگار سیاسی فارس اطلاع داده است پروژه ای است که منافقین برای میرحسین موسوی طراحی کرده اند تا بار دیگر از طریق این مهره سوخته خود بتوانند تحریم انتخابات را در ایران کلید بزنند.(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
رئیس کل بانک مرکزی: نرخ ارز را قابل پیش بینی می‌کنیم
رئیس‌ کل بانک مرکزی گفت: سیاست این بانک ایجاد شرایط برای قابل پیش بینی شدن نرخ ارز است.(ادامه)
در مقطع کنونی انتظار می‌رود همه چهره‌های سیاسی از تمام توان خود برای تحقق مشارکتی حداکثری استفاده کنند. وظیفه خطیر لیدرهای سیاسی / همه با هم برای تحقق مشارکتی حداکثری
در مقطع کنونی انتظار می‌رود همه چهره‌های سیاسی از تمام توان خود برای تحقق مشارکتی حداکثری استفاده کنند.(ادامه)
نظر عطریانفر درباره حمایت از لاریجانی
هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.(ادامه)
یکی از ضعف‌های اساسی نظام انتخاباتی ما نبود سازوکاری برای پیش‌بینی سقف هزینه، کنترل منابع دریافتی و ضوابط حسابرسی نامزدها بوده است. دخل و خرج‌های انتخاباتی از کجا تامین می‌شود؟
یکی از ضعف‌های اساسی نظام انتخاباتی ما نبود سازوکاری برای پیش‌بینی سقف هزینه، کنترل منابع دریافتی و ضوابط حسابرسی نامزدها بوده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 160 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.234 seconds.