.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس کل بانک مرکزی: نرخ ارز را قابل پیش بینی می‌کنیم
رئیس‌ کل بانک مرکزی گفت: سیاست این بانک ایجاد شرایط برای قابل پیش بینی شدن نرخ ارز است.(ادامه)
در مقطع کنونی انتظار می‌رود همه چهره‌های سیاسی از تمام توان خود برای تحقق مشارکتی حداکثری استفاده کنند. وظیفه خطیر لیدرهای سیاسی / همه با هم برای تحقق مشارکتی حداکثری
در مقطع کنونی انتظار می‌رود همه چهره‌های سیاسی از تمام توان خود برای تحقق مشارکتی حداکثری استفاده کنند.(ادامه)
نظر عطریانفر درباره حمایت از لاریجانی
هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.(ادامه)
یکی از ضعف‌های اساسی نظام انتخاباتی ما نبود سازوکاری برای پیش‌بینی سقف هزینه، کنترل منابع دریافتی و ضوابط حسابرسی نامزدها بوده است. دخل و خرج‌های انتخاباتی از کجا تامین می‌شود؟
یکی از ضعف‌های اساسی نظام انتخاباتی ما نبود سازوکاری برای پیش‌بینی سقف هزینه، کنترل منابع دریافتی و ضوابط حسابرسی نامزدها بوده است.(ادامه)
۱۲ بهمن ۱۳۵۷ روز بازگشت امام خمینی (ره) به ایران پس از ۱۴ سال از روز‌های مهم جمهوری اسلامی ایران است. روزی که دیگر تکرار نمی‌شود.  ۱۲ بهمن ۱۳۵۷/ روزی تاریخی که تکراری نمی‌شود
۱۲ بهمن ۱۳۵۷ روز بازگشت امام خمینی (ره) به ایران پس از ۱۴ سال از روز‌های مهم جمهوری اسلامی ایران است. روزی که دیگر تکرار نمی‌شود. (ادامه)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. تنهایی راهبردی شیخ اعتدال(يادداشت)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. (ادامه)
حزب اعتدال و توسعه به دنبال ائتلاف انتخاباتی با حزب کارگزاران، اعتماد ملی، ندای ایرانیان و خانه کارگر و طیف موسوم به اصولگرایان معتدل است و می‌خواهد آنها را به عنوان منتقد دولت در انتخابات گرد آورد. ائتلاف پنج حزب اصلاح‌طلب با محوریت حزب منسوب به روحانی
حزب اعتدال و توسعه به دنبال ائتلاف انتخاباتی با حزب کارگزاران، اعتماد ملی، ندای ایرانیان و خانه کارگر و طیف موسوم به اصولگرایان معتدل است و می‌خواهد آنها را به عنوان منتقد دولت در انتخابات گرد آورد.(ادامه)
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به این پرسش که آیا تغییر حوزه داده‌اید؟، تصریح کرد: من چهار دوره نماینده اول مردم رشت بودم و از عواطف آن‌ها مطلعم. با مردم گیلان و رشت همیشه رابطه عاطفی دارم. قابل پیش‌بینی بود که مردم رشت مطالبه حضور من را داشته باشند اما تغییر حوزه نداده‌ام .... نوبخت تغییر حوزه انتخابیه از تهران به رشت را تکذیب کرد
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به این پرسش که آیا تغییر حوزه داده‌اید؟، تصریح کرد: من چهار دوره نماینده اول مردم رشت بودم و از عواطف آن‌ها مطلعم. با مردم گیلان و رشت همیشه رابطه عاطفی دارم. قابل پیش‌بینی بود که مردم رشت مطالبه حضور من را داشته باشند اما تغییر حوزه نداده‌ام ....(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
مجلس رژیم صهیونیستی در اقدامی کم‌سابقه طرح استیضاح کابینه فعلی را به دلیل ناکامی در بازگشت اسیران از نوار غزه بررسی کرد. نتانیاهو بر لبه تیغ استیضاح
مجلس رژیم صهیونیستی در اقدامی کم‌سابقه طرح استیضاح کابینه فعلی را به دلیل ناکامی در بازگشت اسیران از نوار غزه بررسی کرد.(ادامه)
حتی اگر اصلاح‌طلبان یک لیست قدر و تمند هم داشته باشند با آنها وارد ائتلاف نمی‌شود، چرا که عُمر مهر اصولگرایی که روی پیشانی‌اش جا ... باهنر: اصولگراها باهم کل‌کل می کنند تا سهم شان در لیست بیشتر شود /جبهه پایداری گفته لیست جدا می دهد /دعوت ما از اصلاح طلبان برای رقابت بود نه ائتلاف
حتی اگر اصلاح‌طلبان یک لیست قدر و تمند هم داشته باشند با آنها وارد ائتلاف نمی‌شود، چرا که عُمر مهر اصولگرایی که روی پیشانی‌اش جا ...(ادامه)
قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان گفت: اسناد جدیدی که از داوطلبان به دست می‌آید، ممکن است وضعیت آن‌ها را تغییر دهد؛ یعنی اگر در گذشته تأیید شده، رد شود و یا عکس آن صورت گیرد. اسناد جدید می‌تواند وضعیت صلاحیت‌ها از رد به تأیید و یا برعکس تغییر دهد
قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان گفت: اسناد جدیدی که از داوطلبان به دست می‌آید، ممکن است وضعیت آن‌ها را تغییر دهد؛ یعنی اگر در گذشته تأیید شده، رد شود و یا عکس آن صورت گیرد.(ادامه)
دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد که تحریم انتخابات و مشارکت بدون قید و شرط هم در جبهه اصلاحات رای نیاورده و مشارکت مشروط ثبت‌نام ۱۸۰ نفر از اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس/حمایت کارگزاران از حسن روحانی در انتخابات خبرگان/ راه حل مسائل کشور قهر از سیاست نیست
دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد که تحریم انتخابات و مشارکت بدون قید و شرط هم در جبهه اصلاحات رای نیاورده و مشارکت مشروط (ادامه)
سه تشکل میانه‌رو در جبهه اصلاحات قصد دارند با روشن کردن مرزبندی خود با سایر بخش‌های این جریان سیاسی قدم به کارزار انتخابات گذاشته و یک لیست واحد ارائه کنند. اصلاح‌طلبان؛ سه تشکل با یک لیست/ نگاهی به فعالیت‌های انتخاباتی احزاب اصلاح طلب و اعتدالی
سه تشکل میانه‌رو در جبهه اصلاحات قصد دارند با روشن کردن مرزبندی خود با سایر بخش‌های این جریان سیاسی قدم به کارزار انتخابات گذاشته و یک لیست واحد ارائه کنند.(ادامه)
اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می گوید: باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. ما معنای حل مسائلمان با دنیا را این می‌دانیم که بتوانیم به بازار دنیا دسترسی داشته باشیم و تکنولوژی و منابع مالی از دنیا بگیریم. این به معنای تعامل با دنیا است. ایران استعداد زیادی دارد و کشورها علاقه‌مند هستند که با ایران کار کنند. اسحاق جهانگیری: هیچ کسی نفهمید چه کسی پشت بابک زنجانی بود
اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می گوید: باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. ما معنای حل مسائلمان با دنیا را این می‌دانیم که بتوانیم به بازار دنیا دسترسی داشته باشیم و تکنولوژی و منابع مالی از دنیا بگیریم. این به معنای تعامل با دنیا است. ایران استعداد زیادی دارد و کشورها علاقه‌مند هستند که با ایران کار کنند.(ادامه)
در دیدار کمیته سیاسی حزب کارگزاران با رئیس‌جمهور سابق، محسن هاشمی از حلقه بزرگان اصلاحات انتقاد کرده و گفته است خروجی خاصی از دورهمی شما مشاهده نمی‌شود. درخواست محسن هاشمی از روحانی/ اعلام جزئیات دیدار حزب کارگزاران با حسن روحانی
در دیدار کمیته سیاسی حزب کارگزاران با رئیس‌جمهور سابق، محسن هاشمی از حلقه بزرگان اصلاحات انتقاد کرده و گفته است خروجی خاصی از دورهمی شما مشاهده نمی‌شود.(ادامه)
اخیراً بیانیه‌ای از سوی تشکل نهضت آزادی که توسط شخص امام منحل گردید، با عنوان «پیامد‌های یکدست‌سازی ... حاکمیت» صادر شد که نه مخاطب دارد و نه تأثیری، اما به ناگاه این بیانیه بهانه‌ای برای تیتر یک روزنامه جناب کرباسچی شد. در این یادداشت درصدد نقد نهضت آزادی نیستم. در آزادی موجود آنان نیز می‌توانند بیانیه صادر کنند، اما روی سخن با اصلاح‌طلبان است. انتقام از امام یا انتقاد از نظام؟(يادداشت)
اخیراً بیانیه‌ای از سوی تشکل نهضت آزادی که توسط شخص امام منحل گردید، با عنوان «پیامد‌های یکدست‌سازی ... حاکمیت» صادر شد که نه مخاطب دارد و نه تأثیری، اما به ناگاه این بیانیه بهانه‌ای برای تیتر یک روزنامه جناب کرباسچی شد. در این یادداشت درصدد نقد نهضت آزادی نیستم. در آزادی موجود آنان نیز می‌توانند بیانیه صادر کنند، اما روی سخن با اصلاح‌طلبان است.(ادامه)
افزایش حداقل دستمزد خصوصاً برای حداقل‌بگیران در شرایط تورمی درست است و دولت از این افزایش برای کمک به معیشت کارگران دفاع می‌کند؛ مشروط بر اینکه این افزایش موجب تخریب معیشت کارگران نشود / تورم کاهشی است/ ادغام صندوق‌های بازنشستگی منتفی است ....(خبر)
(ادامه)
تسنیم نوشت: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه با بیان اینکه دولت در لایحه بودجه، نرخ ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی را ۲۸ هزار و ۵۰۰ اعلام کرده، گفت: در لایحه پیشنهادی دولت هیچ اشاره ای به افزایش نرخ حامل های انرژی نشده است. قیمت بنزین در بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد/ قیمت بنزین چه تغییری می‌کند؟
تسنیم نوشت: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه با بیان اینکه دولت در لایحه بودجه، نرخ ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی را ۲۸ هزار و ۵۰۰ اعلام کرده، گفت: در لایحه پیشنهادی دولت هیچ اشاره ای به افزایش نرخ حامل های انرژی نشده است.(ادامه)
عضو فراکسیون امید و نایب رئیس مجلس دهم تاکید کرد: تأیید صلاحیت همه اصلاح‌طلبان، پنج درصد در مشارکت تاثیر دارد. علی مطهری همچنین می‌گوید که احتمالا روحانی و لاریجانی به دنبال تشکیل مجلس همراه برای ریاست جمهوری خودشان هستند.

تأیید صلاحیت اصلاح‌طلبان ۵ درصد در مشارکت اثر دارد/ به خاطر سه اظهارنظر ردصلاحیت شدم
عضو فراکسیون امید و نایب رئیس مجلس دهم تاکید کرد: تأیید صلاحیت همه اصلاح‌طلبان، پنج درصد در مشارکت تاثیر دارد. علی مطهری همچنین می‌گوید که احتمالا روحانی و لاریجانی به دنبال تشکیل مجلس همراه برای ریاست جمهوری خودشان هستند. (ادامه)
علی ربیعی نوشت: تا زمانی که سیاست‌گذاری‌های جامعه‌محور، اصلاحات ساختاری، تصمیمات غیررانت‌زا، آزادی نظارت عمومی به‌خصوص رسانه‌ها، فقدان گزینش سیاسی در برخورد و افشای فساد، گزینش مدیران بادانش و شایسته صورت نگیرد؛ همچنان شاهد فسادهای دبش خواهیم بود. واکنش کنایه آمیز ربیعی به اختلاس جنجالی چای دبش
علی ربیعی نوشت: تا زمانی که سیاست‌گذاری‌های جامعه‌محور، اصلاحات ساختاری، تصمیمات غیررانت‌زا، آزادی نظارت عمومی به‌خصوص رسانه‌ها، فقدان گزینش سیاسی در برخورد و افشای فساد، گزینش مدیران بادانش و شایسته صورت نگیرد؛ همچنان شاهد فسادهای دبش خواهیم بود.(ادامه)
روزنامه هم‌میهن می‌گوید: استرداد و بازداشت امیرحسین مقصودلو(تتلو)، نماد عصیان یک نسل است و باید بررسی کرد که او چطور از خواندن روی ناو ارتش به استرداد به عنوان مجرم رسید! خودزنی عجیب هم‌میهن به خاطر عقده‌گشایی علیه نظام
روزنامه هم‌میهن می‌گوید: استرداد و بازداشت امیرحسین مقصودلو(تتلو)، نماد عصیان یک نسل است و باید بررسی کرد که او چطور از خواندن روی ناو ارتش به استرداد به عنوان مجرم رسید!(ادامه)
مدیرعامل پیام‌رسان سروش، یکی از پلتفرم‌های ایرانی پیام‌رسان بازداشت شده است. مدیرعامل سروش بازداشت شد +جزئیات
مدیرعامل پیام‌رسان سروش، یکی از پلتفرم‌های ایرانی پیام‌رسان بازداشت شده است.(ادامه)
عملکرد مجلس یازدهم قابل دفاع است/ هوشمندانه مسائل مردم را در دستور کار قانون گذاری خود قرار دادیم/ تلاش کردیم مجلس منفعل را به مجلسی فعال تبدیل کنیم / تغییر ریل حمایت بی‌حساب و رانت‌زا از خودروسازان گرچه ناممکن به نظر می‌رسید اما مجلس ....(خبر)
(ادامه)
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: براساس اصلاحات جدید حداکثر سن مجاز برای ورود به دانشگاه فرهنگیان از ۲۲ سال به ۲۴ سال تمام اصلاح شد. حداکثر سن مجاز برای ورود به دانشگاه فرهنگیان تغییر یافت
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: براساس اصلاحات جدید حداکثر سن مجاز برای ورود به دانشگاه فرهنگیان از ۲۲ سال به ۲۴ سال تمام اصلاح شد.(ادامه)
اخبار مبنی بر قطعی اینترنت برای هفته‌ها یا ماه‌ها که به پست یک محقق در ایکس ارجاع داده شده به قطعی اینترنت اشاره‌ای نشده است. آیا اینترنت جهان فردا قطع می‌شود؟
اخبار مبنی بر قطعی اینترنت برای هفته‌ها یا ماه‌ها که به پست یک محقق در ایکس ارجاع داده شده به قطعی اینترنت اشاره‌ای نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر .... محصولی به چهارهزار نفر در عید، کارت هدیه می‌دهد / در دولت سیزدهم یک نفر از پایداری نیست / خانه لاریجانی از خانه محصولی گران‌تر است / ۷۰ درصد بدنه دولت رئیسی از دولت روحانی است/ بالای شصت الی هفتاد درصد از کارمند ریز و درشت و حتی مسئول وزارت کشور الان اصلاح‌طلب هستند
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر ....(ادامه)
از این پس سقف بازنشستگی مردان 62سال یا 35 سال سابقه خدمت و زنان 55سال یا 30سال خدمت خواهد بود. حال پرسش مهم این است که آیا با افزایش سن بازنشستگی، براساس تصمیم مجلس، وضع صندوق‌های بازنشستگی بهتر خواهد شد یا نه؟ ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس در ادامه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه طی مصوبه‌ای به منظور کاهش ناترازی صندوق‌های بازنشستگی، سن بازنشستگی را برای گروه‌های مختلف افزایش دادند. سن بازنشستگی افزایش می‌یابد+ جزئیات مصوبه مجلس
شمال نیوز : نمایندگان مجلس در ادامه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه طی مصوبه‌ای به منظور کاهش ناترازی صندوق‌های بازنشستگی، سن بازنشستگی را برای گروه‌های مختلف افزایش دادند.(ادامه)
رفتارشناسی مدعیان اصلاحات حکایت از آن دارد که این طیف نه جنبه شکست در انتخابات را دارد و نه ظرفیت پیروزی در انتخابات. نه جنبه شکست دارند نه ظرفیت پیروزی
رفتارشناسی مدعیان اصلاحات حکایت از آن دارد که این طیف نه جنبه شکست در انتخابات را دارد و نه ظرفیت پیروزی در انتخابات.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.