.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یوسفیان ملا گفت: لاریجانی با روحانی مشکلی ندارد اما اعتدالی‌ها از پایگاه قوی اجتماعی برخوردار نیستند. اگر هدف تشکیل یک ائتلاف کارساز باشد باید بین لاریجانی و اصولگرایان شکل بگیرد. اصولگرایان و تیم لاریجانی علائمی به هم می‌دهند
یوسفیان ملا گفت: لاریجانی با روحانی مشکلی ندارد اما اعتدالی‌ها از پایگاه قوی اجتماعی برخوردار نیستند. اگر هدف تشکیل یک ائتلاف کارساز باشد باید بین لاریجانی و اصولگرایان شکل بگیرد.(ادامه)
یوسفیان ملا گفت: لاریجانی با روحانی مشکلی ندارد اما اعتدالی‌ها از پایگاه قوی اجتماعی برخوردار نیستند. اگر هدف تشکیل یک ائتلاف کارساز باشد باید بین لاریجانی و اصولگرایان شکل بگیرد. اصولگرایان و تیم لاریجانی علائمی به هم می‌دهند
یوسفیان ملا گفت: لاریجانی با روحانی مشکلی ندارد اما اعتدالی‌ها از پایگاه قوی اجتماعی برخوردار نیستند. اگر هدف تشکیل یک ائتلاف کارساز باشد باید بین لاریجانی و اصولگرایان شکل بگیرد.(ادامه)
این روزها صدای فلسطین به گوش مردم جهان از شرق تا غرب عالم رسیده است. اما با این‌حال عده‌ای در ایران- که در اقلیتی محض به سر می‌برند- با کوته فکری شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر دادند. نه غزه، نه لبنان نه تهران، نه شیراز!
این روزها صدای فلسطین به گوش مردم جهان از شرق تا غرب عالم رسیده است. اما با این‌حال عده‌ای در ایران- که در اقلیتی محض به سر می‌برند- با کوته فکری شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر دادند.(ادامه)
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند. دلیل سکوت احمدی‌نژاد و موسوی دربارۀ اسرائیل چیست؟
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند.(ادامه)
نمایندگان مجلس با درخواست دولت برای امکان ریاست بازنشستگان بر کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک و برخی فدراسیون های ورزشی مخالفت کردند. مخالفت مجلس با ریاست بازنشستگان در ورزش
نمایندگان مجلس با درخواست دولت برای امکان ریاست بازنشستگان بر کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک و برخی فدراسیون های ورزشی مخالفت کردند.(ادامه)
مدت گارانتی خودرو ۲ ساله شد
رئیس سازمان حمایت تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان طی نامه‌ای به خودروسازان اعلام کرد که دوره گارانتی خودرو نمی‌تواند کمتر از ۲ سال باشد.(ادامه)
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد. آیا عبدالحمید مفتی صهیونیست‌ها شده است؟
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد.(ادامه)

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند. انتشار ۳ لیست انتحار سیاسی است /احتمال ائتلاف با لاریجانی در انتخابات مجلس
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس‌جمهور قانون ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی مازندران را برای اجرا به وزارت اموراقتصادی و دارایی ابلاغ کرد. ‎ رئیس جمهور قانون ایجاد منطقه آزاد مازندران را ابلاغ کرد
شمال نیوز : رئیس‌جمهور قانون ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی مازندران را برای اجرا به وزارت اموراقتصادی و دارایی ابلاغ کرد. ‎(ادامه)
وزارت اقتصاد تأکید کرد: امسال سه مؤسسه اعتباری و یک بانک خصوصی منحل خواهند شد، مدتی پیش مؤسسه اعتباری توسعه منحل شد و فرایند تصفیه آن آغاز شد و تا پایان سال دو مؤسسه و یک بانک این فرایند را طی خواهند کرد. ۲ موسسه اعتباری و یک بانک منحل می‌شود
وزارت اقتصاد تأکید کرد: امسال سه مؤسسه اعتباری و یک بانک خصوصی منحل خواهند شد، مدتی پیش مؤسسه اعتباری توسعه منحل شد و فرایند تصفیه آن آغاز شد و تا پایان سال دو مؤسسه و یک بانک این فرایند را طی خواهند کرد.(ادامه)
دریافت‌کننده این جایزه و حامیانش که به جنایات بی‌شمار علیه انسانیت و بشریت شهره آفاق هستند سند غیرقابل‌انکاری از انسانیت و بشردوستی جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌شوند. جایزه صلح نوبل سفیده تخم‌مرغ است!
دریافت‌کننده این جایزه و حامیانش که به جنایات بی‌شمار علیه انسانیت و بشریت شهره آفاق هستند سند غیرقابل‌انکاری از انسانیت و بشردوستی جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌شوند.(ادامه)
نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت لایحه کاهش ساعت کاری کارمندان دولت و تغییر تعطیلات پایان هفته پرداخت. ماجرای تعطیلی شنبه‌ها به کجا رسید؟
نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت لایحه کاهش ساعت کاری کارمندان دولت و تغییر تعطیلات پایان هفته پرداخت.(ادامه)
وزیر آموزش و پرورش گفت:۵۸۰۰ مدرسه در ۲ سال گذشته در کشور ساخته شده است و روند افزیش فضای آموزشی ادامه دارد. اعتراض‌ ها به آیین نامه رتبه بندی در حال رسیدگی است
وزیر آموزش و پرورش گفت:۵۸۰۰ مدرسه در ۲ سال گذشته در کشور ساخته شده است و روند افزیش فضای آموزشی ادامه دارد.(ادامه)
معاون سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت که وضعیت امنیتی این رژیم تا پیش از این هیچ گاه به این بدی نبوده است. هشدار مقام صهیونیستی نسبت به وضعیت امنیتی این رژیم
معاون سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت که وضعیت امنیتی این رژیم تا پیش از این هیچ گاه به این بدی نبوده است.(ادامه)
عکسی از وزیر اسبق فرهنگ دولت اصلاحات در لندن منتشر شده است. جدیدترین تصویر از عطاءالله مهاجرانی با چهره‌ای متفاوت در لندن + عکس
عکسی از وزیر اسبق فرهنگ دولت اصلاحات در لندن منتشر شده است.(ادامه)
سایت عبری زبان واللا سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل را یک سخنرانی خسته کننده در سالنی خالی توصیف کرد. سخنرانی خسته‌کننده نتانیاهو برای صندلی‌های خالی سازمان ملل!
سایت عبری زبان واللا سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل را یک سخنرانی خسته کننده در سالنی خالی توصیف کرد.(ادامه)
شمال نیوز : راغفر با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای حل مسائل اقتصادی ایران وجود داشته باشد، در ابتدا باید شرکت‌های متعلق به برخی نهادها خصوصی شوند و سهام‌شان به مردم واگذار شود، گفت: این اقدام، ظرفیت بسیار بزرگی برای جلب و بازسازی اعتماد مردم ایجاد می‌کند. بانکها اصلی ترین عامل سرطان اقتصاد کشور هستند
شمال نیوز : راغفر با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای حل مسائل اقتصادی ایران وجود داشته باشد، در ابتدا باید شرکت‌های متعلق به برخی نهادها خصوصی شوند و سهام‌شان به مردم واگذار شود، گفت: این اقدام، ظرفیت بسیار بزرگی برای جلب و بازسازی اعتماد مردم ایجاد می‌کند.(ادامه)
در شرایطی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک حضور دارد، همچنان علت خودداری بایدن از دیدار با وی در کاخ سفید یک موضوع داغ محسوب می شود. پشت پرده عدم دعوت نتانیاهو به کاخ سفید/چرا راه بر اسرائیل بسته شد
در شرایطی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک حضور دارد، همچنان علت خودداری بایدن از دیدار با وی در کاخ سفید یک موضوع داغ محسوب می شود.(ادامه)
شمال نیوز: حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر رحمانی خلیلی نماینده ادوار مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی درگذشت. نماینده ادوار مجلس در شرق مازندران دار فانی را وداع گفت
شمال نیوز: حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر رحمانی خلیلی نماینده ادوار مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی درگذشت.(ادامه)
ائتلاف یاران روحانی و لاریجانی علیه پایداری
حدود ۷ ماه مانده به برگزاری انتخابات مجلس و در شرایطی که به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو نیز همچون یکی، دو انتخابات پیش از این، چندان امیدی به حضور ندارند، به نظر می‌رسد تنها طیف جدی‌‌ای(ادامه)
در مطلب زیر به بررسی تحرکات اخیر تل‌آویو و لندن در آستانه سالگرد فتنه ۱۴۰۱ پرداخته‌ایم. پشت پرده عملیات طراحی شده برای ایجاد آشوب در سالگرد فتنه ۱۴۰۱
در مطلب زیر به بررسی تحرکات اخیر تل‌آویو و لندن در آستانه سالگرد فتنه ۱۴۰۱ پرداخته‌ایم.(ادامه)
یک شرکت هواپیمایی صهیونیستی می‌گوید در اعتراض به اصلاحات قضایی، در مناقصه انتقال نتانیاهو به نیویورک برای شرکت در نشست سازمان ملل شرکت نمی‌کند. امتناع شرکت هواپیمایی صهیونیستی از انتقال نتانیاهو به نیویورک
یک شرکت هواپیمایی صهیونیستی می‌گوید در اعتراض به اصلاحات قضایی، در مناقصه انتقال نتانیاهو به نیویورک برای شرکت در نشست سازمان ملل شرکت نمی‌کند.(ادامه)
 احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل هشدار احمد توکلی به نمایندگان مجلس: چگونه امری که رهبری تاییدش را پس‌ گرفته به رای می‌گذارید؟!
احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل (ادامه)
بخشنامه اعلام حداقل حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت از سوی معاون سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ شد. حداقل حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت ابلاغ شد
بخشنامه اعلام حداقل حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت از سوی معاون سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ شد.(ادامه)
شمال نیوز: 

بخشنامه اعلام حداقل حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت از سوی معاون سازمان اداری واستخدامی کشور ابلاغ شد. حداقل حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت ابلاغ شد+ سند
شمال نیوز: بخشنامه اعلام حداقل حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت از سوی معاون سازمان اداری واستخدامی کشور ابلاغ شد.(ادامه)
الیاس حضرتی با رأی قاطع اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به عنوان دبیرکل این تشکل سیاسی برای چهار سال انتخاب شد. الیاس حضرتی دوباره دبیرکل حزب اعتماد ملی شد
الیاس حضرتی با رأی قاطع اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به عنوان دبیرکل این تشکل سیاسی برای چهار سال انتخاب شد.(ادامه)
عکس / سیدمحمد خاتمی در سینما /ابتکار و همسرش هم آمدند
جماران تصاویری جدید از سیدمحمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات در اکران خصوصی فیلم جدید کمال تبریزی در پردیس سینمایی ملت را منتشر کرده است.(ادامه)
برخی اصولگرایان این دیدگاه را دارند که هر کس حتی اگر از کنار شخصیت های سیاسی اصلاح طلب عبور کرد باید کنار گذاشته شود و از او در مناصب مدیریتی و اداره کشور استفاده نشود اما آقای لاریجانی چنین دیدگاهی ندارد.

احتمالا لاریجانی از نامزدهای اصلاح‌طلب معتدل حمایت کند
برخی اصولگرایان این دیدگاه را دارند که هر کس حتی اگر از کنار شخصیت های سیاسی اصلاح طلب عبور کرد باید کنار گذاشته شود و از او در مناصب مدیریتی و اداره کشور استفاده نشود اما آقای لاریجانی چنین دیدگاهی ندارد. (ادامه)
 مجمع تشخیص مصلحت نظام برای چندمین بار پس از بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، اصلاحات انجام شده توسط مجلس را نیز مغایر سیاست های کلی نظام و سیاست های مصلحتی نظام تشخیص داد. مجوز مهم رهبر انقلاب به مجمع تشخیص به روایت آملی لاریجانی
مجمع تشخیص مصلحت نظام برای چندمین بار پس از بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، اصلاحات انجام شده توسط مجلس را نیز مغایر سیاست های کلی نظام و سیاست های مصلحتی نظام تشخیص داد. (ادامه)
شمال نیوز: یک عضو شورای نگهبان تاکید کرد قانون جدید انتخابات بر «شفافیت» و «پاسخگویی» تاکید دارد. حق دانستن دلایل عدم تایید صلاحیت به صورت کتبی از ویژگی های قانون جدید است
شمال نیوز: یک عضو شورای نگهبان تاکید کرد قانون جدید انتخابات بر «شفافیت» و «پاسخگویی» تاکید دارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.208 seconds.