.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مرد جوان که با ظاهری عجیب در ایستگاه‌های بی‌آرتی پایتخت روی دو پسر دانش‌آموز در دو نقطه اسید پاشیده بود، وقتی خود را در محاصره پلیس دید قصد داشت با اسیدپاشی روی مأموران فرار کند. اسیدپاشی‌های سریالی مردی با ظاهری عجیب
مرد جوان که با ظاهری عجیب در ایستگاه‌های بی‌آرتی پایتخت روی دو پسر دانش‌آموز در دو نقطه اسید پاشیده بود، وقتی خود را در محاصره پلیس دید قصد داشت با اسیدپاشی روی مأموران فرار کند.(ادامه)
ساعت ۹ شب دوشنبه ۶ شهریور پسر جوانی وارد رستوران فست فودی در بلوار فردوس شد. چند مشتری داخل مغازه بودند و مرد جوان در حالی که چاقویی به‌دست داشت، نه تنها مشتری‌ها، بلکه پرسنل فست فود را نیز با تهدید بیرون کرد. اسیدپاشی خواستگار جوان به بدن زن میانسال
ساعت ۹ شب دوشنبه ۶ شهریور پسر جوانی وارد رستوران فست فودی در بلوار فردوس شد. چند مشتری داخل مغازه بودند و مرد جوان در حالی که چاقویی به‌دست داشت، نه تنها مشتری‌ها، بلکه پرسنل فست فود را نیز با تهدید بیرون کرد.(ادامه)
زینب موسوی کمدین مشهور ایرانی، ملقب به امپراطور کوزکو که سال گذشته در ایام ناآرامی‌های کشور به دنبال انتشار چند ویدئوی طنز انتقادی بازداشت شده و در نهایت با قید وثیقه آزاده شده بود، از ازدواج خود خبر داده است. تصاویر ازدواج زینب موسوی کمدین مشهور ملقب به امپراتور کوزکو
زینب موسوی کمدین مشهور ایرانی، ملقب به امپراطور کوزکو که سال گذشته در ایام ناآرامی‌های کشور به دنبال انتشار چند ویدئوی طنز انتقادی بازداشت شده و در نهایت با قید وثیقه آزاده شده بود، از ازدواج خود خبر داده است.(ادامه)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بیانیه وزارت اطلاعات درمورد حوادث مدارس کشور: مواد سمی در مدارس پخش نشده اما عوامل غیرسمی موجب ایجاد هراس شده است/ نقش اردوگاه خصم در شکل‌گیری و استمرار غائله‌ی مدارس(خبر)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: (ادامه)
زوج کریستالی سابقه داری که با وحشت آفرینی با تبر و تهدید به اسیدپاشی، خودروی راننده تاکسی اینترنتی را زورگیری کرده بودند، با صدور رای قاطع از سوی قضات دادگاه کیفری محکوم شدند. مجازات سنگین برای زوج زورگیر +عکس
زوج کریستالی سابقه داری که با وحشت آفرینی با تبر و تهدید به اسیدپاشی، خودروی راننده تاکسی اینترنتی را زورگیری کرده بودند، با صدور رای قاطع از سوی قضات دادگاه کیفری محکوم شدند.(ادامه)
یک زن و شوهر بی رحم که با تبر از یک راننده تاکسی اینترنتی زورگیری کردند، درباره ماجرای آن شب ترسناک اعتراف کردند. اعترافات یک زوج بی‌رحم که از راننده تاکسی اینترنتی زورگیری کردند
یک زن و شوهر بی رحم که با تبر از یک راننده تاکسی اینترنتی زورگیری کردند، درباره ماجرای آن شب ترسناک اعتراف کردند.(ادامه)
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است. مصائب روحانی / مروری بر اتفاقات تلخ دوره ریاست‌جمهوری روحانی
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است.(ادامه)
داماد عروس را با اسید سوزاند
داماد اهل تهران در مازندران همسرش را با اسید سوزاند. (ادامه)
خیز ۲ نماینده زن برای حضور در هیات رئیسه مجلس/طلسم می‌ شکند؟
حضور کمی زنان در مجلس شورای اسلامی رو به افزایش است.از مجالس اول، دوم و سوم مجلس که تنها ۴ کرسی سهم زنان شد عبور کنیم، فراکسیون زنان در مجلس چهارم ۹ عضو، در مجلس پنجم ۱۴ عضو و در مجالس ششم و هفتم ۱۳ عضو داشتند. این روند اما به یکباره منفی شد و در ....(ادامه)

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه رئیس قوه قضاییه که به مناسبت اعیاد رجبیه، عید باستانی نوروز و بویژه مبعث پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) و با توجه به ضرورت کاهش جمعیت زندانیان، شرایط و ضوابط عفو یا تخفیف مجازات محکومانی را که محکومیت آنها تا تاریخ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ قطعیت یافته باشد، به تفصیل ارائه و درخواست تصویب آن را مطرح کرده بود، موافقت کردند. به مناسبت اعیاد رجبیه، عید نوروز و مبعث پیامبر اعظم (ص)؛ رهبرانقلاب باشرایط وضوابط عفو یاتخفیف مجازات محکومان موافقت کردند(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه رئیس قوه قضاییه که به مناسبت اعیاد رجبیه، عید باستانی نوروز و بویژه مبعث پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) و با توجه به ضرورت کاهش جمعیت زندانیان، شرایط و ضوابط عفو یا تخفیف مجازات محکومانی را که محکومیت آنها تا تاریخ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ قطعیت یافته باشد، به تفصیل ارائه و درخواست تصویب آن را مطرح کرده بود، موافقت کردند.(ادامه)
تخریب مجلس تخریب کلیت ملت است و ممکن است در فصل انتخابات هیجانات سیاسی افزایش یابد، اما اگر بر اساس صدق و مروت نباشد، این دیوار بر سر مردم خراب می‌شود و کسانی که این کار را می‌کنند دلسوز ملت نیستند. در انتخابات ۱۴۰۰ (ریاست جمهوری) هم کاندیدا نمی‌شوم/ شورای هماهنگی سران قوا موقتی است و هرگز نمی‌خواهد جایگزین مجلس شود/ معنای تغییرات «لاریجانی صداوسیما» با «لاریجانی مجلس» پیشرفت در امور سیاسی است/ از زمان اجرای سهمیه‌بندی بنزین مطلع بودم
تخریب مجلس تخریب کلیت ملت است و ممکن است در فصل انتخابات هیجانات سیاسی افزایش یابد، اما اگر بر اساس صدق و مروت نباشد، این دیوار بر سر مردم خراب می‌شود و کسانی که این کار را می‌کنند دلسوز ملت نیستند. (ادامه)
اسیدپاشی زنی روی زوجی در شهر خمام رشت
فرمانده انتظامی رشت از اسیدپاشی زنی ۴۱ ساله روی یک زن و شوهر در بلوار معلم شهر خمام از توابع شهرستان رشت خبر داد و گفت: این زن دستگیر شده است.(ادامه)
جلسه علنی مجلس با ۹۱ کرسی خالی آغاز شد
جلسه علنی امروز یکشنبه ۱۰ شهریور ماه مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با حضور ۱۹۷ نفر از نمایندگان آغاز شد.(ادامه)
حوالی ظهر روز یکشنبه مورخ 6 مردادماه 98 یک مرد با در دست داشتن اسید به شعبه بانک پاسارگاد شهرستان آمل مراجعه و با نیت قبلی رئیس این شعبه را از ناحیه صورت مورد اسیدپاشی قرار داد.

ترور عجیب رئیس بانک پاسارگاد آمل پشت میز کارش ! / مهاجم دستگیر شد
حوالی ظهر روز یکشنبه مورخ 6 مردادماه 98 یک مرد با در دست داشتن اسید به شعبه بانک پاسارگاد شهرستان آمل مراجعه و با نیت قبلی رئیس این شعبه را از ناحیه صورت مورد اسیدپاشی قرار داد. (ادامه)
عناوین روزنامه های صبح امروز دوشنبه 31 اردیبهشت
تیتر نیم صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۸ به مسائل مهم روز سیاست پرداخته است.(ادامه)
شمال نیوز : صدای  فریادهای سوختم سوختم مرد فروشنده در خیابان پیچید و مرد اسیدپاش به سرعت خود را به خودرویی رسانده و محل حادثه را ترک کرد..... اسیدپاشی به فروشنده ابزار و یراق در بابل
شمال نیوز : صدای فریادهای سوختم سوختم مرد فروشنده در خیابان پیچید و مرد اسیدپاش به سرعت خود را به خودرویی رسانده و محل حادثه را ترک کرد.....(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: 3 هزار و 41 زندانی در مازندران مشمول عفو رهبری شدند.

بیش از 3 هزار زندانی در مازندران مشمول عفو رهبری شدند / آزادی 1706 نفر + جزییات
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: 3 هزار و 41 زندانی در مازندران مشمول عفو رهبری شدند. (ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: 2 هزار زندانی در استان مشمول عفو رهبری به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می‌شوند که تا 15 اسفندماه به آنها ابلاغ می‌شود. دادستان : 2 هزار زندانی در مازندران مشمول عفو رهبری می‌شوند
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: 2 هزار زندانی در استان مشمول عفو رهبری به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می‌شوند که تا 15 اسفندماه به آنها ابلاغ می‌شود.(ادامه)


به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله مبارک فجر و ۲۲ بهمن جمع زیادی از محکومان دادگاههای عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی، با موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی مشمول عفو و تخفیف مجازات قرار گرفته و از رأفت اسلامی بهره‌مند شدند. موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات محکومان/ جزئیات و چگونگی نحوه اجرای عفو و تخفیف مجازاتها اعلام شد(خبر)
به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله مبارک فجر و ۲۲ بهمن جمع زیادی از محکومان دادگاههای عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی، با موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی مشمول عفو و تخفیف مجازات قرار گرفته و از رأفت اسلامی بهره‌مند شدند. (ادامه)
شمال نیوز : حمیدرضا، قربانی اسیدپاشی هم اکنون در بیمارستان سوانح سوختگی ساری بستری است و تحت مراقبت قرار دارد. هنوز مشخص نیست که در پی این حادثه حمیدرضا چه میزان دچار آسیب شده است..... انتقام پیرمرد آملی از اعضای یک خانواده ‌4 نفره
شمال نیوز : حمیدرضا، قربانی اسیدپاشی هم اکنون در بیمارستان سوانح سوختگی ساری بستری است و تحت مراقبت قرار دارد. هنوز مشخص نیست که در پی این حادثه حمیدرضا چه میزان دچار آسیب شده است.....(ادامه)
شمال نیوز :  چندی پیش وزیر بهداشت نامه‌ای را در این زمینه به ریاست قوه‌قضاییه نوشتند و درخواست کردند که در موضوع خرید و فروش قرص برنج اقدامات کنترلی جدی‌تری انجام شود..... وزارت بهداشت: خودکشی‌های با «قرص برنج» نگران‌کننده است
شمال نیوز : چندی پیش وزیر بهداشت نامه‌ای را در این زمینه به ریاست قوه‌قضاییه نوشتند و درخواست کردند که در موضوع خرید و فروش قرص برنج اقدامات کنترلی جدی‌تری انجام شود.....(ادامه)
شمال نیوز : بینایی چشم‌های معصومه در این حادثه کم شده و به آنها قرنیه پیوند زده‌اند صورت، قسمتی از گردن، گوش، سینه و کمر معصومه در اسیدپاشی از بین رفته است. برادر معصومه: بیمارستان برای هرشب بستری، یک‌میلیون تومان می‌خواهد و ما این پول را نداریم که پرداخت کنیم..... گفت‌وگو با دختری که خواستگارش شب ‌سال نو رویش اسید پاشید و با قمه دو انگشتش را قطع کرد
شمال نیوز : بینایی چشم‌های معصومه در این حادثه کم شده و به آنها قرنیه پیوند زده‌اند صورت، قسمتی از گردن، گوش، سینه و کمر معصومه در اسیدپاشی از بین رفته است. برادر معصومه: بیمارستان برای هرشب بستری، یک‌میلیون تومان می‌خواهد و ما این پول را نداریم که پرداخت کنیم.....(ادامه)
عروس جوان که با انگیزه‌ای نامعلوم خواهرشوهرش را قربانی اسیدپاشی کرده بود، بزودی در دادگاه به دفاع از خود می‌پردازد. این زن توسط عروس حسود با اسید سوخت! + عکس
عروس جوان که با انگیزه‌ای نامعلوم خواهرشوهرش را قربانی اسیدپاشی کرده بود، بزودی در دادگاه به دفاع از خود می‌پردازد.(ادامه)
موافقت مقام معظم رهبری با شرایط و ضوابط عفو یا تخفیف مجازات محکومان
به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه‌ و فرارسیدن عید نوروز و در اجرای بند ۱۱ از اصل ۱۱۰ قانون اساسی، مقام معظم رهبری با شرایط و ضوابط عفو یا تخفیف مجازات محکومان واجد شرایط، موافقت کردند.(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود: براساس گزارشات رسیده، سرنشینان یک خودروی سواری پژو که در تعقیب این خانم جوان بودند، پس از ایجاد یک تصادف ساختگی، خودروی ۲۰۶ را متوقف کرده و پس از آن به سرعت بر روی شخص مذکور اسید پاشیده و متواری می شوند..... اسیدپاشی در آزادشهر زن جوان را روانه بیمارستان کرد+ عکس
شمال نیوز : وی افزود: براساس گزارشات رسیده، سرنشینان یک خودروی سواری پژو که در تعقیب این خانم جوان بودند، پس از ایجاد یک تصادف ساختگی، خودروی ۲۰۶ را متوقف کرده و پس از آن به سرعت بر روی شخص مذکور اسید پاشیده و متواری می شوند.....(ادامه)
پیرمرد سه زنه که پس از یک جنایت در افغانستان به ایران آمد و پس از30 سال زندگی مشترک با همسر سومش روی صورت وی اسید پاشیده بود دیروز پای میز محاکمه ایستاد.

زنم با فروشنده های محل ارتباط شوم داشت! / زن اولم را سم خوراندم و زن سومم را ..! + عکس
پیرمرد سه زنه که پس از یک جنایت در افغانستان به ایران آمد و پس از30 سال زندگی مشترک با همسر سومش روی صورت وی اسید پاشیده بود دیروز پای میز محاکمه ایستاد. (ادامه)
عروس، پشت‌پرده اسیدپاشی به مادرشوهر
مرد سبزی‌فروشی که متهم به اسیدپاشی به زن سالمندی است، سرانجام پس از چند ماه به این جرم اعتراف و دلیل آن را ارتباط با عروس خانواده اعلام کرد. (ادامه)
راز شوم ارتباط عروس یک زن با مرد میوه فروش + عکس
در جریان تحقیقات کارآگاهان جنایی، عروس خیانتکار یک زن و مردی غریبه به اتهام اسیدپاشی به بانوی ثروتمند در غرب تهران بازداشت شدند. (ادامه)
تعبیر خواب با اسیدپاشی روی شوهر
زنی که متهم است شوهرش را هنگام خواب هدف اسیدپاشی قرار داده‌است، مدعی شد توهین‌های وی باعث رنجش روح برادر مرحومش شده بود.(ادامه)
موافقت رهبر انقلاب با شرایط و ضوابط عفو یا تخفیف مجازات محکومان
رهبر معظم انقلاب اسلامی با شرایط و ضوابط عفو یا تخفیف مجازات جمعی از محکومان که محکومیت آنان تا تاریخ ۲۴ / ۱ / ۹۵ قطعیت یافته و واجد شرایط استفاده از عفو یا تخفیف مجازات تشخیص داده می‌شوند، موافقت کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.