.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حسن خزائی پول اسیدی که نصف جهان را سوزاند(گزارش)
حسن خزائی پول (ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در وبلاگ خود نوشت:امروز صبح به دیدن خانم مرضیه ابراهیمی یکی از مصدومین واقعه ی اسید پاشی و خانواده ی وی در بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان رفتم…
عیادت معصومه ابتکار از قربانی اسیدپاشی + تصویر
معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در وبلاگ خود نوشت:امروز صبح به دیدن خانم مرضیه ابراهیمی یکی از مصدومین واقعه ی اسید پاشی و خانواده ی وی در بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان رفتم… (ادامه)
شمال نیوز: بازیگر سینما و تلویزیون گفت: واکنش مسئولان به ماجرای اسیدپاشی در اصفهان باید خیلی محکم باشد. هم عزیزانی که این اتفاق برایشان افتاده باید تحت حمایت ویژه دولت قرار بگیرند و هم طراحان شایعات مربوط به این اتفاق که مانند سم در حال تسری به جامعه است باید تاوان سنگینی بدهند.
لاله اسکندری: عده‌ای نمی خواهند در ایران آرامش باشد/ بخش اعظم شایعات فضای مجازی برای ایجاد نگرانی است
شمال نیوز: بازیگر سینما و تلویزیون گفت: واکنش مسئولان به ماجرای اسیدپاشی در اصفهان باید خیلی محکم باشد. هم عزیزانی که این اتفاق برایشان افتاده باید تحت حمایت ویژه دولت قرار بگیرند و هم طراحان شایعات مربوط به این اتفاق که مانند سم در حال تسری به جامعه است باید تاوان سنگینی بدهند. (ادامه)
مهناز افشار در باره اسیدپاشی چه نوشت؟
(ادامه)
پاشیدن آب به صورت دختران توسط موتورسوارها
(ادامه)
انتقاد شدید شریعتمداری از روحانی
باید از جناب آقای روحانی پرسید که آیا گفت‌وگوی حضرت امام حسین علیه‌السلام با دشمن از این نوع بود؟ و حضرت می‌خواستند امتیازی به عمرسعد بدهند! و در مقابل از او امتیازی بگیرند؟! چه کسی می‌تواند انکار کند که گفت‌وگوی سیدالشهداء علیه‌السلام با سران شرک و نفاق از نوع نصیحت و دعوت آنان به صراط‌مستقیم الهی و دست کشیدن از کفر و پلیدی بود(ادامه)
شایعه اسیدپاشی به زنان بدحجاب گرچه در برخی شبکه های مجازی غیرگسترده پخش شد، اما به صورت رسمی اولین بار از خبرگزاری ایسنا منتشر شد. کبریتی که این خبرگزاری کشید، خیلی زود به انبار شایعه افتاد و شعله اش دستمایه پیدایش صفحات اجتماعی بیشتر راجع به این موضوع و حرف و حدیث های مردم شد. چرا اسیدپاشی در اصفهان گرفتار شایعه شد؟(خبر)
شایعه اسیدپاشی به زنان بدحجاب گرچه در برخی شبکه های مجازی غیرگسترده پخش شد، اما به صورت رسمی اولین بار از خبرگزاری ایسنا منتشر شد. کبریتی که این خبرگزاری کشید، خیلی زود به انبار شایعه افتاد و شعله اش دستمایه پیدایش صفحات اجتماعی بیشتر راجع به این موضوع و حرف و حدیث های مردم شد.(ادامه)
تجمع در اعتراض به اسیدپاشی‌ مقابل مجلس
جمعی از افراد معترض به اسیدپاشی‌های صورت گرفته در اصفهان ظهر روز چهارشنبه مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و خواستار تامین امنیت زنان و جلوگیری از تکرار حوادث مشابه شدند.(ادامه)
تفکر اسیدی! (بخوانيد)
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
جوابیه شورای هماهنگی نظام پزشکی مازندران به خبرمندرج در شمال نیوز
(ادامه)
عیدی رهبر انقلاب برای برخی محکومان
(ادامه)
جزئیات پرونده اسیدپاشی در بهشهر
(ادامه)
مردی رشتي روی همسرش اسید پاشید
(ادامه)
"سیما"قربانی کینه‌ای شیطانی+تصاویر
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.029 seconds.