.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت


شمال نیوز: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر اسیدپاشی بر روی دو دختر ساروی را پس از بررسی دقیق اصلاح کرده است.

شایعه‌ اسیدپاشی به صورت 2 دختر ساروی تکذیب شد
شمال نیوز: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر اسیدپاشی بر روی دو دختر ساروی را پس از بررسی دقیق اصلاح کرده است. (ادامه)
شما برای این تصاویر تیتر بزنید
مردی که چهره اش را در طبق اخلاص، قربانی دفاع از خاک و ناموس وطنش کرد. رجب را می گوییم، رجب محمد زاده ....(ادامه)
انتقاد شدید نقدی از سفر اروپایی روحانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: رخدادهای سفر رم و فرانسه خنجری بر پیکر اقتصاد مقاومتی بود، زیرا این اقدامات بر ضد اقتصاد مقاومتی است و در صورت استمرار آنها باید دانشگاه‌های فنی کشور را تعطیل کنیم. (ادامه)
 سخنگوی قوه قضاییه در نشست نود و یکم خود درباره مسایل جاری این قوه و پرونده های روز قضایی توضیح داد. او درباره ردصلاحیت گسترده نامزدهای مجلس نیز توضیحات جالبی ارائه کرد. کسانی که به خاطر احساس تکلیف آمده بودند، تکلیف از آنها برداشته شد(خبر)
سخنگوی قوه قضاییه در نشست نود و یکم خود درباره مسایل جاری این قوه و پرونده های روز قضایی توضیح داد. او درباره ردصلاحیت گسترده نامزدهای مجلس نیز توضیحات جالبی ارائه کرد.(ادامه)
اسید‌پاشی این بار در رودسر
‌در پی مشاجره و درگیری لفظی بین یک فرد با دو کسبه، فرد مذکور با پاشیدن اسید بر روی دو کسبه، متواری شد.(ادامه)
قربانیان اسیدپاشی چگونه زندگی می کنند؟/ عکس
آنچه روایت می‌شود ترسیمی است واقعی از داستان تلخ زنان و مردانی قربانی که سوزش قلب، درد هر شبشان است و رنجش همیشگی ناشی از ترسِ نگاه های اطرافیان زخم زندگیشان ...(ادامه)
ماجرای اسید پاشی به صورت یک موذن
تراژدی پاشیدن بی‌دلیل اسید روی افراد به همان فاجعه‌ای که مهر گذشته درمورد دخترهای اصفهانی رخ داد ختم نشد و این‌بار در سنندج ادامه پیدا کرده است. این اسیدپاشی در حالی برای یک مرد 64 ساله اتفاق افتاده که هیچ‌یک از مسئولان ارگان‌های مختلف، اطلاعات مسئولان دیگر را تایید نمی‌کنند.(ادامه)
اخلال‌گران حرم امام(ره) به قید تعهد آزاد شدند
مدیرکل امنیتی وزارت کشور از بازداشت یک‌روزه یازده نفر از اخلال‌گران سخنرانی رئیس‌جمهور در حرم امام(ره) خبر داد. (ادامه)
صفحه اول روزنامه‌های امروز شنبه30خرداد
(ادامه)
امضای مجوز ورود زنان به سالن‌های ورزشی
18 روز دیگر تا میزبانی ایران در لیگ جهانی والیبال باقی مانده و هنوز تکلیف ورود زنان به سالن‌های والیبال مشخص نشده است.(ادامه)
سخنگوی قوه قضائیه در مورد آخرین وضعیت محمدرضا رحیمی، شایعه بازداشت احمدی ‌مقدم و دستگیری اخاذان از خانواده‌متهمان کیفری گفت: برای متهم نفتی ...
تکذیب بازداشت احمدی‌ مقدم/ احکام و اسامی برخی از متهمان پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی/ دستگیری مظنون اسیدپاشی/ رحیمی همچنان در زندان(خبر)
سخنگوی قوه قضائیه در مورد آخرین وضعیت محمدرضا رحیمی، شایعه بازداشت احمدی ‌مقدم و دستگیری اخاذان از خانواده‌متهمان کیفری گفت: برای متهم نفتی ... (ادامه)
موافقت رهبرمعظم انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی ازمحکومان
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به درخواست رئیس قوه قضاییه به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) با شرایط عفو و تخفیف مجازات جمعی از محکومان که محکومیت آنان تا دوازدهم اردیبهشت ماه قطعیت یافته و واجد شرایط عفو و تخفیف مجازات تشخیص داده شده اند، موافقت کردند. (ادامه)
تصاویری از مراسم تشییع قربانی اسید پاشی
مراسم تشییع سمیه مهری که در اردیبهشت‌ماه سال 90 از سوی همسرش مورد اسیدپاشی قرار گرفته بود در روستای همت آباد از توابع شهرستان بم برگزار شد. (ادامه)
مرگ زن قربانی اسیدپاشی در بیمارستان
(ادامه)
وزیر کشور:37 فرماندار از دولت قبل مانده‌اند
(ادامه)
احمدی‌مقدم: با احمدی‌نژاد نسبتی ندارم
سردار احمدی مقدم، درحالی جایش را به سردار اشتری می دهد که در مدت ۱۰ سال فرماندهی، اظهارنظرهای مهمی درباره موضوعات مختلف داشته است.(ادامه)
آخرین اخبار از وضعیت گروهبان دانایی‌فر
ذوالفقاری گفت: اخبار دستگاه‌های اطلاعاتی بر شهادت گروهبان جمشید دانایی‌فر تاکید دارد. (ادامه)
حکم, اسید پاشی روی دو خواهر در گرگان اعلام شد
مرد کینه‌جو که برای انتقامگیری روی همسر و خواهرزن سابقش اسید ریخته بود، به ده سال حبس، دو سال تبعید و پرداخت دیه قربانیان محکوم شد. (ادامه)
وزیر بهداشت از قربانی اسیدپاشی عیادت کرد
(ادامه)
دختر جوان سناریوی اسید پاشی بر روی خودش را طراحی کرد/ عکس
دختر جوانی که برای دستگیری مزاحمش سناربوی دروغین اسیدپاشی را صحنه سازی کرده بود،‌با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی به دام افتاد. (ادامه)
عکس پزشک قربانی اسیدپاشی پس از حادثه
عاملان اسیدپاشی به صورت مدیر بیمارستان ضیاییان تهران دستگیر شدند و به اقدام خود نیز اعتراف کردند. دو تصویر از چهره دکتر سیامند انوری که در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است را در ادامه ببینید. (ادامه)
حکم 2 متهم اسیدپاشی در تهران صادر شد
سخنگوی قوه قضاییه از اجرای حکم قصاص عضو برای دو نفر از متهمان پرونده های اسیدپاشی در تهران خبر داد و اعلام کرد: این افراد به زودی از ناحیه چشم قصاص خواهند شد.(ادامه)
رئیس بیمارستان تهران بعد از اسیدپاشی /عکس
(ادامه)
اعترافات تکان دهنده پزشک اسیدپاش
(ادامه)
اظهارات 2متهم اسیدپاشی به مدیر بیمارستان
با راهنمایی‌های جراح کینه‌جو، کارآگاهان در کمتر از 20 دقیقه خانه «محمدرضا» 21 ساله را که دانشجوی ترم آخر مهندسی نفت است در پونک شناسایی کردند و وی نیز گرفتار شد. (ادامه)
شمال نیوز: اجرای حکم ۲ اسیدپاش، دستگیری ۵۰ قاچاقچی بزرگ، ثبت ۲۷ میلیون خدمت ثبتی، وصول ۱۶ هزار میلیارد معوقات، اتهام امنیتی یک مدیر شهرداری و سرنوشت اموال زنجانی از مهم‌ترین موضوعاتی بود که سخنگوی قوه قضائیه در مورد آن‌ها اطلاع‌رسانی کرد. بازداشت یک مدیر شهرداری به دلیل اتهام امنیتی/ ۱۵ سال حبس و ۲ میلیارد تومان جریمه «م.ر» (خبر)
شمال نیوز: اجرای حکم ۲ اسیدپاش، دستگیری ۵۰ قاچاقچی بزرگ، ثبت ۲۷ میلیون خدمت ثبتی، وصول ۱۶ هزار میلیارد معوقات، اتهام امنیتی یک مدیر شهرداری و سرنوشت اموال زنجانی از مهم‌ترین موضوعاتی بود که سخنگوی قوه قضائیه در مورد آن‌ها اطلاع‌رسانی کرد.(ادامه)
آخرین خبر از قربانی اسیدپاشی تهران
رئیس بیمارستان ضیائیان با بیان اینکه عمل جراحی دکتر انوری با موفقیت کامل صورت پذیرفت، گفت‌: حال عمومی ایشان خوب بوده و بقیه اقدامات درمانی برای وی در حال انجام است.(ادامه)
اسید پاشی به رئیس بیمارستانی در تهران
رئیس بیمارستان ضیاییان تهران هنگام مراجعت به منزل توسط راکبین یک دستگاه موتور سیکلت مورد اسیدپاشی قرار گرفت که بر این اساس دستگیری اسیدپاشان در دستور کار پلیس تهران قرار گرفته و یک تیم ویژه برای این کار اختصاص یافته است. (ادامه)
عکس/ دکتری که دیشب مورد اسیدپاشی قرار گرفت
دکتر انوری رئیس بیمارستان ضیاییان تهران هنگام مراجعت به منزل توسط راکبین یک دستگاه موتور سیکلت مورد اسیدپاشی قرار گرفت که بر این اساس دستگیری اسیدپاشان در دستور کار پلیس تهران قرار گرفته و یک تیم ویژه برای این کار اختصاص یافته است.(ادامه)
اسید پاشی به رئیس بیمارستانی در تهران+ عکس
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.