.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی، نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه ها و خطر ریزش سنگ در محورهای کوهستانی مازندران هشدار داد.

سیل در راه مازندران؛ اعلام وضعیت آماده‌باش در ۲۲ شهرستان
هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی، نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه ها و خطر ریزش سنگ در محورهای کوهستانی مازندران هشدار داد. (ادامه)
رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش گفت: حادثه‌ای که در اصفهان اتفاق افتاد به قدری کوچک است که در بُعد نظامی قابل ارائه و مطرح شدن نیست. حادثه اصفهان به قدری کوچک است که در بُعد نظامی قابل مطرح شدن نیست
رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش گفت: حادثه‌ای که در اصفهان اتفاق افتاد به قدری کوچک است که در بُعد نظامی قابل ارائه و مطرح شدن نیست.(ادامه)
عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است. عملیات وعده صادق چه دستاوردهایی داشت؟
عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است.(ادامه)
ریز پرنده نوعی هواپیمای بدون سرنشین یا پهپاد محسوب می‌شود که در اندازه‌های کوچک و بسیار کوچک ساخته می‌شود. معمولا وزن ریز پرنده‌ها به چند گرم می‌رسد و اندازه آن‌ها از چند سانتیمتر تجاوز نمی‌کند. ریزپرنده چیست؟
ریز پرنده نوعی هواپیمای بدون سرنشین یا پهپاد محسوب می‌شود که در اندازه‌های کوچک و بسیار کوچک ساخته می‌شود. معمولا وزن ریز پرنده‌ها به چند گرم می‌رسد و اندازه آن‌ها از چند سانتیمتر تجاوز نمی‌کند.(ادامه)
گزارش‌ها درباره حملات هوایی آمریکا در عراق نادرست اعلام شده است. نخستین واکنش آمریکا به انفجار بزرگ در پایگاه حشدالشعبی عراق
گزارش‌ها درباره حملات هوایی آمریکا در عراق نادرست اعلام شده است.(ادامه)
وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای با هشدار نسبت به تشدید تنش‌ها اعلام کرد که این کشور به طور مداوم تنش‌ها در منطقه را رصد می‌کند. عراق: ما به طور مداوم تنش‌ها در منطقه را رصد می‌کنیم
وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای با هشدار نسبت به تشدید تنش‌ها اعلام کرد که این کشور به طور مداوم تنش‌ها در منطقه را رصد می‌کند.(ادامه)
واکنش طنز کاربران به حمله ریزپرنده اسرائیلی +عکس
بامداد امروز جمعه، آخرین روز فروردین ماه که اخباری مبنی بر فعال شدن پدافندی هوایی ایران در آسمان اصفهان و هدف‌قرار گرفتن ریزپرنده‌های ناشناس منتشر شد.(ادامه)
یک منبع آگاه گفت: صدای انفجار شنیده شده در اصفهان ناشی از انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند غیرعامل بوده است. صدای انفجار در اصفهان ناشی از انهدام ریزپرنده‌ها بود
یک منبع آگاه گفت: صدای انفجار شنیده شده در اصفهان ناشی از انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند غیرعامل بوده است.(ادامه)
«عبدالباری عطوان» از تحلیلگران جهان عرب با رد ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر ساقط کردن ۹۹ درصد از پهپادها و موشک‌های شلیک شده ایران،به ۵ دلیل اشاره کرد که تل آویو نتوانست این موشک و پهپادها را ساقط کند. ۵ دلیل برای اینکه حمله ایران به اسرائیل مؤثر بود
«عبدالباری عطوان» از تحلیلگران جهان عرب با رد ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر ساقط کردن ۹۹ درصد از پهپادها و موشک‌های شلیک شده ایران،به ۵ دلیل اشاره کرد که تل آویو نتوانست این موشک و پهپادها را ساقط کند.(ادامه)
چند پرسش برای افکار عمومی درباره کم و کیف موشک‌ها و پهپاد‌های به کار رفته مطرح است که در این مطلب تلاش شده تا حد امکان با استفاده از ادعا‌ها و داده‌های منتشره از سوی منابع مختلف رسانه‌ای، پاسخ‌هایی برای آنها ارائه شود. پرسش‌هایی درباره عملیات موشکی ایران؛ جنگ‌افزارها و رهگیری
چند پرسش برای افکار عمومی درباره کم و کیف موشک‌ها و پهپاد‌های به کار رفته مطرح است که در این مطلب تلاش شده تا حد امکان با استفاده از ادعا‌ها و داده‌های منتشره از سوی منابع مختلف رسانه‌ای، پاسخ‌هایی برای آنها ارائه شود.(ادامه)
شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در اطلاعیه‌ای محدودیت پروازی در فرودگاههای کشور را تکذیب کرد. شرکت فرودگاهها: در زمان حاضر هیچ محدودیت پروازی وجود ندارد / تمامی مسیر‌های هوایی آسمان ایران باز است / در صورت ایجاد شرایط جدید، اطلاع‌رسانی خواهد شد
شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در اطلاعیه‌ای محدودیت پروازی در فرودگاههای کشور را تکذیب کرد.(ادامه)
وزیر خارجه اردن درباره رهگیری تعدادی از پهپاد‌های ایران در عملیات «وعده صادق» گفت با هرچیزی که وارد آسمان ما شود، مقابله می‌کنیم. اردن کمک به صهیونیست‌ها را تایید کرد
وزیر خارجه اردن درباره رهگیری تعدادی از پهپاد‌های ایران در عملیات «وعده صادق» گفت با هرچیزی که وارد آسمان ما شود، مقابله می‌کنیم.(ادامه)
براساس گزارش‌ها، هنگام حملات موشکی ایران، هواپیمای اختصاصی نتانیاهو به جای امنی منتقل شده است. در حین حمله موشکی ایران هواپیمای نتانیاهو کجا بود؟
براساس گزارش‌ها، هنگام حملات موشکی ایران، هواپیمای اختصاصی نتانیاهو به جای امنی منتقل شده است.(ادامه)
(ویدئو) موشک‌های ایرانی برای اولین بار بر فراز آسمان مسجد الاقصی
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.(ادامه)
روسیه موشک قاره‌پیما آزمایش کرد
(ادامه)
اعمال شب و روز عید فطر
(ادامه)
باشگاه استقلال به بیانیه باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد. واکنش استقلال به بیانیه پرسپولیس
باشگاه استقلال به بیانیه باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.(ادامه)
ارتش جمهوری اسلامی ایران، تنها راه حل مسئله فلسطین را مقاومت و مبارزه تا نابودی رژیم صهیونیستی عنوان کرد. بیانیه ارتش به مناسبت روز قدس
ارتش جمهوری اسلامی ایران، تنها راه حل مسئله فلسطین را مقاومت و مبارزه تا نابودی رژیم صهیونیستی عنوان کرد.(ادامه)
امام صادق (ع) خطاب به ابوبصیر: «هر کسی دو سوره عنکبوت و روم را در ماه رمضان و در شب بیست و سوم بخواند، به خدا قسم ـ ای ابو محمّد ـ او از اهل بهشت است و هرگز در این سخن استثنا نمی‌کنم و نمی‌ترسم که خداوند در این سوگند گناهی بر من بنویسد. این دو سوره نزد خداوند، جایگاهی والا دارند.» اعمال شب ۲۳ رمضان/ امشب چه سوره‌هایی بخوانیم؟
امام صادق (ع) خطاب به ابوبصیر: «هر کسی دو سوره عنکبوت و روم را در ماه رمضان و در شب بیست و سوم بخواند، به خدا قسم ـ ای ابو محمّد ـ او از اهل بهشت است و هرگز در این سخن استثنا نمی‌کنم و نمی‌ترسم که خداوند در این سوگند گناهی بر من بنویسد. این دو سوره نزد خداوند، جایگاهی والا دارند.»(ادامه)
شخصی خدمت پیامبر خدمت پیامبر (ص) می‌رسد و از حضرت سؤال می‌کند کدام یک از این سه شب، شب قدر است؟ کدام "شب‌ قدر" از همه مهمتر است؟
شخصی خدمت پیامبر خدمت پیامبر (ص) می‌رسد و از حضرت سؤال می‌کند کدام یک از این سه شب، شب قدر است؟(ادامه)
شب قدر همان شبى است که در تمام سال شبى به خوبى و فضیلت آن نمى‌رسد. اعمال شب بیست و یکم ماه رمضان
شب قدر همان شبى است که در تمام سال شبى به خوبى و فضیلت آن نمى‌رسد.(ادامه)
در شبی که بهتر از هزار شب است و ذکرش بهتر از ذکر ارض و سماء؛ زمینیان به میهمانی ضیافت‌الله رفتند تا در خانه دوست، با «رب العالمین» انسی وصف ناشدنی گیرند، دیده به اشک تر کننده و جوشن خوان عشق شوند و فریادگوی «یا غیاث المستغیثین» باشند.

طنین نوای «الغوث» مردم دیارعلویان در شب تقدیرها
در شبی که بهتر از هزار شب است و ذکرش بهتر از ذکر ارض و سماء؛ زمینیان به میهمانی ضیافت‌الله رفتند تا در خانه دوست، با «رب العالمین» انسی وصف ناشدنی گیرند، دیده به اشک تر کننده و جوشن خوان عشق شوند و فریادگوی «یا غیاث المستغیثین» باشند. (ادامه)
میلیون ها نفر در شمال مکزیک، ایالات متحده و جنوب شرقی کانادا در ۸ آوریل امسال شاهد تاریکی در روز و فرصت دیدن تاج خورشید با چشم غیرمسلح خواهند بود. چرا خورشید‌گرفتگی پیش رو مهم است؟
میلیون ها نفر در شمال مکزیک، ایالات متحده و جنوب شرقی کانادا در ۸ آوریل امسال شاهد تاریکی در روز و فرصت دیدن تاج خورشید با چشم غیرمسلح خواهند بود.(ادامه)
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟ چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟(ادامه)
سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی شهرهای نسبتا پرتردد کشور را سه روز ابتدایی سال نو اعلام کرد. اعلام وضعیت جوی ۱۵ شهر پر مسافر کشور
سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی شهرهای نسبتا پرتردد کشور را سه روز ابتدایی سال نو اعلام کرد.(ادامه)
حضور پهپادهای ناشناس در آسمان سوئد، نگرانی‌های امنیتی را در بحبوحه عضویت این کشور به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) برانگیخته است. حضور پهپادهای ناشناس در آسمان سوئد
حضور پهپادهای ناشناس در آسمان سوئد، نگرانی‌های امنیتی را در بحبوحه عضویت این کشور به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) برانگیخته است.(ادامه)
ارسال کمک‌های هوایی آمریکا به غزه نمی‌تواند فشار گسترده ناشی از سیاست گرسنه نگه داشتن مردم این منطقه را از بین ببرد. نمایش هالیوودی آمریکا با پرتاب هوایی بسته‌های غذا به غزه
ارسال کمک‌های هوایی آمریکا به غزه نمی‌تواند فشار گسترده ناشی از سیاست گرسنه نگه داشتن مردم این منطقه را از بین ببرد.(ادامه)
حسین شریعتمداری نوشت: آقای خاتمی که متوجه شده است، همراهی اخیر ایشان با آمریکا و اسرائیل از نگاه این و آن پنهان نمانده است، به ترفند فرار به جلو متوسل شده ... عدم شرکت در انتخابات را «‌همراهی با مردم‌» نامیده؛ کدام مردم؟
حسین شریعتمداری نوشت: آقای خاتمی که متوجه شده است، همراهی اخیر ایشان با آمریکا و اسرائیل از نگاه این و آن پنهان نمانده است، به ترفند فرار به جلو متوسل شده ...(ادامه)
همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام شاهد پرواز هواپیماهای نظامی در آسمان استان البرز خواهیم بود. پرواز هواپیماهای نظامی در آسمان البرز/ مردم نگران نباشند
همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام شاهد پرواز هواپیماهای نظامی در آسمان استان البرز خواهیم بود.(ادامه)
هوای مازندران امروز صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود. آسمان مازندران صاف و آفتابی
هوای مازندران امروز صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 177 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.287 seconds.