.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حسین شریعتمداری نوشت: آقای خاتمی که متوجه شده است، همراهی اخیر ایشان با آمریکا و اسرائیل از نگاه این و آن پنهان نمانده است، به ترفند فرار به جلو متوسل شده ... عدم شرکت در انتخابات را «‌همراهی با مردم‌» نامیده؛ کدام مردم؟
حسین شریعتمداری نوشت: آقای خاتمی که متوجه شده است، همراهی اخیر ایشان با آمریکا و اسرائیل از نگاه این و آن پنهان نمانده است، به ترفند فرار به جلو متوسل شده ...(ادامه)
همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام شاهد پرواز هواپیماهای نظامی در آسمان استان البرز خواهیم بود. پرواز هواپیماهای نظامی در آسمان البرز/ مردم نگران نباشند
همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام شاهد پرواز هواپیماهای نظامی در آسمان استان البرز خواهیم بود.(ادامه)
هوای مازندران امروز صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود. آسمان مازندران صاف و آفتابی
هوای مازندران امروز صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی زنگ پایان شمارش آرای انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ به صدا درآمد که یک پدیده به سپهر سیاسی این حوزه انتخابیه معرفی شد . پرواز «سیمرغ» در آسمان مازندران / فرزند شهید کشوری به مرحله دوم انتخابات راه یافت + اسامی چهار راه یافته به مرحله دوم
شمال نیوز : در حالی زنگ پایان شمارش آرای انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ به صدا درآمد که یک پدیده به سپهر سیاسی این حوزه انتخابیه معرفی شد .(ادامه)
مازندران معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران از دمای زیر صفر در برخی شهرهای مازندران خبر داد.

دمای شهرهای مازندران به زیر صفر رسید/پیش‌بینی هوای استان در ۷ روز آینده
مازندران معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران از دمای زیر صفر در برخی شهرهای مازندران خبر داد. (ادامه)
وراث متوفیان سهام عدالت می‌توانند انتقال سریع و رایگان اصل و سود سهام عدالت متوفیان را تا قبل از روز ۱۰ اسفند ماه سال جاری انجام دهند. وراث متوفیان برای دریافت سهام عدالت زودتر اقدام کنند
وراث متوفیان سهام عدالت می‌توانند انتقال سریع و رایگان اصل و سود سهام عدالت متوفیان را تا قبل از روز ۱۰ اسفند ماه سال جاری انجام دهند.(ادامه)
سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس  با صدور پیامی درگذشت جانباز سرافراز انقلاب اسلامی سردار کساییان را تسلیت گفت.
پیام تسلیت سردار مرتضی قربانی در پی درگذشت سردار کساییان
سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت جانباز سرافراز انقلاب اسلامی سردار کساییان را تسلیت گفت. (ادامه)
سران گروه هفت در دومین سالگرد جنگ اوکراین وعده دادند که تا هر زمان که لازم باشد از کی‌یف حمایت کنند و هزینه‌های جنگ را برای روسیه بالا ببرند. گروه هفت: هزینه‌های جنگ را برای روسیه بالا می‌بریم
سران گروه هفت در دومین سالگرد جنگ اوکراین وعده دادند که تا هر زمان که لازم باشد از کی‌یف حمایت کنند و هزینه‌های جنگ را برای روسیه بالا ببرند.(ادامه)
رسانه‌های روسیه اعلام کردند که هواپیمای ایلیوشین حامل اُسرای اوکراینی با دستور مستشاران انگلیسی در کی‌یف سرنگون شد. هواپیمای ایلیوشین روسیه با دستور انگلیسی‌ها سرنگون شد
رسانه‌های روسیه اعلام کردند که هواپیمای ایلیوشین حامل اُسرای اوکراینی با دستور مستشاران انگلیسی در کی‌یف سرنگون شد.(ادامه)
یک سیارک که ۲۰۲۴ CY ۱ نام گرفت، حدود ساعت ۷ و۲۴ دقیقه صبح دوشنبه به وقت گرینویچ، از فاصله‌ای معادل یک سوم مسافت بین و ماه زمین رد شد. یک سیارک نزدیک بود به زمین برخورد کند!
یک سیارک که ۲۰۲۴ CY ۱ نام گرفت، حدود ساعت ۷ و۲۴ دقیقه صبح دوشنبه به وقت گرینویچ، از فاصله‌ای معادل یک سوم مسافت بین و ماه زمین رد شد.(ادامه)
شمال نیوز: میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران شعرخوانی سیاسی و اجتماعی داشت. شعرخوانی سیاسی و اجتماعی میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ وعده پی در پی رفع گرانی‌ها چه شد!؟
شمال نیوز: میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران شعرخوانی سیاسی و اجتماعی داشت.(ادامه)
رسانه‌های صهیونیستی بامداد یکشنبه از فعال‌شدن آژیرهای خطر در شمال «الجلیل» همزمان با شنیده‌شدن صدای انفجار خبر دادند. فعال‌شدن آژیر هشدار در شمال فلسطین اشغالی
رسانه‌های صهیونیستی بامداد یکشنبه از فعال‌شدن آژیرهای خطر در شمال «الجلیل» همزمان با شنیده‌شدن صدای انفجار خبر دادند.(ادامه)
منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجارهایی در حومه دمشق خبر دادند. شنیده شدن صدای انفجارهایی در اطراف دمشق
منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجارهایی در حومه دمشق خبر دادند.(ادامه)
فرمانده کل سپاه گفت: گاه دشمنان تهدید می‌کنند و این روزها هم از میان کلمات مقامات آمریکایی برخی تهدیدات را می شنویم، ما به آنها می‌گوییم شما ما را آزموده‌اید و همدیگر را می‌شناسیم، هیچ تهدیدی را بدون پاسخ نمی‌گذاریم‌. واکنش مهم فرمانده کل سپاه به تهدیدهای آمریکا / | پیام صریح سردار سلامی به جو بایدن
فرمانده کل سپاه گفت: گاه دشمنان تهدید می‌کنند و این روزها هم از میان کلمات مقامات آمریکایی برخی تهدیدات را می شنویم، ما به آنها می‌گوییم شما ما را آزموده‌اید و همدیگر را می‌شناسیم، هیچ تهدیدی را بدون پاسخ نمی‌گذاریم‌.(ادامه)
نیروی هوایی چین 20 سال است که تلاش کرده با نیروی هوایی ایالات متحده برابری کند و اینک به رقیب واقعی برای این کشور تبدیل شده است. نشنال اینترست: چین نیروی هوایی آمریکا را شکست می‌دهد
نیروی هوایی چین 20 سال است که تلاش کرده با نیروی هوایی ایالات متحده برابری کند و اینک به رقیب واقعی برای این کشور تبدیل شده است.(ادامه)
حزب الله لبنان اعلام کرد که با شلیک موشک برکان پایگاه نظامی صهیونیست‌ها با نام برانیت را هدف قرار داده است. حزب‌الله لبنان پادگان برانیت صهیونیست‌ها را هدف قرار داد
حزب الله لبنان اعلام کرد که با شلیک موشک برکان پایگاه نظامی صهیونیست‌ها با نام برانیت را هدف قرار داده است.(ادامه)
نخستین پنج شنبه شب پربرکت رجب در حالی فرا می‌رسد که با نمایان شدن هلال ماه در آسمان، یکی از بهترین ایام برای دعا و درخواست از خدا است. آداب خواندن نماز لیلة الرغائب / متن و ترجمه دعا
نخستین پنج شنبه شب پربرکت رجب در حالی فرا می‌رسد که با نمایان شدن هلال ماه در آسمان، یکی از بهترین ایام برای دعا و درخواست از خدا است.(ادامه)
لیلة الرغائب سرآغاز ماه رجب و مجال تمنای آمال است، مسلمانان در این فرصت با اقامه نماز و برگزاری آئین‌های خاص تحقق آرزو‌ها را از درگاه حق طلب می‌کنند. برای لیلة الرغائب چه آرزویی دارید؟
لیلة الرغائب سرآغاز ماه رجب و مجال تمنای آمال است، مسلمانان در این فرصت با اقامه نماز و برگزاری آئین‌های خاص تحقق آرزو‌ها را از درگاه حق طلب می‌کنند.(ادامه)
منابع رسانه‌ای یمن از حمله مجدد آمریکا و انگلیس به مواضعی در استان الحدیده این کشور خبر دادند. حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن
منابع رسانه‌ای یمن از حمله مجدد آمریکا و انگلیس به مواضعی در استان الحدیده این کشور خبر دادند.(ادامه)
اجرای چند عملیات حزب الله علیه اسرائیل در یک روز/ رسانه‌های رژیم صهیونیستی: اطلاعات حزب‌الله از مکان‌های بسیار استراتژیک ما نگران‌کننده است / ارتش حجم خساراتی را که به سیستم اطلاعاتی موجود در پایگاه نیروی هوایی وارد شد، پنهان می‌کند ....(خبر)
(ادامه)
همزمان با ادامه مراحل فنی «آسمان غرب» برای حضور در جشنواره فیلم فجر، نخستین عکس از میلاد کی‌مرام ایفاگر نقش شهید شیرودی منتشر شد. نخستین تصویر میلاد کی‌مرام در نقش شهید شیرودی منتشر شد
همزمان با ادامه مراحل فنی «آسمان غرب» برای حضور در جشنواره فیلم فجر، نخستین عکس از میلاد کی‌مرام ایفاگر نقش شهید شیرودی منتشر شد.(ادامه)
داریوش گل‌علیزاده، مدیر دفتر اقلیم و هوای سازمان حفاظت محیط زیست معتقد است یکی از پیامدهای اصلی تغییر اقلیم، کم‌بارشی است. ابر دزدی در مرز‌ها صحت دارد؟
داریوش گل‌علیزاده، مدیر دفتر اقلیم و هوای سازمان حفاظت محیط زیست معتقد است یکی از پیامدهای اصلی تغییر اقلیم، کم‌بارشی است.(ادامه)
شمال نیوز : واقعیت این است که تغییرات اقلیمی که از تبعات گرمایش زمین است از چند سال قبل در مازندران به‌شکل خزنده شروع شد اما جدی گرفته نشد و شاهد هستیم طی چند سال اخیر روی تند و خشن خود را به مردم نشان داد . «تغییر اقلیم» به خطه خزر رسید ! / هشداری که باید جدی گرفته شود ....
شمال نیوز : واقعیت این است که تغییرات اقلیمی که از تبعات گرمایش زمین است از چند سال قبل در مازندران به‌شکل خزنده شروع شد اما جدی گرفته نشد و شاهد هستیم طی چند سال اخیر روی تند و خشن خود را به مردم نشان داد .(ادامه)
اخترفیزیکدان‌ها در سال‌های اخیر موفق شده‌اند ۱۰۰سیارۀ را شناسایی کنند که امکان حیات در آن‌ها محتمل به نظر می‌رسد. قرآن، اما حدود ۱۴۰۰ سال پیش از این حقیقت پرده برداشته است. اعجاز علمی قرآن درباره حیات فرازمینی
اخترفیزیکدان‌ها در سال‌های اخیر موفق شده‌اند ۱۰۰سیارۀ را شناسایی کنند که امکان حیات در آن‌ها محتمل به نظر می‌رسد. قرآن، اما حدود ۱۴۰۰ سال پیش از این حقیقت پرده برداشته است.(ادامه)
سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) چند سالی است که به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است، اقدامی نیکو که جایگاه والای زنان در تربیت نسل حماسه‌ساز را یادآور می‌شود. مادرانی که زیارتنامه دارند(يادداشت)
سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) چند سالی است که به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است، اقدامی نیکو که جایگاه والای زنان در تربیت نسل حماسه‌ساز را یادآور می‌شود.(ادامه)
قبل از فوت آوا، بعضی صفحات اینستاگرامی بحث اهدای عضو او را مطرح کرده بودند که واکنش تند عمر قهرمانی و بستگان آوا را به همراه داشت. ناگفته‌های پدر آوا بعد از مرگ دردناک دخترش
قبل از فوت آوا، بعضی صفحات اینستاگرامی بحث اهدای عضو او را مطرح کرده بودند که واکنش تند عمر قهرمانی و بستگان آوا را به همراه داشت.(ادامه)
قبل از مه‌بانگ چه اتفاقی افتاده است و حیات در زمین چگونه به وجود آمد؟ این‌ها تنها بخشی از سؤالاتی است که دانشمندان با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند. ۱۱ راز فضایی بزرگ که بی‌پاسخ باقی مانده‌اند
قبل از مه‌بانگ چه اتفاقی افتاده است و حیات در زمین چگونه به وجود آمد؟ این‌ها تنها بخشی از سؤالاتی است که دانشمندان با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند.(ادامه)
عکس جدید ناسا از خوشه ستاره‌ای «ان‌جی‌سی ۲۲۶۴»، آن را مانند یک درخت کاج درخشان نشان می‌دهد. درخشش یک درخت کریسمس در دل کهکشان!
عکس جدید ناسا از خوشه ستاره‌ای «ان‌جی‌سی ۲۲۶۴»، آن را مانند یک درخت کاج درخشان نشان می‌دهد.(ادامه)
 مادر ایران، دیروز، عزیزانش را در آغوش کشید... در آغوش ایران...(يادداشت)
مادر ایران، دیروز، عزیزانش را در آغوش کشید...(ادامه)
تارنمای آمریکایی "سمافور" در گزارشی ادعا کرد که واشنگتن در پاسخ به افزایش حملات به کشتی‌های کشتیرانی تجاری در دریای سرخ در حال بررسی حمله مستقیم به حوثی‌های (انصارالله) یمن است. واشنگتن در حال بررسی حمله مستقیم به یمن است
تارنمای آمریکایی "سمافور" در گزارشی ادعا کرد که واشنگتن در پاسخ به افزایش حملات به کشتی‌های کشتیرانی تجاری در دریای سرخ در حال بررسی حمله مستقیم به حوثی‌های (انصارالله) یمن است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.