.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس عجیبی که بازیگر سریال‌های طنز در تخت خواب منتشر کرد!
(ادامه)
مازندرانی‌ها امروز هم هوایی گرم را تجربه خواهند کرد. موج گرما در مازندران
مازندرانی‌ها امروز هم هوایی گرم را تجربه خواهند کرد.(ادامه)
پرواز‌های مسیر مشهد مقدس به رامسر و بالعکس از ۱۰ خرداد ماه مجددا برقرار می‌شود برقراری مجدد پرواز‌های رامسر به مشهد مقدس
پرواز‌های مسیر مشهد مقدس به رامسر و بالعکس از ۱۰ خرداد ماه مجددا برقرار می‌شود(ادامه)
بازیگر سریال ستایش تغییر جنسیت داد + عکس
عکسی از رامسین کبریتی بازیگر ایرانی سریال ستاش در فضای مجازی با استایل و چهره ای زنانه شایعه تغییر جنسیتش را در فضای مجازی پر کرد.(ادامه)
در مطلب زیر به بررسی علل، عوامل و چرایی نبود فرودگاه در مکه می‌پردازیم. چرا از بالای مکه هیچ هواپیمایی پرواز نمی‌کند؟
در مطلب زیر به بررسی علل، عوامل و چرایی نبود فرودگاه در مکه می‌پردازیم.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس نسبت به صدور بیانیه توسط برخی باشگاه‌ها در رابطه با داوری‌ها واکنش نشان داد واکنش پرسپولیس به بیانیه بعضی باشگاه‌ها علیه داوری
باشگاه پرسپولیس نسبت به صدور بیانیه توسط برخی باشگاه‌ها در رابطه با داوری‌ها واکنش نشان داد(ادامه)
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است. موافقان استیضاح: صمت به ژنرال ارشد کارکشته نیاز دارد اما فاطمی‌امین سرجوخه هم نیست/ به غیر از آینده فروشی چه کردید؟/ فاطمی‌امین: آقای بیگی تنها یک خودرو که داده شده را نام ببرید
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است.(ادامه)
ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان از امروز  ۹ اردیبهشت آغاز می‌شود. آغاز ثبت سفارش کتب درسی از امروز
ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان از امروز ۹ اردیبهشت آغاز می‌شود.(ادامه)
چه شوری برپاست. مراسمی بی نظیر و تشییعی که می‌توان به درستی آن را دلدادگی ملت ولایتمدار و ارادتمند به علمای مکتب حسینی نامید، آری اینجا بابلسر و صحبت از تشییع پیکر پاک عالم ربانی آیت الله سلیمانی است.
بدرقه باشکوه پیکر مطهر آیت الله سلیمانی در دیار علویان/ بغض شهر در تشییع «عالم ماندگار» ترکید
چه شوری برپاست. مراسمی بی نظیر و تشییعی که می‌توان به درستی آن را دلدادگی ملت ولایتمدار و ارادتمند به علمای مکتب حسینی نامید، آری اینجا بابلسر و صحبت از تشییع پیکر پاک عالم ربانی آیت الله سلیمانی است. (ادامه)
شمال نیوز: دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در داربی ۱۰۰ با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی پایان یافت. پرسپولیس فاتح دربی ۱۰۰/ / سرخپوشان صدرنشین شدند
شمال نیوز: دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در داربی ۱۰۰ با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی پایان یافت.(ادامه)
خطا‌های متعددی در فرایند سقوط هواپیما وجود داشته است، اما در تحقیقات به این نتیجه رسیدیم که شبکه پدافندی آسمان کشور نقصی نداشته است. خطا‌های متعددی در فرایند سقوط هواپیمای اوکراینی وجود داشته است
خطا‌های متعددی در فرایند سقوط هواپیما وجود داشته است، اما در تحقیقات به این نتیجه رسیدیم که شبکه پدافندی آسمان کشور نقصی نداشته است.(ادامه)
شمال نیوز:  برنامه صادرات چند میلیارد دلاری از مازندران در حالی تدوین شد که با گذشت چند سال از برنامه نه تنها این هدف بزرگ برآورده نشد بلکه هر سال پسرفت داشته است. صادرات مازندران پس رفت !
شمال نیوز: برنامه صادرات چند میلیارد دلاری از مازندران در حالی تدوین شد که با گذشت چند سال از برنامه نه تنها این هدف بزرگ برآورده نشد بلکه هر سال پسرفت داشته است.(ادامه)
هوای مازندران از اواخر امروز با وزش باد و بارش رگبار باران پیش بینی می‌شود. باد و باران از اواخر امروز در مازندران
هوای مازندران از اواخر امروز با وزش باد و بارش رگبار باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
ما در درجه اول موجودات بصری هستیم که به جای کلمات تصاویر را به بهترین شکل به خاطر می‌آوریم. چالش واقعی برای حافظه (و هوش) ما این است که چیز‌هایی را که معمولا با هم فکر نمی‌کنیم را با یکدیگر مرتبط سازیم. ۱۰ تکنیک عالی تقویت حافظه / چگونه حافظه عالی داشته باشیم؟
ما در درجه اول موجودات بصری هستیم که به جای کلمات تصاویر را به بهترین شکل به خاطر می‌آوریم. چالش واقعی برای حافظه (و هوش) ما این است که چیز‌هایی را که معمولا با هم فکر نمی‌کنیم را با یکدیگر مرتبط سازیم.(ادامه)
هوای مازندران امروز همراه با افزایش محسوس دما پیش بینی می‌شود. افزایش محسوس دما در مازندران
هوای مازندران امروز همراه با افزایش محسوس دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
امام هیچ گاه حاضر نشد بی جهت به افراد امتیاز دهد و در برابر خواسته‌های ناعادلانه ایشان، سر خم نکرد. آن حضرت اساساً حکومت را برای تحقق عدالت در همه ابعادش پذیرفت و آن را جز در این مسیر، نمی‌خواست و هدف آن حضرت از پذیرش حکومت، برپایی عدالت بود. ارکان عدالت حضرت علی (ع) در دوران زمامداری مسلمین
امام هیچ گاه حاضر نشد بی جهت به افراد امتیاز دهد و در برابر خواسته‌های ناعادلانه ایشان، سر خم نکرد. آن حضرت اساساً حکومت را برای تحقق عدالت در همه ابعادش پذیرفت و آن را جز در این مسیر، نمی‌خواست و هدف آن حضرت از پذیرش حکومت، برپایی عدالت بود.(ادامه)
زیست سیدمرتضی یک پیام برای جامعه‌ حزب‌اللهی دارد و اینکه چقدر ما با آن خو بگیریم به ما بستگی خواهد داشت. سیدمرتضی نشان داد اولاً باید اهل تفکر و مطالعه بود تا بتوانیم در ساحت اندیشه دست به نتیجه‌گیری‌های صحیح بزنیم و ثانیاً این شخص متفکر باید در میدان عمل هم حاضر شود پیامی برای حزب‌اللهی‌ها(يادداشت)
زیست سیدمرتضی یک پیام برای جامعه‌ حزب‌اللهی دارد و اینکه چقدر ما با آن خو بگیریم به ما بستگی خواهد داشت. سیدمرتضی نشان داد اولاً باید اهل تفکر و مطالعه بود تا بتوانیم در ساحت اندیشه دست به نتیجه‌گیری‌های صحیح بزنیم و ثانیاً این شخص متفکر باید در میدان عمل هم حاضر شود(ادامه)
این که هر روز به صورت دومینوار و سریالی، مقام‌های سیاسی جمهوری آذربایجان و در راس آن الهام علی‌اف، از سطحی جدید از اقدامات ضدایرانی رونمایی کنند، ایران را به سمت جنگی ناگریز و اجباری سوق می‌دهد ....(خبر)
(ادامه)
ایستاده در بهشت/ فرمانده‌ای که در تاریخ ماندگار شد
پس از گذشت ۴۱ سال از ربایش حاج احمد متوسلیان و هیئت همراهش هنوز خبر دقیقی از سرنوشت این ۴ تن منتشر نشده است.(ادامه)
تصاویر | هواپیمای جاسوسی آمریکا قصد ورود به آسمان ایران را داشت
ساعاتی قبل پس از ورود هواپیمای EP-3E نیروی دریایی آمریکا به مرز آبی ایران، دریادلان ارتشی با هوشیاری کامل خود با ارسال هشدار به این هواپیما از ورود بدون مجوز این پرنده به آسمان وطن جلوگیری کردند.(ادامه)
مار درختی بهشتی به یک خانواده منحصربفرد از مارها تعلق دارد که توانایی «پرواز کردن» در هوا را دارند، و برای کسانی که از اوفیدیوفوبیا(Ophidiophobia- ترس از مار یا خزندگان) رنج می‌برند، ایجاد وحشت می‌کنند. تصویر باورنکردنی از مار پرنده در آسمان+عکس
مار درختی بهشتی به یک خانواده منحصربفرد از مارها تعلق دارد که توانایی «پرواز کردن» در هوا را دارند، و برای کسانی که از اوفیدیوفوبیا(Ophidiophobia- ترس از مار یا خزندگان) رنج می‌برند، ایجاد وحشت می‌کنند.(ادامه)
هوای مازندران از اواخر امروز ابری و همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود. ورود تدریجی سرما از اواخر امروز
هوای مازندران از اواخر امروز ابری و همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
ملکه زیبایی برزیل پس از پریدن از بالکن آپارتمان خود که دچار آتش سوزی شده بود جان خود را از دست داد. ملکه زیبایی برزیل هنگام فرار از آتش‌سوزی کشته شد
ملکه زیبایی برزیل پس از پریدن از بالکن آپارتمان خود که دچار آتش سوزی شده بود جان خود را از دست داد.(ادامه)
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: امروز آسمان کل کشور بارانی خواهد بود و به تدریج شدت بارندگی از بعدازظهر در نیمه غربی کشور کاسته خواهد شد. سه‌شنبه کل کشور بارانی می شود
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: امروز آسمان کل کشور بارانی خواهد بود و به تدریج شدت بارندگی از بعدازظهر در نیمه غربی کشور کاسته خواهد شد.(ادامه)
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، آسمان کشور از یکشنبه آینده دوباره بارانی خواهد شد. آسمان ایران دوباره بارانی می شود
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، آسمان کشور از یکشنبه آینده دوباره بارانی خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : متاسفانه ( امروز ) سومین روز فروردین امسال، تاخیر چندین ساعته پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان از مقصد مشهد به شهرهای شمالی ایران، داد مسافران را در فروذگاه مشهد درآورده است. تاخیر چند ساعته پرواز مشهد ساری هواپیمایی آسمان ، مسافران را کلافه کرد
شمال نیوز : متاسفانه ( امروز ) سومین روز فروردین امسال، تاخیر چندین ساعته پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان از مقصد مشهد به شهرهای شمالی ایران، داد مسافران را در فروذگاه مشهد درآورده است.(ادامه)
برای شب و روز اول ماه مبارک رمضان اعمال مختلفی از جمله، غسل، خواندن دعای رؤیت هلال ماه، زیارت امام حسین (ع)، خواندن دعای چهل و چهارم صحیفه سجادیه و همچنین نمازهای مخصوص ذکر شده است. اعمال شب و روز اول ماه مبارک رمضان
برای شب و روز اول ماه مبارک رمضان اعمال مختلفی از جمله، غسل، خواندن دعای رؤیت هلال ماه، زیارت امام حسین (ع)، خواندن دعای چهل و چهارم صحیفه سجادیه و همچنین نمازهای مخصوص ذکر شده است.(ادامه)
عربستانی ها از قطعی شدن قرارداد مسی با الهلال خبر دادند. قرارداد ۳ ساله مسی با الهلال نهایی شد
عربستانی ها از قطعی شدن قرارداد مسی با الهلال خبر دادند.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.172 seconds.