.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : جابر قدرت قدرت بخشیدن به فعالان رسانه ای را بطور مستمر به نمایش می گذاشت، طوری که در حوزه فعالیتی اش به وضوح، رکن چهارم دمکراسی بودن رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری ملموس بود. « جابر معافی » جلوه جاوید اصحاب جراید در مازندران
شمال نیوز : جابر قدرت قدرت بخشیدن به فعالان رسانه ای را بطور مستمر به نمایش می گذاشت، طوری که در حوزه فعالیتی اش به وضوح، رکن چهارم دمکراسی بودن رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری ملموس بود.(ادامه)
در این خبر به بارش‌های ناگهانی و جاری شدن سیل‌ها در ایران پرداخته‌ایم. پشت پرده ابرهای سیل‌آسا چه خبر است؟
در این خبر به بارش‌های ناگهانی و جاری شدن سیل‌ها در ایران پرداخته‌ایم.(ادامه)
سازمان هواشناسی از بارش باران،‌ رعدوبرق و وزش باد ۵روزه در برخی استان‌ها خبر داد و برای ۹ استان از جمله تهران هشدار صادر کرد. هشدار هواشناسی برای ۹ استان
سازمان هواشناسی از بارش باران،‌ رعدوبرق و وزش باد ۵روزه در برخی استان‌ها خبر داد و برای ۹ استان از جمله تهران هشدار صادر کرد.(ادامه)
مقامات نظامی ارتش آمریکا اعلام کردند که لاشه جنگنده اف-۳۵ گم‌شده را در نزدیکی پایگاه هوایی چارلستون پیدا کردند. جنگنده گم‌شده ارتش آمریکا پیدا شد
مقامات نظامی ارتش آمریکا اعلام کردند که لاشه جنگنده اف-۳۵ گم‌شده را در نزدیکی پایگاه هوایی چارلستون پیدا کردند.(ادامه)
هوای مازندران امروز سه شنبه ۲۸ شهریور همراه با بارش باران و وزش باد پیش بینی می‌شود. هوای بارانی و خنک در آخرین روز‌های تابستان
هوای مازندران امروز سه شنبه ۲۸ شهریور همراه با بارش باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران قدری گرم‌تر می‌شود
هوای مازندران امروز همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران امروز همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود. هوای مازندران قدری گرم‌تر می‌شود
هوای مازندران امروز همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
استوری کنایه‌آمیز مدافع پرسپولیس در اینستاگرام + عکس
مدافع خبرساز پرسپولیس متن ویژه‌ای را در فضای مجازی منتشر کرد(ادامه)
هوای مازندران از اواخر امروز همراه با بارش پراکنده باران خواهد بود. هوای مازندران پاییزی می‌شود
هوای مازندران از اواخر امروز همراه با بارش پراکنده باران خواهد بود.(ادامه)
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد و ترافیک را در راه های هراز و کندوان سنگین اعلام کرد. ترافیک سنگین در محورهای کندوان و هراز
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد و ترافیک را در راه های هراز و کندوان سنگین اعلام کرد.(ادامه)
از این نما، اجتماع بزرگ اربعین، ظرفیت های فوق العاده ای برای ملت ها دارد و تمهیدی است برای خلق جهانی اخلاق تر و زیباتر با مدیریتی اثربخش تر و کارآمدتر، و تمرینی است برای استقامت در مسیر حقیقت، و فرصتی است برای رسیدن به قله های تعالی و پیشرفت. نمای اجتماعی اربعین(يادداشت)
از این نما، اجتماع بزرگ اربعین، ظرفیت های فوق العاده ای برای ملت ها دارد و تمهیدی است برای خلق جهانی اخلاق تر و زیباتر با مدیریتی اثربخش تر و کارآمدتر، و تمرینی است برای استقامت در مسیر حقیقت، و فرصتی است برای رسیدن به قله های تعالی و پیشرفت.(ادامه)
 احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل هشدار احمد توکلی به نمایندگان مجلس: چگونه امری که رهبری تاییدش را پس‌ گرفته به رای می‌گذارید؟!
احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل (ادامه)
هوای مازندران امروز با احتمال رگبار باران پیش بینی می‌شود احتمال بارش باران در استان
هوای مازندران امروز با احتمال رگبار باران پیش بینی می‌شود(ادامه)
اینجا هر زائر خارجی که بیاید سراغ عکس شهید آرمان علی‌وردی را می‌گیرد؛ این جمله یکی از خادمان موکب نائب‌الشهید است که برایمان از جهانی شدن صدای مظلومیت آرمان می‌گوید. راز عکس شهید آرمان بر دست زائران خارجی چه بود؟
اینجا هر زائر خارجی که بیاید سراغ عکس شهید آرمان علی‌وردی را می‌گیرد؛ این جمله یکی از خادمان موکب نائب‌الشهید است که برایمان از جهانی شدن صدای مظلومیت آرمان می‌گوید.(ادامه)
هوای مازندران در چهاردهمین روز شهریور همچنان گرم و آفتابی پیش بینی می‌شود. تب هوای مازندران همچنان بالا
هوای مازندران در چهاردهمین روز شهریور همچنان گرم و آفتابی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اخطار هوایی پهپاد کرار به پرنده‌های دشمن گفت: یک بار هواپیمای P۸ آمریکایی و یک بار هم RQ-۴ و چندین بار هم جنگنده‌هایی با ملیت‌های مختلف در تنگه هرمز به مرزهای ما نزدیک می‌شدند که با اخطار کرار دور شدند ....(خبر)
(ادامه)
هوای مازندران در دوازدهمین روز شهریور همچنان گرم و شرجی پیش بینی می‌شود. گرما و شرجی همچنان بر سر استان
هوای مازندران در دوازدهمین روز شهریور همچنان گرم و شرجی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران امروز نیمه ابری، در مناطق غربی و ارتفاعات گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. احتمال بارش پراکنده باران در برخی مناطق مازندران
هوای مازندران امروز نیمه ابری، در مناطق غربی و ارتفاعات گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران امروز همراه با رگبار باران رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. پیش بینی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد
هوای مازندران امروز همراه با رگبار باران رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
برای هر کدام از اذکار خواص خارق العاده‌ای ذکر شده است که اگر آدمی بداند به هیچ عنوان آن‌ها را رها نمی‌کند. ۶ ذکر مهم و مجرب الهی
برای هر کدام از اذکار خواص خارق العاده‌ای ذکر شده است که اگر آدمی بداند به هیچ عنوان آن‌ها را رها نمی‌کند.(ادامه)
هوای مازندران از اواخر وقت امروز با بارش باران پیش بینی می‌شود. مازندران بارانی می‌شود
هوای مازندران از اواخر وقت امروز با بارش باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران از امروز به تدریج صاف پیش بینی می‌شود پایداری تدریجی هوا در استان
هوای مازندران از امروز به تدریج صاف پیش بینی می‌شود(ادامه)
سقوط هواپیمای پریگوژین رییس واگنر خبر داغ هفته پیش بود و هنوز دلیل قطعی‌اش معلوم نیست اما تا اینجا انفجار بمب یا خرابکاری داخل هواپیما پیشتاز گمانه‌زنی‌ها است. چرا هواپیمای پریگوژین در آسمان روسیه از وسط نصف شد؟/ عکس
سقوط هواپیمای پریگوژین رییس واگنر خبر داغ هفته پیش بود و هنوز دلیل قطعی‌اش معلوم نیست اما تا اینجا انفجار بمب یا خرابکاری داخل هواپیما پیشتاز گمانه‌زنی‌ها است.(ادامه)
منابع خبری گزارش دادند که هواپیمای سبک متعلق به یوگنی پریگوژین، رئیس گروه واگنر که چندی پیش علیه ارتش روسیه و پوتین شورش کرده بود، سقوط کرده و تمامی سرنشینان آن جان باخته‌اند. رئیس واگنر کشته شد / جزئیات سقوط مرگبار هواپیمای حامل یوگنی پریگوژین/ پوتین انتقام گرفت؟
منابع خبری گزارش دادند که هواپیمای سبک متعلق به یوگنی پریگوژین، رئیس گروه واگنر که چندی پیش علیه ارتش روسیه و پوتین شورش کرده بود، سقوط کرده و تمامی سرنشینان آن جان باخته‌اند.(ادامه)
آسمان مازندران تا پایان هفته گرم و شرجی با دمای ۳۸ درجه سانتی گراد و دریای خزر نیز با موج‌های یک متری همراه خواهد بود. شمال داغتر می‌شود؛ دریا برای شنا مناسب نیست
آسمان مازندران تا پایان هفته گرم و شرجی با دمای ۳۸ درجه سانتی گراد و دریای خزر نیز با موج‌های یک متری همراه خواهد بود.(ادامه)
وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه‌ای از حمله پهپادی گسترده ارتش اوکراین به شبه‌جزیره کریمه خبر داد. حمله گسترده اوکراین به کریمه
وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه‌ای از حمله پهپادی گسترده ارتش اوکراین به شبه‌جزیره کریمه خبر داد.(ادامه)
بسیاری از ما از تدین و تقوای شهید عباس بابایی حتی در دوران آموزش خلبانی در امریکا شنیده ایم؛ این که در اتاق ژنرال آمریکایی نماز خوانده است یا در خوابگاه از عبادت سر وقت و ذکر نیمه شب دست برنداشته است. یا اینکه برای غلبه بر نفس و دور کردن شیطان، می دویده است. اما کمتر شنیده این که او پای برهنه به میان عزاداران حسینی می آمد و با صدای زیبایش نوحه می خواند. یا اینکه . او در گرما منتظر ماند و خود را معرفی نکرد که زودتر داخل پادگان راهش دهند. عقابی که هرگز آشیان نخواست!(يادداشت)
بسیاری از ما از تدین و تقوای شهید عباس بابایی حتی در دوران آموزش خلبانی در امریکا شنیده ایم؛ این که در اتاق ژنرال آمریکایی نماز خوانده است یا در خوابگاه از عبادت سر وقت و ذکر نیمه شب دست برنداشته است. یا اینکه برای غلبه بر نفس و دور کردن شیطان، می دویده است. اما کمتر شنیده این که او پای برهنه به میان عزاداران حسینی می آمد و با صدای زیبایش نوحه می خواند. یا اینکه . او در گرما منتظر ماند و خود را معرفی نکرد که زودتر داخل پادگان راهش دهند. (ادامه)
فیلم لحظه برخورد پهپاد انتحاری اوکراین به یک آسمانخراش در مسکو / سرنگونی پهپادها در آسمان مسکو
صدای مهیب ناشی از واکنش پدافند هوایی در آسمان مسکو در برخی مناطق غربی این شهر شنیده شد و دقایقی پس از آن اعلام شد که دو پهپاد در اثر شلیک پدافند، سرنگون شده اند.(ادامه)
خداحافظی موقت مازندرانی‌ها با هوای گرم
هواشناسی مازندران با اشاره به تداوم هوای گرم و شرجی در امروز، پیش بینی کرد که از فردا شنبه تا روز چهارشنبه با کاهش شدت گرما، هوای این استان نیز به‌تدریج خنک شود. (ادامه)
خلاصه وقایع روز عاشورا با تفکیک دقیق ساعت
طبق محاسبه مرحوم دکتر احمد بیرشک، واقعه روز عاشورا به حساب گاه‌شماری شمسی دقیقا روز 21 مهر سال 59 هجری شمسی بوده است و با توجه به مقاتل معتبر می توان شرح وقایع روز عاشورا را از اذان صبح تا اذان مغرب به ترتیب زیر دسته بندی کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.307 seconds.