.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران برخی اظهارنظرها در خصوص تولید کاغذ را غیرکارشناسانه خواند و گفت: نمی‌توان به‌بهانه آب، صفر تا صد کاغذ تحریر را وابسته به بیگانگان کرد و در مقابل کشاورزان را به کشت هندوانه و خربزه تشویق کرد. نمی‌توان به‌بهانه «آب» صفر تا صد کاغذ را نیازمند بیگانه بود/ کاغذ تولید نشود، اما هندوانه کشت شود؟
شمال نیوز : مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران برخی اظهارنظرها در خصوص تولید کاغذ را غیرکارشناسانه خواند و گفت: نمی‌توان به‌بهانه آب، صفر تا صد کاغذ تحریر را وابسته به بیگانگان کرد و در مقابل کشاورزان را به کشت هندوانه و خربزه تشویق کرد.(ادامه)
۶ مرزبان در سراوان سیستان و بلوچستان در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسیدند. شهادت ۶ مرزبان در سراوان
۶ مرزبان در سراوان سیستان و بلوچستان در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسیدند.(ادامه)
یک نفر در حادثه انفجار آبگرمکن منزل مسکونی در ساری مصدوم شد. مصدوم شدن یک نفر در حادثه انفجار آبگرمکن
یک نفر در حادثه انفجار آبگرمکن منزل مسکونی در ساری مصدوم شد.(ادامه)
رئیس مجلس گفت: مسئولان افغانستان با پرداخت حقابه ایران از هیرمند از ایجاد یک مشکل جدی در روابط دو کشور پیشگیری کنند. مسئولان افغانستان با پرداخت حقابه هیرمند از ایجاد مشکل جدی در روابط با ایران پیشگیری کنند
رئیس مجلس گفت: مسئولان افغانستان با پرداخت حقابه ایران از هیرمند از ایجاد یک مشکل جدی در روابط دو کشور پیشگیری کنند.(ادامه)
آتش زدن لاستیک‌های فرسوده برای کسب ثروت، ترفند برخی سودجویان است که دودش به چشم ساکنان شهرک مسکونی کیامهر بابل می‌رود. لاستیک سوزی، ترفند برخی سودجویان برای کسب ثروت
آتش زدن لاستیک‌های فرسوده برای کسب ثروت، ترفند برخی سودجویان است که دودش به چشم ساکنان شهرک مسکونی کیامهر بابل می‌رود.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود. نه مردم و نه دولت، نمی‌توانند خانه بسازند! / اراده کنم یک هفته ای دوباره وزیر آموزش و پرورش می‌شوم
شمال نیوز : وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود.(ادامه)
شمال نیوز : حسین کاظمی گفت : جشنواره در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی به مدت ۲ روز برگزار می‌شود و شرکت کنندگان بومی و غیربومی به دو شیوۀ مستقیم ( اجرای حضوری) و غیرمستقیم (دیدن فیلم اجرا) ارزیابی می‌شوند. زمان برگزاری اولین جشنواره قصه گویی مازندرانی " آسنی " در محمودآباد اعلام شد
شمال نیوز : حسین کاظمی گفت : جشنواره در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی به مدت ۲ روز برگزار می‌شود و شرکت کنندگان بومی و غیربومی به دو شیوۀ مستقیم ( اجرای حضوری) و غیرمستقیم (دیدن فیلم اجرا) ارزیابی می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه در حال حاضر طرحی به نام به روستا باز می‌گردیم وجود دارد گفت: مردم می‌توانند برای برگشتن به روستا در سایت ثبت نام کنند، که تا کنون حدود ۸ هزار خانواده برای بازگشت به روستاهای خود ثبت نام کرده‌اند. برای بازگشت به روستای خود در سایت بنیاد برکت ثبت‌نام کنید / بازگشت ۸ هزار خانواده به روستاها
شمال نیوز : مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه در حال حاضر طرحی به نام به روستا باز می‌گردیم وجود دارد گفت: مردم می‌توانند برای برگشتن به روستا در سایت ثبت نام کنند، که تا کنون حدود ۸ هزار خانواده برای بازگشت به روستاهای خود ثبت نام کرده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : مصاحبه اخیر دکتر جبلی رئیس رسانه ملی در عین حال که جامع، صریح و پاسخی به همه شایعات و شبهات بود، میزان پاسخگویی مبتکران سند تحول را نیز تعیین کرد. مصاحبه‌ ماندگار ، جامع ، صریح ، قاطع ، بی طرفانه و تبیین منشور سند تحول
شمال نیوز : مصاحبه اخیر دکتر جبلی رئیس رسانه ملی در عین حال که جامع، صریح و پاسخی به همه شایعات و شبهات بود، میزان پاسخگویی مبتکران سند تحول را نیز تعیین کرد.(ادامه)
تغییر ساعت کاری ادارات/ پنجشنبه ها سراسر کشور تعطیل می شود؟
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس درباره هدف دولت از تعطیلی سراسری روزهای پنجشنبه در کشور، گفت: ایجاد اوقات فراغت برای خانواده و فراهم شدن شرایط برای سفرهای کوتاه مدت به منظور رونق گردشگری و ایجاد نشاط در خانواده‌ها است.(ادامه)
افرادی که قصد ثبت‌نام در انتخابات مجلس را دارند باید ۶ ماه قبل از زمان ثبت‌نام یعنی تا ۱۹ خردادماه از سمت خود استعفا دهند. شرایط شرکت در انتخابات مجلس/ داوطلبان باید تا ۱۹ خرداد از شغل خود استعفا دهند
افرادی که قصد ثبت‌نام در انتخابات مجلس را دارند باید ۶ ماه قبل از زمان ثبت‌نام یعنی تا ۱۹ خردادماه از سمت خود استعفا دهند.(ادامه)
مهاجم تیم فوتبال استقلال در حالی در جایگاه دوم بهترین گلزنان بیست‌ودومین دوره لیگ برتر ایستاد که شانس رسیدن به جایگاه نخست را داشت. (تصویر) عکسی خبرساز که مهدی قایدی را ناکام گذاشت
مهاجم تیم فوتبال استقلال در حالی در جایگاه دوم بهترین گلزنان بیست‌ودومین دوره لیگ برتر ایستاد که شانس رسیدن به جایگاه نخست را داشت.(ادامه)
المشاط در سخنانی تاکید کرد که وحدت یمن گسترده تر از اختلافات احزاب و گروه‌هاست و یمن در معرض توطئه ها و پروژه های مشکوکی برای تجزیه است . یمن در معرض توطئه‌های مشکوکی برای تجزیه است
المشاط در سخنانی تاکید کرد که وحدت یمن گسترده تر از اختلافات احزاب و گروه‌هاست و یمن در معرض توطئه ها و پروژه های مشکوکی برای تجزیه است .(ادامه)
عکس/ مزرعه لاله در روستای "اسپره خون"(خبر)
(ادامه)
سلبریتی ها را مهار کنید !
(ادامه)
رئیس سازمان محیط زیست تاکید کرد: سازمان محیط زیست هم به تبعیت از چارچوب دولت بر این مسائل نظارت جامع دارد، بحثی که مطرح شد در خصوص یک دستگاه شبهه‌هایی ایجاد شده بود ۲ نفر از مدیران میانی احضار ۲ مدیر میانی سازمان حفاظت محیط‌زیست/ به ما هم چیزی اعلام نکرده‌اند / امیدواریم این اتفاقات فقط در مرحله شک باشد
رئیس سازمان محیط زیست تاکید کرد: سازمان محیط زیست هم به تبعیت از چارچوب دولت بر این مسائل نظارت جامع دارد، بحثی که مطرح شد در خصوص یک دستگاه شبهه‌هایی ایجاد شده بود ۲ نفر از مدیران میانی (ادامه)
دختری که پرچم کشورش رو با نجابتش بالا برد
(ادامه)
علیرضا جهانبخش یکی از کاپیتان‌های تیم ملی در متن حاشیه‌ای جدید قرار گرفته است واکنش علیرضا جهانبخش به انتشار عکسش کنار یک بازیکن اسرائیلی
علیرضا جهانبخش یکی از کاپیتان‌های تیم ملی در متن حاشیه‌ای جدید قرار گرفته است(ادامه)
عکس/ اقدام خارج از عرف سفارت سوییس
(ادامه)
آموزش و پرورش بابل درپی رفتار هنجارشکنانه مجری یک برنامه در کانون فرهنگی تربیتی این شهرستان بیانه‌ای صادر کرد. بیانیه آموزش و پرورش بابل درپی رفتار هنجارشکنانه در کانون فرهنگی تربیتی
آموزش و پرورش بابل درپی رفتار هنجارشکنانه مجری یک برنامه در کانون فرهنگی تربیتی این شهرستان بیانه‌ای صادر کرد.(ادامه)
ساعت کار ادارات و بانک‌های مازندران از ۱۵ خرداد امسال از ۶ صبح آغاز می‌شود. تغییر ساعت کاری ادارات مازندران
ساعت کار ادارات و بانک‌های مازندران از ۱۵ خرداد امسال از ۶ صبح آغاز می‌شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۳۱ اردیبهشت
دیدار رهبر انقلاب با مسئولان وزارت امور خارجه و اعلام ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از عناوین روزنامه‌های امروز هستند.(ادامه)
نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که یادگیری خواندن در مراحل اولیه رشد نشانه ضریب هوشی بالاتر برخی کودکان است. چگونه متوجه تیز هوشی فرزندانمان شویم؟
نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که یادگیری خواندن در مراحل اولیه رشد نشانه ضریب هوشی بالاتر برخی کودکان است.(ادامه)
عکس/ جواهر ده، بهشت ییلاقی رامسر
روستای جواهرده، یکی از پرطرفدارترین جا‌های دیدنی رامسر در شمال کشور است که با جاده‌ای رویایی و غرق در مه، شما را به سفری در یک تابلوی نقاشی و خیالی دعوت می‌کند. این روستا با آب و هوایی دلپذیر و چشم‌انداز‌های طبیعی بی‌نظیر، هر سال میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است.(ادامه)
۸ نشانه مهم سکته قلبی ۸ نشانه مهم سکته قلبی
۸ نشانه مهم سکته قلبی(ادامه)
عکس/ گریم باورنکردنی فاطمه گودرزی
در ادامه گریم سنگین فاطمه گودرزی را در فیلم جاده چالوس می بینید.(ادامه)
مساله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل توفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند. عزت در سیاست خارجی یعنی نفی دیپلماسی التماسی/ در همه مسائل جهانی، عزتمندانه و متکی بر اصول حرکت می‌کنیم/تبیین ضوابط ششگانه سیاست خارجی موفق / لزوم نگاه به تحول در نظام جهانی به عنوان یک فرایند پر فراز و نشیب و بلند مدت/ چند سال قبل گفتم: «نرمش قهرمانانه»؛ برخی در خارح و داخل، بد فهمیدند(خبر)
مساله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل توفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند.(ادامه)
قیمت شاهین ۱۴۰۲ اعلام شد + جدول قیمت
شاهین مدل ۱۴۰۲ در بازار ۶۱۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد. شاهیت ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ به ترتیب ۵۸۵ و ۵۷۰ میلیون تومان است. همچنین قیمت کارخانه شاهیت ۴۲۵ میلیون تومان اعلام شد.(ادامه)
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، گفت: عصر دیروز (جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ) هنگام خروج ناو آمریکایی «پل همیلتون» که به ادعای آن‌ها حامل سه فرمانده ارشد نیروهای دریایی آمریکا، انگلیس و فرانسه بود از سوی این نیرو در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه مورد رصد دقیق قرار گرفت. رصد ناو آمریکایی توسط سپاه در تنگه هرمز / «پل همیلتون» حامل ۳ فرمانده ارشد آمریکا، انگلیس و فرانسه بود
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، گفت: عصر دیروز (جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ) هنگام خروج ناو آمریکایی «پل همیلتون» که به ادعای آن‌ها حامل سه فرمانده ارشد نیروهای دریایی آمریکا، انگلیس و فرانسه بود از سوی این نیرو در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه مورد رصد دقیق قرار گرفت.(ادامه)
اکوایران : شرکت توزیع نیروی برق خبر داده که در طول ماه‌های خرداد تا مرداد امسال برق صنایع سیمان و فولاد را بر اساس سه برنامه پیشنهادی سهمیه‌بندی می‌کند. برق سهمیه‌بندی شد+جزییات
اکوایران : شرکت توزیع نیروی برق خبر داده که در طول ماه‌های خرداد تا مرداد امسال برق صنایع سیمان و فولاد را بر اساس سه برنامه پیشنهادی سهمیه‌بندی می‌کند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 26 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.189 seconds.