.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
گفته می‌شود این چشمه‌ها قدمت ۳۵۰ میلیون ساله دارد و برای تشکیل هر سانتیمتر از حوضچه‌ها بیش از ۳۰۰ سال زمان نیاز است. (تصاویر) چشمه‌های رنگی باداب سورت(خبر)
گفته می‌شود این چشمه‌ها قدمت ۳۵۰ میلیون ساله دارد و برای تشکیل هر سانتیمتر از حوضچه‌ها بیش از ۳۰۰ سال زمان نیاز است.(ادامه)
(ویدئو) ضرغامی: خر مسئولیت را یه وری سوار می‌شویم
عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: امسال بنده خر مسئولیت را یه وری سوار می‌شویم. مسئولان باید خر مسئولیت را یه وری سوار شوند که هر وقت به آن‌ها گفتند بپرید پایین، بپرند پایین!(ادامه)
فوق تخصص بیماری‌های کلیوی بزرگسالان با تاکید بر رژیم غذایی مناسب گفت: آب جوشیده شده به دلیل دارا بودن املاح بالا بر احتمال ایجاد سنگ کلیه می‌افزاید. آب جوشیده شده باعث ایجاد سنگ کلیه می‌شود؟!
فوق تخصص بیماری‌های کلیوی بزرگسالان با تاکید بر رژیم غذایی مناسب گفت: آب جوشیده شده به دلیل دارا بودن املاح بالا بر احتمال ایجاد سنگ کلیه می‌افزاید.(ادامه)
کیوان صمیمی از عناصر مرتبط با سازمان منافقین به علت ارتباط دوباره با گروهک‌های ضدانقلاب خارج از کشور بازداشت شد. کیوان صمیمی بازداشت شد
کیوان صمیمی از عناصر مرتبط با سازمان منافقین به علت ارتباط دوباره با گروهک‌های ضدانقلاب خارج از کشور بازداشت شد.(ادامه)
مهاجم سابق پرسپولیس می گوید بازیکنان استقلال در هفته های اخیر بازی تماشاگر پسندی ارائه کرده اند. پرسپولیسی ها دربی را ببرند انگار قهرمان شده اند
مهاجم سابق پرسپولیس می گوید بازیکنان استقلال در هفته های اخیر بازی تماشاگر پسندی ارائه کرده اند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌مناسبت عید سعید فطر با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان موافقت کردند.

در آستانه عید سعید فطر آیت الله خامنه ای با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کرد(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌مناسبت عید سعید فطر با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان موافقت کردند. (ادامه)
خود اسرائیل دارد ساقط می‌شود و وضعیت بسیار زننده و شکننده‌ای دارد اما این نمی‌تواند تشخیص دهد که در این وضعیت نباید به آنجا برود اما چون اختیار دست خودشان نیست و نوکرشان هستند، به آن‌ها دستور می‌دهند.
رضا پهلوی، جوجه است و فقط هیکل گنده کرده/ او بلد نیست حرف بزند
خود اسرائیل دارد ساقط می‌شود و وضعیت بسیار زننده و شکننده‌ای دارد اما این نمی‌تواند تشخیص دهد که در این وضعیت نباید به آنجا برود اما چون اختیار دست خودشان نیست و نوکرشان هستند، به آن‌ها دستور می‌دهند. (ادامه)
مطالبات آندره‌آ استراماچونی، لئوناردو پادوانی و باشگاه الشباب الاهلی به کارگزاری این بانک در قطر و امارات و همین طور مطالبات احمد موسوی به حساب او پرداخت شده است

بزرگترین بدهی تاریخ باشگاه استقلال تسویه شد
مطالبات آندره‌آ استراماچونی، لئوناردو پادوانی و باشگاه الشباب الاهلی به کارگزاری این بانک در قطر و امارات و همین طور مطالبات احمد موسوی به حساب او پرداخت شده است (ادامه)
۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد جمعه (یکم اردیبهشت‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز شد. سهمیه بنزین اردیبهشت ماه واریز شد/ آخرین جزئیات از تغییر قیمت بنزین
۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد جمعه (یکم اردیبهشت‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز شد.(ادامه)
امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت پس از توییت رئیس شورای اطلاع رسانی دولت که از «اقدام خلاف ضابطه سخنگوی صمت» و تذکر به او خبر داده بود، در توییتی خود را خبرنگار صداوسیما خواند و برای دولت آرزوی موفقیت کرد. قالیباف کناره گیری کرد؟
امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت پس از توییت رئیس شورای اطلاع رسانی دولت که از «اقدام خلاف ضابطه سخنگوی صمت» و تذکر به او خبر داده بود، در توییتی خود را خبرنگار صداوسیما خواند و برای دولت آرزوی موفقیت کرد.(ادامه)
مدیرکل دفتر امور انتخابات وزارت کشور گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات مبنای اجرای انتخابات امسال خواهد بود در صورتی که در اردیبهشت نهایی شده و تبدیل به قانون شود.
منتظر نهایی شدن اصلاح قانون انتخابات هستیم / ستاد انتخابات از اردیبهشت فعالیت رسمی خواهد داشت
مدیرکل دفتر امور انتخابات وزارت کشور گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات مبنای اجرای انتخابات امسال خواهد بود در صورتی که در اردیبهشت نهایی شده و تبدیل به قانون شود. (ادامه)
آتش نشانان ساروی به حادثه واژگونی خودروی تیبا در محور ساری به نکا امدادرسانی کردند. واژگونی خودروی تیبا در محور ساری به نکا
آتش نشانان ساروی به حادثه واژگونی خودروی تیبا در محور ساری به نکا امدادرسانی کردند.(ادامه)
رئیس‌جمهور فرانسه در واکنش به درخواست اخیر معترضان اعلام کرد که از سمت خود کناره‌گیری نخواهد کرد. مکرون در پاسخ به معترضان فرانسوی: استعفا نمی‌دهم
رئیس‌جمهور فرانسه در واکنش به درخواست اخیر معترضان اعلام کرد که از سمت خود کناره‌گیری نخواهد کرد.(ادامه)
شناسایی و رهگیری زیردریایی آمریکا در تنگه هرمز
نیروی دریایی ارتش دز تنگه هرمز زیردریایی آمریکا را رهگیری کرد.(ادامه)
دعای روز سی‌ام ماه مبارک رمضان
در دعای آخرین روز ماه مبارک رمضان می‌خوانیم: «از خدا می‌خواهیم که روزه‌ای بگیرم که این فرع دینی به اصول متصل باشد. مثل شاخه درختی که میوه دارد؛ اگر متصل به اصول باشد به ریشه درخت، این میوه اثر دارد و الا میوه خشک می‌شود.»(ادامه)
توئیت معنادار رسانه دفتر رهبری به زبان باکویی
(ادامه)
ظاهر جدید شهاب حسینی سوژه کاربران شد؛ چرا شبیه صدام شده؟!
(ادامه)
معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی گفت: پس از حواشی ایجاد شده در برنامه‌ اکران قسمت پایانی پوست شیر، مدیر سینما لوتوس برکنار شد. برخورد با عوامل سریال پوست شیر/ برکناری مدیر سینما لوتوس
معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی گفت: پس از حواشی ایجاد شده در برنامه‌ اکران قسمت پایانی پوست شیر، مدیر سینما لوتوس برکنار شد.(ادامه)
آیین الحاق بیش از ۲۰۰ فروند پهپاد راهبردی که توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با همکاری ارتش طراحی و تولید شده با حضور فرمانده کل ارتش و وزیر دفاع و پشتیبانی در چند منطقه از کشور انجام شد. بیش از ۲۰۰ پهپاد راهبردی به سازمان رزم ارتش الحاق شد
آیین الحاق بیش از ۲۰۰ فروند پهپاد راهبردی که توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با همکاری ارتش طراحی و تولید شده با حضور فرمانده کل ارتش و وزیر دفاع و پشتیبانی در چند منطقه از کشور انجام شد.(ادامه)
عکس/ خاله نرگس با چادر نماز
(ادامه)
تهیه‌کننده سریال «نون خ» همزمان با پخش قسمت‌های پایانی این سریال، ضمن بیان روایتی از بحران ساخت این سریال در شرایط خاص کشور، ناگفته‌هایی از روند ساخت آن را مطرح و در عین حال اعلام کرد که رئیس صدا و سیما شخصا برای ساخت فصل پنجم این سریال سفارش داده است. چرا «نون خ ۴» با قبلی‌ها فرق داشت؟
تهیه‌کننده سریال «نون خ» همزمان با پخش قسمت‌های پایانی این سریال، ضمن بیان روایتی از بحران ساخت این سریال در شرایط خاص کشور، ناگفته‌هایی از روند ساخت آن را مطرح و در عین حال اعلام کرد که رئیس صدا و سیما شخصا برای ساخت فصل پنجم این سریال سفارش داده است.(ادامه)
در جلسه هیات واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تصمیم مهمی برای جداسازی مالکیت دو باشگاه گرفته شده است. استقلال به وزارت اقتصاد و پرسپولیس به وزارت ورزش رسید
در جلسه هیات واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تصمیم مهمی برای جداسازی مالکیت دو باشگاه گرفته شده است.(ادامه)
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری نماز عید سعید فطر در ۲۴۰ بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان استان خبر داد. اقامه نماز عید فطر در ۲۴۰ امامزاده مازندران
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری نماز عید سعید فطر در ۲۴۰ بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان استان خبر داد.(ادامه)
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از توقیف کامیون حامل ۱۵۰ کیلوگرم تریاک در ساری خبر داد. توقیف کامیون حامل ۱۵۰ کیلو تریاک در ساری
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از توقیف کامیون حامل ۱۵۰ کیلوگرم تریاک در ساری خبر داد.(ادامه)
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس مازندران از تکذیب تیراندازی در برخورد با هنجارشکنان حجاب در بابل خبر داد. تکذیب تیراندازی در برخورد با هنجارشکنان حجاب در بابل
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس مازندران از تکذیب تیراندازی در برخورد با هنجارشکنان حجاب در بابل خبر داد.(ادامه)
پس از انتقادات از استاندار کنونی برخی منابع نزدیک به دولت قویاً احتمال می‌دهند بزودی انتصاب جدیدی در استانداری انجام شود رئیس جمهور اولین گام را جهت پیشرفت اقتصادی کشور از استانداری ها آغاز کرده / یک استاندار دیگر از لوکوموتیو دولت پیاده می‌شود؟!
پس از انتقادات از استاندار کنونی برخی منابع نزدیک به دولت قویاً احتمال می‌دهند بزودی انتصاب جدیدی در استانداری انجام شود(ادامه)
قبلي 1 ... 21 22 23 24 25 26

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.