.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/افشاگری یکی از براندازان از دزدی‌های رضا پهلوی
(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: سوء قصد کننده به دو شهروند حاضر در یکی از خیابان‌های قم، به دلیل جراحاتی که در حین حمله، بر خود وارد کرده بود در یکی از بیمارستان‌های قم فوت کرد. مرگ ضارب روحانی در قم پس از ۱۸ روز
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: سوء قصد کننده به دو شهروند حاضر در یکی از خیابان‌های قم، به دلیل جراحاتی که در حین حمله، بر خود وارد کرده بود در یکی از بیمارستان‌های قم فوت کرد.(ادامه)
پنج نفر در آلمان به اتهام برنامه‌ریزی برای کودتا علیه دولت و تلاش برای ربودن وزیر بهداشت محاکمه شدند. آلمان ۵ نفر را به اتهام براندازی محاکمه کرد
پنج نفر در آلمان به اتهام برنامه‌ریزی برای کودتا علیه دولت و تلاش برای ربودن وزیر بهداشت محاکمه شدند.(ادامه)
فیصل بن فرحان در نشست مقدماتی وزرای خارجه کشور‌های عضو اتحادیه عرب از حضور سوریه در این نشست استقبال کرد. وزیر خارجه عربستان: به سوریه خوشامد می‌گوییم
فیصل بن فرحان در نشست مقدماتی وزرای خارجه کشور‌های عضو اتحادیه عرب از حضور سوریه در این نشست استقبال کرد.(ادامه)
طب سوزنی گوش درمانی موثر برای کاهش وزن است. کاهش وزن به کمک طب سوزنی
طب سوزنی گوش درمانی موثر برای کاهش وزن است.(ادامه)
اگر اخیراً احساس خستگی شدید کرده اید، ممکن است ارتباطی با میزان خواب شما قبل از نیمه شب داشته باشد. ساعت طلایی خوابیدن که بعد از آن اصلا احساس خستگی نمی کنید!
اگر اخیراً احساس خستگی شدید کرده اید، ممکن است ارتباطی با میزان خواب شما قبل از نیمه شب داشته باشد.(ادامه)


استان مازندران فردا یک آزمون مهم را برای میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا پیش رو دارد. نساجی - پرسپولیس آزمون بزرگ ورزش مازندران/ مانور قدرت برای میزبانی شایسته در آسیا
استان مازندران فردا یک آزمون مهم را برای میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا پیش رو دارد.(ادامه)
رئیس جمهور به وزارت کشور ماموریت داد تا به نتیجه رسیدن تکلیف سازمان امور مهاجرین، امور مربوط به اتباع افغانستانی در یک سامانه ثبت شده و تحت اشراف دولت مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد. ماموریت رئیس جمهور به وزارت کشور
رئیس جمهور به وزارت کشور ماموریت داد تا به نتیجه رسیدن تکلیف سازمان امور مهاجرین، امور مربوط به اتباع افغانستانی در یک سامانه ثبت شده و تحت اشراف دولت مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد.(ادامه)
ورزش سه نوشت: مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار یک توییت نسبت به یک جریان خاص موضع گرفت. عکس / توییت جنجالی یک سپاهانی علیه پرسپولیس: مقابل این جریان بایستید!
ورزش سه نوشت: مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار یک توییت نسبت به یک جریان خاص موضع گرفت.(ادامه)
اکوایران : کرمان موتور اعلام کرد که قرار است پیکاژ T۸ خود را به صورت قسطی به متقاضیان واگذار کند. این خودرو را قسطی بخرید!
اکوایران : کرمان موتور اعلام کرد که قرار است پیکاژ T۸ خود را به صورت قسطی به متقاضیان واگذار کند.(ادامه)
 عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اگر بحث تغییر وزیر ورزش و جوانان جدی باشد، با توجه به اینکه تاکنون ۴-۵ وزیر هم تغییر کرده‌اند و به مرحله‌ای نزدیک می‌شویم که کل کابینه دولت باید مجددا از مجلس کابینه رئیسی در آستانه «رأی اعتماد مجدد» از مجلس؟
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اگر بحث تغییر وزیر ورزش و جوانان جدی باشد، با توجه به اینکه تاکنون ۴-۵ وزیر هم تغییر کرده‌اند و به مرحله‌ای نزدیک می‌شویم که کل کابینه دولت باید مجددا از مجلس(ادامه)
وضعیت پخش دیدارهای هفته سی ام و پایانی لیگ برتر فوتبال مشخص شد. پرسپولیس و نساجی از کدام شبکه پخش میشود؟
وضعیت پخش دیدارهای هفته سی ام و پایانی لیگ برتر فوتبال مشخص شد.(ادامه)
از این منظر یکی از محوری‌ترین برنامه‌ها و راهبردهای مدیریت شهری تهران مردمی‌سازی و تکیه بر ظرفیت و توان مردم، خصوصا نخبگان حوزه‌های مختلف است. مدیریت مشارکتی در شهر(يادداشت)
از این منظر یکی از محوری‌ترین برنامه‌ها و راهبردهای مدیریت شهری تهران مردمی‌سازی و تکیه بر ظرفیت و توان مردم، خصوصا نخبگان حوزه‌های مختلف است.(ادامه)
ایشان یکرنگی و یکسانی همه زائران با هر نژاد و تاریخ و فرهنگ را از اسرار حج برشمردند و افزودند: مسئولان و موثران در حج باید به‌گونه‌ای فرهنگ‌سازی کنند که کلمه «حج» در ذهن همه به خصوص جوان امروزی، تداعی‌کننده مفاهیم اساسی همچون تمدن‌سازی، اتحاد در مقابل ظالمان، نگاه فرامرزی و رفع تمایزات جاری در جوامع بشری باشد آحاد مردم و مسئولان شناخت دشمن را کاملا جدی بگیرند؛ اگر اینگونه شود، سر کشور کلاه نمی‌رود/اگر هر ملتی فقط به مسائل کشور خودشان بپردازند از بین می‌روند / اگر شما ندانید در دنیا چه می‌گذرد، ضعیف می‌شوید/ اجتماع حج باید پیغامی برای مسائل روز دنیای اسلام داشته باشد(خبر)
ایشان یکرنگی و یکسانی همه زائران با هر نژاد و تاریخ و فرهنگ را از اسرار حج برشمردند و افزودند: مسئولان و موثران در حج باید به‌گونه‌ای فرهنگ‌سازی کنند که کلمه «حج» در ذهن همه به خصوص جوان امروزی، تداعی‌کننده مفاهیم اساسی همچون تمدن‌سازی، اتحاد در مقابل ظالمان، نگاه فرامرزی و رفع تمایزات جاری در جوامع بشری باشد(ادامه)

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۵۲۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۰ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان است. قیمت طلا و سکه، امروز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۵۲۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۰ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان است.(ادامه)
شمال نیوز : بی تردید عدم امکان ادامه فعالیت آن هم برای معاونی استانداری که فارغ از عملکرد مطلوبش ، حداقل در ابعاد رسانه ای در حمایت از عملکرد استاندار کم نگذاشت، نشان می دهد همکاری با استاندار فعلی ، اسلوب  .... متن استعفای معاون سیاسی استاندار / سرپرست جدید منصوب شد
شمال نیوز : بی تردید عدم امکان ادامه فعالیت آن هم برای معاونی استانداری که فارغ از عملکرد مطلوبش ، حداقل در ابعاد رسانه ای در حمایت از عملکرد استاندار کم نگذاشت، نشان می دهد همکاری با استاندار فعلی ، اسلوب ....(ادامه)
تولیدکننده و مصرف‌کننده صنعت خودرو امروز ناراضی هستند/ صنعت خودرو چه پیچیدگی دارد که نمی توانیم موفق عمل کنیم؟ / دست نیاز به سوی نخبگان دراز می‌کنیم تا به سمت ثبات اقتصادی پیش برویم و طی ۵ سال بتوانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم ....(خبر)
(ادامه)
در دستگاه قضائی از نقاط مختلف بویژه از ناحیه معاندین و افراد غافل مستمراً مورد هجمه قرار می‌گیریم / برخی ناهنجاری‌ها و ولنگاری‌ها، فسادی بالاتر از کشف حجاب است / توصیه به مسئولان قضائی : نگران فضاسازی‌ها نباشید ....(خبر)
(ادامه)
«دانش آموزان آینده ساز کشور نیستند، این معلم ها هستند که آینده ساز واقعی کشور هستند، آنها دانش آموزان را تربیت می کنند و به او می آموزند. پس در درجه اول خود باید مسلح به علم روز باشند و شیوه های جدید آموزش و تدریس را بدانند.» معلمان آینده سازان کشورند نه دانش آموزان(يادداشت)
«دانش آموزان آینده ساز کشور نیستند، این معلم ها هستند که آینده ساز واقعی کشور هستند، آنها دانش آموزان را تربیت می کنند و به او می آموزند. پس در درجه اول خود باید مسلح به علم روز باشند و شیوه های جدید آموزش و تدریس را بدانند.»(ادامه)
 
شمال نیوز: رزمنده ، پیشکسوت دفاع مقدس و مهندس خوشنام  بابلی به جوار یاران شهیدش پر کشید و آسمانی شد. رزمنده و مهندس خوشنام بابلی به یاران شهیدش پیوست
شمال نیوز: رزمنده ، پیشکسوت دفاع مقدس و مهندس خوشنام بابلی به جوار یاران شهیدش پر کشید و آسمانی شد.(ادامه)
انتخاب سرمربی تیم ملی امید فوتبال ایران به یک موضوع فرسایشی تبدیل شده است. گزینه اصلی نیمکت تیم‌ملی امید انصراف داد
انتخاب سرمربی تیم ملی امید فوتبال ایران به یک موضوع فرسایشی تبدیل شده است.(ادامه)
گزینه‌های هیئت مدیر باشگاه استقلال از سوی وزارت ورزش و جوانان و همچنین سازمان خصوصی‌سازی نهایی شده و از مدیران ارشد آبی‌پوشان به زودی رونمایی خواهد شد. رونمایی از هیئت مدیره جدید استقلال
گزینه‌های هیئت مدیر باشگاه استقلال از سوی وزارت ورزش و جوانان و همچنین سازمان خصوصی‌سازی نهایی شده و از مدیران ارشد آبی‌پوشان به زودی رونمایی خواهد شد.(ادامه)
پرونده شکایت حسن روحانی از رحیم پور ازغدی به دلیل روحانی بودن وی به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شد.
جزئیات جدید از شکایت حسن روحانی از رحیم پور ازغدی
پرونده شکایت حسن روحانی از رحیم پور ازغدی به دلیل روحانی بودن وی به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شد. (ادامه)
حکم اجراشده شامل هشت کافه متخلف به نام های کارون، مازو، طهران، دوراک، رادین،خط سیاه،گودار و بنتی در شهرک اکباتان بوده است. جمع آوری کافه‌های شهرک اکباتان
حکم اجراشده شامل هشت کافه متخلف به نام های کارون، مازو، طهران، دوراک، رادین،خط سیاه،گودار و بنتی در شهرک اکباتان بوده است.(ادامه)
فرمانده انتظامی کرمانشاه، از دستگیری هفت عامل تیراندازی‌ در مقابل نمایشگاه خودرو در مرکز این استان که ۹ زخمی به همراه داشت، خبر داد. علت تیراندازی خونین بین ۱۶ کرمانشاهی اعلام شد
فرمانده انتظامی کرمانشاه، از دستگیری هفت عامل تیراندازی‌ در مقابل نمایشگاه خودرو در مرکز این استان که ۹ زخمی به همراه داشت، خبر داد.(ادامه)
خانمی که دو روز پیش توسط یک سگ بولداگ مورد حمله فجیع قرار گرفته و به شدت مجروح شده بود، از شکایت خود صرف‌نظر کرد! خانمی که سگ بولداگ به او حمله کرده بود "رضایت" داد!
خانمی که دو روز پیش توسط یک سگ بولداگ مورد حمله فجیع قرار گرفته و به شدت مجروح شده بود، از شکایت خود صرف‌نظر کرد!(ادامه)
گوینده و مجری صداوسیما به کانادا مهاجرت کرد
ژیلا امیرشاهی مجری باسابقه رادیو و تلویزیون با انتشار ویدئویی اعلام کرد که در کانادا حضور دارد.او گفته در کانادا کلاس‌های آموزش فن بیان و سخنرانی را در شهر ونکوور برگزار خواهد کرد.(ادامه)
ششمین جشنواره گل محمدی و گیاهان دارویی در بخش دودانگه ساری برگزار می‌شود. برگزاری جشنواره گل محمدی در بزرگ‌ترین باغ گل جنگلی ایران
ششمین جشنواره گل محمدی و گیاهان دارویی در بخش دودانگه ساری برگزار می‌شود.(ادامه)
نمایشگاه مد و لباس با محوریت عفاف و حجاب از امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت در ساری آغاز می‌شود برپایی نمایشگاه مد و لباس از امروز در ساری
نمایشگاه مد و لباس با محوریت عفاف و حجاب از امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت در ساری آغاز می‌شود(ادامه)
رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی اعلام کرد به نمایندگی از کشور‌های آفریقایی با رؤسای‌جمهور روسیه و اوکراین برای مذاکرات صلح، صحبت کرده است. موافقت پوتین و زلنسکی با پیشنهاد مذاکرات صلح
رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی اعلام کرد به نمایندگی از کشور‌های آفریقایی با رؤسای‌جمهور روسیه و اوکراین برای مذاکرات صلح، صحبت کرده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.