.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
۲ قاچاقچی مواد مخدر شیشه در بابلسر و میاندورود دستگیر شدند. دستگیری قاچاقچیان شیشه در مازندران
۲ قاچاقچی مواد مخدر شیشه در بابلسر و میاندورود دستگیر شدند.(ادامه)
حدود ۶۰ درصد افرادی که در جریان اغتشاشات اخیر از سوی رسانه‌های ضد ایرانی تحریکات روانی و شناختی شدند، نوجوانان ۱۷ تا ۲۱ ساله، گروه‌های موسیقی زیرزمینی و گیمر‌ها بودند. چشم رسانه‌های ضد ایرانی در اغتشاشات بدنبال چه طیفی بود؟
حدود ۶۰ درصد افرادی که در جریان اغتشاشات اخیر از سوی رسانه‌های ضد ایرانی تحریکات روانی و شناختی شدند، نوجوانان ۱۷ تا ۲۱ ساله، گروه‌های موسیقی زیرزمینی و گیمر‌ها بودند.(ادامه)
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در دیدار با وزیر کشور عراق با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر اساس یک استراتژی متوازن با مواد مخدر مبارزه می کند، گفت: این استراتژی در برگیرنده مبارزه با عرضه مواد مخدر در .... کشف بیش از ۷۰۰ تن موادمخدر و روانگردان در سال ۲۰۲۲ توسط ایران
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در دیدار با وزیر کشور عراق با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر اساس یک استراتژی متوازن با مواد مخدر مبارزه می کند، گفت: این استراتژی در برگیرنده مبارزه با عرضه مواد مخدر در ....(ادامه)
تحقیقی در سال ۲۰۱۴ نشان داده است که نور منتشر شده از صفحه تلفن‌های همراه برای پشت چشم های ما خطرناک است. ۳ بلایی خطرناکی که موبایل بر سرتان می آورد!
تحقیقی در سال ۲۰۱۴ نشان داده است که نور منتشر شده از صفحه تلفن‌های همراه برای پشت چشم های ما خطرناک است.(ادامه)
اخباری که در هفته اخیر از سوی اصولگرایان به روحانی و لاریجانی منسوب شد به باور برخی کارکرد انتخاباتی دارد اما برخی نیز معتقدند که مسئله صرفا به انتخابات خلاصه نمی شود. لاریجانی و روحانی وارد انتخابات مجلس نمی‌شوند ، مگر اینکه...
اخباری که در هفته اخیر از سوی اصولگرایان به روحانی و لاریجانی منسوب شد به باور برخی کارکرد انتخاباتی دارد اما برخی نیز معتقدند که مسئله صرفا به انتخابات خلاصه نمی شود.(ادامه)
یکی از هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان از روی سکوهای تماشاگران سالن ورزشگاه آزادی به زمین سقوط کرد. سقوط وحشتناک هوادار گرگانی از روی سکوهای ورزشگاه
یکی از هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان از روی سکوهای تماشاگران سالن ورزشگاه آزادی به زمین سقوط کرد.(ادامه)
دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور آگاهی و آشنایی بیشتر با فرایند سخت تولید برق از واحدهای نیروگاه شهید سلیمی نکا بازدید کردند. بازدید دانشجویان دافوس ارتش از نیروگاه نکا
دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور آگاهی و آشنایی بیشتر با فرایند سخت تولید برق از واحدهای نیروگاه شهید سلیمی نکا بازدید کردند.(ادامه)
پروژه برکناری ساپینتو کلید خورد!
(ادامه)
مر جوانی که مدعی بود استاد زبان انگلیسی است، از یک حسینیه در تهران ۴ شمش طلا به ارزش ۲۰ میلیارد تومان را سرقت کرد. سرقت ۴ شمش طلا از یک حسینیه در تهران
مر جوانی که مدعی بود استاد زبان انگلیسی است، از یک حسینیه در تهران ۴ شمش طلا به ارزش ۲۰ میلیارد تومان را سرقت کرد.(ادامه)
عکس/ عجیب و لاکچری‌ترین ساعت دنیا در دستان کریستیانو رونالدو
(ادامه)
عکس/ ضرغامی نانوا شد
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در تخت سلیمان تکاب، نان محلی پخت.(ادامه)
حادثه دلخراش برای مرجانه گلچین سر صحنه فیلمبرداری
(ادامه)
سرمربی سابق استقلال بعد از دریافت مطالباتش درخواست عجیب از این باشگاه داشته است. درخواست شرم آور استراماچونی از استقلال
سرمربی سابق استقلال بعد از دریافت مطالباتش درخواست عجیب از این باشگاه داشته است.(ادامه)
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: چاه‌های آب آشامیدنی استان به دلیل بالا بودن سطح آب در معرض خطر فسفات و کربوهیدراته شدن قرار دارند. تهدید فسفات و کربوهیدراته شدن آب شرب چا‌های مازندران
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: چاه‌های آب آشامیدنی استان به دلیل بالا بودن سطح آب در معرض خطر فسفات و کربوهیدراته شدن قرار دارند.(ادامه)
در دیدار شهرداری گرگان و الریاضی لبنان یکی از تماشاگران به دلیل شلوغی زیاد در طبقه دوم سکو‌های تماشاگران به پایین و روی پله‌های کف سالن آزادی سقوط کرد. سقوط هوادار گرگانی از روی سکو‌های ورزشگاه
در دیدار شهرداری گرگان و الریاضی لبنان یکی از تماشاگران به دلیل شلوغی زیاد در طبقه دوم سکو‌های تماشاگران به پایین و روی پله‌های کف سالن آزادی سقوط کرد.(ادامه)
مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران درخصوص معاینات روانپزشکی قاتل در پرونده قتل آیت‌الله سلیمانی توضیح داد. آخرین خبر از قاتل آیت‌الله سلیمانی / بیماری روانی او تایید شد؟
مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران درخصوص معاینات روانپزشکی قاتل در پرونده قتل آیت‌الله سلیمانی توضیح داد.(ادامه)

رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهور در خصوص مصوبه ضریب حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۲ ایراداتی را مطرح کرده است. نامه مهم قالیباف به رئیسی درباره حقوق کارمندان و بازنشستگان
رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهور در خصوص مصوبه ضریب حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۲ ایراداتی را مطرح کرده است.(ادامه)
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: در قالب جشنواره مد آفرین با حضور طراحان لباس از دانشگاه‌های کشور در بسیج اصناف ۱۰۰ طرح پوشش مناسب فروشندگان خانم مصوب شد تا به عنوان لباس فرم زنان فروشنده در واحدهای صنفی استفاده شود. طراحی «لباس فرم برای زنان فروشنده» از سوی «بسیج اصناف»
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: در قالب جشنواره مد آفرین با حضور طراحان لباس از دانشگاه‌های کشور در بسیج اصناف ۱۰۰ طرح پوشش مناسب فروشندگان خانم مصوب شد تا به عنوان لباس فرم زنان فروشنده در واحدهای صنفی استفاده شود.(ادامه)
فهرست اقلام مشمول کالابرگ نشان می‌دهد ۱۰ قلم کالای پرمصرف در قالب طرح ویژه کالابرگ در کشور توزیع خواهند شد. اعلام فهرست کالاهایی که توزیع کوپنی حضور دارند/ چه کسانی مشمول دریافت کالابرگ هستند؟
فهرست اقلام مشمول کالابرگ نشان می‌دهد ۱۰ قلم کالای پرمصرف در قالب طرح ویژه کالابرگ در کشور توزیع خواهند شد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی مازندران تعداد متقاضیان و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی را ۱۰ هزار نفر ذکر کرد و گفت شمار این کارجویان رو به افزایش است.

« مازندران » ۱۰ هزار مهندس کشاورزی بیکار دارد !
شمال نیوز : رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی مازندران تعداد متقاضیان و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی را ۱۰ هزار نفر ذکر کرد و گفت شمار این کارجویان رو به افزایش است. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران طی حکمی محمدفوقی را به عنوان مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی مازندران منصوب کرد . مدیر مرکز اسناد وکتابخانه ملی مازندران منصوب شد
شمال نیوز : رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران طی حکمی محمدفوقی را به عنوان مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی مازندران منصوب کرد .(ادامه)
رئیسی با اشاره به لزوم هماهنگی در «قیمت‌گذاری کالاها و خدمات»گفت : دستگاه‌ها در تعیین تعرفه کالا و خدمات با ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان هماهنگ باشند تا در حق تولید کننده و همچنین مصرف کننده احجاف نشود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : در حال حاضر موانع پیش رو مرتفع و عملیات آماده سازی و عملیات احداث این پست در بخش دودانگه در حال انجام بوده تا بخشی از از مشکلات و مطالبات مردم عزیز و شریف بخش دودانگه مرتفع گردد. گام های بلند برای احداث پست 20/63 کیلوولت محمد آباد فریم (دودانگه)
شمال نیوز : در حال حاضر موانع پیش رو مرتفع و عملیات آماده سازی و عملیات احداث این پست در بخش دودانگه در حال انجام بوده تا بخشی از از مشکلات و مطالبات مردم عزیز و شریف بخش دودانگه مرتفع گردد. (ادامه)
جانشین پلیس راهور فراجا از افزایش بیش از صددرصدی ۷ جریمه رانندگی خبر داد و گفت: مبلغ تخلف این جرائم در حال حاضر بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان است که با این احتساب به بیش از یک میلیون تومان می‌رسد. افزایش بیش از صددرصدی ۷ جریمه رانندگی!
جانشین پلیس راهور فراجا از افزایش بیش از صددرصدی ۷ جریمه رانندگی خبر داد و گفت: مبلغ تخلف این جرائم در حال حاضر بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان است که با این احتساب به بیش از یک میلیون تومان می‌رسد.(ادامه)
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند. رقیب اردوغان را بهتر بشناسید
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند.(ادامه)
رئیس سازمان حمایت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور ساماندهی بازار خودرو تا اطلاع ثانوی از درج قیمت خودروها اعم از صفر و کارکرده، خوددداری شود. اطلاعیه مهم سازمان حمایت درباره قیمت خودرو/ جزییات دستورالعمل جدید
رئیس سازمان حمایت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور ساماندهی بازار خودرو تا اطلاع ثانوی از درج قیمت خودروها اعم از صفر و کارکرده، خوددداری شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت
برگزاری نمایشگاه کتاب و استقبال مردم از این رویداد فرهنگی کشورمان بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمانی مسکونی در خان یونس ۳ نفر را شهید و تعدادی را نیز زخمی کردند. شهادت فرمانده مقاومت در حمله پهپادی صهیونیست‌ها
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمانی مسکونی در خان یونس ۳ نفر را شهید و تعدادی را نیز زخمی کردند.(ادامه)
شمال نیوز:

وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت با حکم آیت‌الله رئیسی به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور در نظارت بر روند اجرای طرح‌های تولیدی منصوب شد. «فاطمی‌امین» مشاور رئیس‌جمهور شد
شمال نیوز: وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت با حکم آیت‌الله رئیسی به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور در نظارت بر روند اجرای طرح‌های تولیدی منصوب شد.(ادامه)
ابوذر زمان، فرزند حسین زمان در توییتر از درگذشت پدر خود خبر داد. «حسین زمان» خواننده پاپ درگذشت
ابوذر زمان، فرزند حسین زمان در توییتر از درگذشت پدر خود خبر داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.