.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
همزمان با اولین روز حضور احمد وحیدی وزیر کشور دولت سیزدهم در محل وزارت کشور، شورای معاونین وزارت کشور به ریاست وی تشکیل شد.


دستورات مهم وزیر کشور به استانداران، فرمانداران و بخشداران در اولین روز کاری
همزمان با اولین روز حضور احمد وحیدی وزیر کشور دولت سیزدهم در محل وزارت کشور، شورای معاونین وزارت کشور به ریاست وی تشکیل شد. (ادامه)
عالیشاه در باشگاه پرسپولیس حاضر شد
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس برای تمدید قرارداد وارد ساختمان این باشگاه شد. (ادامه)
آیت الله لائینی :تعداد واکسن تخصیصی به مازندران کم است
نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار افزایش سهمیه واکسن کرونا به استان شد و گفت: تعداد واکسن تخصیصی پاسخگوی نیازها نیست و کم است.(ادامه)
شمال نیوز: وزارت بهداشت روز یکشنبه اعلام کرد: ۶۸۴ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند. از دیروز تا امروز ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۶ هزار و ۴۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵ هزار و ۷ نفر از آنها بستری شدند. رکورد تلفات روزانه دیگر شکست؛ مرگ ۶۸۴ نفر در ۲۴ ساعت/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۲ هزار و ۳۸ نفر رسید
شمال نیوز: وزارت بهداشت روز یکشنبه اعلام کرد: ۶۸۴ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند. از دیروز تا امروز ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۶ هزار و ۴۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵ هزار و ۷ نفر از آنها بستری شدند.(ادامه)
یزدانی با استقلال تمدید کرد
سیاوش یزدانی قرارداد خود را با استقلالی‌ها تمدید کرد. (ادامه)
تشدید ممنوعیت‌های کرونایی در محور‌های شمال
سرپرست پلیس راه مازندران از تشدید ممنوعیت‌های کرونایی در محور‌های شمال خبر داد.(ادامه)
لایروبی رودخانه کجور
بخشی از رودخانه کجور به وسعت ۵ هزار متر مربع لایروبی شد.(ادامه)
مذاکره ایران با عراق درباره اربعین 1400 جدی‌تر شد
در حالی که کمتر از 40 روز تا اربعین حسینی باقی مانده، مذاکرات مسؤولان کشورمان درباره تعیین تکلیف وضعیت اربعین 1400 جدی‌تر شده و در روزهای آینده نتایج آن نهایی می‌شود. (ادامه)
سخنگوی ستاد کرونا: برای واردات واکسن فایزر و مدرنا با یک یا دو کشور اروپایی وارد مذاکره شده ایم؛ اگر کارها خوب پیش برود حتما وارد خواهیم کرد
رئیسی گفت: رئیس جمهور تاکید کردند اولویت اول دولت بحث کروناست و در ارتباط با تامین ارز برای واکسن هیچ مشکلی نداریم. نهادهای مرتبط نیز تمام تلاش خود را انجام می‌دهند. نگرانی مردم برای واکسن طبیعی است اما این شبهه که آمریکا به ما واکسن فایزر و مدرنا می‌داد اصلا درست نیست. ما با یک یا دو کشور اروپایی وارد مذاکره شدیم برای گرفتن واکسن فایزر و مدرنا که اگر کارها خوب پیش برود حتما وارد خواهیم کرد. این موضوع خارج از تعهد کووکس است. (ادامه)
تزریق ۱۸۸ هزار دُز واکسن کرونا در بابل
حدود ۱۸۸ هزار دُز واکسن کرونا تاکنون در بابل تزریق شده است.(ادامه)
دلار و یورو در صرافی ملی امروز 31 مرداد چند؟
دلار و یورو در صرافی ملی امروز 31 مرداد 1400 (ادامه)
زمان برگزاری دیدار ایران – ازبکستان مشخص شد
زمان برگزاری دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتبال بانوان ایران در برابر ازبکستان مشخص شد.(ادامه)
دستگیری جویندگان گنج در ۳ شهر مازندران
۱۳ حفار غیرمجاز در شهرستان‌های ساری، سوادکوه و آمل دستگیر شدند.(ادامه)
از امروز بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی در مجلس یازدهم شروع شد و اولین تابوشکنی در این دور نحوه استقبال از ابراهیم رئیسی بود. رفتار عجیب قالیباف در استقبال از رئیسی/ پیام سیاسی یک عکس
از امروز بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی در مجلس یازدهم شروع شد و اولین تابوشکنی در این دور نحوه استقبال از ابراهیم رئیسی بود. (ادامه)
واکنش فوری قالیباف به یک ادعا درباره نظر رهبر انقلاب درخصوص وزریر پیشنهادی اطلاعات
قالیباف به ادعاهایی درباره نظر رهبر انقلاب درباره برخی وزرا واکنش نشان داد. (ادامه)
موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی چه گفتند؟/ توضیح رئیس مجلس درباره تأیید وزیر پیشنهادی اطلاعات توسط رهبر انقلاب (خبر)
(ادامه)
عکس/ مادر و دختری که در یک روز زایمان کردند
مادر و دختری سوری که در اتفاقی نادر، همزمان و در یک روز زایمان کردند. این مادر ۴۲ ساله و دختر ۲۱ ساله او، در بیمارستانی در ترکیه وضع حمل کرده‌اند.(ادامه)
اهداء ۱۲۰۰ واحد خون توسط مازندرانی ها در تاسوعا و عاشورا
مدیرکل انتقال خون مازندران با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ واحد خون در تاسوعا و عاشورای حسینی اهدا شده است، گفت: ذخایر خونی به حد متوسط رسیده است. (ادامه)
عکس/ یکی از زیباترین بناهای تاریخی سمنان
مسجد امام یا مسجد سلطانی در مرکز شهر سمنان واقع شده و یکی از مهمترین و زیباترین بناهای تاریخی و مهم سمنان است. این مسجد دارای چهار در بزرگ ورودی از شمال، جنوب، شرق و شمال غربی است.(ادامه)
تکمیل تخت‌های آی سی یو بیمارستان روحانی بابل
همه تخت‌های آی‌سی‌یو بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل هم اکنون تکمیل شده است.(ادامه)
عبور شمار مبتلایان به کرونا از ۲۱۲ میلیون نفر +جدول
طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای بیش از ۷۱۱۰۰۰ نفر به ویروس کرونا در سراسر جهان، شمار مبتلایان به ۲۱۲ میلیون و ۱۶۲ هزار نفر رسید.(ادامه)
اعلام زمان واریز سهمیه بنزین شهریور ماه
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از واریز سهمیه بنزین شهریور ۱۴۰۰ از ساعت ۲۴ امشب خبر داد. (ادامه)
نظر مثبت کمیسیون امنیت درباره وزیر پیشنهادی اطلاعات
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گزارش این کمیسیون درباره وزیر پیشنهادی اطلاعات را قرائت کرد. (ادامه)
پلمب ۲۹ واحد صنفی در مازندران
۲۹ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن ضوابط بهداشتی در مازندران پلمب شده اند.(ادامه)
شمال نیوز : ۲ عضو شورای شهر ساری نامه ارسال شده به فرماندار ساری مبنی بر غیرقانونی بودن انتخاب شهردار ساری را تایید کرده و خواستار انتشار فیلم جلسه انتخاب شهردار شدند. اعضای شورای شهر ساری: انتخاب شهردار غیرقانونی است/ فیلم جلسه شورا علنی شود
شمال نیوز : ۲ عضو شورای شهر ساری نامه ارسال شده به فرماندار ساری مبنی بر غیرقانونی بودن انتخاب شهردار ساری را تایید کرده و خواستار انتشار فیلم جلسه انتخاب شهردار شدند. (ادامه)
آغاز واکسیناسیون ۵۰ ساله‌ها
افراد بالای ۵۰ سال برای دریافت واکسن کرونا در سامانه سلامت وزارت بهداشت نام نویسی کنند.(ادامه)
مربی مازندرانی در تیم ملی کشتی آزاد
مصطفی میرعمادیان مربی پرسابقه ساروی به کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان اضافه شد.(ادامه)
شمال نیوز : درحالی که انتظار می‌رفت کابینه سیزدهم، فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی و جنسیتی چیده شود، اما تا اینجای کار خبری از حضور زنان در کابینه رئیسی نیست. زنان در کابینه رئیسی معاون می‌ شوند یا استاندار یا...؟/جالی خالی در پازل ِدولت
شمال نیوز : درحالی که انتظار می‌رفت کابینه سیزدهم، فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی و جنسیتی چیده شود، اما تا اینجای کار خبری از حضور زنان در کابینه رئیسی نیست.(ادامه)
تعداد قربانیان کرونا در مازندران از ابتدای مرداد تا ظهر روز شنبه ۳۰ مرداد با مرگ ۳۴ بیمار دیگر طی شبانه‌روز گذشته در آستانه چهار رقمی شدن قرار گرفت تا تلخی کرونایی مازندران در پنجمین ماه سال بیشتر از قبل شود. مرگ‌های کرونایی مرداد مازندران به مرز چهار رقمی شدن رسید
تعداد قربانیان کرونا در مازندران از ابتدای مرداد تا ظهر روز شنبه ۳۰ مرداد با مرگ ۳۴ بیمار دیگر طی شبانه‌روز گذشته در آستانه چهار رقمی شدن قرار گرفت تا تلخی کرونایی مازندران در پنجمین ماه سال بیشتر از قبل شود.(ادامه)
نخبگان از منزلت اجتماعی ویژه ای برخوردارند، بداین اعتبار، گفتار و رفتار آنان تا حد زیادی برای جامعه الگو تلقی می شود. پخمگان و نخبگان(يادداشت)
نخبگان از منزلت اجتماعی ویژه ای برخوردارند، بداین اعتبار، گفتار و رفتار آنان تا حد زیادی برای جامعه الگو تلقی می شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 41 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.