.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شهرداری‌ها کمترین نقش را در عمران شهری مازندران دارند
رییس سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی مازندران گفت: بررسی ها نشان می دهد بخش عمده ای از درآمد شهرداری های استان برای حفظ نیروی انسانی هزینه می شود و در واقع نقشی در اجرای طرح های عمرانی شهری استان ندارند.(ادامه)
کرونا در مازندران از ابتدای سال جاری تا پایان تیر طی دو موج همه‌گیری این ویروس، ۷۶۲ نفر را در بیمارستان‌های مازندران به کام مرگ فرستاد. کرونا جان ۷۶۲ نفر را در مازندران گرفت
کرونا در مازندران از ابتدای سال جاری تا پایان تیر طی دو موج همه‌گیری این ویروس، ۷۶۲ نفر را در بیمارستان‌های مازندران به کام مرگ فرستاد.(ادامه)
منطقه دودانگه ساری با قرار گرفتن در ۶۰ کیلومتری جنوب شهرستان ساری از جذاب‌ترین مناطق تاریخی و طبیعی شمال ایران محسوب می‌شود اما دفع زباله از معضلات بسیار جدی این منطقه است. به علت نبود محلی برای جمع‌آوری زباله و دفع آن، بسیاری از ساکنین این منطقه زباله‌ها را آتش می‌زنند و عده‌ای هم زباله‌ها را در کنار جاده‌ها و یا در مناطق جنگلی رها می‌کنند. چندی پیش یک پیمانکار مسئولیت جمع‌آوری را به شرط کمپوست زباله و سپس حمل مواد غیر قابل بازیافت به محلی دیگر پذیرفت و با اجاره زمین در منطقه بالادست زمین‌های کشاورزی شروع به کار کرد اما بوی بد ناشی از آن، وجود حشرات موزی و انتقال زبال‌ها از طریق باد به زمین‌های اطراف موجب آزار مردم آن منطقه شد.
این دپوی زباله در حال حاضر با کمترین امکانات کمپوست در حال فعالیت در منطقه‌ی غیر اصولی و افراد شاغل در آن با کمترین امکانات بهداشتی مشغول به کار هستند./ مصطفی شانچی معضل دفع زباله در منطقه دودانگه ساری(خبر)
منطقه دودانگه ساری با قرار گرفتن در ۶۰ کیلومتری جنوب شهرستان ساری از جذاب‌ترین مناطق تاریخی و طبیعی شمال ایران محسوب می‌شود اما دفع زباله از معضلات بسیار جدی این منطقه است. به علت نبود محلی برای جمع‌آوری زباله و دفع آن، بسیاری از ساکنین این منطقه زباله‌ها را آتش می‌زنند و عده‌ای هم زباله‌ها را در کنار جاده‌ها و یا در مناطق جنگلی رها می‌کنند. چندی پیش یک پیمانکار مسئولیت جمع‌آوری را به شرط کمپوست زباله و سپس حمل مواد غیر قابل بازیافت به محلی دیگر پذیرفت و با اجاره زمین در منطقه بالادست زمین‌های کشاورزی شروع به کار کرد اما بوی بد ناشی از آن، وجود حشرات موزی و انتقال زبال‌ها از طریق باد به زمین‌های اطراف موجب آزار مردم آن منطقه شد. این دپوی زباله در حال حاضر با کمترین امکانات کمپوست در حال فعالیت در منطقه‌ی غیر اصولی و افراد شاغل در آن با کمترین امکانات بهداشتی مشغول به کار هستند./ مصطفی شانچی (ادامه)

اسامی 25 ایرانی حاضر در رژه مراسم افتتاحیه المپیک توکیو مشخص شد. اعلام اسامی اعضای حاضر در رژه کاروان ایران
اسامی 25 ایرانی حاضر در رژه مراسم افتتاحیه المپیک توکیو مشخص شد.(ادامه)
شمال نیوز: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت:تا کنون ۷ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۵۱۰ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۳۵۳ هزار و ۹۷۶ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار و ۴۸۶ دُز رسید. آخرین آمار کرونا در کشور/ ٢١٠ جان‌باخته و٢١٨١۴ ابتلای جدید
شمال نیوز: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت:تا کنون ۷ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۵۱۰ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۳۵۳ هزار و ۹۷۶ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار و ۴۸۶ دُز رسید.(ادامه)
یک میلیون و ۱۳۰ هزار دوز واکسن کرونا امروز وارد کشور شد
معاون فنی گمرک از ترخیص بیش از ۱۳ میلیون دوز انواع واکسن کرونا در ۶ ماه کذشته خبر داد. (ادامه)
واردات برنج ممنوع شد
ممنوعیت فصلی واردات برنج از امروز همزمان با اول مردادماه آغاز شده و تا پایان آبان ماه، گمرک مجاز به ترخیص برنج‌های وارداتی نیست مگر طبق شرایط تعیین شده. (ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آینده مازندران با روال کنونی به سرنوشت خوزستان مبدل می شود و فردای این استان، امروز مناطق جنوبی است.

نگذاریم مازندران هم به خوزستان دیگری تبدیل شود/ «میانکاله» به‌خاطر بی‌کفایتی‌ها به «بیابان‌کاله» تبدیل شد
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آینده مازندران با روال کنونی به سرنوشت خوزستان مبدل می شود و فردای این استان، امروز مناطق جنوبی است. (ادامه)
اعلام آرای انضباطی برای ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
آرای مربوط به تخلف‌ رخ داده در دیدارهای آلومینیوم اراک - استقلال و همچنین مس رفسنجان - فولاد خوزستان اعلام شد. (ادامه)
رهبر انقلاب: مردم خوزستان نباید دچار این مشکلات باشند
رهبر انقلاب فرمودند: اگر به توصیه‌هایی که نسبت به آب و فاضلاب خوزستان انجام شده بود توجه میشد، حالا مسلما این اشکالات را نداشتیم؛ مردم ناراحتیشان را بروز دادند و هیچ گله‌ای نمی‌شود از آنان داشت. (ادامه)
کرونا در مازندران به مرحله بحرانی رسید/ تعطیلات بلای جان مازندرانی ها شد
موج پنجم کرونا تمام بخش‌های بیمارستانی مازندران را اشغال کرد.(ادامه)
عکس/ رهبر انقلاب نوبت دوم واکسن ایرانی کرونا را دریافت کردند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (جمعه) دُز دوم واکسن کوو ایران برکت را دریافت کردند.(ادامه)
تخلف داور جنجالی در لیگ یک محرز شد
کمیته اخلاق از محرومیت داور دیدار ملوان بندرانزلی و بادران تهران خبر داد.(ادامه)
جدیدترین آمار قربانیان کرونا در جهان + جدول
بر اساس جدیدترین آمار، شمار مبتلایان به ویروس کرونا تاکنون در جهان به بیش از ۱۹۳ میلیون نفر رسیده است. (ادامه)
قیمت سکه و قیمت طلا امروز جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ + جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید. (ادامه)
عوارض عجیب زیاده روی در مصرف سیب
زیاده روی در مصرف سیب می‌تواند باعث بروز مشکلات گوارشی و به مخاطره افتادن سلامت بدن شود. (ادامه)
رهبر انقلاب نوبت دوم واکسن ایرانی کرونا را دریافت کردند
رهبر انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز نوبت دوم واکسن ایرانی کرونا را دریافت کردند.(ادامه)
ورود به مازندران اکیداً ممنوع
ورود خودرو‌های غیربومی کماکان به مازندران ممنوع است.(ادامه)
بستری بودن بیش از ۲ هزار بیمار کرونایی در مازندران/ سفر به مازندران ممنوع
طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۳۵۰ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۲ هزار و ۱۲۶ نفر رسید این در حالی است که سفر مردم به مازندران همچنان ادامه دارد. (ادامه)
اقامه نماز جمعه در سراسر مازندران
نماز جمعه امروز در تمامی ۴۷ پایگاه مازندران اقامه می‌شود.(ادامه)
قضاوت داور جوان بابلسری در لیگ برتر فوتبال ساحلی
داور جوان بابلسری در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور قضاوت کرد.(ادامه)
باد و باران در اولین روز مرداد
هوای مازندران امروز به تدریج همراه با وزش باد شدید و رگبار باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز:
نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی از کوتاهی وزارت کشور در ممانعت از ورود سیل‌آسای مسافران به استان‌های شمالی در تعطیلات کرونایی انتقاد کرد. انتقاد نماینده بابل از هجوم بی‌سابقه مسافران به شمال در تعطیلات کرونایی
شمال نیوز: نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی از کوتاهی وزارت کشور در ممانعت از ورود سیل‌آسای مسافران به استان‌های شمالی در تعطیلات کرونایی انتقاد کرد.(ادامه)

سرپرست پلیس راه مازندران به تشریح چرایی اجازه ورود برخی خودروها با پلاک غیربومی به این استان پرداخت. چرا در مازندران پلاک‌های غیربومی دیده می‌شود؟
سرپرست پلیس راه مازندران به تشریح چرایی اجازه ورود برخی خودروها با پلاک غیربومی به این استان پرداخت.(ادامه)
پیام سیدمحمد خاتمی به مشاور نظامی رهبر انقلاب
ایلنا نوشت: رئیس دولت اصلاحات در پیامی درگذشت همسر دریادار عباس محتاج، را تسلیت گفت.(ادامه)

خیار فقط یک میان وعده یا یک ماده غذایی برای سالاد نیست. بلکه میوه ای جالیزی پر از خاصیت های تغذیه ای و آنتی اکسیدانی بی نظیر است. تمام خواص خیار را بشناسید
خیار فقط یک میان وعده یا یک ماده غذایی برای سالاد نیست. بلکه میوه ای جالیزی پر از خاصیت های تغذیه ای و آنتی اکسیدانی بی نظیر است.(ادامه)
قبلي 1 ... 36 37 38 39 40 41

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.