.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
یک استاد دانشگاه گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها، به نظر می‌رسد مازندران تا سال ۲۰۵۰ به سمت گرمتر و خشک‌تر شدن پیش می‌رود، جالب اینجا است که شاید به طور میانگین بارش‌ها کمتر نشود، اما خشکسالی محسوس خواهد بود. مازندران تا سال ۲۰۵۰ خشک‌تر می‌شود
یک استاد دانشگاه گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها، به نظر می‌رسد مازندران تا سال ۲۰۵۰ به سمت گرمتر و خشک‌تر شدن پیش می‌رود، جالب اینجا است که شاید به طور میانگین بارش‌ها کمتر نشود، اما خشکسالی محسوس خواهد بود.(ادامه)
عیادت حمید استیلی از نوجوان دو آتیشه پرسپولیسی
حمید استیلی به عیادت هوادار نوجوان پرسپولیس رفت که چندی پیش بر اثر سانحه دست خود را از دست داده بود.(ادامه)
نمایندگان: رأی اعتماد به کابینه رئیسی مخفیانه باشد
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان با امضای نامه‌ای خطاب به هیئت رئیسه خواستار رأی گیری برای رأی اعتماد به وزرا به صورت مخفی و با ورقه شدند.(ادامه)
حواشی اولین روز بررسی صلاحیت کابینه رئیسی
روز نخست بررسی صلاحیت کابینه دولت سیزدهم توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حواشی همراه بود که از جمله آن بی‌توجهی به نطق مخالفت نماینده مشهد بود.(ادامه)
عکس | زمانبندی جلسه رای اعتماد به کابینه پیشنهادی آیت الله رییسی
این لیست زمانبندی جلسه رای اعتماد به کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم و آیت الله سید ابراهیم رئیسی را نشان می دهد.(ادامه)
کرونا پروازهای مازندران را کاهش داد
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران از کاهش چشمگیر پروازهای استان با شیوع کرونا خبر داد.(ادامه)
قبل از خرید موبایل حتما این موارد را بررسی کنید
تلفن های همراه هوشمند جزو وسایل ضروری زندگی افراد شده اند و هرکدام از آن ها نیز از ویژگی های خاصی برخوردار هستند.(ادامه)
سردار وحیدی وزیر پیشنهادی کشور، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر پیشنهادی دفاع، امیر عبداللهیان وزیر پیشنهادی وزرات امور خارجه، عزت‌الله ضرغامی وزیر پیشنهادی گردشگری و میراث فرهنگی، سیدرضا فاطمی‌امین وزیر پیشنهادی صمت، ... بررسی شرایط ۱۹ وزیر پیشنهادی رئیسی در مجلس/ کدام وزرای پیشنهادی رأی می‌آورند و کدام‌ها در وضعیت قرمز هستند؟
سردار وحیدی وزیر پیشنهادی کشور، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر پیشنهادی دفاع، امیر عبداللهیان وزیر پیشنهادی وزرات امور خارجه، عزت‌الله ضرغامی وزیر پیشنهادی گردشگری و میراث فرهنگی، سیدرضا فاطمی‌امین وزیر پیشنهادی صمت، ...(ادامه)
برادر اشرف غنی به طالبان پیوست
«حشمت غنی»، برادر «اشرف غنی» رئیس جمهور سابق افغانستان در دیدار با «خلیل‌الرحمان حقانی» عضو ارشد طالبان به این گروه پیوست. غنی در این دیدار حمایت خویش را از طالبان اعلام کرد.(ادامه)
دروازه‌بان تراکتور با ذوب آهن قرارداد بست + عکس
حبیب فرعباسی با قراردادی دوساله به عضویت باشگاه ذوب آهن اصفهان درآمد. (ادامه)
نرخ سکه و طلا در ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
امروز قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۳۸ هزار تومان رسید. (ادامه)
چرا باید دوز دوم واکسن کرونا را تزریق کنیم؟
دانشمندان آمریکایی دلیل ضرورت دریافت دوز دوم واکسن کرونا را تشریح کردند. (ادامه)
جدول/ قیمت خودرو در بازار آزاد؛ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با ثبات نسبی همراه است. (ادامه)
هشدار سیل در مازندران
هواشناسی مازندران درباره احتمال جاری شدن سیل در استان هشدار داد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم ساری در مجلس خواستار ارائه برنامه دولت برای چگونگی مهار تورم افسارگسیخته ۴۵ درصدی و ارائه برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت برای رفع مشکل معیشتی مردم شد. بابایی کارنامی : صندوق‌های بازنشستگی تبدیل به حیاط خلوت دولت شده‌اند/ پاسخگوی همه ۸۴ میلیون ایرانی باشید
شمال نیوز : نماینده مردم ساری در مجلس خواستار ارائه برنامه دولت برای چگونگی مهار تورم افسارگسیخته ۴۵ درصدی و ارائه برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت برای رفع مشکل معیشتی مردم شد.(ادامه)
مدافع اسبق استقلال راهی پرتغال شد
مدافع سابق استقلال با تیم دسته دومی اسپورتینگ فارنس پرتغال قرارداد امضا کرد.(ادامه)
نرخ دلار و یورو امروز شنبه ۳۰ مرداد
قیمت دلار آمریکا (اسکناس) امروز ، شنبه، ۳۰ مردادماه ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی برای فروش به ۲۵ هزار و ۹۲۱ تومان رسید.(ادامه)
تصاویر/ جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت
اولین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت صبح امروز شنبه (۳۰ مرداد) با حضور رئیس جمهور در صحن علنی مجلس آغاز شد. (ادامه)
کرونا در جهان/ عبور شمار مبتلایان از ۲۱۱ میلیون نفر + جدول
طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای بیش از ۷۳۲ هزار نفر به ویروس کرونا در سراسر جهان، شمار مبتلایان مبتلا به ۲۱۱ میلیون و ۵۷۵ هزار نفر رسید. (ادامه)
قیمت خودروهای کارکرده در بازار خودرو
با توجه به آگاهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، لیستی از متوسط قیمت برخی از خودروهای کارکرده با قیمت بالای ۵۰۰ میلیون تومان به دست آمده است. (ادامه)
سخنرانی بهاره رهنما بالای منبر هیئت عزاداری
ویدئویی از سخنرانی بهاره رهنما، بازیگر سینما و تلویزیون به مناسبت ایام عزاداری محرم بالای منبر یک هیئت عزاداری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.(ادامه)
ساعت کار ادارات تغییر کرد
معاون استاندار تهران گفت: ساعت کاری ادارات در تهران از نخستین روز شهریورماه به ۳۰: ۷ تا۳۰ :۱۴ تغییر پیدا می‌کند. (ادامه)
رئیسی در مجلس: ما یک برنامه فوری با محوریت مشکلات کشور تدوین کرده‌ایم/ فرصت خدمت کوتاه و رنج‌ها و مشکلات مردم بسیار است/ سعی کردیم افراد شایسته و ترکیبی از جوان و تجربه را معرفی کنیم/ اولویت اول دولت مهار کرونا است....(خبر)
(ادامه)
عکس/ سخنرانی رییس جمهور برای معرفی کابینه پیشنهادی
نخستین جلسه بررسی وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم لحظاتی قبل در صحن علنی مجلس آغاز شد. (ادامه)
عکس/ مراسم عزاداری سالار شهیدان در نهاد ریاست جمهوری
سومین روز عزاداری و سوگواری سیدالشهدا(ع) عصر جمعه با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، جمعی از مسئولان کشوری و لشگری و کارکنان نهاد ریاست جمهوری در محوطه باز این مجموعه و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.(ادامه)
جلسات مجلس برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی ۲ شیفته شد
نمایندگان مجلس با برگزاری جلسات علنی مجلس به صورت صبح و بعداز ظهر برای بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی موافقت کردند. (ادامه)
جریمه خودرو‌های غیربومی هنگام خروج از مازندران
سرپرست پلیس راه مازندران از جریمه خودرو‌های غیربومی هنگام خروج از استان خبر داد.(ادامه)
تحویل کپسول اکسیژن به مراکز درمانی بابل
۲۰ عدد کپسول اکسیژن از طرف اعضای خیریه سلامت بابل به بیمارستان‌های شهید بهشتی و شهید یحیی‌نژاد تحویل شد.(ادامه)
شمال نیوز: آسمان مازندران از روز دوشنبه تا چهارشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما، در بعدازظهر و اوایل شب همراه با افزایش هوای مازندران خنک می‌شود
شمال نیوز: آسمان مازندران از روز دوشنبه تا چهارشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما، در بعدازظهر و اوایل شب همراه با افزایش(ادامه)
اضطراب و دلهره در دل سرمربی فوتبال ایران
مصدومیت‌های اخیر برخی از لژیونرها در آستانه بازی‌های انتخابی جام جهانی برابر سوریه و عراق، نگرانی‌های هواداران و کادرفنی تیم ملی را به دنبال داشته است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.089 seconds.