.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پارک بانوان ساری بهره‎برداری شد
پارک بانوان به همراه چند پروژه دیگر شهرداری ساری امروز چهارشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان مازندران ، معاون استاندار، مدیران شهرداری ، اعضای شورای اسلامی و شماری از شهرندان به بهره‌برداری رسید.(ادامه)
خیز ۲ نماینده زن برای حضور در هیات رئیسه مجلس/طلسم می‌ شکند؟
حضور کمی زنان در مجلس شورای اسلامی رو به افزایش است.از مجالس اول، دوم و سوم مجلس که تنها ۴ کرسی سهم زنان شد عبور کنیم، فراکسیون زنان در مجلس چهارم ۹ عضو، در مجلس پنجم ۱۴ عضو و در مجالس ششم و هفتم ۱۳ عضو داشتند. این روند اما به یکباره منفی شد و در ....(ادامه)
روند نزولی کرونا در ۲۱ استان و رشد صعودی در ۱۰ استان
عضوکمیته علمی ستادملی مقابله با کرونا با اشاره به روند نزولی شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: از ۳۱استان درگیر،این بیماری در ۲۱استان روند نزولی و در ۱۰استان روند صعودی دارد.(ادامه)
حسن روحانی، رئیس جمهور با بیان اینکه تقریبا به مرحله مهار کرونا رسیدیم، گفت: اگر استان‌های که همچنان در شرایط قرمز قرار دارند، بیشتر همراهی می‌کردند، الان شرایط بهتری داشتیم. او همچنین گفت: روز قدس امسال با شرایط خودش در مناطق سفید که نماز جمعه هست برگزار می‌شود. روحانی: تقریبا به مرحله مهار کرونا رسیده ایم / اگر استان‌های که همچنان در شرایط قرمز قرار دارند، بیشتر همراهی می‌کردند، اکنون شرایط بهتری داشتیم / مشکلی برای بودجه امسال نخواهیم داشت / آرزوی من این است که روابط دولت و مجلس آینده، روابط نزدیکتری باشد(خبر)
حسن روحانی، رئیس جمهور با بیان اینکه تقریبا به مرحله مهار کرونا رسیدیم، گفت: اگر استان‌های که همچنان در شرایط قرمز قرار دارند، بیشتر همراهی می‌کردند، الان شرایط بهتری داشتیم. او همچنین گفت: روز قدس امسال با شرایط خودش در مناطق سفید که نماز جمعه هست برگزار می‌شود. (ادامه)
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۳۴۶ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. شناسایی ۲۳۴۶ مورد جدید ابتلا / مجموع جانباختگان به ۷۱۸۳ نفر افزایش یافت
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۳۴۶ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : نکته بسیار حائز اهمیت دیگر کاهش سهم جمعیت جوان در فاصله‌ سه سرشماری اخیر یعنی سال‌های ۱۳۸۵، ۱۳۹۰ و ۱۳۹۵ از ۳۵٫۴ درصد به.... مازندران و گیلان در صدر استان‌های سالخورده + نمودارها
شمال نیوز : نکته بسیار حائز اهمیت دیگر کاهش سهم جمعیت جوان در فاصله‌ سه سرشماری اخیر یعنی سال‌های ۱۳۸۵، ۱۳۹۰ و ۱۳۹۵ از ۳۵٫۴ درصد به....(ادامه)
پذیرش مسافر در هتل‌ها و مراکز اقامتی مازندران با 50 درصد ظرفیت
(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود: طی همین مدت تعداد ۵۷ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد .... 267 بیمار با علائم ابتلا به کرونا در مازندران بستری هستند
شمال نیوز : وی افزود: طی همین مدت تعداد ۵۷ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد ....(ادامه)
احتمال واریز بیمه بیکاری کرونا تا قبل از عید فطر
(ادامه)
شمال نیوز : وی می‌گوید: «در پایان هر دوره مجلس با این مشکل مواجه هستیم که برخی نمایندگان شهر‌ها و شهرستان‌ها که با رأی مردم همان مناطق به مجلس راه پیدا کردند به ماندگاری در تهران و اخذ مسئولیت‌های مهم در پایتخت .... نمایندگان مجلس دهمی‌ ؛ به شهرهای‌تان برگردید و لابی شغلی نکنید !
شمال نیوز : وی می‌گوید: «در پایان هر دوره مجلس با این مشکل مواجه هستیم که برخی نمایندگان شهر‌ها و شهرستان‌ها که با رأی مردم همان مناطق به مجلس راه پیدا کردند به ماندگاری در تهران و اخذ مسئولیت‌های مهم در پایتخت ....(ادامه)
جزییات تازه در خصوص زنده شدن یک زن خرم‌آبادی
(ادامه)
دعای روز بیست و ششم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
دعای روز بیست و ششم ماه رمضان / درخواست از خدا برای آمرزش گناهان در این ماه
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت
(ادامه)
ساعت کار جدید بانک‌ها از اول خرداد اعلام شد
طبق اعلام دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها از اول خرداد ماه دورکاری و شیفت بندی کارمندان بانک‌های دولتی و نیمه دولتی لغو می‌شود و کارمندان باید براساس ساعت کار جدید در بانک‌ها حضور داشته باشند.(ادامه)
جزئیات مهم دیدار ۱۵ فعال سیاسی با رئیس‌جمهور
«اگر اظهارات رئیس‌جمهور به همان صورت که در جلسه روز گذشته با جمعی از فعالین سیاسی مطرح شد، برای جامعه گفته شود شاید بتواند بسیاری از نگرانی‌های موجود را نسبت به عملکرد دولت برطرف کند.» این بخشی از حرف‌های علی شکوری راد، دبیرکل حزب اتحاد ملت، درباره نشست فعالان سیاسی با حسن روحانی است. (ادامه)
شمال نیوز: دبیرستاد انتخابات وزارت کشور گفت: مجلس دوره یازدهم در هفتم خرداد ماه با ۲۷۶ نفر آغاز به کار خواهد کرد. مجلس یازدهم با ۲۷۶ نفر در ۷ خردا آغاز به کار خواهد کرد
شمال نیوز: دبیرستاد انتخابات وزارت کشور گفت: مجلس دوره یازدهم در هفتم خرداد ماه با ۲۷۶ نفر آغاز به کار خواهد کرد.(ادامه)
سقف تراکنش‌های بانکی و کارت به کارت کاهش می‌یابد
(ادامه)
اولین مخالف شروع لیگ؛ مسابقات ما را ۳-۰ اعلام کنید
(ادامه)
قیمت روز لپ تاپ / ۳۰ اردیبهشت ۹۹
(ادامه)
قیمت‌های جدید شورای رقابت برای خودروهای داخلی اعلام شد + جدول
(ادامه)
قیمت روز گوشی موبایل / ۳۰ اردیبهشت ۹۹
(ادامه)
اگر کولر روشن است با ماسک وارد شوید
(ادامه)
افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در انتظار تصویب هیئت وزیران
(ادامه)
حکم اعدام برای سلطان طلا و خودرو و همسرش/ صدور حکم 2 نماینده مجلس و مدیران سابق سایپا /رأی دادگاه ۲۱ نفر از متهمان پرونده اخلال در نظام ارزی کشور صادر شد / حکم تخلیه برای تمامی قراردادهای اجاره‌ای که موعدشان گذشته صادر نمی‌شود.... (خبر)
(ادامه)
نگران پرداخت حقوق و یارانه نباشید
(ادامه)
زنده شدن یک زن پس از حضور 18 ساعته در سردخانه
(ادامه)
قیمت‌های جدید خودروهای داخلی اعلام شد + جدول
قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا بر اساس جدیدترین دستورالعمل شورای رقابت مشخص شد.(ادامه)
قیمت دلار، امروز ۳۰ اردیبهشت
قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۷۱۵۰ تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۵۰ تومان کاهش یافته است.(ادامه)
 سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۱۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. ثبت ۲۱۱۱ مورد جدید/ مجموع مبتلایان ۱۲۴۶۰۳ نفر / جانباختگان ۷۱۱۹ تن
سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۱۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 37 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.577 seconds.