.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : مازندران به واسطه برخورداری از قهرمانان و نامآوران متعدد آسیایی، جهانی و المپیک در رشته‌های مختلف ورزشی از ‌باشگاه‌های متعدد و مجهز بی‌شماری برخوردار بوده که بسیاری از آنها خصوصی بوده و از مربیان صاحب نامی برخوردار هستند.... مربیان ورزشی مازندران را دریابید / لزوم حمایت متولیان ورزش از قهرمان پروران مازنی
شمال نیوز : مازندران به واسطه برخورداری از قهرمانان و نامآوران متعدد آسیایی، جهانی و المپیک در رشته‌های مختلف ورزشی از ‌باشگاه‌های متعدد و مجهز بی‌شماری برخوردار بوده که بسیاری از آنها خصوصی بوده و از مربیان صاحب نامی برخوردار هستند....(ادامه)
شمال نیوز: مجموع کمک‌هایی که دولت آلمان برای مقابله با بحران ناشی از ویروس کرونا در نظر گرفته حدود یک تریلیون و 200 میلیارد یورو است. دلیل این هزینه هنگفت چیست و دولت چگونه آن را تامین می‌کند؟ کمک‌های نقدی آلمان به شهروندان از کجا می‌آیند؟
شمال نیوز: مجموع کمک‌هایی که دولت آلمان برای مقابله با بحران ناشی از ویروس کرونا در نظر گرفته حدود یک تریلیون و 200 میلیارد یورو است. دلیل این هزینه هنگفت چیست و دولت چگونه آن را تامین می‌کند؟(ادامه)
مرکز مدیریت راه های کشور از رفع ممنوعیت ترددهای بین استانی و شمار ترددهای فعال در جاده های برون شهری خبر داد. محدودیت ترددهای استانی برداشته شد
مرکز مدیریت راه های کشور از رفع ممنوعیت ترددهای بین استانی و شمار ترددهای فعال در جاده های برون شهری خبر داد.(ادامه)

دورهمی مجازی اصولگرایان مجلس یازدهم یکی از همان بحث‌هایی است که در میان خبرهای داغ کرونا گاهی به گوش می‌رسد موضوعی که اما و اگرهای زیادی را در صفحه سیاست داخلی و معادلات آینده مجلس مطرح می‌کند. انتخاب رئیس مجلس یازدهم از پشت «مانیتورهایِ سیاسی»/ تکلیف ۱۲ کرسی مهم پارلمان در جلسات مجازی روشن می‌شود؟/ تحرکات مجازی لیدرهای پشت پرده اصولگرایان(خبر)
دورهمی مجازی اصولگرایان مجلس یازدهم یکی از همان بحث‌هایی است که در میان خبرهای داغ کرونا گاهی به گوش می‌رسد موضوعی که اما و اگرهای زیادی را در صفحه سیاست داخلی و معادلات آینده مجلس مطرح می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : هاشمی طبا گفت : خوب بود که آقای رئیس جمهور در قضیه اخیر می‌گفت که گزارش دیوان محاسبات بعضا درست بوده یا بعضا درست نبوده و یا اینکه آقای همتی پاسخ خواهد داد.... هاشمی‌طبا: روحانی همچنان با مردم حرف نمی‌زند/ اینطور حرف زدن‌ها نتیجه معکوس دارد/ تکرر سخنرانی‌ها موجب خنثی کردن همجمه‌ها نیست
شمال نیوز : هاشمی طبا گفت : خوب بود که آقای رئیس جمهور در قضیه اخیر می‌گفت که گزارش دیوان محاسبات بعضا درست بوده یا بعضا درست نبوده و یا اینکه آقای همتی پاسخ خواهد داد....(ادامه)
فداکاریِ کم‌نظیر خانم معلم روی تخت بیمارستان
معلم منطقه ۴ تهران در تخت بیمارستان مشغول تدریس آنلاین به دانش آموزان می‌باشد.(ادامه)
تصویب شد: سود بانکی حداکثر ۱۵درصد
با تصمیم شورای عالی بانک‌ها و موسسات اعتباری مقرر شده تا از فردا (اول اردیبهشت) سپرده‌های بلند مدت با نرخ ۱۵ درصد افتتاح شود.(ادامه)
عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های دوشنبه اول اردیبهشت
(ادامه)
شمال نیوز:  فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سارقان حرفه‌ای جواهرات در مازندران و کشف ۷ میلیارد تومان اموال مسروقه خبر داد. انهدام باند سارقان جواهرات و سنگ‌های قیمتی در مازندران/ کشف ۷میلیارد تومان اموال سرقتی
شمال نیوز: فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سارقان حرفه‌ای جواهرات در مازندران و کشف ۷ میلیارد تومان اموال مسروقه خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: در حالی که بدن پسر خردسال در دهان کروکدیل قرار گرفته بود و فاصله ای با مرگ نداشت مادر فداکار او توانست جانش را نجات دهد. مادر فداکار جان پسرش را در حمله مرگبار کروکدیل نجات داد
شمال نیوز: در حالی که بدن پسر خردسال در دهان کروکدیل قرار گرفته بود و فاصله ای با مرگ نداشت مادر فداکار او توانست جانش را نجات دهد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت کرونا یک بیماری است ولیکن بیکاری یک خطر بزرگ است، نباید مرگ و میر ناشی از کرونا مهار شود ولی مرگ و میر ناشی از فقر و بیکاری راه بیفتد..... دستور روحانی به وزیر اطلاعات برای تعقیب عاملان از بین‌بردن جوجه‌های یک‌روزه
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت کرونا یک بیماری است ولیکن بیکاری یک خطر بزرگ است، نباید مرگ و میر ناشی از کرونا مهار شود ولی مرگ و میر ناشی از فقر و بیکاری راه بیفتد.....(ادامه)
شمال نیوز: کودکی که انگشتر مادرش را بلعیده بود پس از ۱۱ روز از شر این جسم خارجی خلاص شد. خارج کردن انگشتر مادر از معده کودک
شمال نیوز: کودکی که انگشتر مادرش را بلعیده بود پس از ۱۱ روز از شر این جسم خارجی خلاص شد.(ادامه)
شمال نیوز: بازار خودرو از روز شنبه رسماً فعالیت خود را آغاز کرد و در اولین روز کاری قیمت ها حدود 10 درصد گران شد. در بین خودروهایی که افزایش قیمت پیدا کردند، خودروهای پارس، پژو 405، تیبا 2 و 206 تیپ 2 پیشتاز بودند. خودروهای داخلی در بازار 10 درصد گران شدند
شمال نیوز: بازار خودرو از روز شنبه رسماً فعالیت خود را آغاز کرد و در اولین روز کاری قیمت ها حدود 10 درصد گران شد. در بین خودروهایی که افزایش قیمت پیدا کردند، خودروهای پارس، پژو 405، تیبا 2 و 206 تیپ 2 پیشتاز بودند.(ادامه)
شمال نیوز: یکی از موارد مهم در واریز مزد کارگران مربوط به اضافه کار می شود که مطابق با قانون باید 40 درصد مازاد بر دستمزد هر ساعت کارگر در شرایط عادی کار، برای اضافه کاری پرداخت شود. دستمزد هر ساعت اضافه‌کاری چقدر است؟ + نحوه محاسبه
شمال نیوز: یکی از موارد مهم در واریز مزد کارگران مربوط به اضافه کار می شود که مطابق با قانون باید 40 درصد مازاد بر دستمزد هر ساعت کارگر در شرایط عادی کار، برای اضافه کاری پرداخت شود. (ادامه)
شمال نیوز: موستانگ؛ معروف‌ترین خودروی عضلانی آمریکا، 56 سالگی خود را با عنوان پرفروش‌ترین خودروی اسپرت جهان در سال 2019 و پرفروش‌ترین خودروی کوپه اسپرت در ۵ سال متوالی، جشن می‌گیرد. پرفروش‌ترین خودروی اسپرت جهان معرفی شد
شمال نیوز: موستانگ؛ معروف‌ترین خودروی عضلانی آمریکا، 56 سالگی خود را با عنوان پرفروش‌ترین خودروی اسپرت جهان در سال 2019 و پرفروش‌ترین خودروی کوپه اسپرت در ۵ سال متوالی، جشن می‌گیرد.(ادامه)
شمال نیوز: دبیر انجمن جوجه یک روزه با ارسال نامه ای به اعضای خود اعلام کرد: به هیچ عنوان مجاز به معدوم نمودن جوجه‌های تولیدی نیستند و در صورت انجام این موضوع و به لحاظ حفظ حقوق حیوانات تمامی عواقب آن برعهده شرکت‌های خاطی است. جوجه کُشی ممنوع شد + سند
شمال نیوز: دبیر انجمن جوجه یک روزه با ارسال نامه ای به اعضای خود اعلام کرد: به هیچ عنوان مجاز به معدوم نمودن جوجه‌های تولیدی نیستند و در صورت انجام این موضوع و به لحاظ حفظ حقوق حیوانات تمامی عواقب آن برعهده شرکت‌های خاطی است.(ادامه)
شمال نیوز : اینک یک پهنه‌ی بیست و سه هکتاری در قلمرو شهرستان بابل – بخش گتاب، روستای ولوکلا – نیلوفرها و لاله‌های مردابی هوش‌ربا، خاک حاصلخیز و تاب‌آوری‌اش را از دست داد آن هم به بهانه .... مازندران چگونه به بیابانی سبز تبدیل خواهد شد ؟!
شمال نیوز : اینک یک پهنه‌ی بیست و سه هکتاری در قلمرو شهرستان بابل – بخش گتاب، روستای ولوکلا – نیلوفرها و لاله‌های مردابی هوش‌ربا، خاک حاصلخیز و تاب‌آوری‌اش را از دست داد آن هم به بهانه ....(ادامه)
شمال نیوز: به جهت بروز تاخیر طولانی در تحویل برخی از خودروها، امکان تبدیل  به سایر خودروها تا پایان اردیبهشت ماه (تکمیل ظرفیت) مطابق جدول پیوست وجود دارد. شرایط تبدیل حواله‌های ایران خودرو به سایر محصولات - اردیبهشت 99
شمال نیوز: به جهت بروز تاخیر طولانی در تحویل برخی از خودروها، امکان تبدیل به سایر خودروها تا پایان اردیبهشت ماه (تکمیل ظرفیت) مطابق جدول پیوست وجود دارد. (ادامه)
وام یک میلیونی پنجشنبه واریز می‌شود
(ادامه)
توافق بانک‌ها بر رعایت سقف سود سپرده 15 درصد
شمال نیوز: براساس توافق مدیران عامل بانک‌ها در چارچوب اجرای مصوبه قدیمی شورای پول و اعتبار، نرخ سود سپرده یکساله همه بانک‌ها از فردا در سطح 15 درصد قرار می‌گیرد.(ادامه)
کرونا، دزدی است که به زندگی‌مان زده است و باید به لطایف الحیل اجازه ندهیم وارد زندگی ما شود. درها و پنجره‌ها را ببنید که کرونا پشت در است و منتظر یک غفلت از ما. شرایط عادی نیست؛ دزد کرونا پشت در است(يادداشت)
کرونا، دزدی است که به زندگی‌مان زده است و باید به لطایف الحیل اجازه ندهیم وارد زندگی ما شود. درها و پنجره‌ها را ببنید که کرونا پشت در است و منتظر یک غفلت از ما.(ادامه)
قبلي 1 ... 32 33 34 35 36 37

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.