.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: یک کارشناس بورس با بیان اینکه سهام عدالت مربوط به شرکت‌های بزرگ و ارزنده بورسی است، توصیه کرد: مردم حتی‌الامکان سهام عدالت ... سهام عدالت خود را نگه دارید
شمال نیوز: یک کارشناس بورس با بیان اینکه سهام عدالت مربوط به شرکت‌های بزرگ و ارزنده بورسی است، توصیه کرد: مردم حتی‌الامکان سهام عدالت ...(ادامه)
مهندس افضلی : سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی در ساخت نیروگاه‌های مازندران / ۱۲ پروژه احداث و توسعه برای سالجاری در دستور قرار دارد
(ادامه)
شمال نیوز : سعادتی افزود: ۱۰۰ هکتار از جنگل‌های بابل‌کنار در منطقه انجیل‌سی به سبب تخلیه پسماند در حال نابودی است و شیرآبه‌های موجود تبدیل به رودخانه شده است..... سعادتی : مدیران دارای فساد سیاسی و اخلاقی باید بروند/ اگر مسؤولان را رها کنیم دچار انحراف می‌شوند
شمال نیوز : سعادتی افزود: ۱۰۰ هکتار از جنگل‌های بابل‌کنار در منطقه انجیل‌سی به سبب تخلیه پسماند در حال نابودی است و شیرآبه‌های موجود تبدیل به رودخانه شده است.....(ادامه)
رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور منصوب شد
(ادامه)
عناوین روزنامه‌های امروز 28 ارديبهشت 99
(ادامه)
تکلیف قیمت جدید تمام خودروهای ایران خودرو و سایپا مشخص شد
(ادامه)
پیش بینی زیباکلام درباره کلیددارِ بعدی پاستور
صادق زیباکلام، استاد دانشگاه در روزنامه آرمان ملی نوشت: در خصوص سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها در کشور، بجز یک جریان، سایر گروه‌های سیاسی نقش چندانی ایفا نمی‌کنند، حتی اصولگرایان معتدل و میانه‌رو نیز کم‌کم به حاشیه رانده شده‌اند.(ادامه)
دعای روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
قیمت طلا و سکه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹
(ادامه)
در بازار تلفن‌همراه چه خبر است؟
(ادامه)
امشب آخرین مهلت ثبت نام آزمون ارشد
(ادامه)
شمال نیوز : ساداتی ادامه داد: متهم پس از این جنایت بلافاصله با رفتن به منزل خود و تیراندازی به سمت ۲ دختر ۱۷ و ۱۴ ساله‌اش آنان را نیز مجروح کرد و از محل متواری شد..... مردی اعضای خانواده اش را در بابلسر به گلوله بست
شمال نیوز : ساداتی ادامه داد: متهم پس از این جنایت بلافاصله با رفتن به منزل خود و تیراندازی به سمت ۲ دختر ۱۷ و ۱۴ ساله‌اش آنان را نیز مجروح کرد و از محل متواری شد.....(ادامه)
وزیر بهداشت: فعالیت باشگاه‌های ورزشی انفرادی و غیرگروهی مجاز است
(ادامه)
طلاق فقیر و غنی نمی‌شناسد
(ادامه)
قیمت دلار و ارز شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹
(ادامه)
آیا احمدی‌نژاد کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 خواهد شد؟
اندک چهره‌های اطراف احمدی‌نژاد مدعی‌اند که او بین مردم محبوبیت فراوانی دارد ولی جریانی مانع بازگشت او به قدرت است. جوانفکر در مطلبی با عنوان «تخریب» مدعی شده است که کسانی می‌خواهند آقای احمدی‌نژاد را برای بازنگشتن به قدرت تخریب کنند.(ادامه)
FATF در مجلس یازدهم چه سرنوشتی پیدا می‌کند؟
منتخب مردم ارومیه در مجلس یازدهم رباره این‌که لوایحی از مجلس دهم مانند « پالرمو و FATF» به مجلس یازدهم خواهد آمد تصمیم‌گیری درباره سرنوشت این لوایح چه خواهد شد، بیان کرد:چیزی که من اطلاع دارم این است که مجلس فعلی باید این لوایح را صفر و به روز کند مگر این‌که دولت در مجلس آینده دوباره آن‌ها را تقاضا کند.(ادامه)
منتخبان مجلس یازدهم نماینده نشده تشکیل فراکسیون ها را آغاز کرده اند که این موضوع در جای خود تعجب برانگیز است. فراکسیون‌های عجیب و غریب منتخبان مجلس یازدهم+ جدول
منتخبان مجلس یازدهم نماینده نشده تشکیل فراکسیون ها را آغاز کرده اند که این موضوع در جای خود تعجب برانگیز است.(ادامه)
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از شیوع بیماری گوارشی در استان خبر داد و گفت: ۱۴ کودک آستارایی دارای علائم گوارشی در بیمارستان بستری شدند.
شیوع یک بیماری گوارشی جدید در گیلان
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از شیوع بیماری گوارشی در استان خبر داد و گفت: ۱۴ کودک آستارایی دارای علائم گوارشی در بیمارستان بستری شدند. (ادامه)
اینفوگرافیک / روند کرونا در ایران، از ۲۷ فروردین تا ۲۷ اردیبهشت
(ادامه)
براساس اعلام وزارت کار در راستای پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا مبلغ ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده و پرداخت تسهیلات به بنگاه‌ها از اوایل خرداد ماه آغاز می شود. مبلغ وام کرونا و زمان پرداخت آن اعلام شد / از ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان
براساس اعلام وزارت کار در راستای پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا مبلغ ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده و پرداخت تسهیلات به بنگاه‌ها از اوایل خرداد ماه آغاز می شود.(ادامه)
قیمت دلار در روز ۲۷ اردیبهشت ۹۹
قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز پنجشنبه ۲٧ اردیبهشت ۱۶٨۰۰ تومان اعلام شد که نسبت به روز پنجشنبه ۵۰ تومان کاهش یافته است. (ادامه)


حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا،‌ اظهار کرد: دوران ویروس کرونا تمام نشده، ولی شرایط ما از دیروز بهتر است. روحانی: کرونا تمام نشده، ولی شرایط ما از دیروز بهتر است / از پیک اصلی عبور کردیم / برای روز قدس در تهران، راهپیمایی خودرویی برگزار خواهد شد / نماز عید فطر در سراسر کشور در مساجد برگزار می‌شود اما اجتماعات بزرگ برگزار نمی‌شود / برای اماکن مقدس بعد از ماه مبارک رمضان فقط درهای صحن‌ها بصورت ۳ ساعت صبح و ۳ ساعت بعد ازظهرها باز می‌شود / فعالیت‌ها و مسابقات ورزشی بدون حضور تماشاچی بازگشایی می‌شود / رستوران‌ها بعد از ماه رمضان در چارچوب پروتکل‌ها بازگشایی می‌شود / دانشگاه‌ها از ۱۷ خرداد بازگشایی می‌شوند؛ کنکور نیز برگزار خواهد شد(خبر)
حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا،‌ اظهار کرد: دوران ویروس کرونا تمام نشده، ولی شرایط ما از دیروز بهتر است.(ادامه)
تصویری منتشر نشده از آخرین حضور سردار سلیمانی در حرم امیرالمونین(ع)
در این توئیت بخشی از سخنان سردار شهید سلیمانی نیز منتشر شده که گفته بود؛ «وقتی شمشیر بر فرق مبارک امیرالمومنین فرود آمد، این جمله را فرمود فزت و رب الکعبه. به خدای کعبه رستگار شدم. این رستگاری دو وجه دارد؛ یکی آسودگی از نامردمان، یکی رسیدن به آن جایگاه بزرگی که امیرالمومنین در عطش آن به سر می برد.» (ادامه)
عکس/ تنها دانش‌آموزی که به مدرسه رفت
یک معلم خراسانی با انتشار این عکس نوشت که از بین تمامی دانش‌آموزان کلاس فقط یک نفر آمده است.(ادامه)

برنج‌کاران مازندرانی سالانه طی سه مرحله مزارع جلگه‌ای خود را زیر کشت برنج می‌برند، مرحله اول که از اواخر اسفند شروع می‌شود، آماده‌سازی مزارع و خزانه‌گیری برنج است، و بعد از آن نوبت به مرحله دوم یعنی کاشت بذر یا همان «نشاء» در کل زمین می‌رسد، مرحله سوم هم برداشت محصول در ماه شهریور انجام می‌شود. فصل نشاء برنج در مازندارن (خبر)
برنج‌کاران مازندرانی سالانه طی سه مرحله مزارع جلگه‌ای خود را زیر کشت برنج می‌برند، مرحله اول که از اواخر اسفند شروع می‌شود، آماده‌سازی مزارع و خزانه‌گیری برنج است، و بعد از آن نوبت به مرحله دوم یعنی کاشت بذر یا همان «نشاء» در کل زمین می‌رسد، مرحله سوم هم برداشت محصول در ماه شهریور انجام می‌شود.(ادامه)

در بازار تلفن‌همراه چه خبر است؟با وجود خطر ویروس کرونا و گرانی تلفن‌همراه، بازارها شلوغ و مردم در حال خرید هستند. بررسی‌های میدانی نیز نشان می‌دهد که حداقل قیمت برای خرید یک گوشی اندرویدی با حداقل امکانات، ۲.۵ میلیون تومان است. در بازار تلفن‌همراه چه خبر است؟
در بازار تلفن‌همراه چه خبر است؟با وجود خطر ویروس کرونا و گرانی تلفن‌همراه، بازارها شلوغ و مردم در حال خرید هستند. بررسی‌های میدانی نیز نشان می‌دهد که حداقل قیمت برای خرید یک گوشی اندرویدی با حداقل امکانات، ۲.۵ میلیون تومان است.(ادامه)
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از روز گذشته تا کنون و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی یک هزار و ۷۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. شناسایی ۱۷۵۷ مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور / افزایش جانباختگان به ۶۹۳۷ نفر / ۹۳۱۴۷ نفر بهبود یافتند
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از روز گذشته تا کنون و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی یک هزار و ۷۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی مازندران گفت: کرم ساقه خوار برنج دارای دو تا سه نسل در سال است که سبب مرگ جوانه مرکزی و سفید شدن خوشه می‌شود. ساقه خوار برنج، تهدیدی برای برنجکاران
شمال نیوز: مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی مازندران گفت: کرم ساقه خوار برنج دارای دو تا سه نسل در سال است که سبب مرگ جوانه مرکزی و سفید شدن خوشه می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : در راستای این دستور، هرگونه عزل و‌ نصب جدید باید حتما به اطلاع کمیته «انتصابات در وزارت صمت» برسد و با هماهنگی و تایید این کمیته انجام پذیرد..... ممنوعیت هرگونه عزل و ‌نصب در زیرمجموعه‌های وزارت صمت بدون هماهنگی با کمیته انتصابات
شمال نیوز : در راستای این دستور، هرگونه عزل و‌ نصب جدید باید حتما به اطلاع کمیته «انتصابات در وزارت صمت» برسد و با هماهنگی و تایید این کمیته انجام پذیرد.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.96 seconds.