.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
جشنواره نوروز خوانی اقوام ساکن گرگان در آستانه سال نو از پنج محله شهر گرگان و با ارائه آئین سنتی اقوام متعدد ساکن در این شهرستان برگزار شد. جشنواره نوروزخوانی اقوام ساکن در گرگان(خبر)
جشنواره نوروز خوانی اقوام ساکن گرگان در آستانه سال نو از پنج محله شهر گرگان و با ارائه آئین سنتی اقوام متعدد ساکن در این شهرستان برگزار شد.(ادامه)
شاهزاده میلیارد سعودی، از چگونگی آزادی خود از زندان ولیعهد این کشور پرده برداشت. چگونگی آزادی شاهزاده میلیاردر سعودی از زندان "بن سلمان"
شاهزاده میلیارد سعودی، از چگونگی آزادی خود از زندان ولیعهد این کشور پرده برداشت.(ادامه)
چرا استقلالی‌های تیم ملی از پرسپولیسی بیشتر شدند؟
حضور 5 بازیکن آبی‌پوش در فهرست تیم ملی برای دیدارهای نوروزی و فقط 3 پرسپولیسی سبب شده که سوالاتی در مورد چگونگی این اتفاقات بوجود بیاید. سوالاتی که البته در احترام به نظر مربی جایی ندارد اما به هرحال پاسخ گفتن به آنها مشکل هم نیست .(ادامه)
چند روش ساده برای خداحافظی با کلسترول
محققان توصیه می کنند افراد باید حداقل هر پنج سال یکبار کلسترول خود را چک کنند، و در مورد افراد مبتلا به کلسترول، این مدت زمانی باید زود به زود باشد.(ادامه)
عکس یادگاری بازیکنان تیم ملی با سفره هفت‌سین
بازیکنان تیم ملی فوتبال در اردوی تونس با سفره هفت‌سین عکس یادگاری گرفتند.(ادامه)
رئیس‌جمهور در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۷ هجری شمسی ، سال ۹۶ سال را به رغم خواست و تلاش های بدخواهان کشور، سال موفقیت و پیروزی ملت بزرگ ایران درعرصه های مختلف برشمرد ... رئیس جمهور :سال نو سال تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی و سال اشتغال و رونق است/اتحاد ملت ایران همه دشمنان را به اعجاب واداشت
رئیس‌جمهور در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۷ هجری شمسی ، سال ۹۶ سال را به رغم خواست و تلاش های بدخواهان کشور، سال موفقیت و پیروزی ملت بزرگ ایران درعرصه های مختلف برشمرد ...(ادامه)
 رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۷، سال جدید را سال «حمایت از کالای ایرانی» نام‌گذاری کردند.



سال 97، سال «حمایت از کالای ایرانی» است/ مخاطب این شعار، آحاد ملت و مسئولانند همه باید سخت کار کنند
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۷، سال جدید را سال «حمایت از کالای ایرانی» نام‌گذاری کردند. (ادامه)
سال 96 هم همچون سال‌های گذشته سالی پر از فراز و نشيب و اخبار خوب و بد برای استان مازندران در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سياسی، اقتصادی و ورزشی بوده است.



شیرینی های مازنی ها بیش از تلخ کامی بود
سال 96 هم همچون سال‌های گذشته سالی پر از فراز و نشيب و اخبار خوب و بد برای استان مازندران در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سياسی، اقتصادی و ورزشی بوده است. (ادامه)
عضو هیات علم دانشکده تغذیه دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: متاسفانه فروش فله ای آجیل ها، عرضه آجیل های کهنه را راحت تر می کند . اینگونه آجیل ها سمومی دارند که برخی از این سم ها سرطان زا هستند. این آجیل ها سرطان زا هستند
عضو هیات علم دانشکده تغذیه دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: متاسفانه فروش فله ای آجیل ها، عرضه آجیل های کهنه را راحت تر می کند . اینگونه آجیل ها سمومی دارند که برخی از این سم ها سرطان زا هستند.(ادامه)
شمال نیوز : ساعت رسمی کشور در ساعت 24 روز اول فروردین یک ساعت به جلو کشیده می‌شود..... ساعت رسمی کشور یک ساعت به جلو کشیده می‌شود
شمال نیوز : ساعت رسمی کشور در ساعت 24 روز اول فروردین یک ساعت به جلو کشیده می‌شود.....(ادامه)
حداقل حقوق کارگران در سال آینده چقدر است؟
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابلاغ بخشنامه افزایش دستمزد ۹۷ کارگران در نیمه دوم فروردین ماه خبر داد و گفت: هفته دوم فروردین ماه میزان افزایش سایر سطوح مزدی به‌اضافه رقمی ثابت تعیین می‌شود.(ادامه)
پاسخ اینستاگرامی فرزند سیدحسن خمینی به حواشی لاکچری و شازده خواندنش
سید احمد خمینی در صفحه اینستاگرامش به حواشی انتشار عکسش پرداخت.(ادامه)
زمان و مکان سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب
ساعت ۱۵ فردا اول فروردین ماه مقام معظم رهبری در رواق امام خمینی حرم امام رضا علیه السلام سخنرانی می‌کنند. (ادامه)
شمال نیوز : وی در پاسخ به این سئوال که «رهبر انقلاب چه عناصر و مؤلفه‌هایی را در انتخاب نام سال لحاظ می‌كنند؟» گفته: «در واقع نوعی جمع‌بندی مجموع عوامل است؛ از جمله آسیب‌هایی اجتماعی كه باید برطرف گردد. جوانه‌های نویی كه در جامعه روییده است. گاهی نیز ممكن است شرایط بین‌المللی یا اقتضائات داخلی هم اثرگذار باشد.».... چرا رهبرانقلاب نام هر سال را انتخاب و معرفی می‌کنند؟
شمال نیوز : وی در پاسخ به این سئوال که «رهبر انقلاب چه عناصر و مؤلفه‌هایی را در انتخاب نام سال لحاظ می‌كنند؟» گفته: «در واقع نوعی جمع‌بندی مجموع عوامل است؛ از جمله آسیب‌هایی اجتماعی كه باید برطرف گردد. جوانه‌های نویی كه در جامعه روییده است. گاهی نیز ممكن است شرایط بین‌المللی یا اقتضائات داخلی هم اثرگذار باشد.»....(ادامه)
کدام بازار‌ها سال آینده پرسود هستند؟
پیش بینی‌های مختلفی از بازارهای سال آینده طی ماههای اخیر منتشر شده است؛از پیش بینی‌های شخصی گرفته تا موسسات مطالعاتی. آنچه در میان این پیش بینی ها مشترک است،تمرکز بر مرکز ثقل نوسان، یعنی بازار ارز است.آینده این بازار چه می‌شود؟(ادامه)
سال 96 در حالی به پایان رسید که پرونده گشوده شده یارانه ها در سال 1389 همچنان مفتوح باقی مانده است.

ایرانی‌ها امسال چقدر یارانه گرفتند؟
سال 96 در حالی به پایان رسید که پرونده گشوده شده یارانه ها در سال 1389 همچنان مفتوح باقی مانده است. (ادامه)
انواع دیابت و علائم آنها
دیابت بیماری مزمنی است که در صورت ابتلا به آن، تا آخر عمر همراه بیمار خواهد ماند. بیماری دیابت به‌ طور کلی روی توانایی استفاده از انرژی مواد غذایی تأثیر می‌گذارد. در واقع سه نوع دیابت وجود دارد: دیابت نوع 1، دیابت نوع 2 و دیابت بارداری. (ادامه)
هشدار: مسافران از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی پرهیز کنند
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان مازندران در جمع خبرنگاران مستقر در محل ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی مازندران به مسافران توصیه کرد که با توجه به گرمی هوا در مناطق جنگی، آتش روشن نکنند.(ادامه)
سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس ماندنی شدند
سه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کردند که فصل بعد هم در جمع سرخپوشان باقی خواهند ماند.(ادامه)
میزبانی ۷۲مرکز بوم‌گردی روستایی از مسافران نوروزی
جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی مازندران در محل اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران بیان کرد: ۷۲مرکز بوم گردی در سطح استان راه‌اندازی شده است که سبب رونق گردشگری در روستاهای استان است.(ادامه)
عکس/ حضور روحانی در کانکس زلزله‌زدگان
رئیس‌ جمهور روز سه‌شنبه در آستانه سال جدید، از روستای زلزله زده "فتاح بگ " در شهرستان قصرشیرین بازدید کرد.(ادامه)
آخرین رنکینگ جهانی پرسپولیس و استقلال در سال ۹۶
در جدیدترین رده بندی بهترین باشگاه ها و مربیان جهان باشگاه پرسپولیس و سرمربی آن عنوان بهترین های ایران را کسب کردند.(ادامه)
ثبت حدود 913 هزار نفرشب اقامت طی روزهای 27 و 28 اسفند در مازندران
جانشین ستاد خدمات سفر مازندران از ثبت حدود 913 هزار نفرشب اقامت طی روزهای 27 و 28 اسفند در استان خبر داد.(ادامه)
عکس/ تبریک پیامکی روحانی برای نوروز
رئیس جمهور در پیامکی سراسری فرا رسیدن سال ۹۷ را به تمامی مردم ایران تبریک گفت.(ادامه)
بهترین چای‌ها برای سلامتی کدامند؟
همه ما از نوشیدن یک فنجان چای داغ یا هرازگاهی دمنوش گیاهی لذت می‌بریم. اما این نوشیدنی‌های لذت بخش چه فواید سلامتی برایمان دارند؟ در ادامه به بهترین چای‌های مناسب بدن و سلامتی‌مان، اشاره شده است.(ادامه)
تغییر ساعت رسمی از اول فروردین ۹۷
بر اساس قانون در ساعت ۲۴ روز اول فروردین ساعت رسمی یک ساعت جلو کشیده می‌شود.(ادامه)
وضعیت محورهای مازندران در آخرین روز سال/ ترافیک سنگین در آخرین روز سال در محور کندوان
رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودروها در آخرین روز سال در محور کندوان به‌صورت سنگین، هراز پرحجم و محورهای سوادکوه و کیاسر عادی و روان است.(ادامه)
راه اندازی ۸۱ ایستگاه پلیس در سواحل و تفرجگاههای مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از استقرار ۸۱ ایستگاه پلیس در نقاط تفرجگاهی و سواحل استان خبرداد.(ادامه)
۹۲۵ پرونده تخلف صنفی در تعزیرات مازندران تشکیل شده است
معاون اجرایی تعزیرات حکومتی مازندران از کشف ۹۲۵ پرونده در قالب طرح نوروزی تعزیرات در سطح استان خبر داد و گفت: این پرونده ها در بخش های کالا، خدمات و بهداشت تشکیل شده است.(ادامه)
گرما در آخرین روز زمستان مهمان مازندرانی ها
هوای مازندران امروز سه شنبه ۲۹ اسفند با افزایش دما پیش بینی می شود .(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 39 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.765 seconds.