.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس: پارکینگ اتوبوس‌های دو طبقه در تهران قدیم
عکس زیر پارکینگ اتوبوس‌های دو طبقه را در تهران در اواخر دهه 50 نشان می‌دهد.(ادامه)
عیادت توفیقی و نوازی از هافبک مصدوم استقلال+عکس
معاون ورزشی و سرمربی تیم امید استقلال از بازیکن مصدوم آبی‌پوشان عیادت کردند.(ادامه)
پیکر جانباز شهید حمید تفضلی در بهشهر تشییع شد
پیکر مطهر جانباز شیمیایی 35 درصد جنگ تحمیلی، شهید حمید تفضلی با حضور اقشار مختلف مردم تشییع و به خاک سپرده شد.(ادامه)
ظریف در بیمارستان بستری شد
سخنگوی وزارت امور خارجه کشور با اشاره به بستری شدن ظریف در بیمارستان به علت کسالت شدید، از لغو کلیه برنامه‌های کاری وی خبر داد.(ادامه)
برپایی 10 برنامه هلال شاد نوروز در مازندران
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: ۱۰ برنامه هلال شادمانی در ۱۰ شهرستان در نظر گرفتیم که برنامه‌های شادی را برگزار خواهیم کرد.(ادامه)
توئیت محسن رضایی در آستانه سال نو
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییت خود سال آینده را سال کشیدن شمشیر علوی عدالت از نیام صبر و انتظار و قطع ریشه‌های فساد عنوان کرد.(ادامه)
ظرفیت اقامتگاههای مازندران ۷ درصد رشد یافت
معاون امور عمرانی استانداری مازندران، ارتقای سطح خدمات دهی به گردشگران را خواستار شد و از افزایش هفت درصدی ظرفیت اقامتگاههای استان خبر داد.(ادامه)
مسافران نوروزی آمدند، ترافیک سنگین در هراز
ترافیک در بیست و هفتمین روز اسفند ماه از تهران به شمال در جاده هراز پرحجم است.(ادامه)
نامه‌نگاری دختر لبنانی با رهبر انقلاب + عکس
یکی از دختران شیعه لبنانی که در حوزه علمیه تحصیل می‌کند، دلنوشته‌ای را برای رهبر معظم انقلاب ارسال کرد. پس از مدتی فهمید که نامه‌اش خوانده شده و پاسخ داده شده است.(ادامه)
قرارگاه نوروزی پلیس در مازندران راه اندازی شد
قرارگاه نوروزی پلیس با حضور استاندار مازندران در ساری راه اندازی شد.(ادامه)
عکس/ حال و هوای بارانی حرم مطهر رضوی
تصویری زیبا از هوای بارانی حرم مطهر امام رضا (ع).(ادامه)
مازندران رتبه ۱۶ کشور در تصادفات را دارا است
فرمانده انتظامی مازندران گفت: به رغم آنکه مازندران از نظر تردد جزو سه استان برتر کشور است اما از نظر میزان تصادف رتبه ۱۶ را در کشور دارد.(ادامه)
عکسی/ خرس قهوه‌ای در ارتفاعات ساری
عکسی زیبا از یک خرس قهوه ای در ارتفاعات کیاسر در جنوب شهر ساری - مازندران(ادامه)
نوروز ۹۷ را برای مسافران مازندران خاطره آمیز کنیم
استاندار مازندران با تاکید بر خدمات رسانی و هماهنگی بین دستگاههای خدمات رسانی تصریح کرد: نوروز ۹۷ را برای هم استانی ها و مسافران خاطره آمیز رقم زنیم.(ادامه)
بارش برف ارتفاعات چهاردانگه ساری را سفیدپوش کرد
بارش برف ارتفاعات چهاردانگه ساری را در روزهای آخر زمستانن سفیدپوش کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران یکشنبه ۲۷ اسفند
(ادامه)
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی با تیم‌های تونس و الجزایر در حالی اعلام شد که پس از مدتها نام مسعود شجاعی هم در این فهرست دیده می‌شود.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
بر اساس این گزارش، همزمان کانال تلگرامی شورای نگهبان نیز راه‌اندازی شد. کانال تلگرامی شورای نگهبان راه‌اندازی شد
بر اساس این گزارش، همزمان کانال تلگرامی شورای نگهبان نیز راه‌اندازی شد.(ادامه)
چای مناسب هر گروه خونی چیست؟
نوشیدن چای یکی از کار‌هایی است که در کشور ما شبیه یک سنت شکل گرفته است. علاقه به این نوشیدنی از دیرباز در میان مردم ما رسم بوده و نوشیدن چای همراه با نان و پنیر به شکل سنتی صبحانه ایرانی حساب می‌شود. به خصوص این روز‌ها که خوردن صبحانه در کافه‌ها کمی مرسوم‌تر شده همواره در منو‌ها نام صبحانه ایرانی با چای و دیگر مخلفات دیده می‌شود.(ادامه)
اهدای اعضای بدن جوان مرگ مغزی شده« میلاد ذبیحی آلاشتی» به چند بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشید. اهدای اعضای جوان سوادکوهی به چند بیمار زندگی بخشید
اهدای اعضای بدن جوان مرگ مغزی شده« میلاد ذبیحی آلاشتی» به چند بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشید.(ادامه)
اواخر ماه اسفند که فرا می رسد خانه ها رنگ و بوی تمیزی و نو شدن می دهند. بزرگ و کوچک در خانواده به یاری بانوی خانه می شتابند و همدلی در خانه به اوج می رسد. در خانه مادر بزرگها اوضاع کمی متفاوت است. دختران  و نوه ها یک روز مهمان مادر می شوند و به او کمک می کنند تا خود را برای نوروز آماده کند. هرکسی یک جای کار را می گیرد و به دلیل حضور جمعی صمیمی و همدل ساعتها به سرعت می گذرد و تنها چیزی که می ماند خاطرات یک روز شیرین و دلچسب است. نظافت خانه های کاهگلی در روستاها اگرچه سخت اما خاطره انگیز است. این خانه ها با توجه به شرایط منطقه از سنگ یا چوب و گل ساخته شده اند. خانه های کاهگلی برای اینکه استحکام خود را حفظ کنند می بایست گلمالی شوند تا از ریزش های تدریجی دیوارها جلوگیری شود. زنان مازندرانی در روستاهای ییلاقی بابل هرسال در کنار گردگیری، شستشوی فرش و موکت به گلمالی دیوارهای داخلی و نمای بیرونی بنا می پردازند. گلمالی دیوار ها ظرافت و دقت خاصی می خواهد و زنان این روستاها هنر و سلیقه خود را در این کار به نمایش می گذارند و با زیبایی بخشیدن به ظاهر منزل به استقبال بهار می روند. استقبال از نوبهار در روستاهای مازندران(خبر)
اواخر ماه اسفند که فرا می رسد خانه ها رنگ و بوی تمیزی و نو شدن می دهند. بزرگ و کوچک در خانواده به یاری بانوی خانه می شتابند و همدلی در خانه به اوج می رسد. در خانه مادر بزرگها اوضاع کمی متفاوت است. دختران و نوه ها یک روز مهمان مادر می شوند و به او کمک می کنند تا خود را برای نوروز آماده کند. هرکسی یک جای کار را می گیرد و به دلیل حضور جمعی صمیمی و همدل ساعتها به سرعت می گذرد و تنها چیزی که می ماند خاطرات یک روز شیرین و دلچسب است. نظافت خانه های کاهگلی در روستاها اگرچه سخت اما خاطره انگیز است. این خانه ها با توجه به شرایط منطقه از سنگ یا چوب و گل ساخته شده اند. خانه های کاهگلی برای اینکه استحکام خود را حفظ کنند می بایست گلمالی شوند تا از ریزش های تدریجی دیوارها جلوگیری شود. زنان مازندرانی در روستاهای ییلاقی بابل هرسال در کنار گردگیری، شستشوی فرش و موکت به گلمالی دیوارهای داخلی و نمای بیرونی بنا می پردازند. گلمالی دیوار ها ظرافت و دقت خاصی می خواهد و زنان این روستاها هنر و سلیقه خود را در این کار به نمایش می گذارند و با زیبایی بخشیدن به ظاهر منزل به استقبال بهار می روند.(ادامه)
شاعری: ساخت پالایشگاه در بهشهر قطعی شد
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی از قطعی شدن احداث پالایشگاه در بهشهر خبر داد و گفت: این پالایشگاه با اعتبار سه هزار میلیارد تومانی احداث می شود.(ادامه)
فرماندار: چندصدایی مانع توسعه بهشهر است
فرماندار بهشهر با بیان اینکه چند صدایی مانع توسعه شهرستان است، گفت: شاهد حرکت کندی در بخش اجرایی شهرستان هستیم.(ادامه)
آجیل چه فوایدی برای بدن ما دارد؟ +اینفوگرافیک
تحقیقات نشان داده است افرادی که 4 وعده آجیل در هفته مصرف می کنند، 37 درصد احتمال خطر بیماری های قلبی و عروقیشان را کاهش می دهند.(ادامه)
تصاویر/ استقبال زنان مازندرانی از بهار
زنان مازندرانی در روستاهای ییلاقی بابل هرسال در کنار گردگیری، شستشوی فرش و موکت به گلمالی دیوارهای داخلی و نمای بیرونی بنا می پردازند.(ادامه)
سال خوش و رویایی نساجی با صعود به لیگ برتر تکمیل می‌شود؟
تیم‌های پایه باشگاه نساجی در فصل جاری موفقیت‌های چشمگیری را بدست آوردند و سال باشکوهی را رقم زدند.(ادامه)
وضعیت جوی مازندران در روز تحویل سال ۹۷
معاون توسعه و پیشگیری اداره کل هواشناسی استان مازندران گفت: لحظه تحویل سال ۹۷ شرایط جوی خوب است.(ادامه)
هزینه یک شب اجاره ویلا در شمال چقدر است؟
بر اساس معاملات انجام شده نرخ اجاره ویلا در استان های مختلف شمالی در ایام نوروز به شرح جدول عکس2 است. (ادامه)
تصویر شهید حججی بر دستان دانشجویان ترکیه‌ای
پزشک بدون مرز ایرانی طی اقدامی علمی فرهنگی حقانیت شهدا، جانبازان شیمیایی و شهدای مدافع حرم را این‌بار در دانشگاه ترکیه به رخ جهانیان کشید(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.234 seconds.