.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دومین طرح سوال از رئیس جمهور در حالی منتفی شده که از ۱۰۴ نماینده امضاء کننده این طرح، ۴۶ نماینده باز امضای خود را پس گرفتند و تنها ۵۸ نماینده بر امضای خود باقی ماندند.




اسامی ۵۸ نماینده ای که امضای خود را پس نگرفتند/ حضور ۷ نماینده شمالی + سند
دومین طرح سوال از رئیس جمهور در حالی منتفی شده که از ۱۰۴ نماینده امضاء کننده این طرح، ۴۶ نماینده باز امضای خود را پس گرفتند و تنها ۵۸ نماینده بر امضای خود باقی ماندند. (ادامه)
نشانه های ازدیاد سموم در بدن چیست؟
سموم موجود در محیط از طریق مختلف وارد بدن می شود و اگر به بدن رسیدگی نشود، این سموم در بدن زیاد می شود که نشانه هایی برای ازدیاد سموم در بدن وجود دارد. این نشانه ها دراین مقاله بیان شده اند.(ادامه)
جاده چالوس آخرین پنج شنبه ۹۶ یکطرفه می‌شود
پلیس راه مازندران اعلام کرد بمنظور سهولت در عبور و مرور وسایل نقلیه جاده چالوس امروز ۲۴ اسفند یکطرفه می‌شود.(ادامه)
تغییر مدیرکل آموزش و پرورش مازندران قطعی شد
رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اعلام اینکه اجازه دخالت برخی افراد سود جو برای عزل و نصب مدیران کل آموزش و پرورش مازندران را نمی‌دهیم، عنوان کرد: چند گزینه نیز برای این پست مطرح هستند که صلاحیت آنها در حال بررسی است.(ادامه)
چه کسی جای نجفی به بهشت می‌رود؟
استعفای پرحاشیه شهردار تهران روی میز پارلمان پایتخت است و اگر این استعفا منجر به خروج او از بهشت شود وقت آن رسیده که به گزینه‌های جایگزین فکر شود.(ادامه)
نمایندگان فراکسیون های مختلف و رسانه ها در پایان استیضاح سه وزیر از عبارات و جملاتی مانند «ضربه مهلک به رای مردم»،« افتیضاح»« بریدن سر استیضاح»، « استیضاح کثیف»« بلایی که بر سر مجلس آمد کاری متفاوت با کار محمدعلی شاه نبود»،« کند کردن تیغ نظارتی مجلس» و ... سخن گفتند. درباره استیضاح سه وزیری که ماندنی شدند؛ از لابی های سنگین تا رفتار عجیب فراکسیون امید و لزوم شفاف شدن رای نمایندگان(خبر)
نمایندگان فراکسیون های مختلف و رسانه ها در پایان استیضاح سه وزیر از عبارات و جملاتی مانند «ضربه مهلک به رای مردم»،« افتیضاح»« بریدن سر استیضاح»، « استیضاح کثیف»« بلایی که بر سر مجلس آمد کاری متفاوت با کار محمدعلی شاه نبود»،« کند کردن تیغ نظارتی مجلس» و ... سخن گفتند.(ادامه)
خانه تکانی و گل مالی در روستا‌های ییلاقی در مازندران(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران پنج شنبه ۲۴ اسفند
(ادامه)
بلاهایی که نصف کردن قرص بر سرتان می آورد
نصف کردن یک قرص پیش از مصرف آن باعث می‌شود ذرات ریزی از دارو در هوا منتشر شود که پس از تماس این ذرات با قسمت‌های حساس پوست همچون صورت، پلک و گردن، التهاب و حساسیت پوست را به همراه خواهد داشت.(ادامه)
شمال نیوز : احمد توکلی درباره لزوم ایجاد سامانه اطلاع رسانی حقوق و مزایای مسوولین تا پایان سال گفت: نه تنها کارکنان دولت باید در این زمینه اطلاع رسانی کنند، بلکه همه اجزای حکومت باید در این زمینه شفاف سازی کرده و اطلاعات دریافتی خود را در این سامانه منتشر کنند..... زمانی که همه سکوت کرده بودند من نامه رد صلاحیت احمدی‌نژاد را نوشتم
شمال نیوز : احمد توکلی درباره لزوم ایجاد سامانه اطلاع رسانی حقوق و مزایای مسوولین تا پایان سال گفت: نه تنها کارکنان دولت باید در این زمینه اطلاع رسانی کنند، بلکه همه اجزای حکومت باید در این زمینه شفاف سازی کرده و اطلاعات دریافتی خود را در این سامانه منتشر کنند.....(ادامه)
نوشهری ها به میهمانی لاله ها رفتند
مردم شهید پرور شهرستان نوشهر با اسقبال و شرکت در آیین وداع سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس به میهمانی لاله ها رفتند.(ادامه)
پل های غیر استاندارد نکارود تعیین تکلیف شوند
مدیر امور منابع آب بهشهر ، نکا و گلوگاه با اشاره به لایروبی بستر نکا رود گفت: پل های غیر استانداری که در مسیر نکا رود قرار دارند تعیین تکلیف شوند.(ادامه)
حاج عباسعلی صادقيان، ‌شهردار و مدیر اسبق آموزش و پرورش نکا درگذشت. شهردار و مدیر اسبق آموزش و پرورش نکا درگذشت
حاج عباسعلی صادقيان، ‌شهردار و مدیر اسبق آموزش و پرورش نکا درگذشت.(ادامه)
۱۸ هزار عدد مواد محترقه در نکا کشف شد
جانشین انتظامی شهرستان نکا از کشف و ضبط ۱۸ هزار و ۲۳۷ عدد انواع مواد محترقه و آتش زا از چهار عامل تهیه و توزیع در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
وزش باد گرم در مازندران
آسمان مازندران امروز پنج شنبه ۲۴ اسفند صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : نامه شرکت آب منطقه‌ای مازندران به سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص معضل کم‌آبی و تأمین نکردن آب اراضی کشاورزی پایین‌دست شهر سورک، شوک جدی به کشاورزان وارد کرده است..... از کاهش اب در سد شهید رجایی تا بلاتکلیفی کشاورزان میاندرودی !
شمال نیوز : نامه شرکت آب منطقه‌ای مازندران به سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص معضل کم‌آبی و تأمین نکردن آب اراضی کشاورزی پایین‌دست شهر سورک، شوک جدی به کشاورزان وارد کرده است.....(ادامه)
از یاد شهدا غافل نشویم(يادداشت)
(ادامه)
حجتی در وزارت جهاد کشاورزی ماندگار شد
محمود حجتی با کسب رای اعتماد دوباره از مجلس در وزارت جهاد کشاورزی ماندگار شد.(ادامه)
پس از تایید و تکذیب‌های متعدد احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران، استعفای شهردار تهران را تایید کرد. استعفای نجفی تایید شد / شهردار سرطان دارد؟
پس از تایید و تکذیب‌های متعدد احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران، استعفای شهردار تهران را تایید کرد.(ادامه)
محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق در ادامه مواضع جنجالی و هنجارشکنانه خود این بار و پس از رفتن معاون سابقش بقایی به زندان، بار دیگر بیانیه ای صادر کرد. واکنش احمدی نژاد به زندانی شدن بقایی
محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق در ادامه مواضع جنجالی و هنجارشکنانه خود این بار و پس از رفتن معاون سابقش بقایی به زندان، بار دیگر بیانیه ای صادر کرد. (ادامه)
دادستان تهران از اختلاس چندین میلیاردی و تصرف اموال دولتی توسط حمید بقایی خبر داد.

اختلاس چندین میلیاردی و تصرف اموال دولتی توسط حمید بقایی| برخورد جدی دستگله قضایی با ساختارشکنان(خبر)
دادستان تهران از اختلاس چندین میلیاردی و تصرف اموال دولتی توسط حمید بقایی خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : وی در خصوص حفر چاههای غیر مجاز در مازندران افزود: در درخواست مدیرعامل آب منطقه ای مازندران در مورد حفر چاه های غیر مجاز وهمچنین توقیف ادوات حفاری اقدامات مناسب صورت پذیرفته است..... چند دستور جدید قضایی در مازندران صادر شد
شمال نیوز : وی در خصوص حفر چاههای غیر مجاز در مازندران افزود: در درخواست مدیرعامل آب منطقه ای مازندران در مورد حفر چاه های غیر مجاز وهمچنین توقیف ادوات حفاری اقدامات مناسب صورت پذیرفته است.....(ادامه)
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری ساری با اشاره به اجرای فاز اول و دوم بهسازی بازار روز ساری گفت: ایجاد درآمد پایدار، اشتغال‌زایی و رفاه شهروندی از مزایای اجرای این طرح بوده است بهره‌برداری از فاز دوم ساماندهی و بهسازی بازار روز ساری
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری ساری با اشاره به اجرای فاز اول و دوم بهسازی بازار روز ساری گفت: ایجاد درآمد پایدار، اشتغال‌زایی و رفاه شهروندی از مزایای اجرای این طرح بوده است(ادامه)
شمال نیوز: با صدور حکمی از سوی استاندار گلستان سرپرست مدیریت بحران استان منصوب شد. فرماندار سابق بهشهر، مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان شد
شمال نیوز: با صدور حکمی از سوی استاندار گلستان سرپرست مدیریت بحران استان منصوب شد.(ادامه)
نماینده شاهین شهر، بورخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی فعالترین و منظم ترین نماینده مجلس دهم در سه ماهه سوم امسال شناخته شد. منظم ترین نماینده مجلس مشخص شد
نماینده شاهین شهر، بورخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی فعالترین و منظم ترین نماینده مجلس دهم در سه ماهه سوم امسال شناخته شد.(ادامه)
کارگر اخراجی شهردار را به آتش کشید
کارگر اخراجی شهرداری «نودِژ» در جنوب استان کرمان، شهردار این شهر را با بنزین به آتش کشید.(ادامه)
عوارض جبران ناپذیر شیر بدون لاکتوز
سازندگان شیر‌های بدون لاکتوز به شیر لاکتاز می‌افزایند که ۷۰ تا ۱۰۰ درصد از لاکتوز را به گلوکز و گالاکتوز تبدیل می‌کند. این دو شکر هضم آسان‌تری دارند.(ادامه)
اولین زن بنزسوار +عکس
برتا بنز همسر کارل بنز موسس کارخانه خودروهای بنز،نخستین کسی بود که با یک خودرو فاصله ای طولانی را طی کرد.او 106کیلومتر پیمود تا به همه ثابت کند موتور اتومبیلهای همسرش قابل اعتماد است(ادامه)
نجفی بعد از استعفا همچنان مدیران را جابه جا می‌کند +سند
شهردار تهران امروز استعفا داد اما بعدازظهر امروز در حکمی اکبر نعمتی را به عنوان سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران منصوب کرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.