.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : وی گفت : درباره یک‌طرفه شدن محور هراز، یادآور شد: محور هراز از ساعت 15 روز جمعه سوم، شنبه چهارم، یک‌شنبه ۱۲، دوشنبه ۱۳ و جمعه ۱۷ فروردین ماه سال ۹۷ تا ساعت دو بامداد روز بعد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود..... تردد پرحجم خودروها به سمت شمال در محورهای مازندران
شمال نیوز : وی گفت : درباره یک‌طرفه شدن محور هراز، یادآور شد: محور هراز از ساعت 15 روز جمعه سوم، شنبه چهارم، یک‌شنبه ۱۲، دوشنبه ۱۳ و جمعه ۱۷ فروردین ماه سال ۹۷ تا ساعت دو بامداد روز بعد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.....(ادامه)
۹۶ بر ما چه گذشت؟
سال ۱۳۹۶ خوب شروع شد اما بد تمام شد. سالی که با انتخاب مجدد حسن روحانی و همسو شدن دولت و مجلس قدم اولش را برداشته بود، رفته رفته رنگ بحران‌های متعدد گرفت. تا افکار عمومی و رسانه‌ها می‌خواستند روی یک موضوع تمرکز کنند، بحرانی نو گریبان مردم، دولت و نظام را می‌گرفت.(ادامه)
زلزله شهمیرزاد را لرزاند
زلزله‌ای به بزرگی 4.4 در مقیاس ریشتر حوالی شهمیرزاد را لرزاند. (ادامه)
ربیعی نماینده کارگران در شورای عالی کار در اوایل پیروزی انقلاب + عکس
علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از جلسه دیشب شورای عالی کار در کانال اختصاصی خود از حضورش به عنوان نماینده کارگران در شورای عالی کار در اوایل انقلاب نوشت. (ادامه)
سرانجام در پایان ماراتنی طولانی و رکوردشکن، حداقل دستمزد کارگران و مشمولان قانون کار برای سال ۹۷ تعیین و تصویب شد؛ اتفاقی که بیش از ۶۰ درصد کل شاغلان کشور چشم انتظار وقوعش بودند.


افزایش ۱۹.۸ درصدی دستمزدها در سال ۹۷
سرانجام در پایان ماراتنی طولانی و رکوردشکن، حداقل دستمزد کارگران و مشمولان قانون کار برای سال ۹۷ تعیین و تصویب شد؛ اتفاقی که بیش از ۶۰ درصد کل شاغلان کشور چشم انتظار وقوعش بودند. (ادامه)
حجت الاسلام محمدتقی رهبر، عضو جامعه روحانیت مبارز در واکنش به بازداشت اسفندیار رحیم مشایی و ارتباط آن با محمود احمدی نژاد گفت: هرکسی مدیون کار و اعمال خودش است. بازداشت مشایی ربطی به مسئله احمدی‌نژاد ندارد/ احمدی‌نژاد دقت کند و سرنوشتش را به این و آن گره نزند
حجت الاسلام محمدتقی رهبر، عضو جامعه روحانیت مبارز در واکنش به بازداشت اسفندیار رحیم مشایی و ارتباط آن با محمود احمدی نژاد گفت: هرکسی مدیون کار و اعمال خودش است.(ادامه)
عکس/ رانندگی بشار اسد در مناطق جنگی
بشار اسد رئیس جمهوری سوریهروزگذشته با حضور در خطوط مقدم نبرد در غوطه شرقی میان نیروهای ارتش سوریه حضور پیدا کرد.(ادامه)
آخرین جزئیات درباره افزایش دستمزد ۹۷
نمایندگان کارفرمایی پیشنهاد آخر خود درباره مزد ۹۷ را با مضمون افزایش 19 درصدی حداقل مزد کارگری به علاوه افزایش 8.3 درصدی و روزانه 33335 ریال را برای سایر سطوح امضا کردند.(ادامه)
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت:مراسم تحویل سال در ۲۲ بقعه متبرکه استان با برنامه‌های متنوع فرهنگی اجرا می‌شود. مراسم تحویل سال در ۲۲ بقعه متبرکه مازندران
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت:مراسم تحویل سال در ۲۲ بقعه متبرکه استان با برنامه‌های متنوع فرهنگی اجرا می‌شود.(ادامه)
رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، پیروزی قاطعانه ولادیمیر پوتین را در انتخابات ریاست جمهوری روسیه تبریک گفت. روحانی پیروزی قاطعانه پوتین را تبریک گفت
رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، پیروزی قاطعانه ولادیمیر پوتین را در انتخابات ریاست جمهوری روسیه تبریک گفت.(ادامه)
هواداران احمدی نژاد در پی تجمع
سایت نزدیک احمدی نژاد به نام «دولت بهار» به هواداران او توصیه کرده است که از برگزاری هر گونه تجمعی «خودسرانه و احساسی» پرهیز کنند.(ادامه)
اولین بانوی بخشدار مرکزی لاهیجان معارفه شد
مراسم معارفه “سمانه حسینی نوید” اولین بانوی بخشدار مرکزی شهرستان لاهیجان امروز در فرمانداری لاهیجان برگزار شد.(ادامه)
تیرهایی که جان فرزندان گلوگاه را می‌گیرد
درصد از دکل‌بندان کل کشور اهل شهرستان گلوگاه هستند و تعداد آنها حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر است که در دو بخش دکل مخابراتی و دکل برق مشغول فعالیت هستند. از این میان تاکنون ۲۱۴ نفر از جوانان این شهرستان جان خود را در این شغل از دست داده‌اند.(ادامه)
آذری جهرمی: فیلتر نشدن تلگرام شرط دارد
(ادامه)
فیلترینگ تلگرام تصویب شده است
(ادامه)
جاده چالوس به مدت 3 روز یک‌طرفه شد
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور استان البرز گفت: محور کرج به چالوس به‌مدت سه روز از فردا ساعت ۳ بامداد تا ۶ صبح یکطرفه می‌شود. (ادامه)

چندی است که متن و حاشیه رویارویی ورزشکاران ایرانی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی در مسابقات ورزشی و علی الخصوص ورزش اول کشور یعنی کشتی مورد بحث صاحب نظران قرار گرفته است. نقطه آغاز این بحث که با نامه رسول خادم رییس فدراسیون کشتی آغاز شد واکنشهای بسیاری در پی داشت . به دوستانمان توصیه می کنیم وارد عرصه دیپلماسی ورزش نشوند، این عرصه صاحب دارد
چندی است که متن و حاشیه رویارویی ورزشکاران ایرانی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی در مسابقات ورزشی و علی الخصوص ورزش اول کشور یعنی کشتی مورد بحث صاحب نظران قرار گرفته است. نقطه آغاز این بحث که با نامه رسول خادم رییس فدراسیون کشتی آغاز شد واکنشهای بسیاری در پی داشت .(ادامه)
شناسایی 10 منطقه گردشگری در غرب مازندران
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران - نوشهر ار شناسایی 10 منطقه گردشگری در غرب مازندران خبر داد.(ادامه)
آخرین قیمت طلا ، سکه و ارز
(ادامه)
انحراف خودرو پراید در بابل ۵ مصدوم داشت
سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی بابل گفت: انحراف خودرو پراید در بابل پنج مصدوم برجای گذاشت که حال سه نفر وخیم است. (ادامه)
کشف ۴۴۰ سکه دوران ساسانی از ۳ قاچاقچی در سوادکوه
رئیس پلیس امنیت عمومی فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۴۴۰ سکه دوران ساسانی در عملیات ضربتی پلیس امنیت عمومی استان با دستگیری سه قاچاقچی عتیقه در شهرستان "سوادکوه" خبر داد.(ادامه)
نرخ دلار رنگ باخت +جدول
(ادامه)
مازندران و بازسازی مناطق زلزله‌ زده سرپل ذهاب در تعطیلات نوروز+ تصاویر
بازسازی مناطق زلزله‌ زده سرپل ذهاب توسط بنیاد مسکن انقلاب مازندران تعطیلات نوروز نیز ادامه دارد.(ادامه)
نشانه‌های سردی معده چیست؟
دردهای معده به دلیل برخی ناپرهیزی‌ها بسیار شایع است، برای پیشگیری از ابتلا به این عارضه باید از حال معده خود آگاه باشید.(ادامه)
عکس یادگاری با سردار سلیمانی در فرودگاه
عکس یادگاری با سردار سلیمانی در فرودگاه مهرآباد را مشاهده می کنید.(ادامه)
وقوع آتش سوزی در آشپزخانه مرکزی رامسر + تصاویر
آشپزخانه مرکزی رامسر واقع در روبروی البسکو رمک رامسر در آتش سوخت.(ادامه)
عکس یادگاری پوتین بعد از پیروزی در انتخابات
ولادیمیر پوتین پس از پیروزی در چهارمین انتخابات ریاست جمهوری در جمع طرفدارانش در ستاد انتخاباتی خود حاضر شد.(ادامه)
نخستین نشا برنج کشور در مازندران
با توجه به اینکه این زمان برای نشا برنج از سوی سازمان جهاد کشاورزی به کشاورزان توصیه نمی شود اما این نشا برنج در روستای آهنگرکلا علیا آمل صورت گرفت.(ادامه)
علت گِزگِز و بی‌حسی دست و پا
فوق تخصص درد با اشاره به علت گزگز و بی‌حسی دست و پا، گفت: روش درمانی مناسب درباره این بیماری، با توجه به عامل به‌وجود آورنده آن می‌تواند از استراحت تا عمل جراحی باشد.(ادامه)
پیام تبریک شهردار ساری به مناسبت فرارسیدن عید نوروز
شهردار ساری با تبریک فرارسیدن عید نوروز گفت: آیین نوروز با جان ایرانی مسلمان عجین شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.447 seconds.