.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
این موضوع به خاطر اعتماد بیش از حد استاندار به این معاونت است که موجب روی کار بودن فرمانداران و مدیران احمدی نژادی در استان شده و همچنان هواداران واقعی تدبیر و امید را ناامید می کند.
اظهارات عجیب فرماندار برکنار شده کلاردشت
این موضوع به خاطر اعتماد بیش از حد استاندار به این معاونت است که موجب روی کار بودن فرمانداران و مدیران احمدی نژادی در استان شده و همچنان هواداران واقعی تدبیر و امید را ناامید می کند. (ادامه)
نماشـون صحرا خــــور بمــوهه ته مار بمیره 

میـدون بورده علی اصغر نموهه ته مار بمیره

تـــو دمبـه گـره ره خیمه تیناری ته مار بمیره
یواش من خـونـدمه ته سه لالایی ته مار بمیره زبانحال رباب بعد از شهادت علی اصغر "مه علی اصغر "
نماشـون صحرا خــــور بمــوهه ته مار بمیره میـدون بورده علی اصغر نموهه ته مار بمیره تـــو دمبـه گـره ره خیمه تیناری ته مار بمیره یواش من خـونـدمه ته سه لالایی ته مار بمیره(ادامه)
به ميدان رفتن حضرت على ‏اكبر(ع)(مقتل)(يادداشت)
(ادامه)
آغوش باز پوتین برای بشار اسد به چه معناست؟
در زمستان سال دو هزار و دوازده، زمانی که جنگ داخلی سوریه سبب کشته شدن ده ها هزار نفر شده بود، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به بشار اسد رئیس جمهور سوریه بی اعتنا بود و درباره آینده او ابراز نگرانی نمی کرد. او اعلام کرده بود اسد بیشتر از آن که با مقامات مسکو در تعامل باشد به پایتخت های اروپایی سفر کرده و با مقامات این قاره ملاقات داشته است.(ادامه)
‌دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: باید اصولگرایان به نیروهایی برسند که مجلس دهم حتی دست اصلاح‌طلبان معتدل هم نیفتد. باهنر: دعا کنید دل ناطق نوری کمی نرم شود / اگر خدای ناکرده مجلس دهم دست اصلاح‌طلبان معتدل بیافتد...
‌دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: باید اصولگرایان به نیروهایی برسند که مجلس دهم حتی دست اصلاح‌طلبان معتدل هم نیفتد.(ادامه)
قیمت وارداتی انواع تویوتا مدل 2016+جدول
گمرک طی صدور بخشنامه‌ای قیمت انواع خودروی سواری تویوتا مدل 2016 را اعلام کرد. (ادامه)
عکس/ حاج منصور در آغوش رهبر معظم انقلاب
اولین شب عزاداری ایام محرم امسال در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب برگزار شد. (ادامه)
رییس جمهوری در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران با رعایت ملاحظات و الزامات حضرت مستطاب عالی و مصوبات شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی، نسبت به اجرای کامل و با حسن نیت برجام اقدام خواهد کرد.
دولت با رعایت الزامات رهبر انقلاب نسبت به اجرای کامل «برجام» اقدام خواهد کرد
رییس جمهوری در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران با رعایت ملاحظات و الزامات حضرت مستطاب عالی و مصوبات شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی، نسبت به اجرای کامل و با حسن نیت برجام اقدام خواهد کرد. (ادامه)
عکس: اولین شب عزاداری ایام محرم در بیت رهبری
اولین شب عزاداری ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی رحمه الله در حال برگزاری است.(ادامه)
شمال نیوز : به نظر می رسد این برکناری با حواشی بوجود آمده از سوی برخی گروههای در حاشیه سفر رئیس جمهور بی ارتباط نبوده و ربیع فلاح جلودار قصد دارد بازهم تیم مدیریتی استان را ترمیم نماید.... مدير كل سياسي استانداري مازندران بركنار شد
شمال نیوز : به نظر می رسد این برکناری با حواشی بوجود آمده از سوی برخی گروههای در حاشیه سفر رئیس جمهور بی ارتباط نبوده و ربیع فلاح جلودار قصد دارد بازهم تیم مدیریتی استان را ترمیم نماید....(ادامه)
گردشگرانی که برای عزاداری به جاده می‌زنند+عکس
تاسوعا و عاشورای هر سال گردشگران بسیاری به چند شهر مهم در ایران می‌روند تا مهمان شور آئینی عزاداری دلدادگان حسینی در دهه اول محرم باشند.(ادامه)
شوخی شهیدی که به واقعیت پیوست+عکس
شهید یوسف حلاوی، شهید مدافع حرم لبنانی وقتی کودک بود یکبار با برادر دوقلو و دوستشان محمد جواد الزین به دریا رفته بودند. محمد جواد و یوسف چاله کندند و در آن خوابیدند و برادر دوقلوی یوسف، روی آن‌ها خاک ریخت.(ادامه)
از اولین اتوبوس تا نخستین تئاتر ایران در رشت+تصاویر
در آغاز سال ۱۳۰۴ شمسی که هنوز اهمیت موسسات اقتصادی و عوامل بازرگانی در سطوح اداری و زندگی اجتماعی ایران محسوس نشده بود، شورایی از افراد بصیر و مطلع موفق شدند در اردیبهشت سال ۱۳۰۴ در چند مغازه واقع در خیابان سپه نخستین بانک ایرانی را افتتاح کنند.(ادامه)
تصاویر/شب اول عزاداری در حضور رهبرانقلاب
مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان، با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد. (ادامه)
کشف مرکز ساخت ماشین انتحاری داعش
پلیس فدرال عراق موفق شدند در منطقه البو جواری بعد از آزادی این شهر محلی را کشف کنند که در آن تروریست های داعشی ماشین های انتحاری را آماده می کردند در این کارگاه تروریست های داعشی علاوه بر مجهز ماشین های آماده انتحار به ماده های انفجاری مثل نیترات آمونیا و وسایل افنجاری بمب های دست ساز نیز می ساختند.(ادامه)
آغاز ثبت‌نام رشته های بدون آزمون دانشگاه
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی بدون آزمون (بر اساس سوابق تحصیلی) در روز دوشنبه ۴ آبان خبر داد.(ادامه)
بزرگان پرسپولیس در مراسم عزاداری
میناوند، عربشاهی و پنجعلی و چند تن دیگر ازپیشکسوتان پرسپولیس در شب هشتم محرم برای عزاداری سید و سالار شهیدان به هیات علی پروین رفتند که تصویر آن را مشاهده می فرمایید.(ادامه)
شیوع گسترده وبا در عراق
(ادامه)
شمال نیوز : شهید والامقام حجت الاسلام ولی الله سلیمانی فرد در پاییز سال 1337 در روستای ازنی از بخش چهاردانگه شهرستان ساری استان مازندران در خانواده ای كشاورز، و در دامان مادری از سلاله ی زهرا سلام الله علیها دیده به جهان گشود. پدرش فیض الله و مادرش سیده بی بی موسوی نام دارد..... اولین شهید روحانی دفاع مقدس کیست ؟
شمال نیوز : شهید والامقام حجت الاسلام ولی الله سلیمانی فرد در پاییز سال 1337 در روستای ازنی از بخش چهاردانگه شهرستان ساری استان مازندران در خانواده ای كشاورز، و در دامان مادری از سلاله ی زهرا سلام الله علیها دیده به جهان گشود. پدرش فیض الله و مادرش سیده بی بی موسوی نام دارد.....(ادامه)
شکایت مجلس از وزارت اقتصاد و بانک مرکزی
(ادامه)
زمان مناسب برای خرید خودرو
(ادامه)
قیمت برق فعلاً افزایش نمی‌یابد
(ادامه)
شمال نیوز : در حال حاضر بیش از دو هزار نفر به صورت مستقیم و بیش از ده هزار نفر به صورت غیرمستقیم در صنعت چوب و کاغذ مازندران مشغول به کار هستند که این تعداد اشتغال در یک کارخانه صنعتی در مازندران بی همتا است..... واردات بی‌رویه، تیشه بر ریشه صنعت چوب و کاغذ
شمال نیوز : در حال حاضر بیش از دو هزار نفر به صورت مستقیم و بیش از ده هزار نفر به صورت غیرمستقیم در صنعت چوب و کاغذ مازندران مشغول به کار هستند که این تعداد اشتغال در یک کارخانه صنعتی در مازندران بی همتا است.....(ادامه)
شمال نیوز : توقع از مسئولین آن بود که با اندیشیدن تمهیداتی و ایجاد ساز و کارهایی بتوانند حداقل در یک دهه اخیر از مطالبات شهروندان و کارشناسان تا اندکی وضعیت ... لکه سیاهی که در کارنامه مدیریتی استاندار می ماند!
شمال نیوز : توقع از مسئولین آن بود که با اندیشیدن تمهیداتی و ایجاد ساز و کارهایی بتوانند حداقل در یک دهه اخیر از مطالبات شهروندان و کارشناسان تا اندکی وضعیت ...(ادامه)
پاسخ ظریف به نامه وکلا
(ادامه)
اعتیاد به بازی آنلاین و سرقت اینترنتی از حساب پدر
شخصی که اقدام به سرقت اینترنتی جهت انجام بازی آنلاین می نمود توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا استان مازندران شناسایی و دستگیر شد. (ادامه)
برخورد پلیس با خودروهای گل‌مالی شده
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی ضمن تشریح تمهیدات پلیس راهور در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از برخورد با خودروهای گل‌مال شده و سد معبر خبر داد.(ادامه)
تعیین‌تکلیف رکن‌آبادی به آزمایش DNA بستگی دارد
قائم‌مقام وزیر امور خارجه روایت‌های مبنی بر زنده بودن رکن‌آبادی در حادثه منا را متفاوت دانست و گفت: کسانی که آنجا بوده‌اند، روایت‌هایی دارند ولی سرنوشت سفیر پیشین کشورمان در لبنان به آزمایش DNA بستگی دارد.(ادامه)
آخرین وضعیت مسمومین چالوسی غذای نذری
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالوس گفت: 13 مصدوم ناشی از مسمومیت بر اثر غذای نذری در بیمارستان چالوس بستری هستند.(ادامه)
نذری‌های جالب و عجیب و غریب در ماه محرم
از قدیم هم "قیمه امام حسینی" در مراسم عزاداری معروف بوده، اما اگر در هیات های مختلف بگردید، حتما به موارد دیگری هم بر می خورید.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.371 seconds.