.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
گزارش آسوشیتدپرس از آمار جان‌باختگان منا
آخرین بررسی‌های خبرگزاری آسوشیتدپرس نشان می‌دهند علی‌رغم آنچه مقامات سعودی مدعی هستند دست‌کم 2210 زائر بیت‌الله الحرام در فاجعه منا جان خود را از دست داده‌اند.(ادامه)
اولین رهاورد دیپلماتیک برجام
برگزاری نشست امنیتی مونیخ در تهران از اهمیت ایران در حل و فصل مسائل بین‌المللی و درک کشورهای اروپایی از نقش مهم و اساسی ایران در امنیت منطقه و امنیت جهانی نشان داشت. کنفرانسی که کشورها فرصت یافتند تا مواضع خود را صریح و بی‌پرده بیان کنند.(ادامه)
نفرات اول کنکور به چه کاری مشغولند؟
زیبنده کشوری چون ایران نیست که با داشتن امکانات و پتانسیل‌های فراوان نخبگان خود را از دست بدهد و با پدیده فرار مغزها روبه رو شود.(ادامه)
پاسخ طیب نیا به ۴ پرسش
وزیر اقتصاد از رشد واقعی بورس پس از اجرای بسته رونق اقتصادی در نیمه دوم سال خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این بسته و برجام، فنر ارز رها نخواهد شد و قیمت معقول باقی خواهد ماند.(ادامه)
تصاویر/ ساخت پرچم‌های عزای‌امام حسین(ع)
کارگاه تولید پرچم در ایام عزاداری محرم در خمین(ادامه)
شمال نیوز : قطعی اینترنت پر سرعت مخابرات مازندران که از صبح روز گذشته در برخی شهرهای استان  آغاز و تاکنون ادامه دارد ، با اعتراض جمعی از کاربران همراه بوده است . .... قطع اینترنت پرسرعت و مشتری مداری از نوع مخابرات مازندران !
شمال نیوز : قطعی اینترنت پر سرعت مخابرات مازندران که از صبح روز گذشته در برخی شهرهای استان آغاز و تاکنون ادامه دارد ، با اعتراض جمعی از کاربران همراه بوده است . ....(ادامه)
خبر بستری شدن جهانگیری کذب است
(ادامه)
انتظار رئیس سازمان گردشگری پس از برجام
رئیس سازمان میراث فرهنگی در گفت‌وگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس، پیش‌بینی کرده است که پس از اجرای توافق هسته‌ای افزایشی چشم‌گیر در شمار گردشگران خارجی که به ایران سفر می‌کنند، رخ دهد. (ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز، صبح سه شنبه
در بازار طلای امروز هر سکه تمام بهار آزادی ۹ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال قیمت گذاری شده است.(ادامه)
زمین‌خواران امامزاده ساز شدند!
در لواسان ماه‌هاست عده‌اي زمين‌خوار تابلودار براي ساخت امامزاده‌اي جعلي در روستاي انباج تلاش مي‌كردند تا شايد از اين طريق بتوانند با ساخت‌و‌ساز اماكن تجاري و تفريحي در كنار آن پولي به جيب بزنند(ادامه)
رقم وام مسکن هفته آینده اعلام می‌شود
(ادامه)
جوابیه پزشکی قانونی رسید/ کاپیتان با مرگ ناگهانی فوت شده
(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های سه شنبه
(ادامه)
رئیس هیئت اسکیت مازندران انتخاب شد
حسین خیری‌نیا با کسب آرای لازم به مدت چهار سال به‌ عنوان رئیس هیئت اسکیت مازندران انتخاب شد. (ادامه)
مکاتبه با دفتر مقام معظم رهبری برای تغییر نام مرزن آباد
عضو شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد با اشاره به اینکه مرزن‌آباد خاستگاه ورود علویان است، گفت: در مکاتباتی به دفتر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری خواستار ایجاد شهرستان علویان به مرکزیت مرزن‌آباد هستیم. (ادامه)
شمال نیوز: فرمانده انتظامی مازندران از کشف باند بزرگ آدم ربایی در استان از سوی مسئولان آگاهی استان خبر داد.
باند بزرگ آدم ربایی در مازندران متلاشی شد
شمال نیوز: فرمانده انتظامی مازندران از کشف باند بزرگ آدم ربایی در استان از سوی مسئولان آگاهی استان خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه دولت در شرایط سخت مالی ۹۹۱ میلیارد به مازندران اختصاص داد، گفت: اعتبارات میلیاردی دولت در مازندران نباید دچار سوء مدیریت شود
اعتبارات میلیاردی دولت در مازندران نباید دچار سوء مدیریت شود
شمال نیوز: نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه دولت در شرایط سخت مالی ۹۹۱ میلیارد به مازندران اختصاص داد، گفت: اعتبارات میلیاردی دولت در مازندران نباید دچار سوء مدیریت شود (ادامه)
پاسخ زارعی به نامه سرگشاده زیباکلام
تاریخ سرشار است از خسارات زیانبار و بعضا جبران ناپذیری که صاحبان افکاری چون تفکرات جنابعالی، به اندوخته و سرمایه و سرنوشت ملت خود وارد کرده‌اند و در میانه کف و سوت جماعتی فریب خورده از دروغ و نیرنگ، بر خاکستر آنچه سوخته‌اند،‌ رقصیده‌اند. (ادامه)
انتصاب رئیس هیئت مرکزی بازرسی انتخابات
با حکم وزیر کشور سیدسلمان سامانی رئیس هیئت مرکزی بازرسی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد. (ادامه)
علیرضا سعیدآبادی انقلاب عاشورا؛ پایان تاریخ(يادداشت)
علیرضا سعیدآبادی(ادامه)
هاشمی قطعا کاندیدای خبرگان می شود
حجت الاسلام علی عسگری با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی قطعا در انتخابات مجلس خبرگان رهبری کاندیدا می‌شود گفت: آقای هاشمی براساس وظیفه مندیشان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری کاندیدا می شوند،شما فکر کنید به مجلس خبرگان رهبری که اقای هاشمی در آن نباشد و قطعا نبود وی در مجلس خبرگان برای نظام فاجعه آمیز و شکننده است. (ادامه)
سخنگوی وزارت کشور گفت: نام‌نویسی برای نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۲۸ آذر و برای خبرگان رهبری از ۲۶ آذر آغاز می‌شود؛ در این انتخابات حدود ۹۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی فعال خواهند بود.
زمان ثبت نام نامزدهاي انتخابات مجلس و خبرگان مشخص شد
سخنگوی وزارت کشور گفت: نام‌نویسی برای نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۲۸ آذر و برای خبرگان رهبری از ۲۶ آذر آغاز می‌شود؛ در این انتخابات حدود ۹۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی فعال خواهند بود. (ادامه)
اقساط احتمالی وام 25 میلیونی خودرو
در حالی هنوز جزئیات کاملی از سیاست اعتباری بانک مرکزی برای تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو اعلام نشده است که برآوردی از میزان اقساط و سود احتمالی پرداختی برای این وام حاکی از الزام دریافت کننده تسهیلات به بازپرداخت حدود دو برابری رقم دریافتی است. (ادامه)
سرطانی که در ایران دیر تشخیص داده می‌شود
(ادامه)
با 30 میلیون‌ تومان چه ماشینی بخریم؟ +جدول
به گزارش اقتصاد آنلاین از بنگاه‌های اتومبیل، قیمت روز خودروهای صفر ارزان‌قیمت بازار تهران که کمتر از 30 میلیون تومان قیمت خورده به شرح جدول زیر است؛(ادامه)
جهانگیری در بیمارستان بستری شد +عکس
(ادامه)
کری: گام های لازم را برای برداشتن فوری تحریم ها برمی داریم
«جان کری» وزیر امور خارجه آمریکا با بیان اینکه در حال انجام اقداماتی برای لغو تحریم ها علیه ایران هستیم، گفت: آمریکا و گروه 1+5 و اتحادیه اروپا در روز اجرای توافق هسته ای (برجام) گام های لازم را برای برداشتن فوری تحریم های مربوط به برنامه هسته ای ایران برخواهند داشت.(ادامه)
شاهد موج سرمایه گذاری خارجی در بنادر کشور هستیم
(ادامه)
تمامی راه های ارتباطی غرب مازندران بازاست
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به خسارت های ناشی از بارندگی شدید به بخش راه گفت: در حال حاضر تمامی راه‌های ارتباطی غرب استان باز است. (ادامه)
خسارت ۱۰ میلیارد بارندگی شدید به نوشهر
فرماندار نوشهر خواستار استقرار پایگاه امدادرسانی ستاد مدیریت بحران استان در غرب مازندران شد و میزان خسارت بارندگی اخیر به شهرستان را ۱۰ میلیارد ریال بیان کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.