.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مجازات قمه‌ زنی در قانون چیست؟
(ادامه)
ادای نذر در ظروف پلاستیکی ممنوع!
اما کم‌توجهی به برخی توصیه‌ها و تاکیدات، گاه موجب بروز برخی نابسامانی‌ها شده و گاه حتی اصل عمل خیر را هم تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. توزیع غذاهای نذری در ظروف پلاستیکی که به‌اعتقاد کارشناسان و صاحب‌نظران، به واسطه فعل و انفعالات شیمیایی می‌تواند عاملی بر ابتلای افراد به سرطان در بلندمدت باشد، یکی از این موارد است.(ادامه)
جزییات انفجار هیات‌ عزاداری در شهرری
پس از حضور امدادگران در محل آخرین آمارها حاکی از این است که 33 تن در این حادثه مصدوم شده‌اند که یک تن از آنان بدحال است.(ادامه)
عکس: سنگ قبر هادی نوروزی
روی آرامگاه ابدی هادی نوروزی نوشته شده: هادی جان پرواز کن، زمین جای قشنگی نیست! (ادامه)
شمال نیوز: شماری از عزاداران حسینی (ع ) سه شنبه شب در منطقه شهری شمال آباد چالوس به علت خوردن غذای نذری مسموم و به مراکز درمانی این شهرستان اعزام شدند.
آبگوشت نذری 250 چالوسی را مسموم کرد
شمال نیوز: شماری از عزاداران حسینی (ع ) سه شنبه شب در منطقه شهری شمال آباد چالوس به علت خوردن غذای نذری مسموم و به مراکز درمانی این شهرستان اعزام شدند. (ادامه)
 شمال نیوز: همزمان با هفتم محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان، هیئت های عزاداری مرکز استان در قالب همایش مذهبی یک شهر ، یک حسینیه مسیر میدان ساعت تا میدان ابن شهر آشوب ساری را دسته روی کردند. اجتماع بزرگ ساروي ها به مناسبت عزاداري حسيني+ تصاویر
شمال نیوز: همزمان با هفتم محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان، هیئت های عزاداری مرکز استان در قالب همایش مذهبی یک شهر ، یک حسینیه مسیر میدان ساعت تا میدان ابن شهر آشوب ساری را دسته روی کردند.(ادامه)
پسر شیشه ای خواهرش را با چاقو کشت
پسر شیشه ای پس از فرار از کمپ ترک اعتیاد خواهرش را با ۲۰ ضربه چاقو به قتل رساند. (ادامه)
همسر هادی نوروزی روی نیمکت پرسپولیس + عکس
شمال نیوز: همسر کاپیتان فقید پرسپولیس روی نیمکت این تیم حضور پیدا کرد. (ادامه)
ایران یک قدم به مرزهای عربستان نزدیکترشد
روز گذشته برخی از رسانه های سعودی از امضای توافقنامه نظامی میان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارتش قطر خبر دادند.(ادامه)

فر محمدی 5 نکته مهم درباره شایعه فیلترینگ تلگرام(يادداشت)
فر محمدی(ادامه)
تصاویر : حرم امام حسین(ع) صدسال قبل
(ادامه)
عکس: تیتر یک کیهان از بیانیه رهبر انقلاب
تیتر یک کیهان از بیانیه رهبر انقلاب . (ادامه)
واکنش کری به نامه رهبر انقلاب درباره برجام
وزیر امور خارجه آمریکا درباره الزامات و شرایط ذکرشده در نامه رهبر معظم انقلاب به رئیس‌جمهور کشورمان سخن گفت. (ادامه)
شرط اجرای برجام در ایران از زبان عراقچی
عراقچی با اشاره به تایید برجام در مراحل مختلف در داخل کشور از جمله در مجلس و شورای عالی امنیت ملی گفت ما برجام را در صورتی اجرا می کنیم که نقاط ضعفش پوشش داده شود. (ادامه)
موج عکس‌ های یادگاری مردم با احمدی نژاد
محمود احمدی نژاد در شب​های گذشته در دسته عزاداری هیئت محبان الحسین(ع) میدان ۷۲ نارمک به عزاداری پرداخته بود. در این حین برخی با او عکس یادگاری گرفته اند که در گروه های مختلف تلگرامی و صفحات فیس بوکی منتشر شده است. خبرآنلاین: محمود احمدی نژاد در شب​های گذشته در دسته عزاداری هیئت محبان الحسین(ع) میدان ۷۲ نارمک به عزاداری پرداخته بود. در این حین برخی با او عکس یادگاری گرفته اند که در گروه های مختلف تلگرامی و صفحات فیس بوکی منتشر شده است. (ادامه)
عارف: از سکوتم سواستفاده نکنید
رئیس بنیاد امید ایرانیان در پاسخ به پرسشی درباره سکوتش در برابر برخی بی‌اخلاقی‌های جریان‌های مختلف سیاسی گفت: سکوت من آگاهانه و بر اساس رویکرد اخلاقی‌ام است و در تمام دوران فعالیتم تلاش کردم منافع ملی بر منافع حزبی اولویت داشته باشد. البته اجازه هم نخواهم داد از سکوتم سوء‌استفاده شود. (ادامه)
عکس پدربزرگ محسن رضایی
(ادامه)
رهبر انقلاب در نامه‌ای به رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی امنیت ملی، با اشاره به بررسیهای دقیق و مسئولانه برجام در مجلس شورای اسلامی و شورای‌عالی امنیت ملی و عبور این موافقتنامه از مجاری قانونی، دستورات مهمی را در خصوص رعایت و حفظ منافع ملی ... هر تحريمی نقض برجام است/ از وارد کردن هرگونه مواد مصرفی از آمریکا جداً پرهیز شود
رهبر انقلاب در نامه‌ای به رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی امنیت ملی، با اشاره به بررسیهای دقیق و مسئولانه برجام در مجلس شورای اسلامی و شورای‌عالی امنیت ملی و عبور این موافقتنامه از مجاری قانونی، دستورات مهمی را در خصوص رعایت و حفظ منافع ملی ...(ادامه)
(تصاویر) علم بندان در ماسوله
مردم شهر تاریخی ماسوله مراسم سنتي علم بندان را با حضور سادات و بزرگان شهر برگزار و طی آن علم های عزاداری سرور و سالار شهیدان را برپا کردند. (ادامه)
قیمت خودروهای دست دوم در بازار
کیا سورنتو مدل 2011 در بازار به قیمت 140 میلیون تومان به فروش می‌رسد.(ادامه)
رقابت فیس بوک با سایت‌های خبری
فیس‌بوک برای اینکه کاربران سایت‌های خبری را جذب خدمات خود کند، در حال طراحی برنامه خاصی است که تمامی خبرهای مختلف را قابل دسترس می‌کند.(ادامه)
(تصاویر) کشف جسد ماهیگیر گیلانی
جسد ماهیگیر گیلانی که در حين صيد ماهی در رود خانه شلمانرود واقع در شرق گيلان غرق شده بود بعد از ٧٢ ساعت جستجو با كمك مردم محلی و هلال احمر کشف شد. (ادامه)
اعلام‌پیامکی حقوق‌بازنشستگان‌"تامین‌"
(ادامه)
رکن آبادی بالاخره کجاست؟
هیچ مقام رسمی در ایران تاکنون سخنی از جان باختن غضنفر رکن‌آبادی، سفیر سابق ایران در لبنان در جریان حادثه منا به میان نیاورده است. نام او در میان جان‌باختگان نیز نیست. سرنوشت رکن‌آبادی که یکی از دیپلمات‌های برجسته ایران است که به مدت ٦‌سال مسئولیت سفارت ایران در لبنان را بر عهده داشت، همچنان در‌ هاله‌ای از ابهام باقی مانده است.(ادامه)
تحلیل عاشورا از زبان آیت الله جوادی آملی
(ادامه)
اعتیاد به بازی آنلاین و سرقت اینترنتی از حساب پدر
شخصی که اقدام به سرقت اینترنتی جهت انجام بازی آنلاین می نمود توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا استان مازندران شناسایی و دستگیر شد.(ادامه)
تقدیر هم‌زمان از ظریف و کری
(ادامه)
کارگر روزمزدباکدام حقوق وام۱۰میلیونی بگیرد؟
مشاور کانون عالی شوراهای اسلامی کار با اشاره تشکیل کارگروه ویژه مزد در کنار ستاد تعیین مزد گفت: بسته خروج از رکود دولت با دادن وام خودرو و کارت اعتباری موثر نیست. سیاست‌ها باید در راستای تقویت قدرت خرید مردم باشد. (ادامه)
عکس/ معاون روحانی در هیات هلالی
مراسم شب هفتم محرم هیات الرضا(ع) با مداحی عبدالرضا هلالی و کربلایی روح الله بهمنی در خانه کشتی شهدای هفتم تیر برگزار شد.از حاشیه های این مراسم حضور محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس جمهور بود.(ادامه)
فراخوان اعزام به خدمت فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.