.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
راهبردهاي توسعه وپیشرفت از زبان دكتر شاعري
(ادامه)
با بیماری خاموش ۴۰ ساله‌ها آشنا شوید
(ادامه)
آموزش و پرورش پنج هزار نیروی جدید استخدام می کند
(ادامه)
ماجرای پاکتی که حداد عادل به ظریف داد
روزنامه اعتماد در صفحه اول خود گزارشی درباره هدیه سیاسی - فرهنگی حدادعادل به محمدجواد ظریف منتشر کرد. (ادامه)
پایان تجمع معلمان با دخالت نیروی انتظامی
جمعی از فرهنگیان صبح امروز در اعتراض به بازداشت یکی از مقامات سندیکای معلمان در مقابل مجلس تجمع کردند.(ادامه)
شمال نیوز : در این سازمان که کمتر از ده ماه است با مدیرعاملی عباس صالح زاده اداره می شود با یک تغییر غیرمنتظره همراه بود بدین صورت که در حالی که هیچ گونه اطلاعی داده شود و صرفا در قالب یک جلسه هیئت مدیره ، فرماندار معزول دولت در شهرستان بابل به عنوان سرپرست معرفی شد تا ادعای .... عزل و نصب از نوع قزاقستانی در مازندران !
شمال نیوز : در این سازمان که کمتر از ده ماه است با مدیرعاملی عباس صالح زاده اداره می شود با یک تغییر غیرمنتظره همراه بود بدین صورت که در حالی که هیچ گونه اطلاعی داده شود و صرفا در قالب یک جلسه هیئت مدیره ، فرماندار معزول دولت در شهرستان بابل به عنوان سرپرست معرفی شد تا ادعای ....(ادامه)
وام‌های يك‌روزه با سود 60 درصدي
(ادامه)
آخرين وضعيت پرونده سعيد مرتضوي
(ادامه)
سوادکوه همچنان در وضعیت بحرانی قرار دارد
(ادامه)
پیش‌فروش خانه‌های میلیاردی در گیلان + جدول قیمت
(ادامه)
حرف هاي بوادر أمير قلعه نوعي
استقلال گویا هنوز با مالکان جدید این باشگاه به توافق قطعی نرسیده است.(ادامه)
کشف یک جسد دیگر از قربانیان سیل
سخنگوی ستاد بحران شهر تهران با تاکید بر ادامه عملیات جست‌وجو در منطقه کن سولقان توسط هلال‌احمر افزود: شب گذشته جسد یکی دیگر از قربانیان این حادثه در منطقه پیدا شد.(ادامه)
وضعیت کارآفرینی در مازندران مناسب نیست
(ادامه)
جدول/ جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی
(ادامه)
آزمون استخدامی آموزش و پرورش واگذار شد
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آزمون استخدامی آموزش و پرورش به سازمان سنجش واگذار شد، گفت: مدیران در جابه جایی و عزل و نصب‌ها دقت لازم را داشته باشند تا در این خصوص مشکلاتی برای آموزش و پرورش ایجاد نشود.(ادامه)
بیماری خاموش در کمین 40 ساله‌ها
(ادامه)
تصاویر/ خسارت سیلاب در چهاردانگه ساری
(ادامه)
عروس سر داماد داعشی را برید!
یک منبع ارشد امنیتی در استان دیالی عراق از یافته شدن سر یک داعشی یک ساعت پس از ازدواج او خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: درگیری فیزیکی در این سازمان به حدی بالا گرفت که در نهایت با ورود نیروی انتظامی و بازداشت چند نفر از مسببین خاتمه یافت. گفته می شود یکی از معاونین سازمان مذکور نیز مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته است. درگیری و ضرب و شتم یک معاون در شهرداری مرکز استان
شمال نیوز: درگیری فیزیکی در این سازمان به حدی بالا گرفت که در نهایت با ورود نیروی انتظامی و بازداشت چند نفر از مسببین خاتمه یافت. گفته می شود یکی از معاونین سازمان مذکور نیز مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته است.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران، میزان خسارات ناشی از سیلاب اخیر را به بخش برق بیش از ۱۰ میلیارد ریال بیان کرد.
خسارت یک میلیاردی سیل به برق مازندران
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران، میزان خسارات ناشی از سیلاب اخیر را به بخش برق بیش از ۱۰ میلیارد ریال بیان کرد. (ادامه)
تصاویر/صفحه اول روزنامه‌های چهارشنبه31تیر
(ادامه)
حقوق کارگران رسمی و پیمانکار یکسان شد
مشاور مجمع عالی نمایندگان کارگران ایران ازهمترازی نیروهای پیمانکاری با نیروهای قراردادی و رسمی با بخشنامه جدید خبر داد و گفت:اجرای این بخشنامه احیای ماده ۳۸ قانون کار و مقاوله نامه شماره ۱۰۰ سازمان ILO بود. (ادامه)
10 روش موثر برای کاهش سریع وزن
(ادامه)
شمال نیوز: تعصب‌ های  بیش از حد اصول گرایانه باعث شده است تا بسیاری از نیروهای اجرایی و قدرتمند این گروه به جریان اصلاحات نزدیک شوند و جریان اصلاحات در زمانی که رهبرانش با محدودیت‌هایی روبرو هستند از این شکاف بهترین استفاده را کنند.
لطفا بر سر سفره اصلاح طلبان بنشینید
شمال نیوز: تعصب‌ های بیش از حد اصول گرایانه باعث شده است تا بسیاری از نیروهای اجرایی و قدرتمند این گروه به جریان اصلاحات نزدیک شوند و جریان اصلاحات در زمانی که رهبرانش با محدودیت‌هایی روبرو هستند از این شکاف بهترین استفاده را کنند. (ادامه)
تصاویر/ خسارت سیل در سوادکوه
(ادامه)
مهرداد تیموری چرا اول حادثه بعد پیشگیری؟(يادداشت)
مهرداد تیموری(ادامه)
شمال نیوز: نماینده هلال احمر یک گزارش مجزا از میزان خسارت و آمار کشته ها و مجروحین می دهد و فرمانده پلیس راه و مسئولین آتش نشانی و ... گزارش متفاوتی دیگر ... سیلی که سرعتش از اخبار هواشناسی بیشتر است!/ نوشدارو پس از مرگ سهراب
شمال نیوز: نماینده هلال احمر یک گزارش مجزا از میزان خسارت و آمار کشته ها و مجروحین می دهد و فرمانده پلیس راه و مسئولین آتش نشانی و ... گزارش متفاوتی دیگر ...(ادامه)
 ناصر ایمانی مجلس یا شورای امنیت ملی؛ کدام یک توافق هسته ای را بررسی می‌کنند؟(يادداشت)
ناصر ایمانی(ادامه)
پیدا شدن اجساد 2 کشته سیل در جاده چالوس
وی خاطرنشان کرد که با پیدا شدن اجساد این دو جان باخته سیل، تعداد جان باختگان سیل اخیر در روستای سیجان در استان البرز به 8 نفر رسید. (ادامه)
استانی شدن انتخابات ازدستورکارخارج شد
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اعلام کرد: طرح «استانی شدن انتخابات مجلس» به طور کامل از دستور کار مجلس شورای اسلامی خارج شد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 56 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.