.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
خوش و بش سردار سلیمانی و احمدی نژاد+عکس
مراسم بزرگداشت شهید "ابو منتظر المحمداوی" مسئول عملیات سپاه بدر عراق با حضور سرلشگر قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برخی فرماندهان مقاومت اسلامی در عراق برگزار شد. (ادامه)
اگر می‌خواهید زنده بمانید، مسواک بزنید!
بیماری‌های لثوی در مراحل ابتدایی خود به صورت «ورم لثه» ظاهر می‌شود و ممکن است هنگام مسواک زدن خونریزی کند. اگر آن درمان نشود به شکل پیوره یا پیرادندان‌آماس (Periodontitis) یا همان بیماری بافت‌های اطراف دندان درمی‌آید.(ادامه)
همسر جان کری کیست؟ + عکس
تِرسا کری، همسر جان کری، وزیر امور خارجه ایالات متحده که صاحب و مدیرعامل کمپانی بزرگ صنایع غذایی «هاینز» در آمریکاست. (ادامه)
وزیر امور خارجه با تأکید بر اینکه ایران با ۶ کشور به ظاهر قدرتمند دنیا مذاکره می کند اما باج نمی دهد گفت: در مذاکرات اخیر هسته ای طرح صهیونیستی امنیتی سازی ایران فرو پاشید. در مذاکرات باج ندادیم/ برنامه موشکی و تسلیحاتی ایران به هیچکس ارتباطی ندارد(خبر)
وزیر امور خارجه با تأکید بر اینکه ایران با ۶ کشور به ظاهر قدرتمند دنیا مذاکره می کند اما باج نمی دهد گفت: در مذاکرات اخیر هسته ای طرح صهیونیستی امنیتی سازی ایران فرو پاشید.(ادامه)
عکس/ جواد رضویان و برادرش در سه سالگی
بازیگر طنز سینما و تلویزیون کشورمان عکسی یادگاری از خود در کنار برادرش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. (ادامه)
عکس/ استراحت مطلق بازیگر پایتخت 4
احمد مهران‌فر بازیگر نقش ارسطو در مجموعه تلویزیونی پایتخت 4 در پست جدید صفحه اینستاگرامش عکسی از خود را در کنار ساحل با کپشن "استراحت مطلق" منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز: مدير منتخب دولت تدبیر و امید در استان ، در برابر صحبت هاي منطقي و منصفانه يكي از نمايندگان پارلمان شهري كه درواقع از زبان مردم سخن گفته ، به جاي استقبال از انتقادات و پيگيري ضعف هاي مديريتي استان ، از ارايه پاسخ منطقي به جايگاه قانوني شورا طفره مي رود .... آقای استاندار ؛ برای شما متاسفم !
شمال نیوز: مدير منتخب دولت تدبیر و امید در استان ، در برابر صحبت هاي منطقي و منصفانه يكي از نمايندگان پارلمان شهري كه درواقع از زبان مردم سخن گفته ، به جاي استقبال از انتقادات و پيگيري ضعف هاي مديريتي استان ، از ارايه پاسخ منطقي به جايگاه قانوني شورا طفره مي رود .... (ادامه)
حاشیه‌های «پایتخت» از زبان «بابا پنجعلی»
(ادامه)
اعلام اسامی ۵ نفر از فوتی‌های سیلاب
سازمان پزشکی قانونی اسامی ۵ نفر از فوتی‌های سیلاب و طوفان را اعلام کرد.(ادامه)
نوبخت: اشتغال را بالا خواهیم برد
(ادامه)
تصویر/ سلفی کردها لحظاتی پیش از انفجار
(ادامه)
عذرخواهي استاندار سابق از مردم
استاندار سابق از مردم فارس عذرخواهي كرد و حالا گزينه‌اي در ساختمان استانداري رياست خواهد كرد كه مطابق آنچه كه وزير كشور گفته است با برنامه‌هاي دولت هماهنگ است.(ادامه)
رازهای پنهان مذاکرات وین
در دو هفته مذاکره، بسیاری می‌پرسیدند آخرش چه می‌شود؟ توافق می‌کنند یا نه؟ اگرچه بسیاری از شواهد نشان‌دهنده این بود که این دور از مذاکرات با سرعت و چالاکی زیادی انجام می‌شود و امکان دستیابی به توافق، بسیار بیشتر از دوره‌های قبلی مذاکره است، ولی مذاکره‌کنندگان تأکید داشتند تا همه موضوعات حل نشود به هیچ توافقی دست نمی‌یابیم و حتی یک گام مانده به توافق و باقی‌ماندن تنها یک موضوع را هم برهم‌زننده توافق می‌دانستند. (ادامه)
دشوارترین تمرین‌های نظامی دنیا+ تصاویر
(ادامه)
عکس/ بی حوصلگی حمید رسایی در جریان نطق ظریف
بی حوصلگی حمید رسایی در جریان نطق ظریف(ادامه)
آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی
مودیان مالیاتی از اول خرداد ماه تا ۳۱ تیرماه سال جاری مهلت داشته تا اظهارنامه‌های مربوط به سال گذشته را به صورت الکترونیکی به سازمان امور مالیاتی ارائه دهند(ادامه)
2 انتصاب در سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران
شمال نیوز: طی حکمی از سوی رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران روسای ادارات صنعت،معدن وتجارت شهرستانهای آمل و بابلسر منصوب شدند.(ادامه)
چهار نوع میوه مجاز وارداتی را بشناسید
(ادامه)
مشکلات بیمه‌شدگان در مازندران به حداقل می‌رسد
مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: مشکلات بیمه‌شدگان در استان به حداقل می‌رسد.(ادامه)
رقم دارایی‌های مسدود شده ایران 150 میلیارد دلار است
(ادامه)
ماجرای "بابک زنجانی دوم" چیست؟
شمال نیوز: معاون اول رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی ماجرای «بانک زنجانی دوم» را تحلیل کرد و وزیر نفت هم در حضور اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه به توضیح در این خصوص پرداخت.(ادامه)
جهانگیری: توافق هسته‌ای را ساده نگیریم
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه توافق هسته‌ای فرصت جدیدی برای اقتصاد، تولید و سرمایه گذاری کشور ایجاد کرده است تاکید کرد که نباید از این توافق را ساده و دست کم گرفت.(ادامه)
جزئیات جدید دریافت وام ۸۰ میلیونی
(ادامه)
جاده چالوس باز شد
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بازگشایی جاده چالوس و هراز، از ترافیک نیمه سنگین در بخش‌هایی از جاده هراز، آزادراه کرج قزوین و اتوبان تهران کرج خبر داد.(ادامه)
پرداخت وام300میلیونی به اعضای شورا شهر
(ادامه)
تصاویر/ نمایشگاه توانمندی های مازندران در قزاقستان
(ادامه)
نجات 10 کوهنورد داخلی و خارجی از ارتفاعات دماوند
(ادامه)
تصاویر/ظریف و صالحی در صحن علنی مجلس
(ادامه)
یارانه معترضان حذف شده دوباره برقرار شد
(ادامه)
پیام تسلیت به خانواده قربانیان حادثه سیلاب
استاندار تهران به خانواده قربانیان حادثه سیلاب در تهران تسلیت گفت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.