.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
زائرنابينا درحرم علي(ع) شفا يافت+عكس
(ادامه)
شالیزارهای برنج مازندران پس از باران(خبر)
(ادامه)
آیفون ۷ بدون سیم کارت خواهد بود!
(ادامه)
(تصاویر) لاریجانی به استقبال ظریف رفت
(ادامه)
تاریخ دیدار رفت و برگشت دربی اعلام شد
(ادامه)
محور کندوان همچنان ‌مسدود است
(ادامه)
خسارت میلیاردی سیل به کشاورزی مازندران
(ادامه)
دیدار معاون صدر اعظم آلمان با لاریجانی /عکس
زیگمار گابریل معاون صدر اعظم آلمان بعداز ظهر امروز دوشنبه با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.(ادامه)
آمار وزیر کشاورزی از خسارت سیل اخیر
(ادامه)
عوارض آزادراه تهران-شمال تعیین شد
(ادامه)
کواکبیان: احمدی‌نژاد باید محاکمه شود
(ادامه)
قیمت تلویزیون‌های 50 تا 55 اینچ در بازار/جدول
(ادامه)
ارتباط مستقیم تلفن ‌همراه با افسردگی
(ادامه)
قیمت طلا،سکه وارز سه شنبه
(ادامه)
ظریف: ایران مذاکره می‌کند اما باج نمی‌دهد
وزیر امور خارجه با اشاره به توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 گفت که جهانیان از این توافق به عنوان پیروزی عقلانیت و منطق بر جنگ طلبی استقبال کردند.(ادامه)
میانه‌روها تعیین‌کننده نتیجه انتخابات مجلس دهم خواهند بود. این را از فعالیت‌های انتخاباتی دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا می‌توان فهمید. دو رقیب از هم‌اکنون همه تلاش خود را می‌کنند تا در مصاف پیش رو سهم بیشتری از بهارستان را نصیب خود کنند. از همین رو تلاش‌ها برای ائتلاف‌ها آغازشده است.
دلایل تمایل جریان‌های سیاسی به حضور میانه‌روها در لیست‌های انتخاباتی
میانه‌روها تعیین‌کننده نتیجه انتخابات مجلس دهم خواهند بود. این را از فعالیت‌های انتخاباتی دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا می‌توان فهمید. دو رقیب از هم‌اکنون همه تلاش خود را می‌کنند تا در مصاف پیش رو سهم بیشتری از بهارستان را نصیب خود کنند. از همین رو تلاش‌ها برای ائتلاف‌ها آغازشده است. (ادامه)
شمال نیوز: سایت سازمان سنجش نفرات برتر هر یک از گروه های ازمایشی پنجگانه علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ را اعلام کرد.
دو مازنی در جمع نفرات برتر کنکور سراسری +عکس
شمال نیوز: سایت سازمان سنجش نفرات برتر هر یک از گروه های ازمایشی پنجگانه علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ را اعلام کرد. (ادامه)
فاز نهايي پروژه مهار آبهاي سطحي در ساری
معاون فني و عمراني شهرداري ساري با اشاره به تشكيل يك نشست مهم براي آغاز فاز نهايي پروژه مهار آبهاي سطحي گفت: بنا به تاكيد مهندس عبوري اين فاز را بسرعت آغاز خواهيم كرد تا ديگر هيچ نقطه ...(ادامه)
تصاویر/صفحه اول روزنامه‌های سه شنبه30تیر
(ادامه)
برترین‌های کنکور امسال را بشناسید+تصاویر
اسامی ۱۰ نفر اول گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی و ۳ نفر اول گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی کنکور سراسری ۹۴ اعلام شد. (ادامه)
جرئیات اموال توقیف شده ایران در آمریکا
با به پایان رسیدن مذاکرات هسته‌ای موضوع آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده ایران در خارج از کشور به بحث داغ این روزها تبدیل شده است. (ادامه)
پیام آیت الله طبرسی به مناسبت ارتحال والده شهید سلیمانی فرد
شمال نیوز: حضرت آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران بمناسبت درگذشت مرحومه بی بی موسوی والده شهید حجت الاسلام ولی الله سلیمانی فرد پیامی صادر کرد. (ادامه)
شمال نیوز: پس از توافق وین درباره برنامه هسته ای ایران یک گام مهم دیگر در راستای اجرای برجام برداشته شد. چه امتیازانی در قطعنامه ۲۲۳۱ نصیب ایران شده است؟
شمال نیوز: پس از توافق وین درباره برنامه هسته ای ایران یک گام مهم دیگر در راستای اجرای برجام برداشته شد.(ادامه)
پاسخ قاطع ظریف به تهدید نظامی ایران
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه گفت کسانی که پس از توافق در وین همچنان از کاربرد زور سخن می گویند، ظرفیت و توانایی لازم برای مدیریت ، پیشبرد و تثبیت دیپلماسی را ندارند. (ادامه)
کاهش قیمت انواع سکه و ارز در بازار (+جدول)
در بازار امروز - دوشنبه - سکه تمام طرح جدید نسبت به اواسط هفته گذشته با افت قابل توجهی مواجه شده و با قیمت 861 هزار و 500 تومان عرضه می‌شود، همچنین هر دلار آمریکا نیز 3242 تومان فروخته شد. (ادامه)
عکس/ گوینده زن اخبار در سال ۵۹
تصویر گوینده زن اخبار تلویزیونی در سال ۱۳۵۹ منتشر می شود.(ادامه)
عکس تاریخی متکی از اولین هیات رییسه مجلس
وزیر اسبق امور خارجه کشورمان در پست اخیر صفحه اینستاگرامش عکسی از اولین هیات رییسه مجلس شورای اسلامی منتشر کرد. (ادامه)
تصاویر دلخراش از سیل در جاده چالوس
فرماندار کرج از کشته شدن حداقل پنج نفر بر اثر سیل در جاده چالوس خبر داد و گفت: ابعاد خسارت و فاجعه بسیار گسترده است.(ادامه)
واکنش فرمانده سپاه به پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت
سرلشکر جعفری تاکید کرد: هر قطعنامه‌ای که در تضاد با خطوط قرمز کشورمان باشند، هیچ اعتباری ندارد و امیدواریم شورای امنیت سازمان ملل وقت خود را برای تصویب چنین پیش‌نویسی به بطالت نگذراند. (ادامه)
آب معدنی بخوریم یا نخوریم؟
خیلی‌ها فکر می‌کنند هر نوع آبی که در بطری به فروش می‌رسد همان آب معدنی است در حالی که این یک باور رایج نادرست است و همه بطری‌های آب موجود در مغازه‌ها معدنی نیستند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.