.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مازندران میزبان مسابقات كشتي پهلواني كشور
(ادامه)
چهار گيلاني يك كتاب
(ادامه)
راهیابی 33 دانش آموز استثنائی مازندران در کنکور سراسری
(ادامه)
هجوم تماشاگران و جریمه پگاه گيلان
(ادامه)
کشف بيش از پنج تن پنير غيربهداشتي در گلستان
(ادامه)
جذب صد درصد اعتبارات عمراني مازندران تا پايان دي‌‏ماه
(ادامه)
اخبار رسيده از اسامي نامزدهاي تاييد شده حكايت از تاييد تنها 2 نفر در استان گلستان مي باشد دو كانديدايي كه سالهاي بسياري است بر صندلي هاي اين مجلس تكيه زده اند و شانس حضور در رقابتي را يافته اند ... یک گلستان و دو نفر !!!
اخبار رسيده از اسامي نامزدهاي تاييد شده حكايت از تاييد تنها 2 نفر در استان گلستان مي باشد دو كانديدايي كه سالهاي بسياري است بر صندلي هاي اين مجلس تكيه زده اند و شانس حضور در رقابتي را يافته اند ...(ادامه)
اعدام همزمان 5 جنایتکار در شمال کشور
پنج مرد جوان که به جرم آدم ربایی و تجاوز به عنف به اشد مجازات محکوم شده بودند دیروز در ورزشگاه مینودشت- از توابع استان گلستان- اعدام شدند. رسیدگی به این پرونده از بیست و هشتم آبان 1384 به دنبال آدم ربایی و تجاوز به عنف در جنگل باقرآباد مینودشت در دستور کار پلیس استان گلستان قرار گرفت. (ادامه)
احداث موزه منطقه ای دریای خزر در رامسر
پس از مطالعه و بررسی، موزه منطقه ای دریای خزر در رامسر احداث می شود.به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا،مسعود نصرتی مدیر کل موزه های ایران اظهار داشت: موزه منطقه دریای خزر در شهر رامسر احداث می شود و قرارداد مشاوره آن نیز منعقد شده و طرح مورد نظر در حال مطالعه است.(ادامه)
کتک کاری 6 زن آستارايي با رئيس يك اداره
اين عده مدت‌ها بود كه براي گرفتن يك مجوز به اين اداره مراجعه مي‌كردند و هر بار با مخالفت رئيس اداره مواجه مي‌شدند كه سرانجام كار به جايي رسيد كه رئيس اداره را در پشت ميز خود با لنگه كفش مورد حمله قرار دادند كه با ...(ادامه)
علی عالی کردکلایی گفتگوی با آقای عصبانی(يادداشت)
علی عالی کردکلایی(ادامه)
ردصلاحیت750داوطلب مازندرانی درانتخابات شوراها
رئيس ستاد انتخابات استان مازندران اعلام كرد: از مجموع 16 هزار و 605 نفر از داوطلبان انتخابات شورا در شهر و روستاهاي مازندران750 نفر رد صلاحيت شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،جواد قناعت افزود: 14 هزار 822 از داوطلبان در شوراي اسلامي روستاها نام‌نويسي كرده بودند كه از اين تعداد (ادامه)
سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري مازندارن به منظور حمايت از واحدهاي اقامتي و پذيرايي، آشنا كردن مردم با سفرهاي ارزان قيمت، و معرفي مكان‌هاي بكر گردشگري، طرح سفرهاي ارزان قيمت در قالب طرحي ملي ... طرح سفرهاي ارزان قيمت به استان مازندران
سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري مازندارن به منظور حمايت از واحدهاي اقامتي و پذيرايي، آشنا كردن مردم با سفرهاي ارزان قيمت، و معرفي مكان‌هاي بكر گردشگري، طرح سفرهاي ارزان قيمت در قالب طرحي ملي ...(ادامه)
وجود130نقطه حادثه خيز در محورهاي مازندران
مدير كل راه و ترابري مازندران گفت: از 180 نقطه حادثه خيز شناسايي شده در محورهاي ارتباطي مازندران تاكنون 50 نقطه حادثه خيز در 3 سال گذشته برداشته و حذف شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،اسفنديار عشوري از پايان مطالعات 6 نقطه دور برگردان (ادامه)
رشد3برابرى سرمايه گذارى صنعتى در گلستان
رييس سازمان صنايع و معادن گلستان از سه برابر شدن استقبال سرمايه گذارى صنعتى از ابتداى سال جارى تاكنون در استان خبر داد. مهندس منصور قليچ لى گفت: اين امر در حالى است كه در هفت ماه اول سال جارى تعداد جوازهاى تاسيس صنعتى و معدنى صادره استان ۵۰۶ مورد بوده (ادامه)
۴۰درصدقشر تحصيلكرده مازندران جوياى كارند
۴۰درصد از افراد تحصيلكرده استان مازندران جوياى كار هستند. مهندس ابوطالب شفقت استاندار مازندران در جلسه شوراى دانشگاه مازندران با بيان اين مطلب به نقش صنعت توريسم در پيشرفت استان اشاره كرد و گفت(ادامه)
ساخت يك كندوى عجيب در آستارا
در يك حادثه نادر طبيعى، گروهى از زنبورهاى زرد وحشى در يكى از روستاهاى شهرستان آستارا اقدام به ساخت يك كندوى بسيار بزرگ كرده اند. اين كندو در منزلى در روستاى «سيبلى» در ۱۰ كيلومترى آستارا ساخته شده كه ۶۰ سانتيمتر ارتفاع و ۴۰ سانتيمتر عرض دارد. هم اكنون حدود يك هزار (ادامه)
معامله بيش از 645 هزار سهم در تالار ساري
طي مبادلات امروز در تالار ساري، تعداد 645 هزار و 64 سهم به ارزش بيش از 4 ميليارد و 379 ميليون ريال مورد داد و ستد قرار گرفت. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، در روز ‌‏‌‏شنبه مورخ 27/8/85 ، تعداد 355 هزار و 701 سهم به ارزش 2 ميليارد و 66 ميليون ريال در تالار منطقه‏اي(ادامه)
گشايش نمايشگاه توليدات مازندران در آلماتي
نمايشگاه توليدات استان مازندران در آلماتي ـ پايتخت قزاقستان ـ گشايش يافت. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، در اين نمايشگاه 62 شركت ايراني كالا‌هاي خود را كه يك سوم آنها در مازندران توليد شده است به معرض ديد عموم گذاشته‌اند. (ادامه)
آغاز کوچ پاييزه عشاير به استان گلستان
کوچ پاييزه 1723 خانوار عشاير کوچنده اکرار شمال خراسان تحت پوشش استان گلستان، آغاز شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، عشاير کوچنده با جمعيتي بالغ بر 10772 نفر به همراه 450 هزار راس دام از مناطق ييلاقي شهرهاي شمال خراسان (ادامه)
اجرايى نشدن تعهدات زيست محيطى آزادراه تهران ـ شمال
مجريان طرح آزادراه «تهران - شمال» به تعهدات زيست محيطى خود عمل نكرده اند. دكتر اصيليان، سرپرست معاونت محيط زيست انسانى سازمان حفاظت محيط زيست با بيان اين مطلب گفت: دادستانى كل كشور درباره تخريب هاى گسترده (ادامه)
خسارت سیل به 160 واحد مسكوني در نكا
بارش شديد باران كه از پنجشنبه شب آغاز شد و تا عصر ديروز ادامه داشت با جاري شدن سيل در روستاهاي بخش مركزي شهرستان نكا به 160 واحد مسكوني خسارت وارد كرد. (ادامه)
در پی اعتراض جمعی از مردم شهر شهمیرزاد از مسئولین استان سمنان، خواستار جدایی از این استان والحاق به استان مازندران شدند.
شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست، این اعتراض به دنبال حفر متعدد ... شهمیرزادیها خواهان جدایی از استان سمنان
در پی اعتراض جمعی از مردم شهر شهمیرزاد از مسئولین استان سمنان، خواستار جدایی از این استان والحاق به استان مازندران شدند. شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست، این اعتراض به دنبال حفر متعدد ...(ادامه)
اصولگرايان براي پيروزي لیست مشترك بدهند
دبيركل حزب موتلفه اسلامي كشور با بيان اينكه فهرست مشترك جامعتين براي انتخابات خبرگان آماده است پيشنهاد داد: اصولگرايان براي پيروزي در انتخابات شوراها زودتر به فهرست مشترك برسند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، محمدنبي حبيبي در دومين گردهمايي منطقه‌ايي بانوان شمال كشور در باشگاه برق ساري گفت: تشكل‌هاي اصولگرا (ادامه)
جشنواره بین المللی شهرداران و حضور سه شهردار
مراسم افتتاحيه جشنواره بین امللی شهرداران قرار بود صبح امروز پنجشنبه برگزار شود و بر اساس اعلام برگزاركنندگان ، تمامي شهرداران شهرهاي ايران در آن حضور مي‌داشتند ولي تنها سه شهردار شهرهاي ساري، جويبار و زيراب از استان مازندران در اين جشنواره حضور يافتند(ادامه)
310 پروژه آی تی روستایي در مازندران
مديركل دفتر طرح و برنامه استانداري مازندران اعلام كرد: در مازندران 310 روستا براي توسعه فن آوري اطلاعات و ارتباطات شناسايي شده‌اند كه از اين تعداد 75 روستا آماده بهره‌برداري هستند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،يدالله طهماسبي امروز در جلسه پرتال (ادامه)
کلنگ مجتمع پتروشيمي كود اوره در گلستان
معاون وزير نفت و مديرعامل پتروشيمي كشور گفت: كلنگ اولين مجتمع پتروشيمي كود اوره و آمونياك كشور در گلستان به زمين زده شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،محمد نجابت امروز در حاشيه مراسم كلنگ‌زني افزود: مجتمع پتروشيمي گلستان در سال يك ميليون تن كود اوره توليد خواهد كرد.(ادامه)
ايجاد شهرك الكترونيكي در گيلان
رئيس سازمان صنايع و معادن گيلان از ايجاد شهرك الكترونيك نرم‌افزاري در گيلان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، بهزادا ظهيري امروز در همايش آشنايي با روند برخورداري از تسهيلات صندوق حمايت از تحقيقات و توسعه صنايع الكترونيك در (ادامه)
تمامی شهروندان رشتي بيمه حوادث مي‌شوند
شهردار رشت گفت: شهرداري رشت در نظر دارد 520 هزار نفر از شهروندان رشتي را با مسئوليت مدني جامع شهري بيمه حوادث كند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،رضا ساغري با اشاره به شوراي بيمه حوادث تصريح كرد: شهروندان در مقابل حادثه‌‌هايي ناشي از سقوط درختان (ادامه)
ایجاد سيستم مديريت اطلاعات پژوهشي و فناوري
سيستم مديريت اطلاعات پژوهشي و فناوري كشور با همكاري كليه دستگاه‌‏ها، دانشگاه‌‏ها و موسسات آموزش عالي و پژوهشي كشور ايجاد مي‌‏شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، دكتر احمد جعفري صميمي، معاون پژوهشي دانشگاه مازندران، گفت: توجه به حوزه پژوهشي در فضاي ايجاد شده (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.