.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شكايت مادر براي نجات دختر نابيناي گلستاني
زن جون براي نجات دختر نابينايش شكايت خود عليه همسرش را تسليم دادگاه كرد.دختر در حاليكه با التماس دست ماردش را گرفته بود . از او مي خواست تا او را تنها نگذارد . مادرش حالا ديگر مطمئن بود كه بايد شكايتش را تنظيم كند .(ادامه)
 رئیس ستاد حوادث غيرمترقبه استان مازندران درباره احتمال شيوع مجدد آنفلوآنزاي حاد پرندگان در اين استان هشدار داد . پورمحمد  گفت: با  شروع مهاجرت پرندگان وحشي و رهاسازي طيور بومي در مزارع و باغات ... احتمال شيوع مجدد آنفلوآنزاي مرغی درمازندارن
رئیس ستاد حوادث غيرمترقبه استان مازندران درباره احتمال شيوع مجدد آنفلوآنزاي حاد پرندگان در اين استان هشدار داد . پورمحمد گفت: با شروع مهاجرت پرندگان وحشي و رهاسازي طيور بومي در مزارع و باغات ...(ادامه)
محمد قلی نژاد كوچه هاي خاكي،اشكهايي پنهان،شهرداري مغرور(يادداشت)
محمد قلی نژاد(ادامه)
كلاهبردارى به نام يك موسسه خيريه درسارى
دو زن كه در پوشش يك موسسه خيريه از اهالى يكى از روستاهاى اطراف سارى وجه نقد دريافت مى كردند دستگيرشدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از جوان، پليس آگاهى شهرستان سارى هنگام گشت زنى در روستاى «جامخانه» اين شهرستان (ادامه)
انفجار در بانك ملي شهرستان نوشهر
بر اثر انفجار يك شيء مشكوك در بانك ملي نوشهر 2نفر مجروح شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از کیهان ،اين حادثه كه در شعبه انقلاب بانك ملي اين شهر روي داد باعث شكسته شدن شيشه هاي بانك و سرگرداني و ترس(ادامه)
شنیده ها حکایت از آن دارد فرماندار یکی از شهرهای توریستی استان با تغییر مکرر رئیس دفتر خود رکورد تعویض مدیران را شکست.به گزارش خبرنگار شمال نیوز، وی در مدت کوتاه کمتر از 7 ماه در مسئولیت فرمانداری  ... فرماندار رکورد شکن
شنیده ها حکایت از آن دارد فرماندار یکی از شهرهای توریستی استان با تغییر مکرر رئیس دفتر خود رکورد تعویض مدیران را شکست.به گزارش خبرنگار شمال نیوز، وی در مدت کوتاه کمتر از 7 ماه در مسئولیت فرمانداری ...(ادامه)
کارپرداز یکی از سازمانهای اداری شهرستان ساری که با استفاده از جعل اسناد اقدام به خروج بودجه این سازمان به نفع خود می کرد دستگیر شد.
به گزارش شمال نیوز در پی شکایت یکی از ... دستگیری کارپرداز جاعل در ساری
کارپرداز یکی از سازمانهای اداری شهرستان ساری که با استفاده از جعل اسناد اقدام به خروج بودجه این سازمان به نفع خود می کرد دستگیر شد. به گزارش شمال نیوز در پی شکایت یکی از ... (ادامه)
اعلام صلاحيت داوطلبان انتخابات شوراها درگيلان
مسوول كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات سومين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستاي گيلان از اعلام نتايج بررسي صلاحيت داوطلبان عضويت در شوراهاي استان خبر داد.به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا،علي پورحسن افزود: با پايان يافتن زمان بررسي صلاحيت داوطلبان عضويت (ادامه)
رئیس کل دادگستری مازندران گفت : بزودی شورای ویژه رسیدگی به تخلفات انتخابات چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری و سومین دوره شوراهای شهر و روستا در محاکم قضایی این استان تشکیل می‌شود. تشکیل شورای رسیدگی به تخلفات انتخابات در مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران گفت : بزودی شورای ویژه رسیدگی به تخلفات انتخابات چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری و سومین دوره شوراهای شهر و روستا در محاکم قضایی این استان تشکیل می‌شود.(ادامه)
علی عالی کردکلایی به بهانه سفر رئيس جمهوري به مازندران(آقاي احمدي‌نژاد دردهاي مردم مازندران را بدانيد )(ديدگاه)
علی عالی کردکلایی(ادامه)
افزايش پروازهاى فرودگا ههاى مازندران
تعداد پروازهاى فرودگاههاى مازندران با هدف رفاه حال مسافران و تعامل بيشتر اين استان با ساير استانهاى كشور افزايش يافت. سعيد چلندرى مديركل فرودگاههاى استان مازندران با بيان اين مطلب افزود: طبق برنامه جديد، در شش ماهه دوم امسال هفته اى ۳ پرواز (ادامه)
پيرمرد 70 ساله مازندراني به دليل فروش مقداري برنج توسط همسرش در اقدامي عجيب وي را طلاق داد‌. اين پيرمرد اهل يكي از روستاهاي بابل است و در حالي به اين اقدام دست زد كه همسرش را به دليل ... برنج فروشی همسر و طلاق شوهر
پيرمرد 70 ساله مازندراني به دليل فروش مقداري برنج توسط همسرش در اقدامي عجيب وي را طلاق داد‌. اين پيرمرد اهل يكي از روستاهاي بابل است و در حالي به اين اقدام دست زد كه همسرش را به دليل ...(ادامه)
شنیده های  خبر نگار شمال نیوز حاکیست در جریان بررسی اولیه صلاحیت های نامزدهای سومین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا،تعدادی از چهره های سرشناس در استان که مدتها در شورای شهر سابقه دارند ... رد صلاحیتها و استرس ....
شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست در جریان بررسی اولیه صلاحیت های نامزدهای سومین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا،تعدادی از چهره های سرشناس در استان که مدتها در شورای شهر سابقه دارند ...(ادامه)
فردی که با استفاده از تصاویر افراد در مراسم عروسی و جشنها اقدام به اخاذی می کرد در شهرستان آمل به دام افتاد. 
به گزارش شمال نیوز ،ماموران انتظامی شهرستان آمل در پی تماس تلفنی چند دختر دانشجو مبنی بر اینکه جوانی 19 ساله با سوء  استفاده از عکسهای 
اخاذی با تصاویر دختران
فردی که با استفاده از تصاویر افراد در مراسم عروسی و جشنها اقدام به اخاذی می کرد در شهرستان آمل به دام افتاد. به گزارش شمال نیوز ،ماموران انتظامی شهرستان آمل در پی تماس تلفنی چند دختر دانشجو مبنی بر اینکه جوانی 19 ساله با سوء استفاده از عکسهای (ادامه)
بیش از3هزار جاذبه تاریخی و طبیعی در مازندران
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: مازندران با بیش از 3 هزار جاذبه تاریخی و طبیعی سالانه پذیرای 15 میلیون گردشگر و مسافر است. به گزارش شمال نیوز به نقل مهر، رحمت عباس نژاد گفت: استان مازندران را یکی از محورهای اصلی توسعه گردشگری استانهای شمالی کشور دانست و (ادامه)
دادوستد بيش از587هزارسهم در تالارساري
طي مبادلات امروز در تالار ساري، تعداد 587 هزار و 172 سهم به ارزش بيش از 2 ميليارد و 665 ميليون ريال مورد داد و ستد قرار گرفت. به گزارش شمال نیوز،در روز چهار‌‏‌‏شنبه مورخ 17/8/85 ، تعداد 124 هزار و 333 سهم به ارزش يك ميليارد و 11 ميليون ريال در تالار منطقه‏اي بورس اوراق بهادار (ادامه)
احداث موزه دفاع مقدس در استان گيلان
موزه تاريخ دفاع مقدس در يکي از مناطق نمونه گردشگري مصوب استان تاسيس مي‌شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا،مهندس بيژن زهاب، معاون امور گردشگري و فرهنگي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان گيلان (ادامه)
بازدیدسرزده استاندارمازندران ازفرمانداری سوادکوه
ابوطالب شفقت استاندار مازندران به طور سرزده و بدون اعلام قبلي در فرمانداري شهرستان سوادکوه حضور يافت . بگزارش شمال نیوز به نقل از البرز وي طي اين بازديد در فضايي صميمي با ارباب رجوع و کارمندان بخش هاي مختلف فرمانداري گفتگو نمود و از نزديک با (ادامه)
تاکیدقناعت بررقابتی شدن انتخابات
جواد قناعت معاون سياسي امنيتي استاندار در هفتمين جلسه ستاد انتخابات استان گفت: در زمينه انتخابات مهمترين مسئله مشارکت حداکثري و ايجاد فضاي رقابتي در بين نامزدهاي انتخاباتي است.(ادامه)
تشكيل پليس ويژه اطفال و نوجوانان
دومين نشست علمي منطقه‌يي قضات ويژه اطفال و نوجوانان استان‌هاي مركزي، گلستان، گيلان و مازندران در ساري مركز استان مازندران برگزار شد. (ادامه)
كشف 345 كيلو‌گرم مواد مخدر در گيلان
معاون مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي گيلان از كشف 345 كيلو‌گرم مواد مخدر در رشت، انزلي و آستانه اشرفيه خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،تقي ‌آبادي امروز در مركز اطلاع‌رساني پليس گيلان از موفقيت مأموران اين معاونت در دستگيري اعضاي باند قاچاق (ادامه)
قنبرپور شهردار نمونه ساري در اجلاس امارات
محمد قنبرپور شهردار ساري در كشور امارات به عنوان شهردار موفق و كارشناس نمونه معرفي شد. به گزارش فارس از ساري به نقل از روابط عمومي شهرداري ساري، در اجلاس سراسري شهرداران و مدير كل دفتر فني و معاونان عمراني استانداري‌ها و (ادامه)
عباس پورعلی اکبر
دست درازی به حریم خصوصی در اینترنت(يادداشت)
عباس پورعلی اکبر (ادامه)
داد و ستد بيش از 359 هزار سهم در تالار ساري
طي مبادلات امروز در تالار ساري، تعداد 359 هزار و 748 سهم به ارزش بيش از 2 ميليارد و 226 ميليون ريال مورد داد و ستد قرار گرفت. به گزارش شمال نیوز، در روز دو‌‏‌‏شنبه مورخ 15/8/85 ، تعداد 164 هزار و 47 سهم به ارزش يك ميليارد و 244 ميليون ريال در تالار منطقه‏اي بورس اوراق بهادار مازندران خريداري و تعداد 195 هزار و 701 سهم به ارزش 981 ميليون ريال در اين تالار به فروش رسيده است. بنابراين گزارش، از كل معاملات انجام شده در اين روز حدود 56 درصد مربوط به خريد و حدود 44 درصد مربوط به فروش سهام بوده است. اين گزارش مي‌‏افزايد: بيشترين شركت‌‏هاي مورد توجه سرمايه‌‏گذاران مازندراني در اين روز به ترتيب؛ گل‌‏گهر, چادرملو, تراكتورسازي و ملي سرب و روي بوده است.(ادامه)
تغذيه رايگان برای دانش آموزان مناطق محروم مازندران
تغذيه رايگان دانش‌‏آموزان منطقه محروم مازندران آغاز شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا, فاضلي, رييس سازمان آموزش و پرورش استان مازندران، با اختصاص 3 ميليارد و 423 ميليون ريال 50 هزار دانش‌‏آموز (ادامه)
جسد يك كارمند جنگلباني بابل‌كنار در محل كارش كشف و به پزشكي قانوني منتقل شد. بهزاد قلي‌پور كارمند 42 ساله ساكن شيرگاه قائم‌شهر در شب حادثه به اتفاق همكارش در حال گشت در منطقه بود. باز هم جنگل مازندران قربانی گرفت
جسد يك كارمند جنگلباني بابل‌كنار در محل كارش كشف و به پزشكي قانوني منتقل شد. بهزاد قلي‌پور كارمند 42 ساله ساكن شيرگاه قائم‌شهر در شب حادثه به اتفاق همكارش در حال گشت در منطقه بود.(ادامه)
8 صبح ،زمان شروع بکار بانک‌ها در استان گيلان
استانداري گيلان زمان آغاز به کار بانک‌هاي استان را هشت صبح اعلام کرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام استانداري گيلان به منظور جلوگيري از ازدحام و کاهش مدت انتظار مردم نزد (ادامه)
در ادامه راهیابی و بکار گیری نیروهای بومی استان گلستان در هیئت دولت دومین وزیر گلستانی امروز از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت.
بنظر میرسد با استقلال استان گلستان از مازندران  روند توسعه در این استان  از رشد ... دومین وزیر گلستانی ...و مازندران هیچ !!!
در ادامه راهیابی و بکار گیری نیروهای بومی استان گلستان در هیئت دولت دومین وزیر گلستانی امروز از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت. بنظر میرسد با استقلال استان گلستان از مازندران روند توسعه در این استان از رشد ...(ادامه)
كمبود ماهي در بازارهاي ماهي‌فروشان مازندران موجب افزايش قيمت آن شده است. 
به گزارش شمال نیوز ،مقدار عرضه انواع ماهي استخواني نسبت به دوره مشابه سال قبل در بازار ماهي‌فروشان شهرهاي مختلف مازندران بسيار كمتر است. 
کمبود ماهي در استان مازندران
كمبود ماهي در بازارهاي ماهي‌فروشان مازندران موجب افزايش قيمت آن شده است. به گزارش شمال نیوز ،مقدار عرضه انواع ماهي استخواني نسبت به دوره مشابه سال قبل در بازار ماهي‌فروشان شهرهاي مختلف مازندران بسيار كمتر است. (ادامه)
رييس سازمان صنايع و معادن مازندران گفت : واحدهاي صنعتي در اين استان با مشكلاتي نظير كمبود زمين ، مديريت ضعيف مالي و نداشتن استراتژي مشخص مواجه هستند. به گزارش شمال نیوز مهدي نژاد گفت: مشكلات فراروي صنعت ... صنعت مازندران از مشكلات عديده رنج مي‌برد
رييس سازمان صنايع و معادن مازندران گفت : واحدهاي صنعتي در اين استان با مشكلاتي نظير كمبود زمين ، مديريت ضعيف مالي و نداشتن استراتژي مشخص مواجه هستند. به گزارش شمال نیوز مهدي نژاد گفت: مشكلات فراروي صنعت ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.