.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
احتمال خداحافظي محمد ناظمي اردكاني وزير فعلي تعاون از دولت  شدت گرفت و محمد عباسي نماينده‌ي مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی  بعنوان يكي از گزينه‌هاي مطرح برای این وزارتخانه  ... محمد عباسي نماينده‌ي مردم گرگان گزینه مطرح برای وزارت تعاون
احتمال خداحافظي محمد ناظمي اردكاني وزير فعلي تعاون از دولت شدت گرفت و محمد عباسي نماينده‌ي مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی بعنوان يكي از گزينه‌هاي مطرح برای این وزارتخانه ...(ادامه)
مدير كل حفاظت محيط زيست استان مازندران در بازديد  از قله هاي 4800 و 4850 متري حفاظت شده علم كوه و تخت سليمان در منطقه كلاردشت با ابزار تأسف از تخريب غيرقابل جبران دامنه هاي آن ،خواستار توقف ... تخريب وسيع قله علم كوه غيرقابل جبران است
مدير كل حفاظت محيط زيست استان مازندران در بازديد از قله هاي 4800 و 4850 متري حفاظت شده علم كوه و تخت سليمان در منطقه كلاردشت با ابزار تأسف از تخريب غيرقابل جبران دامنه هاي آن ،خواستار توقف ...(ادامه)
رئيس هيئت كشتي مازندران گفت: اوايل اين هفته پس از لغو در جلسه موفق شديم با يزداني خرم،سرپرست فدراسيون كشتي جلسه‌اي را برگزار كنيم كه در اين جلسه در مورد برگزاري جام ....
رقابت‌هاي كشتي آزاد جام موحدو حبيبي درجويبار
رئيس هيئت كشتي مازندران گفت: اوايل اين هفته پس از لغو در جلسه موفق شديم با يزداني خرم،سرپرست فدراسيون كشتي جلسه‌اي را برگزار كنيم كه در اين جلسه در مورد برگزاري جام .... (ادامه)
شهربانو  بعد از 17 سال زندگی در میان دختران ،بخاطر دو جنسیتی بنا به نظر پزشکان و بعد از انجام چند عمل جراحی پسر شد و نام حسین بر خود گذاشت.
به گزارش شمال نیوز، خانواده این فرد از کودکی متوجه ... یک دختر بابلی نام حسین را بر خود گذاست
شهربانو بعد از 17 سال زندگی در میان دختران ،بخاطر دو جنسیتی بنا به نظر پزشکان و بعد از انجام چند عمل جراحی پسر شد و نام حسین بر خود گذاشت. به گزارش شمال نیوز، خانواده این فرد از کودکی متوجه ...(ادامه)
رئيس سازمان صنايع و معادن استان مازندران از ساخت كارخانه سيمان از محل اعتبارات صندوق ذخيره ارزي , در آينده‌اي نزديك خبر داد  و  گفت نظرات كارشناسي ساخت اين كارخانه  به اتمام رسيده است ... احداث كارخانه سيمان در مازندران
رئيس سازمان صنايع و معادن استان مازندران از ساخت كارخانه سيمان از محل اعتبارات صندوق ذخيره ارزي , در آينده‌اي نزديك خبر داد و گفت نظرات كارشناسي ساخت اين كارخانه به اتمام رسيده است ...(ادامه)
دستگيري سارق كابلهاي برق در رودسر
به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس مركز اطلاع‌رساني پليس گيلان اعلام كرد، عليرضا ـ م، 23 ساله به اتهام 3 فقره سرقت سيم برق در ساحل درياي رودسر، يك فقره سرقت در روستاي تميجان، يك فقره سرقت در روستاي وليسه، دو فقره سرقت در كلاچاي، يك فقره سرقت در رحيم‌آباد و 4 فقره سرقت در(ادامه)
مهاجرت كاكايي‌‏ها از سیبری به تنكابن
با سرد شدن هوا در مناطق سيبري, مهاجرت كاكايي‌‏ها به تنكابن آغاز شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایلنا ،محتشم اميري رييس محيط زيست تنكابن گفت: كاكايي نوعي پرنده است كه در 5 نوع بنام‌‏هاي كاكايي‌‏هاي بزرگ(ادامه)
آمل میزبان مسابقات بین‌المللی بوکس
رئیس هیئت بوکس مازندران گفت: مسابقات بین‌المللی بوکس گرامیداشت دهه مبارک فجر در سالن‌ جدید 3 هزار نفری آمل برگزار خواهد شد . به گزارش شمال نیز به نقل از مهر،محمدعلی فرجی افزود: درجلسه فدراسیون بوکس با مسئولان تربیت ‌بدنی (ادامه)
عضو شوراي اسلامي شهر رشت گفت: تعطيلي‌هاي زياد و موجب آسيب رساندن به اقتصاد ملي در كشور است و اعلام تعطيلي‌هاي پي‌درپي كارشناسانه نيست. و  ‌اين تعطيلي‌ها زماني رخ داده كه كشور در معرض ... تعطيلي‌هاي پي‌در‌پي به اقتصاد ملي آسيب مي‌زند
عضو شوراي اسلامي شهر رشت گفت: تعطيلي‌هاي زياد و موجب آسيب رساندن به اقتصاد ملي در كشور است و اعلام تعطيلي‌هاي پي‌درپي كارشناسانه نيست. و ‌اين تعطيلي‌ها زماني رخ داده كه كشور در معرض ...(ادامه)
آتش سوزی درخوابگاه صنايع شهيد بصيربابل
خوابگاه سربازان صنايع شهيد بصير بابل در آتش سوخت. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، روابط عمومي آتش نشاني بابلاعلام کرد، در اين آتش سوزي كليه وسائل حدود 20 سرباز اين مجتمع در آتش طعمه (ادامه)
نظر مراجع تقليد در مورد ميزان فطريه
سه تن از مراجع عظام تقليد قم ميزان فطريه امسال را بين هشت تا 9 هزار ريال اعلام كردند. به نوشته جمهوري اسلامي، آيت الله « محمد فاضل لنكراني » از مراجع تقليد در قم مقدار فطريه امسال را براي هر نفر 9 هزار ريال اعلام كرد . (ادامه)
وام 7درصدي برای صادركنندگان مازندرانی
صادركنندگان كالا در مازندران از تسهيلات 7 درصدي بهره مند خواهند شد. مهندس ولي الله فرزانه معاون برنامه ريزي و هماهنگي امور اقتصادي استاندار مازندران با اعلام اين خبر در جلسه بررسي مشكلات صادركنندگان مركبات اين (ادامه)
يكدستگاه پژو 405 درگرگان طعمه حریق شد
يك دستگاه پژو 405 در يكي از خيابانهاي گرگان آتش گرفت و سوخت. صبح روز گذشته پژو 405 مدل 84 به شماره شهرباني 383 ب 35 در حال حركت ناگهان آتش گرفت و طعمه حريق شد. به گزارش خبرنگار ما كه در محل حادثه (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.