.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مديركل جديد صدا و سيماي مركز گيلان معرفي شد
(ادامه)
پخش انيميشن ساخته شده از آزاد راه رشت - قزوين در برنامه چراغ خاموش يك دروغ‌پردازي آشكار بود كه اشتباه تهيه كننده و گزارشگر را نشان مي‌داد...نبايد اجازه دهيم كه با ندانم كاري يك نفر احساسات مردم استان جريحه‌دار شود... استاندار:برنامه چراغ خاموش انصاف را رعايت نكرد
پخش انيميشن ساخته شده از آزاد راه رشت - قزوين در برنامه چراغ خاموش يك دروغ‌پردازي آشكار بود كه اشتباه تهيه كننده و گزارشگر را نشان مي‌داد...نبايد اجازه دهيم كه با ندانم كاري يك نفر احساسات مردم استان جريحه‌دار شود...(ادامه)
يكي از نامزدها كه سابقه و رشته تحصيلي وي علوم انساني بوده است، در پوسترهاي تبليغاتي، خود را مهندس معرفي كرده و براي جوان نشان دادن چهره خود از عكس‌هاي قديمي و مونتاژ استفاده كرده است. تخلفات انتخاباتي برخي نامزدها در گيلان
يكي از نامزدها كه سابقه و رشته تحصيلي وي علوم انساني بوده است، در پوسترهاي تبليغاتي، خود را مهندس معرفي كرده و براي جوان نشان دادن چهره خود از عكس‌هاي قديمي و مونتاژ استفاده كرده است.(ادامه)
انتقاد رئيس شوراي شهر رشت از پخش برنامه چراغ خاموش
(ادامه)
حزب كارگزاران سازندگی ایران، اسامی 7 كاندیدای مورد حمایت خود  در استانهاي مازندران،گلستان و گيلان در دور دوم انتخابات مجلس هشتم را اعلام كرد. نامزدهای مورد حمایت حزب كارگزاران در استانهاي شمالي
حزب كارگزاران سازندگی ایران، اسامی 7 كاندیدای مورد حمایت خود در استانهاي مازندران،گلستان و گيلان در دور دوم انتخابات مجلس هشتم را اعلام كرد.(ادامه)
دست نشان:‌بازنده دربي به دسته اول سقوط نمي كند
(ادامه)
مجلس جشن و سرور يا تبليغات انتخاباتي
(ادامه)
امسال آزاد راه رشت- قزوين به نتيجه مي‌رسد
(ادامه)
‌دويست هكتار از زمين‌هاي شاليزار يك شركت كشاورزي و دامپروري در رشت، به شكل غيرقانوني به شركت شهرك‌هاي صنعتي واگذار شده است؛ اين زمين‌ها به صورت اجاره 99 ساله در اختيار اين شركت بوده كه اجازه واگذاري آنها را ... خودكفايي در برنج با خشك كردن 200 هكتار شاليزار!
‌دويست هكتار از زمين‌هاي شاليزار يك شركت كشاورزي و دامپروري در رشت، به شكل غيرقانوني به شركت شهرك‌هاي صنعتي واگذار شده است؛ اين زمين‌ها به صورت اجاره 99 ساله در اختيار اين شركت بوده كه اجازه واگذاري آنها را ...(ادامه)
پس از استعفاي محترمانه حسيني مديركل صدا و سيماي گيلان به بهانه شركت در انتخابات ،مهندس نصرپور مدير صدا و سيماي مركز كيش در راه عزيمت به استان گيلان است و گفته مي شود روز چهارشنبه مراسم معارفه وي برگزارخواهد شد. مدیریت مازندرانی در شبکه باران
پس از استعفاي محترمانه حسيني مديركل صدا و سيماي گيلان به بهانه شركت در انتخابات ،مهندس نصرپور مدير صدا و سيماي مركز كيش در راه عزيمت به استان گيلان است و گفته مي شود روز چهارشنبه مراسم معارفه وي برگزارخواهد شد.(ادامه)
سه هزار نفر كار نظارت بر انتخابات مرحله دوم در گيلان را برعهده دارند
(ادامه)
شركت گاز استان مازندران به دليل بحران سرما و كم شدن گاز طبيعي از فصل سرماي سال گذشته بيش از ديگر مراكز و سازمان هاي خدماتي بر سر زبان ها بود و اين بحران با تحمل و متانت مردم و... عرب مقصودي مدير عامل شركت گاز مازندران مي شود
شركت گاز استان مازندران به دليل بحران سرما و كم شدن گاز طبيعي از فصل سرماي سال گذشته بيش از ديگر مراكز و سازمان هاي خدماتي بر سر زبان ها بود و اين بحران با تحمل و متانت مردم و...(ادامه)
تعطيلی169 كارخانه چايسازي در گيلان
(ادامه)
مهندس قهرماني در معاونت عمراني مازندران به صورتي عمل كرد كه در واقع حضور وي در اين معاونت را دوران طلايي مازندران نام بردند و وي در اين مدت با پيگيري مستمر خود در طرحهاي عمراني در واقع مديران را وادار نمود تا تلاش شبانه روزي در اين زمينه انجام دهند و زمانيكه به سمت زادگاهش گيلان عزيمت كرد مردم و مسئولين مازندران از رفتن قهرماني ابراز ناراحتي و نگراني كردند. برنامه رندانه چراغ خاموش توطئه اي عليه مردم و مديران گيلان
مهندس قهرماني در معاونت عمراني مازندران به صورتي عمل كرد كه در واقع حضور وي در اين معاونت را دوران طلايي مازندران نام بردند و وي در اين مدت با پيگيري مستمر خود در طرحهاي عمراني در واقع مديران را وادار نمود تا تلاش شبانه روزي در اين زمينه انجام دهند و زمانيكه به سمت زادگاهش گيلان عزيمت كرد مردم و مسئولين مازندران از رفتن قهرماني ابراز ناراحتي و نگراني كردند.(ادامه)
رضا اشکوری گيله دختر(يادداشت)
رضا اشکوری (ادامه)
آسمان گيلان تا روز شنبه نيمه‌ابري است
(ادامه)
نامزدهاي مورد حمايت جبهه اصولگرايان مستقل گيلان
(ادامه)
واردات خودکفایی برنج را به تعویق انداخت
(ادامه)
پگاه‌گيلان: بازي سختي برابر استقلال اهواز داريم
(ادامه)
نسل ماهيان ازون برون، چارواش، فيل ماهي، قره برون و شيب در معرض خطر انقراض قرار دارد و به همين دليل تجارت خاويار ماهي شيب و فيل ماهي ممنوع است. ماهي های خاوياري درياي خزر در خطر انقراض
نسل ماهيان ازون برون، چارواش، فيل ماهي، قره برون و شيب در معرض خطر انقراض قرار دارد و به همين دليل تجارت خاويار ماهي شيب و فيل ماهي ممنوع است.(ادامه)
برخي از پزشكان از اختلاف سازمان نظام پزشكي، وزارت رفاه و بهداشت سوء استفاده كرده‌اند و خودشان مبالغ گوناگون از مريض دريافت مي‌كنند. تااعلام نهايي دولت در زمينه افزايش تعرفه‌ها ... افزايش خودسرانه تعرفه‌هاي پزشكي و اعتراض مردم گيلان
برخي از پزشكان از اختلاف سازمان نظام پزشكي، وزارت رفاه و بهداشت سوء استفاده كرده‌اند و خودشان مبالغ گوناگون از مريض دريافت مي‌كنند. تااعلام نهايي دولت در زمينه افزايش تعرفه‌ها ...(ادامه)
افزايش 31 درصدي اعتبارات عمراني گيلان
(ادامه)
برداشت برگ سبزچاي در گيلان آغاز ش
(ادامه)
تأكيد اصلاح طلبان گيلان بر ضرورت حضور در دور دوم انتخابات
(ادامه)
شكست سنگين استقلال تهران مقابل پگاه گيلان
(ادامه)
دستگيري كلاهبردار ميليونى از مراكز دولتى در گيلان
(ادامه)
رحله دوم انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي در 52 حوزه انتخابيه در 20 استان کشور در روز هفتم اردیبهشت برگزار مي شود.بر اساس این گزارش، اسامي استان و حوزه ها به اين شرح است:
اسامي 52 حوزه انتخابيه مرحله دوم انتخابات مجلس
رحله دوم انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي در 52 حوزه انتخابيه در 20 استان کشور در روز هفتم اردیبهشت برگزار مي شود.بر اساس این گزارش، اسامي استان و حوزه ها به اين شرح است: (ادامه)
پگاه در بازي‌هاي آينده به اواسط جدول صعود مي‌كند
(ادامه)
خانواده دو صياد گيلاني همچنان چشم به دريايند
(ادامه)
رشت كلانشهر مي‌شود
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.176 seconds.