.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
قهرماني جام حذفي و پاداش ميلياردي برای تيم پگاه
(ادامه)
هجوم بي‌سابقه گردشگران به سواحل دريای خزر
(ادامه)
رييس مجلس شوراي اسلامي وارد گيلان شد
(ادامه)
«بانوي بي نشان» در رشت روايت مي شود
(ادامه)
برگزاري هفتمين سالگرد مرحوم ‌احسان بخش
(ادامه)
از جمله برنامه هاي سفر دكتر لاريجاني به گيلان بازديد از مناطق بحران زده گيلان ،ديدار با نماينده ولي فقيه،شركت در مراسم يادواره شهداي بخش چابكسر  و ديدار با فعالان و نخبگان استاني ياد كرد.اين سفر روز شنبه هيجدهم ... گيلان ،اولين سفر استاني رئيس مجلس
از جمله برنامه هاي سفر دكتر لاريجاني به گيلان بازديد از مناطق بحران زده گيلان ،ديدار با نماينده ولي فقيه،شركت در مراسم يادواره شهداي بخش چابكسر و ديدار با فعالان و نخبگان استاني ياد كرد.اين سفر روز شنبه هيجدهم ...(ادامه)
شادماني استاندار گيلان از پيروزي پگاه مقابل برق
(ادامه)
برخي از مقامات استان از جمله نماینده ولی فقیه در گیلان هم از موضوع بركناري پاك سرشت اظهار بي اطلاعي كرده است .گفته ميشود  .... يكي از معاونان وي که به تازگی از سازمان بنیاد شهید مامور در این سازمان شده بود به سمت سرپرست بازرگاني استان گيلان منصوب گرديده است. عزل شبانه رئيس سازمان بازرگاني گيلان !
برخي از مقامات استان از جمله نماینده ولی فقیه در گیلان هم از موضوع بركناري پاك سرشت اظهار بي اطلاعي كرده است .گفته ميشود .... يكي از معاونان وي که به تازگی از سازمان بنیاد شهید مامور در این سازمان شده بود به سمت سرپرست بازرگاني استان گيلان منصوب گرديده است.(ادامه)
برگزاري اولين همايش شهرداران گيلان در رشت
(ادامه)
تيم فوتبال پگاه گيلان با اين پيروزي به فينال رقابتهاي فوتبال جام حذفي باشگاههاي كشور صعود كرد و براي كسب عنوان قهرماني اين رقابتها بايد به مصاف تيم استقلال تهران برود پگاه گيلان فيناليست جام حذفي كشور شد
تيم فوتبال پگاه گيلان با اين پيروزي به فينال رقابتهاي فوتبال جام حذفي باشگاههاي كشور صعود كرد و براي كسب عنوان قهرماني اين رقابتها بايد به مصاف تيم استقلال تهران برود(ادامه)
دومين نشست چهره‌هاي تقريبي كشور در گرگان
(ادامه)
معترضان اعلام مي كردند از حدود يك ماه پيش آب شرب آنها قطع بوده و از آب رودخانه براي رفع كارهاي ضروري استفاده مي‌كنند و علي رغم قول و وعده مسئولان مشكلات آنها رفع نگرديده است... كشاورزان گيلاني راه وزير را بستند
معترضان اعلام مي كردند از حدود يك ماه پيش آب شرب آنها قطع بوده و از آب رودخانه براي رفع كارهاي ضروري استفاده مي‌كنند و علي رغم قول و وعده مسئولان مشكلات آنها رفع نگرديده است...(ادامه)
‪ 15 كشف ‬تن برنج يارانه‌اي احتكار شده در گيلان
(ادامه)
كشف امامزاده قلابي در گيلان
(ادامه)
جوانان گيلاني مشاوره افتخاري استاندار ميشوند
(ادامه)
ديدار يك چهارم نهايي دو تيم فوتبال پگاه گيلان و سپاهان اصفهان با حضور بيش از 12 هزار تماشاچي در حالي در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شد كه از همان ابتداي بازي تماشاچيان با سر دادن شعارهاي گوناگون، تيم گيلاني را تشويق ... نه اينتر نه ميلان، فقط پگاه گيلان!
ديدار يك چهارم نهايي دو تيم فوتبال پگاه گيلان و سپاهان اصفهان با حضور بيش از 12 هزار تماشاچي در حالي در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شد كه از همان ابتداي بازي تماشاچيان با سر دادن شعارهاي گوناگون، تيم گيلاني را تشويق ...(ادامه)
در اين گزارش با معرفي نمايندگان استانهاي شمال كشور در مجلس هشتم به بررسي تركيب اين نمايندگان در 3 استان مازندران،گلستان و گيلان بپردازيم. استان مازندران اين استان 12 نماينده دارد كه سه نماينده آن ... خداحافظي 24 نماينده شمالي با صندلي‌هاي بهارستان
در اين گزارش با معرفي نمايندگان استانهاي شمال كشور در مجلس هشتم به بررسي تركيب اين نمايندگان در 3 استان مازندران،گلستان و گيلان بپردازيم. استان مازندران اين استان 12 نماينده دارد كه سه نماينده آن ...(ادامه)
پس از 4 سال پرونده قتل 2 دوست در رشت منجر به سازش شد
(ادامه)
افتتاح سومين نمايشگاه تخصصي خودرو در رشت
(ادامه)
ديدار منتخبين مورد حمايت آبادگران جوان با لاريجاني
(ادامه)
ديدار اعضاي شوراي شهر رشت با منتخبان مجلس
(ادامه)
دستگيری مردی در آرايشگاه‌های زنانه
(ادامه)
پرواز مستقيم رشت دبي توسط هواپيمايي آسمان
(ادامه)
انتخاب هيات رئيسه مجامع امورصنفي رشت
(ادامه)
(آغاز بكار ستادهاي انتخاباتي قاليباف در گيلان،تاكيد برادامه تغييرات در منابع طبيعي ،اعتراض تاكسي داران رودسر، راه يابي نيك صفت در شوراي مركزي جمعيت ايثارگران ، احتمال انتصاب قهرماني به سمت معاونت وزارت كشور و...) از این خبرها می باشند. خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
(آغاز بكار ستادهاي انتخاباتي قاليباف در گيلان،تاكيد برادامه تغييرات در منابع طبيعي ،اعتراض تاكسي داران رودسر، راه يابي نيك صفت در شوراي مركزي جمعيت ايثارگران ، احتمال انتصاب قهرماني به سمت معاونت وزارت كشور و...) از این خبرها می باشند.(ادامه)
فعاليت ستاد انتخاباتي قاليباف در گيلان!
(ادامه)
بررسي راهكار توسعه تجارت الكترونيك در واحدهاي صنعتي و معدني گيلان
(ادامه)
سومين همايش شوراي ساماندهي سواحل دريا در زيبا كنار
(ادامه)
استاندار گيلان: 80 كيلومتر از سواحل گيلان آزاد شد
(ادامه)
شب گذشته برنامه چراغ خاموش با تغيير موضع و چرخش 180 درجه اي قسمتي را تحت عنوان" چراغ روشن" در خصوص پروژه هاي عمراني استان گيلان روي آنتن رفت و در اين بخش ، گزارشگر ضمن تشكر مداوم از مسئولان استان در خصوص تعمير پل عابر پياده بالاخره چراغ خاموش روشن شد
شب گذشته برنامه چراغ خاموش با تغيير موضع و چرخش 180 درجه اي قسمتي را تحت عنوان" چراغ روشن" در خصوص پروژه هاي عمراني استان گيلان روي آنتن رفت و در اين بخش ، گزارشگر ضمن تشكر مداوم از مسئولان استان در خصوص تعمير پل عابر پياده (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.208 seconds.